Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

Ὁ πατέρας Gherontie Puiu «Ἔμεινα κυριολεκτικά ἄναυδος, γιατί δεν εἶχα ξαναδεῖ τή Μητέρα τοῦ Θεοῦ τόσο κοντά, μέ κοίταξε γιά πολλή ὥρα καί εἶπε:

Ο πατέρας Gherontie Puiu

«Έμεινα κυριολεκτικά άναυδος, γιατί δεν είχα ξαναδεί τη Μητέρα του Θεού τόσο κοντά, με κοίταξε για πολλή ώρα και είπε:
«Σε έφερα εδώ με αποστολή... Θυμήσου!...»
Πώς να το εκπληρώσω, μητέρα του Θεού, μόλις τώρα που έχω παραλύσει;, απάντησα.
«Ξύπνα, δεν είσαι άρρωστος», άκουσα την απαλή φωνή του Παναγίας. Μου επανέλαβε αυτά τα λόγια τρεις φορές. Έπειτα μίλησε πιο δυνατά, σαν να έπρεπε να θυμηθω με όλη του την καρδιά αυτές τις τελευταίες λέξεις:
"Θα βρεις ένα έλατο με έξι κλαδιά, δίπλα σε ένα τρεχούμενο νερό, σε μια πεδιάδα που μπορείς να δεις τον μεγάλο σταυρό που φυτεψες. Κτίσε το μοναστήρι εκεί!"
Ξαφνικά σηκώθηκα από το κρεβάτι, ξεχνώντας την ασθένεια, αλλά όταν έβαλα τα πόδια μου στο πάτωμα, το υπέροχο όραμα ξαφνικά εξαφανίστηκε. Οι δύο συγκάτοικοι, που ήξεραν ότι ήμουν παράλυτος, με κοίταξαν παγωμένοι, μη μπορώντας να πιστέψουν στα μάτια τους ότι μπορούσα να περπατήσω. Απλώς δεν μου είχε μείνει τίποτα... Είχε γίνει ένα θαύμα! Όταν πήγα στο ιατρείο του νευρολόγου, την επόμενη μέρα, ο γιατρός Ντίνου με κοίταξε έκπληκτος, πώς περπατούσα στα πόδια μου. Μου είπε: "Πάτερ, συγχώρεσέ με! Μην πλησιάζεις έναν αμαρτωλό σαν εμένα. Πήγαινε να βρεις τη θέση σου στο μοναστήρι!"

Ο πατέρας Gherontie Puiu
«ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΪΜΑΝ


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/11/gherontie-puiu.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible