Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Εἶδα τή μητέρα σου νά βρίσκεται στό μοναστήρι τῆς Σίψας μέσα σε φῶς!”


«Ονομάζομαι Βασιλείου Μαρία καί εἶμαι ἀπό τά Τρίκαλα.

Το 1977 ἡ μητέρα μου νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, λόγῳ νεφρικῆς ἀνεπάρκειας. Παρόλο πού ἔπαιρνε πολλά υγρά, δέν ἔβγαζε καθόλου ούρα. Στόν ἴδιο θάλαμο με ἐμᾶς νοσηλευόταν και μία κοπέλα από τη Δράμα.
Ένα βράδυ μᾶς εἶπαν οι γιατροί ὅτι ἡ μητέρα μας τελειώνει. Γύρω στις τρεῖς τό πρωί ἡ κοπέλα αὐτή ἔκανε παράκληση στον Όσιο Γεώργιο Καρσλίδη. Μόλις τελείωσε, μέ φώναξε καί μοῦ εἶπε:
"Μαρία, μή φοβᾶσαι. Ἡ μητέρα σου δέν θά πεθάνει. Είδα τη μητέρα σου να βρίσκεται στο μοναστήρι τῆς Σίψας μέσα σε φῶς!”.
Ἄνοιξα κι εγώ τότε τά μάτια μου, γιατί εἶχα ἀποκάμει ἀπό τήν ἐξάντληση καί τήν ταλαιπωρία τόσων ἡμερῶν, καί τί νά δῶ! Ὁ καθετήρας ἦταν γεμάτος οὖρα. Αμέσως φώναξα τόν ἐφημερεύοντα ιατρό καί κοίταζε κι αὐτός τά οὔρα μέ τίς νοσοκόμες κι ἀποροῦσε.
“Μά πῶς ἔγινε αὐτό;" διερωτάτο. “Ἀφοῦ τά νεφρά της ἦταν κατάστεγνα. Τώρα ὅμως ἔγιναν σαν μικροῦ παιδιοῦ”.
Ξεχείλισε τότε ἡ ψυχή μου ἀπό βαθειά ευγνωμοσύνη στόν Ἅγιο καί τόν εὐχαρίστησα μέσα ἀπό τήν καρδιά μου. Μου χάρισε τή μη τέρα μου, ἡ ὁποία δέν ξαναενοχλήθηκε ἀπό τά νεφρά, ἀλλά ἀπεβίωσε αργότερα ἀπό ἄλλη ἀσθένεια».

Όσιος Γεώργιος Καρσλίδης

https://proskynitis.blogspot.com/2023/06/blog-post_910.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible