Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 4-1-2020 ἕως 6-1-2020.

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ ἐνανθρωπήσας δι' ἡμᾶς Κύριος Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, κάθαρση ἀπό τά πάθη καί ἀληθινά ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.


Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 4-1-2020 ἕως 6-1-2020.

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospanagia3.blogspot.gr


Ὁ Πρόδρομος τοῦ Κυρίου, 5-1-2020, Σεβασμιότατος Μητροπολίτης 'Εδέσσης κ.κ. Ἱωήλ

Ὁ Πρόδρομος τοῦ Κυρίου, 5-1-2020, Σεβασμιότατος Μητροπολίτης 'Εδέσσης κ.κ. Ἱωήλ Ζωντανά Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδας, http://hristospanagia3.blogspot.gr/, http://www.HristosPanagia.gr, http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Ἡ Βάπτισις τοῦ Κυρίου-«Φωνή βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ», 3-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ Βάπτισις τοῦ Κυρίου-«Φωνή βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ», Ἐπ. Νικηφόρου Θεοτόκη, 3-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Ἰδιότητες, ἐκδηλώσεις καί ὅρια τῆς ἀγάπης, 3-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἸδιότητες, ἐκδηλώσεις καί ὅρια τῆς ἀληθινῆς ἀγάπης-Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Παιδαγωγική ἀνθρωπολογία (Β. Χαρώνη), 3-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Πετριά Σκύδρας. http://hristospanagia3.blogspot.com, http://www.hristospanagia.gr/ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com


Ἰδιότητες, ἐκδηλώσεις καί ὅρια τῆς ἀληθινῆς ἀγάπης-Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Παιδαγωγική ἀνθρωπολογία (Β. Χαρώνη), 3-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Πετριά Σκύδρας. http://hristospanagia3.blogspot.com, http://www.hristospanagia.gr/ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Οἱ τέσσερις τρόποι κοινωνίας μέ τόν Θεό στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία (Γέροντας Κλεόπας Ἡλίε)

Η ένωση και κοινωνία μας με τον Θεό σε γενικές γραμμές γίνεται με δύο τρόπους: με τη μυστική κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου και με την πνευματική κοινωνία. Ο δεύτερος τρόπος διαιρείται εν συνεχεία σε τρεις άλλους τρόπους. Γι’ αυτό θα σας μιλήσω γι’ αυτούς τους τρόπους φέρνοντας μαρτυρίες από τη θεία Γραφή και τις διδασκαλίες των αγίων Πατέρων.

Η πρώτη και σπουδαιότερη κοινωνία μας με τον Χριστό γίνεται με την κοινωνία του Σώματος και του Αίματός Του. Ένας χριστιανός που δεν πιστεύει ότι το φαινόμενο ψωμί και κρασί είναι αληθώς το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας, είναι ένας αιρετικός και ξένος προς την αληθινή πίστη του Χριστού, ο Οποίος λέει: «Η σαρξ μου αληθώς εστί βρώσις, και το αίμα μου αληθώς εστί πόσις» (Ιω. 6:55). Ενώ ο απόστολος Παύλος μάς λέει: «Το ποτήριον της ευλογίας ο ευλογούμεν, ουχί κοινωνία του αίματος του Χριστού εστί; τον άρτον ον κλώμεν, ουχί κοινωνία του σώματος του Χριστού εστίν;» (Α’ Κορ. 10:16).

Όποιος λοιπόν κοινωνεί αναξίως, γίνεται ένοχος, όπως λέει ο ίδιος Απόστολος: «Ος αν εσθίη τον άρτον τούτον ή πίνη το ποτήριον του Κυρίου αναξίως, ένοχος έσται του σώματος και του αίματος του Κυρίου» (Α’ Κορ. 11:27). Ο χριστιανός όμως που κοινωνεί με φόβο, ευλάβεια και προετοιμασία, αξιώνεται αναριθμήτων δωρεών, από τις οποίες οι σπουδαιότερες είναι οι εξής:

1) Ενώνεται με τον Χριστό κατά χάριν, όπως λέει το χωρίο: «Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα εν εμοί μένει καγώ εν αυτώ» (Ιω. 6:56)

2) Συμμετέχει στην αιώνια ζωή, όπως λέει το χωρίο: «Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον» (Ιω. 6:54).

3) Θα αναστηθεί την ημέρα της κρίσεως, όπως λέει στο ίδιο χωρίο: «Και εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα».

Ὁ ὅσιος Σεραφείμ στήν ἔρημο τοῦ Σαρώφ (Ἅγιος Ἰουστίνος Πόποβιτς)

Εκτός των σωματικών κόπων στην έρημο, ο όσιος Σεραφείμ, για να προκόψει όσο το δυνατόν περισσότερο στην πνευματική τελειοποίηση, παραδινόταν στις υψηλές εργασίες του νου και της καρδιάς και μελετούσε πολλά βιβλία, ιδίως την αγία Γραφή, τα έργα των αγίων Πατέρων και τα λειτουργικά βιβλία. Γι’ αυτόν το σημαντικότερο βιβλίο ήταν το άγιο Ευαγγέλιο, το οποίο ποτέ δεν αποχωριζόταν. Η ασκητική ζωή, η καθαρότητα της καρδιάς, η κατά την προσευχή συνομιλία με τον Θεό, η πνευματική περισυλλογή και η εξαιρετική κατάρτισή του στην αγία Γραφή και τα πνευματικά βιβλία περιέλαμψαν τον νου του με τέτοιο φως, ώστε αντιλαμβανόταν καθαρά και με όλη την ψυχή του εισχωρούσε στο νόημα των λόγων του Θεού. Στην έρημο έβαλε διαρκή κανόνα στον εαυτό του να μελετά καθημερινά και να ερμηνεύει μερικές περικοπές από το Ευαγγέλιο και τον Απόστολο. «Την ψυχή πρέπει να την εφοδιάζουμε με τον λόγο του Θεού», έλεγε αργότερα, «διότι ο λόγος του Θεού είναι αγγελικός άρτος, με τον οποίο τρέφονται οι ψυχές που πεινούν τον Θεό. Πάνω απ’ όλα πρέπει να μελετά κανείς την Καινή Διαθήκη και τους Ψαλμούς. Από την ανάγνωση της αγίας Γραφής φωτίζεται η διάνοια και υφίσταται θείαν αλλοίωση. Πρέπει να καταρτίσουμε τον εαυτό μας έτσι ώστε κυριολεκτικά να κολυμπά στον νόμο του Κυρίου, με την καθοδήγηση του οποίου πρέπει να ρυθμίζουμε όλη μας τη ζωή. Είναι ωφελιμότατο να μελετά κανείς τον λόγο του Θεού και να εμβαθύνει σε όλη την Βίβλο. Για μία τέτοια προσπάθεια, συνδυασμένη και με τα άλλα καλά έργα, ο Κύριος, κατά το μέγα Του έλεος, δεν θα εγκαταλείψει τον άνθρωπο, αλλά θα του δώσει το χάρισμα της κατανοήσεως των Γραφών».
Και ο όσιος από την ακατάπαυστη εξάσκηση στην ανάγνωση του λόγου του Θεού απόκτησε αυτό το χάρισμα της κατανοήσεως και παράλληλα την ειρήνη της ψυχής και το υψηλό χάρισμα της καρδιακής κατανύξεως. Στην αγία Γραφή δεν ζητούσε μόνο την αλήθεια, αλλά και τη θερμότητα του πνεύματος, και συχνά, όταν διάβαζε τα ιερά βιβλία, έτρεχαν από τα μάτια του δάκρυα κατανύξεως. Από τα δάκρυα αυτά, όπως ομολογούσε ο ίδιος, θερμαίνεται ο άνθρωπος και αξιώνεται πνευματικών δωρεών, οι οποίες γλυκαίνουν τον νου και την καρδιά.

Ὁ Ὅσιος Σιλουανός γιὰ τὸν Πρωτομάρτυρα Στέφανο

Ζῶμεν ἐπὶ τῆς γῆς καὶ δὲν βλέπομεν τὸν Θεόν, οὐδὲ δυνάμεθα νὰ ἴδωμεν Αὐτόν. Ἀλλ’ ἐὰν τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ἔλθη εἰς τὴν ψυχήν, τότε θὰ ἴδωμεν τὸν Θεόν, ὡς εἶδεν Αὐτὸν ὁ Πρωτομάρτυς Στέφανος. Ἡ ψυχὴ καὶ ὁ νοῦς Πνεύματι Ἁγίω ἀναγνωρίζουν ἀμέσως ὅτι Αὐτὸς εἶναι ὁ Κύριος. Οὕτως ὁ Ἅγιος Συμεὼν ὁ Θεοδόχος Πνεύματι Ἁγίω ἀνεγνώρισεν εἰς τὸ μικρὸν βρέφος τὸν Κύριον, καὶ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Βαπτιστὴς διὰ Πνεύματος Ἁγίου ὠσαύτως ἐγνώρισε τὸν Κύριον καὶ ὑπέδειξεν Αὐτὸν εἰς τὸν λαόν. Ἄνευ δὲ Πνεύματος Ἁγίου οὐδεὶς δύναται νὰ γνωρίση τὸν Θεόν, καὶ πόσον πολὺ ἀγαπᾶ ἠμᾶς. Ἔστω καὶ ἂν ἀναγινώσκωμεν ὅτι ἠγάπησεν ἠμᾶς καὶ ἐπαθεν ἐξ ἀγάπης πρὸς ἠμᾶς, ὅμως περὶ τούτου σκεπτόμεθα μόνον διὰ τοῦ νοός, ἀλλὰ δὲν ἐννοοῦμεν διὰ τῆς ψυχῆς, ὡς πρέπει, τὴν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ. Ὅταν ὅμως τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον διδάξη ἠμᾶς, τότε ἐναργὼς καὶ αἰσθητῶς γνωρίζομεν τὴν ἀγάπην καὶ γινόμεθα ὅμοιοι πρὸς τὸν Κύριον…
Ὅστις φέρει ἐντὸς αὐτοῦ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, ἔστω καὶ ὀλίγον, οὗτος θλίβεται δι’ ὅλον τὸν κόσμον ἡμέρας καὶ νυκτός, καὶ ἡ καρδία αὐτοῦ σπλαγχνίζεται πᾶν κτίσμα τοῦ Θεοῦ, ἰδιαιτέρως δὲ ἐκείνους τοὺς ἀνθρώπους, οἵτινες δὲν γνωρίζουν τὸν Θεὸν ἢ ἐναντιοῦνται πρὸς Αὐτόν, καὶ ὡς ἐκ τούτου πορεύονται εἰς τὸ πῦρ τῶν βασάνων.

Ἡ «ἀγάπη» τῶν οἰκουμενιστῶν καὶ τὸ «μίσος» τῶν ἁγίων

«ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΝ ΦΥΛΑΤΤΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΕΚΔΙΚΕΙΣΘΑΙ»

(Ἀρχιεπ. Ρώμης Λέων, πρὸς Φλαβιανόν, Ἀρχιεπ. Κωνσταντινουπόλεως. Δ΄ Οικ. Σύνοδος)

Ἕνας ἁπλός, λογικός, καλοπροαίρετος καὶ ἀμερόληπτος ἄνθρωπος δὲν μπορεῖ νὰ μὴν ἀπορεῖ καὶ νὰ μὴν προβληματίζεται, παρακολουθώντας ὅλην αὐτὴν τὴν κακόγουστη παράσταση τῶν οἰκουμενιστῶν, ἡ ὁποία βρίθει ἀπὸ γελοῖες καὶ θλιβερὲς μεταπτώσεις. Ἀπὸ τὴ μία θαυμάζουν καὶ ἐπικαλοῦνται τὸν βίο καὶ τὴν πολιτεία τῶν ἁγίων καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη τοὺς ἀγνοοῦν ἀπαξιωτικὰ καὶ παντελῶς, πάντοτε σύμφωνα μὲ τὶς ἀνάγκες ἐξυπηρέτησης τῶν περιστάσεων ποὺ προκύπτουν στὸ δόλιο ἔργο τους. Ἀπὸ τὴ μία οἱ ἀλλεπάλληλες ἁγιοκατατάξεις καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἡ ἀσύστολη ἄρνηση ἐφαρμογῆς τῶν λόγων καὶ τῶν ἔργων αὐτῶν, τοὺς ὁποίους ἁγιοκατάσσουν! Μόνο ἕνας κακόβουλος καὶ ἀνόητος ἄνθρωπος θὰ μποροῦσε νὰ μείνει ἀσυγκίνητος μπροστὰ σ` αὐτὴν τὴν ἄθλια καὶ προδοτικὴ πορεία τους! 
Μὲ αὐτὴν πέφτουν σὲ ἀτελείωτες ἀντιφάσεις, ἐπινοώντας καὶ ἐκφράζοντας θεολογικῶς ἀκατανόητα πράγματα, ἀνάμεσα στὰ ὁποῖα ἐξέχουσα θέση κατέχει ἡ ἀπόρριψη τῆς πίστεως καὶ τῆς διδασκαλίας τῶν Πατέρων καὶ ἡ θεοποίηση τῆς «ἀγάπης» καὶ τῶν συναφῶν αὐτῆς «ἀρετῶν»! Εἶναι ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος τῆς θεολογίας τοὺς αὐτή, ἀφοῦ πετάχτηκε στὸν....κάλαθο τῶν ἀχρήστων ἢ τουλάχιστον κλείστηκε στὸ ἑπτασφράγιστο ντουλάπι τῆς λήθης, ἡ ἀλήθεια!
Ποιὰ ἀγάπη ὅμως καὶ ποιὰ εἰρήνη καὶ ποιὰ ἀδελφοσύνη; Στὸ ὄνομα τίνος; Μὲ ποιὸν κοινὸ παρονομαστή; ὅπως μᾶς ἔλεγαν οἱ μαθηματικοί μας στὸ σχολεῖο. Μέσα στὴ σύγχυση ποὺ προκαλοῦν τὰ καταιγιστικῶς ἐνσκήπτοντα «ἤξεις, ἀφήξεις», ἀπὸ στόματα, τὰ ὁποῖα ἡ Ἐκκλησία ὅρισε νὰ λένε τὸ ναί, ναὶ καὶ τὸ οὔ, οὔ, δὲν προλαβαίνουμε νὰ ἐμπεδώσουμε τὸ ἱστορικὸ γίγνεσθαι! Καὶ καθημερινὰ βρισκόμαστε μπροστὰ σὲ νέες ἐκπλήξεις.

Ἅγιος γέρων Παΐσιος - Ἀντιμετώπιση ὑβριστῶν



Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου
Λόγοι Β΄
Κεφάλαιο 2'.
«Αντιμετώπιση υβριστών»

Λόγοι Β΄

ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η γεννιά της αδιαφορίας

Αντιμετώπιση υβριστών

- Γέροντα, στην Αγία Γραφή λέει ότι η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος δεν συγχωρείται[1]. Ποια είναι η βλασφημία αυτή;
- Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος γενικά είναι η περιφρόνηση στα θεία, όταν ο άνθρωπος έχει, εννοείται, τα λογικά του. Τότε είναι και ένοχος. Π.χ. έναν που μου είπε «άντε κι εσύ και οι θεοί σου...», του έδωσα μία σπρωξιά και τον τίναξα πέρα, γιατί αυτό ήταν βλασφημία. Ή περνάνε δύο έξω από μία Εκκλησία. Ο ένας κάνει τον σταυρό του και λέει και στον άλλο «κάνε, ευλογημένε, κι εσύ τον σταυρό σου...» και αυτός αντιδρά: «Άντε κι εσύ που θα κάνω τον σταυρό μου!». Αυτή η περιφρόνηση είναι βλασφημία.
Αδύνατον επομένως σε έναν ευλαβή άνθρωπο να υπάρχει βλασφημία. Άλλα και η αναίδεια είναι βλασφημία κατά του Άγιου Πνεύματος. Ο αναιδής διαστρέφει η καταπατάει λ.χ. μία ευαγγελική αλήθεια, για να δικαιολογήσει την πτώση του. Δεν σέβεται την αλήθεια, την πραγματικότητα, άλλα την τσαλακώνει εν γνώσει του· τσαλαπατάει ένα ιερό πράγμα. Και αυτό σιγά-σιγά γίνεται πλέον κατάσταση. Στην συνέχεια απομακρύνεται η Χάρις του Θεού και ο άνθρωπος δέχεται επιδράσεις δαιμονικές. Και αν δεν μετανοήσει, τι εξέλιξη θα έχει... Θεός φυλάξοι!
Όταν όμως ένας θυμώσει και βλασφημήσει ακόμη και το Άγιο Πνεύμα, αυτή η βλασφημία δεν είναι ασυγχώρητη, γιατί ο άνθρωπος δεν πιστεύει την βρισιά που είπε, άλλα την είπε, επειδή εκείνη την στιγμή, πάνω στον θυμό του, έχασε τον έλεγχο του εαυτού του, και αμέσως μετανοιώνει. Ο αναιδής όμως δικαιολογεί το ψέμα, για να δικαιολογήσει την πτώση του. Όποιος δικαιολογεί την πτώση του, δικαιολογεί τον διάβολο.
- Γέροντα, πώς δικαιολογεί την πτώση του;
- Μπορεί να θυμηθεί κάτι που λέχθηκε πριν από δέκα χρόνια για άλλη περίπτωση και να το παρουσίαση σαν παράδειγμα, για να δικαιολογήσει τον εαυτό του. Ούτε ο διάβολος, ο μεγαλύτερος δικηγόρος, δεν θα μπορούσε να σκεφθεί κάτι τέτοιο εκείνη την ώρα.
- Και πώς νιώθει αυτός ο άνθρωπος;
- Πώς νιώθει; Δεν έχει ανάπαυση ποτέ. Εδώ και δίκαιο να έχει κανείς, όταν πάει να δικαίωση τον εαυτό του, πάλι ανάπαυση δεν έχει, πόσο μάλλον να μην έχει δίκαιο και να δικαιολογεί την πτώση του με αναιδέστατο τρόπο. Γι' αυτό, όσο μπορούμε, να προσέχουμε την αναίδεια και την περιφρόνηση όχι μόνον προς τα θεία άλλα και προς τον πλησίον μας, διότι είναι εικόνα θεού.

π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος – Ματαίωση Ὁμιλίας.


Είθε ο υπό Ιωάννου βαπτισθείς Σωτήρ να μας χαρίζει τον αγιασμό και το φωτισμό Του! 

Σας ενημερώνω ότι ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ  η προγραμματισθείσα ομιλία μου στη Διακίδειο Σχολή Πατρών (Κανάρη 58) για την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020 ώρα 7:00 μ.μ. με θέμα: «ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ: πρόσκληση για ενότητα ή πρόκληση στην ενότητα της Εκκλησίας;»

Η ομιλία ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του αειμνήστου π. Γεωργίου Μεταλληνού.

Καλή και ευλογημένη χρονιά!
Ευχαριστώ και συγγνώμη

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος

Χριστιανός καί γούρια...


 Παρατηρείται σήμερα αδελφοί μου, λόγω της απουσίας βαθύτερου νοήματος στη ζωή μας καθώς και των καθημερινών προβλημάτων, μια στροφή προς κάτι το οποίο θα μας φέρει καλοτυχία και θα διώξει το κακό «μάτι» από πάνω μας.
  Εκατοντάδες γούρια κυκλοφορούν στο εμπόριο και εκτοξεύουν τον τζίρο των επιχειρήσεων, κυρίως κατά τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων, του νέου έτους, του Πάσχα και του καλοκαιριού. Ρόδια, μάτια, πέταλα, καραβάκια, νούμερα, αστεράκια, κλειδιά, ψαλίδια και πολλά άλλα φιγουράρουν στις βιτρίνες των καταστημάτων. Καμιά φορά συναντάμε και μπερδεμένα πράγματα, όπως ένα μάτι και έναν σταυρό μαζί.
 Όμως, πόσοι γνωρίζουν ότι φορώντας όλα αυτά, μόνο καλοτυχία δε φέρνουν; Φυγαδεύεται η χάρις του Θεού και χαίρεται ο διάβολος. Γινόμαστε συνεργοί του, διότι τα γούρια είναι εφεύρεση δική του, αφού χρησιμοποιεί πολλά τεχνάσματα για να μας αποπροσανατολίσει από την προσευχή αλλά και από την επαφή μας με τον Θεό. Ο Θεός σεβόμενος την ελευθερία μας, απομακρύνεται. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν την απουσία του Θεού ο διάβολος, βρίσκει παραθυράκι στη ζωή μας μέσω της πίστης μας σε αυτά τα γούρια, που καμία δυνατότητα δεν έχουν και μας κάνει άνω κάτω. Η Εκκλησία μας δεν πιστεύει στο μάτι ως κάτι το μαγικό.

Ἕνας ἀπολογισμός ἐκκοσμίκευσης τοῦ 20ου αἰῶνος π Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ (1927- 2006) π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ. Εἰς τήν 1ην τοῦ νέου ἔτους ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 01-01-00

Οἱ τελευταῖες ἡμέρες τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τῆς Κρονστάνδης

Τέλεσε για τελευταία φορά την Θεία Λειτουργία στις 10 Δεκεμβρίου 1908.Τρία χρόνια πρό τῆς κοιμήσεώς του, ὑπέφερε μέ ὑπομονή, ὀδυνηρή φλεγμονή τοῦ οὐροποιητικοῦ του συστήματος. Οἱ πόνοι του δέν τόν ἄφηναν νά ἡσυχάσει παρά μόνον 15-20 λεπτά τό εἰκοσιτετράωρο. 
Οἱ γιατροί τοῦ συνιστοῦσαν κατάλυση τῆς νηστείας, ἀλλ’ αὐτός, ἐφ’ ὅρου ζωῆς, ἔκανε ὑπακοή στήν μακαριστή μητέρα του. Προσπαθοῦσε νά Κοινωνεῖ τά Ἅγια Μυστήρια, μέ πολύ κόπο βέβαια. 
Είχε μιά εντελώς αδύνατη φωνή, με βασανιστικούς πόνους και στο τέλος εν μέσω λυγμών των πιστών, δίδαξε πάνω σε κάθισμα για τελευταία φορά. 
Στίς τελευταῖες του ἡμέρες, πού τό στόμα του δύσκολα δεχόταν λίγο νερό, οἱ Ἱερεῖς τοῦ μετέδιδαν σταγόνες μόνον Τιμίου Αἵματος, μέ πολύ δυσκολία.
Στις 18 του μηνός είπε ''Δόξα τω Θεώ, ότι έχουμε δύο μέρες ακόμα, για να τα κάνουμε όλα''. 
Στις 19 Δεκεμβρίου έχασε τις αισθήσεις του, το βράδυ συνήλθε αλλά με πυρετό. Λειτούργησαν μεσάνυκτα για να προλάβουν να τον κοινωνήσουν. Στις 6 το πρωΐ του διάβασαν την ευχή ''εις ψυχορραγούντα''.
Απεβίωσε στην Κρονστάνδη στις 07:40 το πρωΐ της 20ης Δεκεμβρίου 1908.

Ἔξυπνος εἶναι ἐκεῖνος, πού βρίσκεται ἔξω ἀπό τόν ὕπνο τῆς ἁμαρτίας

Έξυπνος άνθρωπος δεν είναι ο καταφερτζής, δεν είναι αυτός που μπορεί να βάλει πολλούς ανθρώπους στο χέρι του. Έξυπνος - το λέει άλλωστε και η λέξη - είναι εκείνος, που βρίσκεται έξω από τον ύπνο της αμαρτίας. Είναι εκείνος που φυλάγεται από την αμαρτία...

+ Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας

7 Ἰανουαρίου. ♰ Τοῦ τιμίου ἐνδόξου προφήτου, Προδρόμου καί Βαπτιστοῦ Ἰωάννου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Τοῦ Προδρόμου. 7ης Ἰαν. (Πρξ. ιθ΄ 1 - 8).
Πραξ. 19,1         Ἐγένετο δὲ ἐν τῷ τὸν Ἀπολλὼ εἶναι ἐν Κορίνθῳ Παῦλον διελθόντα τὰ ἀνωτερικὰ μέρη ἐλθεῖν εἰς Ἔφεσον· καὶ εὑρὼν μαθητάς τινας
Πραξ. 19,1                Οταν δε ο Απολλώς ευρίσκετο εις την Κορινθον, ο Παύλος, αφού επέρασε τα βαρειότερα μέρη της Μ. Ασίας, ήλθε εις την Εφεσον, όπου και ευρήκε μερικούς μαθητάς.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible