Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού γνωρίζουν τήν ὥρα τοῦ θανάτου τους.

Υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν την ώρα του θανάτου τους. Στο Λουτράκι υπήρχε ένας Αρχιμανδρίτης ο πατέρας Αρσένιος. Αυτός ήταν άρρωστος από καρκίνο και τον έφεραν στο νοσοκομείο ''Σωτηρία". Και έγινε καλά κατά θαυματουργικό τρόπο! Βγήκε από το νοσοκομείο υγιέστατος και οι ιατροί έτριβαν τα μάτια τους. Βγήκε και φιλοξενούνταν σε ένα χωριό από μια κυρία.
Μια μέρα, είπε ο πατέρας Αρσένιος στη σπιτονοικοκυρά:
- Ποιά είναι αυτή που είναι μέσα στο σπίτι;
- Είναι η τάδε συγχωριανή.
- Πες της να βγει έξω, γιατί θα πεθάνω!
- Τι είναι αυτά που λες πάτερ;
- Πες της που σου λέω, τώρα να βγει έξω..
Πράγματι η σπιτονοικοκυρά της μίλησε και της είπε: ''βγες έξω, διότι κάτι θέλει ο γέροντας''. Βγήκε η κυρία. Ρωτάει ο γέροντας την σπιτονοικοκυρά.
- Έχετε ψωμί σπίτι;
- Έχουμε παππούλη με την ευχή σου...
- Πάντοτε παιδί μου να έχετε! Έχετε χρήματα;
- Έχουμε παππούλη με την ευχή σου...
- Πάντοτε παιδί μου να έχετε! Βάλε μου τώρα το χέρι σου στα μάτια μου και κλείσε μου τα μάτια μου να πεθάνω!
- Τί λες παππούλη;
- Αυτό που σε λέω. Κλείσε τα μάτια μου για να πεθάνω... να μην μείνουν ανοιχτά.
Η γυναίκα έβαλε με κάποιο δισταγμό το χέρι της και του έκλεισε τα μάτια. Σήκωσε την παλάμη της και ο παππούς είχε κοιμηθεί!
''Κλείσε μου τα μάτια μου να πεθάνω...''! Ξέρεις τι πάει να πει αυτό; Που εμείς τέτοια; Εμείς γκαρίζουμε - συγχωρέστε με την έκφραση - να βγάλουμε ψυχή.
Υπάρχουν όμως και αυτοί, είναι βέβαια λίγοι άνθρωποι, άνθρωποι ενάρετοι, άνθρωποι του Θεού, που γνωρίζουν επακριβώς την ώρα που θα φύγουν.


Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας (1916 - 1982)


http://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/05/blog-post_109.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible