Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

Ὁ ἅγιος πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης - Νέο μεγάλο θαῦμα τοῦ ἁγίου Γέροντος!

Λάβαμε από την κυρία Α. Σ. κάτοικο Ελευσίνας την παρακάτω επιστολή, την οποία και δημοσιεύουμε. (Τα πλήρη στοιχεία της μας είναι γνωστά και έχουμε επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί της).

"Στα τέλη του περασμένου Μαΐου ( Μάιος 2022) νόσησα από κορονοϊό (σημειώνω πως ήμουν ανεμβολίαστη).
Ενώ δεν είχα ιδιαίτερα (εννοώ βαριά και άσχημα) συμπτώματα τις δύο πρώτες ημέρες, την τρίτη ημέρα ένιωσα δυσφορία και ο μετρητής οξυγόνου που έχουμε στο σπίτι έδειξε χαμηλό ποσοστό οξυγόνου (89-90).
Ο γιατρός μας μου συνέστησε αντιβίωση και συστηματική ενημέρωση ώστε να μας συμβουλεύει κατάλληλα.
Την πήρα (την αντιβίωση) άμεσα.
Την τέταρτη ημέρα σηκώθηκα, πήρα πρωινό, μέτρησα το οξυγόνο μου και πήρα την αντιβίωση. Όλα καλά μέχρι τις 11 το πρωί.
Λίγο μετά τις 11 ένιωσα σαν να μην μπορώ να πάρω ανάσα. Ζαλιζόμουν πολύ, ένιωθα πολύ μεγάλη αδυναμία και δεν είχα καλή επαφή με το περιβάλλον.
Πήραμε για ενημέρωση τον γιατρό μας και μας συμβούλεψε να καλέσουμε ασθενοφόρο για να μεταβώ άμεσα σε μονάδα κορονοϊού.
Το ασθενοφόρο όμως καθυστέρησε πολύ (4 ώρες).
Σε αυτό το διάστημα παρακάλεσα τον σύζυγό μου να επικοινωνήσει με τον πνευματικό μου.
Δόξα τω Θεό τον βρήκε (μας απάντησε στις πολλές κλήσεις) .
Μας είπε ότι θα κάνει προσευχή και να μην φοβηθούμε.
Όταν μπήκα τελικά στην εξωτερική μονάδα όπου γίνεται η πρώτη εξέταση πριν την εισαγωγή στην βασική μονάδα κορονοϊού, μου έκαναν πολλές εξετάσεις.
Με τοποθέτησαν σε ένα κρεβάτι και με συνέδεσαν με μηχανήματα ώστε να παρακολουθούν αναπνοή, καρδιακούς παλμούς και πίεση.
Με πήρε ο ύπνος και ένιωσα να βουλιάζω μέσα στο στρώμα (σαν να με αγκάλιαζε το στρώμα, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω).
Από μέσα μου έλεγα συνέχεια την ευχή.
Ξαφνικά στα αριστερά μου βλέπω φως και τρεις ιερείς.
Τους αναγνώρισα και τους ρώτησα αν πεθαίνω και ήρθαν να με "πάρουν".
Δεν μου μίλησαν παρά μόνο χαμογέλασαν και κοίταζε ο ένας τον άλλον σαν να "μιλούσαν", χωρίς να μιλάνε.
Τότε ο ιερέας που ήταν στην μέση ακούμπησε ελαφρά το κρεβάτι μου.
Ξύπνησα και ο γιατρός μόλις είχε μπει με τα αποτελέσματα.
Οι μονάδες που έδειχναν θρόμβωση ήταν υψηλές αλλά ο γιατρός της βάρδιας δεν ήθελε να μου κάνει εισαγωγή σε αντίθεση με τις νοσηλεύτριες.
Μου είπε εμπιστευτικά να πάρω τον γιατρό μου, να του πω τι συνέβη και να μου γράψει ένα συγκεκριμένο αντιθρομβωτικό σκεύασμα.
Πήρα μετά από ώρα τον σύζυγο, με επέστρεψε στο σπίτι και πήρα τα χάπια.
Την επόμενη ημέρα ήμουν σαν να μην συνέβη απολύτως τίποτα!!!
Ενημέρωσα τον πνευματικό μου και μου είπε να ανάψω από μια λαμπάδα για τον κάθε έναν ιερέα που είδα.
Ο ιερέας που βρισκόταν στην μέση και ακούμπησε το κρεβάτι μου ήταν ο πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης!
Από τότε κάθε φορά που τον επικαλούμαι για οποιοδήποτε πρόβλημα, βρίσκω την απάντηση και την λύση!!!"

Αγαπητοί φίλοι και πνευματικοί αδερφοί ο άγιος Πατέρας μας Ιωάννης βρίσκεται σε Χώρα Ζώντων και με την χάρη του Θεού εμφανίζεται και θαυματουργεί κυρίως σε ανθρώπους με προβλήματα υγείας, με το ιαματικό χάρισμα που του έδωσε ο Θεός όσο ήταν ακόμη εν ζωή!
Να έχουμε την αγία ευχή του!


Τσεσμετζής Μιλτιάδης - εκπαιδευτικός


http://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/11/blog-post_95.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible