Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Γερόντισσα Γαλακτία. Θαυμαστό γεγονός


Περιστατικό που μας εξιστόρησε κυρία πριν λίγες ημέρες:

ΖΗΤΗΣΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΓΑΛΑΚΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΓΙΝΕ!

Διάβαζα τα πάντα για τη Γερόντισσα και με ενθουσιασμό πίστεψα πολύ στην αγιοσύνη της!
Δυστυχώς δεν ήμουν από τους τυχερούς που είχαν συναναστραφεί μαζί της εν ζωή, (από τότε όμως που έφυγε πάντα όπου και αν βρεθώ και στα πιο απίστευτα μέρη όλο και κάποιος θα περιγράφει μια εμπειρία του μαζί της….σα να μη θέλει να με αφήσει στο σκοτάδι της αμάθειας!) Σα να θέλει να μου θυμίζει καθημερινά την ύπαρξή της!
Θα σας περιγράψω αυτό που έζησα εγώ!
Οι γιατροί με έστειλαν στο ΠΑΓΝΗ (Παν/κό Νοσοκομείο Ηρακλείου) για μια εξέταση σχετικά με τη κατάσταση της υγείας στο συκώτι μου.
Την 01 Φεβρουαρίου πήγα το δείγμα και στις 16 (ημέρα των γενεθλίων μου), μου ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα, ότι χειρότερο θα μπορούσα να ακούσω, βγήκαν θετικά ενώ το επιθυμητό αποτέλεσμα θα ήταν να ήμουν αρνητική!
Η οδηγία ήταν να επαναληφθεί άμεσα η εξέταση
Ψυχολογία χάλια, να σκέφτομαι πώς θα περάσω όλο αυτό το γολγοθά των εξετάσεων, των νοσοκομείων και με τόσο δύσκολες και αντίξοες συνθήκες να επικρατούν στα νοσοκομεία αυτές τις ημέρες λόγω του κόβιντ.
Να κοιμηθώ με τίποτα, στεναχώρια πολύ, το μόνο που έλεγα ήταν μια επανάληψη :
θα βγει αρνητική μόνο με ΘΑΥΜΑ και ξεκίνησα να προσεύχομαι στη Παναγία μας και στη γερόντισσά μας.
Έλεγα Γερόντισσα Γαλακτία κάνε το θαύμα σου, γιατί μόνο ΕΣΥ μπορείς να με βοηθήσεις και εγώ θα γράψω και θα δημοσιεύσω το θαύμα σου!
Όπως καταλάβατε όλοι αφού το εξιστορώ το περιστατικό, το ΘΑΥΜΑ έγινε!
Βγήκαν τα αποτελέσματα πριν λίγες ημέρες!
Οι εξετάσεις τέλειες, πεντακάθαρες!
Δάκρυα χαράς ανάβλυζαν από τα μάτια μου!
Ευχαρίστησα τη Γερόντισσά μας με όλη τη δύναμη της ψυχής μου!
Γαλήνεψα ηρέμησα!
Να σημειώσω ότι έχω επισκεφθεί τον τάφο στις 23-10-21
Υπέροχα τα συναισθήματα που αναβλύζουν στις ψυχές μας σ’αυτόν τον ιερό χώρο ένα χώρο που σε γαληνεύει και προσφέρεται για ενδοσκόπηση και προσευχή.
Δίπλα στον τάφο της γερόντισσας σε απόσταση μικρή βρήκα μια χάρτινη εικονίτσα της Παναγίας της Γοργοϋπηκόου (σα να ήθελε να βρεθεί στο σπίτι μου κοντά μου)!
Έμαθα ότι η χάρη της γιορτάζεται την 1η Οκτωβρίου!
Την έχω μαζί με τις υπόλοιπες εικόνες μου για προσευχή!


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/03/blog-post_258.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible