Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Μοῦ ἦρθε μία εὐωδιά, τόσο γλυκιά τόσο ὄμορφη! Δέν εἶχα ξαναμυρίσει κάτι τόσο ὄμορφο ποτέ στή ζωή μου!

Λόγω της ημέρας ( γιορτή Αρχαγγέλου Μιχαήλ) και λόγω του γεγονότος που έζησα σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου.
Προσπαθούσαμε με τον σύντροφο μου 3 χρόνια για παιδάκι. Χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος υγείας δεν τα καταφέρναμε.
Στην περιοχή μου υπάρχει ένα μοναστήρι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ. Είμαι ιδιαίτερα δεμένη με την συγκεκριμένη μονή . Είναι ένα μέρος που με ηρεμεί και με βοηθάει να λύνω όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζω με ηρεμία και θετικότητα.
Η εικόνα του Αρχαγγέλου που βρίσκεται στη μόνη είναι θαυματουργή.. Δεν γνώριζα τον συγκεκριμένο λόγο όμως. Ήξερα απλά ότι έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους.
Μ. Παρασκευή στην λειτουργία ασυναίσθητα μου βγήκε από την ψυχή μου μέσα μια ευχή προς τον Αρχάγγελο να μας βοηθήσει να φέρουμε στον κόσμο μία ψυχούλα.
Μέτα από δύο εβδομάδες είχα θετικό τεστ....
Μέτα το αποτέλεσμα έτυχε να πάω και ένας από τους μοναχούς μας ξενάγησε και μας είπε ότι η συγκεκριμένη εικόνα έχει βοηθήσει πολλές γυναίκες να μείνουν έγκυες... Έπεσα στα γόνατα και έκλαιγα γιατί θυμήθηκα την ευχή μου..
Σήμερα μόλις γύρισα από τον Αρχάγγελο..τα μάτια μου καθ'ολη την διάρκεια της λειτουργίας ήταν βουρκωμενα. Ένιωθα συνεχώς μια ανατριχίλα και το μωράκι μου στην κοιλιά κουνιοταν τόσο πολύ που σε κάποια φάση ένιωθα λες και το είχα αγκαλιά μου!
Φεύγοντας πήγα να προσκυνησω την εικόνα του Αρχαγγέλου.. Μου ήρθε μία ευωδιά, τόσο γλυκιά τόσο όμορφη! Δεν είχα ξαναμυρισει κάτι τόσο όμορφο ποτέ στη ζωή μου! Αν μπορούσα να περιγράψω τις μυρωδιές θα έλεγα έτσι μυρίζει η αγάπη!
Γύρισα σπίτι με ένα πρόσωπο χαμογελαστό, μια ηρεμία... Γιατί μέσα μου ήξερα

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/11/blog-post_932.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible