Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Ἅγιος Θεράπων. Θαύματα...


ΑΓΙΟΣ ΘΕΡΑΠΩΝ. ΘΑΥΜΑΤΑ:

1.Ένα από τα πιο σημαντικά θαύματα που έκανε ο Άγιος Θεράπων, έγινε στην Ιερουσαλήμ, όταν συνάντησε τυχαία στον δρόμο μια τελετή ταφής ενός μικρού παιδιού.
Ο Άγιος, σπλαχνίσθηκε την Μάνα του παιδιού που «αμέτρως εκόπτετο».
Πλησίασε την σωρό του νεκρού παιδιού, και άπλωσε το δεξί του χέρι προς αυτήν και είπε:
«Σήκω, στο όνομα του Ιησού Χριστού, τον οποίον οι άνομοι Εβραίοι σταύρωσαν, επί ηγεμονίας Ποντίου Πιλάτου».
Ο λόγος του Αγίου, αμέσως ανέστησε το νεκρό παιδί και έμειναν όλοι έκπληκτοι.
Η μάνα του παιδιού, προσκύνησε τα ίχνη του Αγίου
και με αναφιλητά τον παρακάλεσε να την βαπτίσει μαζί με το παιδί της και να αναγεννηθεί στην Ορθοδοξία.
Μετά το γεγονός αυτό, όλος ο κόσμος διατυμπάνιζε παντού αυτό το μέγα θαύμα που τέλεσε ο Άγιος.

2.Σημερινή μαρτυρία Μαρίας Ιωαννίδου
-Στα 16 μου διαγνώστηκα με βακτηριακή μηνιγγίτιδα (μια πολύ σοβαρή ασθένεια κατά την οποία τα μηνίγγια του εγκεφάλου γεμίζουν υγρό).
Έπεσα σε κώμα και μεταφέρθηκα με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας,
όπου μετά από παρακέντηση που μου έκαναν οι γιατροί ανακοίνωσαν στους δικούς μου, ότι η κατάσταση μου ήταν εξαιρετικά κρίσιμη και ότι οι πιθανότητες για να ζήσω ήταν σχεδόν ανύπαρκτες και ότι ακόμα και αν ζούσα θα είχα σοβαρά προβλήματα αναπηρίας,όπως τύφλωσης , παράλυσης κτλ.
Το μόνο που τους είπαν ήταν ότι μόνο ένα θαύμα θα μπορούσε να με σώσει.
Μετά πό λίγες μέρες, ήρθε ένας οικογενειακός μας φίλος να με δει στο νοσοκομείο και μου έφερε μια εικόνα ενός Αγίου, τον οποίο και έβαλε στο προσκέφαλό μου,o οποίος ήταν άγνωστος σε όλους μας.
Όταν συνήλθα από το κώμα ρωτήσαμε να μάθουμε για τον συγκεκριμένο Άγιο και μας είπαν ότι είναι ο Άγιος Θεράπων και ότι υπάρχει εκκλησία στο Λυθροδόντα.
Ρωτήσαμε επίσης να μάθουμε πότε γιορτάζει,
για να κάνουμε τη γιορτή και γαι να πάμε να προσκυνήσουμε και μας είπαν 30 Οκτωβρίου.
Κάτι το οποίο όλους μας συγκίνησε και μας έκανε να πιστέψουμε πιο πολύ στο θαύμα,γιατί εγώ γεννήθηκα 30 Οκτωβρίου.

Όσον αφορά τους γιατρούς δεν πιστευαν στα μάτια τους και ήταν σίγουροι ότι έγινε θαύμα στην περίπτωση μου, γιατί όχι μόνο επέζησα αλλά δεν μου άφησε και κανένα πρόβλημα.

Από τότε μέχρι και σήμερα που είμαι σαράντα χρονών,δεν αποχωρίστηκα ποτέ την εικόνα που μου έφερε ο οικογενειακός μας φίλος.
Την έχω πάντοτε στο προσκέφαλο μου.
Την παίρνω πάντοτε μαζί μου, όταν θα ταξιδέψω.
Επίσης την είχα μαζί μου και όταν γέννησα τον γιο μου.
Είχα πολύ εύκολη γέννα.
Κάθε χρόνο κάνω τη γιορτή, έρχομαι στον Λυθροδόντα και φέρνω κερί.

Ο Άγιος Θεράπων είναι ο Άγιος μου και πιστεύω πάρα πολύ στη Χάρη Του.
Νοιώθω ασφάλεια, όταν έχω την συγκεκριμένη εικόνα μαζί μου.!
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ !

3.Μαρτυρία :Πρωτοπρεσβύτερου π. Κωσταντίνου Μαυροκορδάτου, Λυθροδόντα.
-Μια κοπέλα στην Αίγυπτο ήταν παράλυτη.
Αρρώστησε και έπαθε παραλυσία.
Η μάνα της κοπέλας εκείνης ήταν πιστή.
Νύχτα μέρα προσεύχετο!

Μια μέρα λοιπόν, στη μητέρα της κοπέλας , στην ευλαβή αυτή γριούλα, της παρουσιάστηκε ένας άγιος και της είπε:” "Μη φοβάσαι.
Είμαι ο Άγιος Θεράποντας και θα θεραπεύσω την κόρη σου χάρις στις δικές σου προσευχές. "
Δεν άργησε πολύ και το θαύμα έγινε!
Μετά από λίγο καιρό, η κόρη της γριούλας έγινε τελείως καλά, θεραπεύτηκε και περπατούσε όπως πρώτα.

Η κοπέλα αυτή ήταν σε χορευτικές ομάδες και χόρευε.
Τότε κάποια γνωστή της εκεί, στο χορευτικό, της είπε : ” Μα τι έγινε, πως το ξεπέρασες και έγινες καλά;”Τότε η κοπέλα που γιατρεύτηκε , αποκρίθκε
: ” Η επιστήμη σήμερα κάνει θαύματα”.Δεν έφτασε να πει αυτή την κουβέντα και έπεσε κάτω και έμεινε ξανά παράλυτη, χειρότερα από πριν.
Η γριούλα μητέρα της πάλι γονατιστή, παρακαλούσε τον Άγιο Θεράποντα και τότε πάλι παρουσιάστηκε ο Άγιος και είπε στη γριούλα: “Για τις δικές σου προσευχές θα τη θεραπεύσω για δεύτερη φορά!” .Και το θαύμα ξαναέγινε! Για δεύτερη φορά έγινε καλά και η παράλυτη κοπέλα όπως πρώτα! Δοξασμένο το όνομα Του.! Βοήθεια σε όλους μας ο Άγιος!
Αμήν


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/05/blog-post_870.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible