Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Δευτέρας 23-01-12

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ’ ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ’ ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ».
Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ’ αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012.
Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί για να  μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε.

Απόστολος: Προς Τιμόθεον Α΄ κεφ. δ΄ 9 - 15

δ΄ 9 - 15




Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν Κεφ. ΙΘ΄ 1 - 10

ΙΘ΄ 1 - 10

                                                                            
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Αν η εικόνα του Αγιογραφικού Αναγνώσματος δεν είναι ευκρινής, παρακαλούμε πατήστε κλικ στο http://hristospanagia1.wordpress.com/

Η ομιλία του καθηγητού Δημήτριου Τσελεγγίδη με θέμα «Θεοφάνεια και Βάπτισμα» στίς 15/1 Ιερά Μονής Αγίας Τριάδας Γατζέας Βόλου


Ομιλία του καθηγητού Δημήτριου Τσελεγγίδη με θέμα «Θεοφάνεια και Βάπτισμα»

Λεπτομερέστερα στην ομιλία του ο Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε: Περί υπακοής στον Πνευματικό, Ορθής Πίστεως, περί δαιμονικής πίστεως, περί εορτασμό γενεθλίων, νηπιοβαπτισμού, περί της απόψεως "με βάπτισαν χωρίς να με ρωτήσουν", ορθόδοξη μέθοδο για να αγαπάμε τους εχθρούς μας, περί εμπειρίας του Αγίου Πνεύματος, περί θέας του Ακτίστου Φωτός.

Πραγματοποιήθηκε στις 15/1/2012. Αρχείο mp3 - Διάρκεια 02:35:54 - Μέγεθος: 142



Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)


Πηγή αρχείου Ι.Ησ.Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου

Οικουμενικός Πατριάρχης: «Ο καρδιακός θάνατος είναι ο όντως θάνατος καί όχι ο εγκεφαλικός».

«Καρδιακός θάνατος»

Στήν εποχή μας γίνεται λόγος γιά τόν εγκεφαλικό θάνατο, ως τόν πραγματικό θάνατο, δηλαδή γιά τήν νέκρωση τού εγκεφαλικού στελέχους, ανεξάρτητα άν εξακολουθή νά λειτουργή η καρδιά μέ τήν μηχανική υποστήριξη τής αναπνοής. Ενώ παλαιότερα ο θάνατος προσδιοριζόταν από τήν παύση τής καρδιάς, οι σύγχρονοι επιστήμονες κάνουν λόγο γιά τόν εγκεφαλικό θάνατο, δηλαδή τήν νέκρωση τού εγκεφαλικού στελέχους καί τήν μή αναστρέψιμη βλάβη τού εγκεφαλικού ιστού. Αυτή η αλλαγή έγινε προκειμένου νά χρησιμοποιούνται τά όργανα ενός λεγομένου «πτωματικού δότη». Η «επίσημη» άποψη τής Επιτροπής Βιοηθικής τείνει νά παραδεχθή τήν άποψη περί εγκεφαλικού θανάτου.
Πρόσφατα, όμως, στό θέμα αυτό παρενέβη ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, σέ ομιλία του πού έκανε στήν Καβάλα, κατά τήν επίσημη επίσκεψή του στήν Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου. Είπε, μεταξύ άλλων, στήν ομιλία του:

Οἱ Χριστιανοὶ νὰ διαβάζουν τὶς Θεῖες Γραφὲς π. Φιλοθέου Ζερβάκου

      
Λυπᾶμαι ποὺ βλέπω τί διαβάζουν σήμερα οἱ Χριστιανοί. Μόλις ξυπνήσουν τρέχουν στὶς ἐφημερίδες νὰ μάθουν τὰ νέα. Βλέπω μέσα στὰ λεωφορεία, στὰ καφενεῖα, στοὺς δρόμους, στὰ πλοῖα νὰ κρατοῦν οἱ περισσότεροι καὶ νὰ διαβάζουν ἐφημερίδες καὶ κάτι αἰσχρά, ἀσεβή καὶ βλάσφημα περιοδικά, ἀπὸ τὰ ὁποῖα πλημμύρισε ὅλη ἡ πατρίδα μας. 
Δὲν εἶδα κανέναν νὰ κρατάει ἢ νὰ διαβάζει Εὐαγγέλιο ἢ θρησκευτικὸ καὶ ἠθικὸ περιοδικό. Τολμῶ νὰ πῶ ὅτι ὁ Θεὸς εἶναι ἄγνωστος στὴν Ἑλλάδα καὶ ὅτι βασιλεύει σήμερα ὁ σατανᾶς καὶ κυριαρχεῖ. Πῶς λοιπὸν νὰ μὴν ἔρθει ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ; Ὢ ἄνθρωποι! «Ἐῶς πότε θὰ εἶναι βαριὰ ἡ καρδιά σας; γιατί ἀγαπᾶτε τὴ ματαιότητα καὶ ἐπιζητεῖτε τὴν ψευτιά;» Ἐλᾶτε στὸν ἑαυτό σας!
       Πολλὲς ἀπὸ τὶς ἐφημερίδες κατάφεραν μὲ τὴν ψευτιὰ καὶ τὶς συκοφαντίες νὰ βάλουν μέσα στὶς καρδιὲς τῶν Ἑλλήνων ἀδιάλλακτο μίσος, ὥστε νὰ κατατρώγουν ὁ ἕνας τὸν ἄλλον σὰν αἱμοβόρα θηρία. Ποιὰ ὠφέλεια ἔχετε ἀπὸ τὰ πορνογραφικὰ φύλλα πού διαβάζετε; Ἐὰν ἐσεῖς πάψετε νὰ τὰ διαβάζετε, θὰ πάψουν καὶ ἐκεῖνοι νὰ τὰ ἐκδίδουν. Ἂν δὲν πάψετε νὰ τὰ διαβάζετε, καὶ ἐδῶ ὁ Θεὸς θὰ σᾶς τιμωρήσει καὶ στὴ μέλλουσα ζωή.

Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ


"Τα άθεα γράμματα παραμέρισαν τους αγίους και τους αγωνιστές και βάλανε στο κεφάλι του Έθνους ξένους και άπιστους γραμματισμένους, που πάνε να νοθέψουνε τη ζωή μας.Τ' άθεα γράμματα κόψανε το δρόμο του έθνους και τ' αμποδάνε να χαρεί τη λευτεριά του. Είναι ντροπή μας, ένα γένος που με το αίμα του πύργωσε τη λευτεριά του, που περπάτησε τη δύσκολη ανηφοριά, να παραδεχτή πώς δεν μπορεί να πορπατήσει στον ίσιο δρόμο άμα ειρήνεψε, κι ότι δεν ξέρουμε εμείς να συγυρίσουμε το σπίτι, που με το αίμα μας λευτερώσαμε, άλλά ξέρουν να το συγυρίσουν εκείνοι που δεν πολέμησαν, εκείνοι που δεν πίστευαν στον αγώνα, εκείνοι που πάνε να μας αποκόψουνε από τον Χριστό, και πασχίζουνε να μας ρίξουνε στη σκλαβιά άλλων αφεντικών, που' ναι πιο δαιμονισμένοι από τους Τούρκους.Γιατί κι εκείνα που εσεβάστηκεν ο Τούρκος, τ' άθεα γράμματα τα πετάνε και πάνε να τα ξερριζώσουνε. Αφανίζουνε τα μοναστήρια, πομπεύουνε τους καλογέρους και τις καλόγριες, κλέβουνε τ' άγια δισκοπότηρα και τα πουλούνε γι' ασήμι που θα στολίσει τις βρωμογυναίκες.

''Πάντα να λες, καλώς ήλθες αρρώστια, καλώς ήλθες αποτυχία, καλώς ήλθες μαρτύριο. Αυτό φέρνει την πραότητα''


Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης.
 
Το να γνωρίζουμε την πονηρία των ανθρώπων, δηλαδή το κακό που κάνουν οι άλλοι, μικρό ή μεγάλο, μας αλλοιώνει την λογική, μας εξασθενίζει τις δυνάμεις μας, διότι δεν
συμμαρτυρεί με τον Θεό. Τελικά έχουμε αδιαλείπτως έναν πειρασμό μπροστά μας.

Γι' αυτό δεν πρέπει να θέλουμε να μαθαίνουμε, να γνωρίζουμε τί κάνει ο άλλος. Αν έρθουν αν μου μιλήσουν για άλλους, θα τους κλείσω το στόμα ή θα σηκωθώ να φύγω.
Και αν κάποιος έρθει να μου πει τον πόνο του, θα του πω, δεν έχεις Γέροντα; στον Γέροντά σου να μιλήσεις. Και αν μου απαντήσει ότι δεν έχει, θα του πω: Να βρεις!
Εγώ δεν είμαι Πνευματικός ... πήγαινε να βρεις έναν Πνευματικό που θα μπορεί να σε παρακολουθεί. Ξέφυγε δηλαδή εσύ την αμαρτία του άλλου. Όσο μένεις άτρωτος από
τα κακά του άλλου, τον βοηθάς.
Καταστρέφεται όλως διόλου η αγάπη μας και προς τον Θεόν και προς τους ανθρώπους, εφ' όσον αναμειγνυόμεθα στην ιδιωτική ζωή τους. Αυτή είναι υπόθεση μόνο του
αρμοδίου προσώπου και ποτέ εμού του μοναχού ή λαϊκού.

«...Αν έσκυβες,δεν θα ήσουν τώρα εξόριστος»


Ὁ παπα-Γρηγόρης πῆγε κάποτε στὸ παζάρι στὶς Καρυὲς γιὰ πωλήση τὸ ἐργόχειρό του. Τὸ ἄφησε μπροστά του, κατέβασε τὸν σκοῦφο του καὶ σκύβοντας τὸ κεφάλι ἔλεγε τὴν εὐχή. Περνοῦσε τὀτε ἀπὸ κεῖ ὁ ἐξόριστος Πατριάρχης Ἰωακεὶμ ὁ Γ´. Εἶδε τὸν γέροντα στὸ ὑπόστεγο τοῦ Κοιμητηρίου νὰ κρατᾶ τὸ κομποσχοίνι του καὶ νὰ ἔχει προσηλωμένο τὸ βλέμμα του κάτω. Τοῦ ἔκανε ἐντύπωση καὶ ρώτησε νὰ μάθει ποιός εἶναι. Χάρηκε ποὺ ἔμαθε ὅτι ἦταν ὁ φημισμένος πνευματικὸς παπα-Γρηγόρης. Τὸν πλησίασε καὶ τοῦ εἶπε:
–Ἐσὺ πάτερ δὲν διαλαλεῖς τὸ ἐργόχειρό σου; Κοίταξε γύρω σου νὰ βρῆς κανένα πελάτη νὰ τὸ πωλήσης.

Αποσπάσματα από ομιλίες του π. Αθανασίου Μυτιληναίου για την έκτρωση

  Από την 12η Ομιλία στην Α’ Θεσσαλονικείς.
(20-9-1983)

 ... Εκτός όμως από το αμάρτημα της πορνείας, υπάρχει κι ένας άλλος κίνδυνος· είναι ο κίνδυνος να συλλάβει η κοπέλα. Και τότε εδώ είναι η υποκρισία του ανθρωπιστικού πολιτισμού μας· εδώ είναι η υπο­κρισία! «Όλοι έτσι πρέπει να κάνουν» · αλλά όταν έρθει ο καρπός, τότε τρέχουμε να το ρίξουμε το παιδί, γιατί... τι θα πει ο κόσμος! Τύφλα, κόσμε! υποκριτή, κόσμε!...

Από τη μια σπρώχνεις τους νέους και λες ό­τι πρέπει να συνευρεθούν οι νέοι, αλλά από την άλλη γιατί δεν δέχεσαι και τον καρπό;... Και αρχίζουν μετά τα κρυφόγελα και τα σχόλια και οι κατηγορίες: «Κοίταξε· εγκυμονεί η κοπέλα!». Κι έτσι, από τη μια ακολουθούμε τη συμβουλή του κόσμου και τα λοιπά, και από την άλλη τρέχουμε να κάνουμε την έκτρωση. Είδατε ασυνέπεια;

Αλλά αυτά τα κάνει ο Διάβολος· είναι τα καμώματα του Διαβόλου. Μπροστά σ' αυτά τα καμώματα βλέπουμε ακριβώς τον ίδιο τον Διάβο­λο. Σου λέει: «Ελεύθερα!» · και μόλις κάνεις παιδί ή κυοφορηθεί παιδί, «Α, δεν ντρέπεσαι;!», για να σε κά­νει τώρα να κάνεις δεύτερο αμάρτημα: την έκτρωση! Και έτσι, συνηθέστατα, γίνεται και η πορνεία και η έκτρωση!

Κυριακὴ τοῦ Λουκᾶ ΙΕ. Ὁμιλία εἰς τὸν Ζακχαῖον τὸν Τελώνην. Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου


Κυριακὴ τοῦ Λουκᾶ ΙΕ΄
Λουκ. ιθ΄1-10
Ι.Χρυσοστόμου
Ὁμιλία εἰς τὸν Ζακχαῖον τὸν Τελώνην


Ὁ ἴδιος ὁ Κύριος θὰ μᾶς διδάξει τὴν προσευχή. Γέροντας Πορφύριος


Ὁ ἄνθρωπος ζητάει στὸν οὐρανὸ τὴ χαρὰ καὶ τὴν εὐτυχία. Ζητάει τὸ αἰώνιο μακριὰ ἀπ’ ὅλους κι ἀπ’ ὅλα, ζητάει νὰ βρεῖ τὴ χαρὰ στὸν Θεό. Ὁ Θεὸς εἶναι μυστήριο. Εἶναι σιωπή, εἶναι ἄπειρος, εἶναι τὸ πᾶν. Τὴν τάση τῆς ψυχῆς γιὰ τὸν οὐρανὸ τὴν ἔχει ὅλος ὁ κόσμος. Ὅλοι ζητᾶνε κάτι τὸ οὐράνιο. Σ’ Αὐτὸν στρέφονται ὅλα τὰ ὄντα, ἔστω καὶ ἀσυνειδήτως.

Σ’ Αὐτὸν νὰ στρέφετε διαρκῶς τὸ νοῦ σας. Ἀγαπῆστε τὴν προσευχή, τὴν κουβέντα μὲ τὸν Κύριο. Τὸ πᾶν εἶναι ἡ ἀγάπη, ὁ ἔρωτας μὲ τὸν Κύριο, τὸν Νυμφίο Χριστό. Γίνετε ἄξιοι τῆς ἀγάπης τοῦ Χριστοῦ. Γιὰ νὰ μὴ ζεῖτε στὸ σκοτάδι, γυρίστε τὸ διακόπτη τῆς προσευχῆς, ὥστε νὰ ἔλθει τὸ θεῖο φῶς στὴν ψυχή σας. Στὸ βάθος τοῦ εἶναι σας θὰ φανεῖ ὁ Χριστός. Ἐκεῖ, στὸ βάθος, εἶναι ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. “Ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐντὸς ὑμῶν ἐστίν” (Λουκ. 17, 21).

22 Ιανουαρίου Συναξαριστής. Τιμοθέου Αποστόλου, Αναστασίου του Πέρσου, Βικεντίου Διακόνου, των Αγίων Μαρτύρων Μανουήλ Επισκόπου, Γεωργίου Επισκόπου, Πέτρου, Λέοντος Επισκόπου, Σιωνίου, Γαβριήλ, Ιωάννου, Λέοντος, Παρόδου πρεσβυτέρου και των λοιπών 377, Αναστασίου Διακόνου, Ιωσήφ Ηγιασμένου, Μακαρίου εκ Ρωσίας, Ιωάσαφ Φωτιστού, Ανάμνηση ευρέσεως εικόνος Παναγίας Ελεηστρίας.


Ο Άγιος Τιμόθεος ο Απόστολος (Εορτή Τιμόθεος)

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας παρέχουν οι Πράξεις των Αποστόλων και οι Επιστολές του Αποστόλου Παύλου, ο Τιμόθεος ήταν ο πιο αγαπητός μαθητής του και ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες του Αποστόλου Παύλου. Το όνομά του είναι ελληνικό και σημαίνει αυτός που τιμά τον Θεό, αλλά και αυτόν που τιμά ο Θεός.
Ο Άγιος Απόστολος Τιμόθεος γεννήθηκε μάλλον στα Λύστρα της Λυκαονίας ή πιθανών στη Δέρβη, από πατέρα Έλληνα Εθνικό και μητέρα πιστή Ιουδαία, προφανώς εκ γενετής και πιθανόν προσήλυτη, που ονομαζόταν Ευνίκη.
Κατά την μαρτυρία του Αποστόλου Παύλου, ήταν ευσεβής, όπως και η μαμή του, εκ μητρός, Λωίς.
Ο Τιμόθεος δέχθηκε από τις ευσεβείς αυτές γυναίκες την πρώτη θρησκευτική αγωγή και διδάχθηκε από βρέφος τα ιερά γράμματα. Με τον τρόπο αυτό προετοιμάσθηκε κατάλληλα να αποδεχθεί στη συνέχεια την Χριστιανική πίστη.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible