σ.σ. Εάν δεχτούμε να γίνονται κάποιοι άλλοι αναλώσιμοι για εμάς, δεχόμαστε ότι κι εμείς μπορεί να γίνουμε αναλώσιμοι για κάποιους άλλους. Σε αυτήν την δαιμονική κατάσταση που συναινούμε οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι από ανταλλακτικά και θεωρούνται ανταλλακτικά. Έχουμε αναλογιστεί τί κόσμο θα αφήσουμε στα παιδιά μας; Πως είναι δυνατόν να συμφωνεί με αυτό η διοικούσα Εκκλησία;
Εργαλείο της Παγκοσμιοποίησης η Υγεία – Απόσπασμα ομιλίας π. Στυλιανού Καρπαθίου.
Ο καθηγητής ιστολογίας και γενικής εμβρυολογίας στο πανεπιστήμιο της Ναβάρρα της Ισπανίας Γκονζάλο Χέρατζ, με βιβλιογραφική αναφορά και ενημέρωση που είναι δημοσιευμένη, μας λέει το εξής: τον τρόπο με τον οποίον λαμβάνονται τα μωρά.
«Ο σωστός τρόπος συνίσταται στην προσφυγή σε καισαρική τομή ή στην αφαίρεση της μήτρας. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να διασφαλιστεί η βακτηριολογική στειρότητα.»
«Σε κάθε περίπτωση, για την απόκτηση εμβρυικών κυττάρων για καλλιέργεια πρέπει να πραγματοποιηθεί μία προγραμματισμένη έκτρωση, επιλέγοντας την ηλικία του εμβρύου και τεμαχίζοντάς το ενώ είναι ακόμη ζωντανό για την αφαίρεση των ιστών που θα τοποθετηθούν στα μέσα καλλιέργειας.»
Συνεπώς η διαδικασία ανάπτυξης της κυτταρικής σειράς πάνω στην οποία είναι θεμελιωμένα τα εμβόλια τα οποία κυκλοφορούν σήμερα στην πατρίδα μας είναι απαράδεκτη. Βασίζεται στην θανάτωση την άδικη ανθρώπινων εμβρύων, στον βασανιστικό ακρωτηριασμό και τη συλλογή οργάνων τους μετά τη ζώσα γέννησή τους με ψευδείς ιατρικές γνωματεύσεις για δικαιολόγηση της έκτρωσης, και σε χειρουργικές τεχνικές που ακρωτηριάζουν τη γυναίκα καθιστώντας την στείρα.
Τα ανωτέρω οδηγούν ώστε η παραπάνω σειρά (αυτή που χρησιμοποιείται για τα συγκεκριμένα εμβόλια) να υποσκάπτει τον ίδιο τον σκοπό που υποτίθεται πως υπηρετεί, δηλαδή τον εμβολιασμό να σώσει ανθρώπους από τον θάνατο, εφόσον η διαδικασία δημιουργίας των καθιστά την ίδια την διαδικασία απεχθή στη συνείδηση πολλών έντιμων ανθρώπων, και στη συνέχεια συνολικά όλη τη διαδικασία του εμβολιασμού. Πάει δηλαδή ο εμβολιασμός να θεραπεύσει ανθρώπους και τους θεραπεύει σκοτώνοντας άλλους ανθρώπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου