Με γραπτή δήλωσή του και μάλιστα στο πολυτονικό, ο Μητροπολίτης Χίου κ. Μάρκος, ανακοινώνει ότι θα είναι παρών την Κυριακή 20 Ιανουαρίου στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που θα γίνει στο Σύνταγμα.
Στη νέα του παρέμβαση ο Σεβασμιώτατος Χίου αναφέρει:
«Τήν προσεχῆ Κυριακή, προσκεκλημένος τῆς Ἀδελφότητος Ψαριανῶν, θά λειτουργήσω στόν Ἱερό Ναό Ἁγίων Ἀποστόλων Κυψέλης καί θά τελέσω Μνημόσυνο τοῦ Ψαριανοῦ ἥρωος Πυρπολητοῦ Κωνσταντίνου Κανάρη. Θά σᾶς μιλήσω λοιπόν μέ γλῶσσα καί ψυχή Κανάρη.
Τίς ἡμέρες αὐτές τίθενται σέ διαπραγμάτευση τά ἀπαράγραπτα καί ἀδιαπραγμάτευτα δικαιώματά μας στό ὄνομα, τήν γλῶσσα, τήν ἱστορία, τόν πολιτισμό, τήν ταυτότητα τῆς μιᾶς καί μοναδικῆς Μακεδονίας, τῆς Ἑλληνικῆς. Τόσο ἀπό ἐθνικῆς, ὅσο καί ἀπό ἐπιστημονικῆς πλευρᾶς ἡ ἀπάντησή μας σ’αὐτή τήν ἐνέργεια εἶναι «ΟΧΙ».
