Ένας Προτεστάντης καταλαβαίνει πολύ καλύτερα από τους λυκοποιμένες της Αρχιεπισκοπής της Αμερικής κάποια από τα βασικά που ξεχωρίζουν την Ορθοδοξία και την κάνουν μοναδική και ιδιαίτερη. Έχει αντέξει αναλλοίωτη μέσα στον χρόνο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά καταλαβαίνει ότι έτσι πρέπει να παραμείνει. «Δεν πρόκειται να αλλάξει», λέει. Το θεωρεί δεδομένο. Ποιός; Ένας Προτεστάντης. Και οι δικοί «μας» ραβδούχοι λυκοποιμένες διαλύουν σα δαιμονισμένοι αυτήν ακριβώς την ομορφιά και την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας.
Δεν αγαπούνε κανέναν άνθρωπο, όπως ψευδώς επικαλούνται, απλά μισούνε την Ορθοδοξία. Οι «φιλάνθρωποι» δεν μπορούνε να πάρουν τον τυφλό από την πόρτα να τον πάνε στην καρέκλα του και να τον βοηθήσουν σε ότι χρειαστεί, πρέπει να βάλουν και τον σκύλο μέσα. Και είναι, μας λένε, το πρώτο βήμα αυτό. Δηλαδή, τί άλλο θα δούμε ακόμα;
Η νοοτροπία του θύματος είναι παρασιτική στην ψυχή, λέει ο Τσάρλι Κέρκ, καθώς ενθαρρύνει τους νέους να αφήσουν τις κακές συνήθειες, να πάνε στην εκκλησία και να κάνουν οικογένειες. Τους ενθαρρύνει μάλιστα να κάνουν περισσότερα παιδιά από αυτά που μπορούνε να αντέξουν οικονομικά. Οι λυκοποιμένες κάνουν το αντίθετο. Θωπεύουν τις αδυναμίες των ανθρώπων για να παραλύσουν την ψυχή και αυτό το αποκαλούν «φιλανθρωπία». Έλα μέσα στον Ιερό Ναό υπερήφανος με την ομοφυλοφιλία σου, φέρε και τον σκύλο σου!
Πόσους Ιερούς Κανόνες ακόμη θα τσαλαπατήσουν οι προδότες της Πίστεως;
ΚΑΝΩΝ ΠΗ΄ ΠΕΝΘΕΚΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ:
Μηδεὶς ἔνδον ἱεροῦ ναοῦ κτῆνος τὸ οἱονοῦν εἰσαγέτω· ἐκτὸς εἰμή τις ὁδοιπορῶν, μεγίστης καταλαβούσης ἀνάγκης, οἰκίστου καὶ καταγωγῆς ἀπορῶν, ἐν τῷ τοιούτῳ καταλύσει ναῷ. Διὰ γὰρ τὸ μὴ τὸ κτῆνος ἔνδον εἰσενεχθῆναι, αὐτὸ μέν, ἔστιν ὅτε, διαφθαρήσεται· ὁ δέ, τῇ τοῦ ὑποζυγίου ἀποβολῇ, καὶ τῷ ἐντεῦθεν ἀπόρως ἔχειν τῆς ἐπὶ τὴν ὁδοιπορίαν ὁρμῆς, θανάτου κινδύνῳ παραδοθήσεται· τὸ γὰρ σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον γενέσθαι ἐκδιδασκόμεθα· ὥστε διὰ πάντων προτιμητέαν ἡγεῖσθαι τήν τοῦ ἀνθρώπου σωτηρίαν τε καὶ ἀπάθειαν. Εἰ δέ τις φωραθείη χωρὶς ἀνάγκης, ὡς εἴρηται, κτῆνος εἰσάγων ἐν ἱερῷ, εἰ μὲν κληρικὸς εἴη, καθαιρείσθω· εἰ δὲ λαϊκός, ἀφοριζέσθω
«Κανείς ας μην εισάγει μέσα στον ιερό ναό οποιοδήποτε ζώο· εκτός εάν κάποιος οδοιπόρος, τον οποίον έπιασε πολύ μεγάλη ανάγκη, μη έχοντας άλλο κατάλυμα ή μέρος για να μείνει, αναγκαστεί να καταλύσει στον ναό. Διότι, αν δεν επιτραπεί να μπει το ζώο μέσα, μπορεί μερικές φορές να χαθεί (να πεθάνει)· και ο ίδιος, χάνοντας το υποζύγιο και μην έχοντας πια τα μέσα για να συνεχίσει το ταξίδι, θα εκτεθεί σε κίνδυνο θανάτου. Διδαχθήκαμε ότι το Σάββατο έγινε για τον άνθρωπο· επομένως, πρέπει σε κάθε περίπτωση να θεωρούμε προτιμότερη τη σωτηρία και την ασφάλεια του ανθρώπου. Αν όμως βρεθεί κάποιος να φέρνει ζώο μέσα στον ιερό ναό χωρίς να υπάρχει ανάγκη, όπως ειπώθηκε, εάν είναι κληρικός να καθαιρείται· αν είναι λαϊκός να αφορίζεται.»
ΜΙΑ εξαίρεση εισόδου του ζώου στο Ναό αναφέρουν οι Πατέρες. Όταν το ζώο κινδυνεύει να ψοφίσει εάν παραμείνει έξω, πράγμα που ενδέχεται να επιφέρει θάνατο και στον οδοιπόρο, ο οποίος μετά δεν θα έχει μέσο να συνεχίσει την οδοιπορία του. Ούτε καν διανοήθηκαν οι Πατέρες να αναφέρουν κάτι για την είσοδο ζώων στους Ιερούς Ναούς εν ώρα Θείας Λατρείας. Θού Κύριε· οι λυκοποιμένες το σκέφθηκαν, διότι έχουνε «συγγένεια» μαζί τους!
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
https://tasthyras.wordpress.com/2025/09/16/η-αρχιεπισκοπή-αμερικής-αποφάσισε-να/#more-122239
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου