Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

“ΔΕΝ ΜΙΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ”

Ὁμιλία Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως κ. Ἀνδρέου ἐπὶ τῇ μνήμῃ τῶν σφαγιασθέντων κατὰ τὴν Μικρασιατικὴ καταστροφή (1922) (Ἱ. Ναὸς Ἁγ. Κων/νου καὶ Ἑλένης, Ἐνορία Κάτω Κονίτσης, 15.9.2024)

Θὰ κάνουμε ἕνα μακρυνὸ ταξίδι, σήμερα. Θὰ βρεθοῦμε στὸν Πόντο.

Στὶς 19 Μαΐου τοῦ 1919 ἀποβιβάζεται στὴν Σαμψοῦντα τοῦ Πόντου ὁ Τοῦρκος ἀξιωματικὸς Μουσταφᾶ Κεμάλ. Αὐτὸς δίνει διαταγὴ γιὰ τὴν ἐξόντωση τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, ὡς συνέχεια τοῦ σχεδίου ποὺ εἶχε ἀρχίσει ἀπὸ τὸ 1914, ὅταν δηλ. ἄρχιζε ὁ Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Ἔδωσε, λοιπόν, τὸ σύνθημα ἐξολοθρεύσεως τῶν Χριστιανῶν, λέγοντας : “Ὁ πλοῦτος καὶ οἱ περιουσίες, ποὺ ἔχουν οἱ γκιαούρηδες (δηλ. οἱ Ἕλληνες καὶ χριστιανοί), ἄν τοὺς ἐξολοθρεύσετε, μποροῦν νὰ γίνουν δικά σας”.

Τὴν ἑπομένη ἡμέρα ἐξάπτει τὸ θρησκευτικὸ συναίσθημα, μᾶλλον τὸν θρησκευτικὸ φανατισμό, σὲ ὁμιλία ποὺ ἔκανε στὸ μουσουλμανικὸ χωριὸ Καβά, ρίχνοντας ἕνα νέο σύνθημα : “Ἐξολοθρεῦστε κάθε μὴ μουσουλμάνο”. Καὶ μὲ τὸ δάκτυλό του ἔδειχνε τοὺς χριστιανούς. Στὴν συνέχεια οἱ “Κεμαλιστές”, ὅπως λέγονταν οἱ ὀπαδοί του, δημιούργησαν τὰ λεγόμενα “Δικαστήρια τῆς Ἀνεξαρτησίας”, τὰ ὁποῖα λειτουργοῦσαν στὴν Ἀμάσεια τοῦ Πόντου, ὅπου ὁδήγησαν τουλάχιστον 450 Προκρίτους Ἕλληνες Ποντίους, Κληρικούς, Βουλευτές, Γιατρούς, Δικηγόρους, Τραπεζίτες, Δημοσιογράφους, Ἐμπόρους, Δασκάλους. (Δὲν ἄφησαν δηλ. καὶ κανέναν).

Νά ἀρχίσετε νά μιλᾶτε στόν Χριστό: «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησέ με»


Πρέπει νά βάλουμε ἕνα καθημερινό πρόγραμμα. Ἐγώ σᾶς λέω ξεκινῆστε μέ δέκα λεπτά. Δέκα λεπτά τό πρωί, δέκα λεπτά τό μεσημέρι, δέκα λεπτά τό βράδυ. Θά βρεῖτε δέκα λεπτά... Αὐτά τά δέκα λεπτά νά κλείσετε καί τά τηλέφωνα καί νά κλειστεῖτε κάπου μόνοι σας. Δέκα λεπτά δέν ὑπάρχω γιά κανέναν, ὑπάρχω μόνο γιά τόν Χριστό. Καί νά ἀρχίσετε νά μιλᾶτε στόν Χριστό: «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησέ με».

Καί γιά νά μήν κοιτᾶς τό ρολόι σου, βάλε ἕνα ξυπνητήρι νά χτυπήσει σέ δέκα λεπτά.

Θανατηφόρος ἀγκαλιά


Θανατηφόρος ἀγκαλιά

ΦΙΔΙ ΑΝΑΚΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΦΙΓΓΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ

Γράφει ὁ κ. Διογένης Δ. Βαλαβανίδης, Πρόεδρος «Κέντρου Προστασίας τῆς Χριστιανικῆς Ταυτότητας» καὶ πρόεδρος τῆς Ἐπιτροπῆς Θρησκευμάτων «Κέντρου Γεωστρατηγικῶν Μελετῶν» Βελιγράδιου

Ὅλοι γνωρίζουν ἐδῶ καὶ καιρὸ ὅτι ἡ ἀμερικανικὴ ὑπηρεσία πληροφοριῶν ἐπέλεξε τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως καὶ τὸν Προκαθήμενό του, τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο Α’, γιὰ νὰ διευκολύνει τὴν ὑλοποίηση τῶν σχεδίων τῶν παγκοσμιοποιητικῶν δυνάμεων τοῦ κόσμου. Μὲ ἄλλα λόγια, ἡ ἀμερικανικὴ διοίκηση χρησιμοποίησε τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως καὶ τὴν ἐπιρροή του στὸν ὀρθόδοξο κόσμο, γιὰ νὰ πετύχει τοὺς γεωπολιτικοὺς καὶ γεωστρατηγικοὺς στόχους της. Ἔτσι, τὸ «Intermagazin» (intermagazin.rs) δημοσίευσε στὶς 30 Ἰουλίου 2016 ἕνα ἄρθρο μὲ τί­τλο «Πῶς ἡ CIA προσπαθεῖ νὰ καταστρέψει τὴν Ὀρθοδοξία», στὸ ὁποῖο μετέφερε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ «Δόγμα τοῦ Ἀγώνα κατὰ τῆς Ἀνατολῆς», τὸ ὁποῖο δημιουργήθηκε ἀπὸ τὸν διευθυντὴ τῆς CIA, Allen Welsh Dulles (Ὁ πρῶτος πολιτικὸς διευθυντὴς τῆς CIA), στὸ ὁποῖο ἀναφέρονται οἱ ὁδηγίες γιὰ τὴν καταστροφὴ τῶν παραδοσια­κῶν ἀξιῶν ποὺ ὑπάρχουν στὶς ὀρθόδοξες χῶρες, δηλ. νὰ σβήσουν τὴν ἐθνικὴ συνείδηση τῶν πολιτῶν τους καὶ νὰ σπάσουν τὴ στρατιωτικὴ ἰσχὺ τῶν σλαβικῶν κρατῶν. Ἐπίσης, ἕνας ἀπὸ τοὺς πρωταρχικοὺς στόχους ἦταν καὶ παραμένει ὁ κατακερματισμὸς τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.

Αὐτὸ ἀκριβῶς προειδοποίησε μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες καθηγήτριες τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Βελιγραδίου, ἡ Δρ. Smilja Avramov, εὑρισκόμενη στὸ στρογγυλὸ τραπέζι ποὺ διοργάνωσε τὸ Κίνημα γιὰ τὴ Σερβία, ὅταν μὲ ἀφορμὴ τὴ συνάντηση τῆς εὐρωπαϊκῆς ὁμάδας ἡ Τριμερὴς Ἐπιτροπὴ στὸ Βελιγράδι ἀπὸ 31 Ὀκτωβρίου ἕως 2 Νοεμβρίου τὸ 2014 ἀπεκάλυψε γιὰ πρώτη φορὰ ὅτι οἱ ΗΠΑ, τὸ Βατικανὸ καὶ ἡ Γερμανία συνῆψαν μυστικὴ συμφωνία τὸ 1976 σὲ 11 σημεῖα, ἕνα ἐκ τῶν ὁποίων ἀναφέρεται στὴν «ὁλικὴ καταστροφὴ τῆς Ὀρθοδοξίας”. Οἱ συμμετέχοντες τῆς μυστικῆς συμφωνίας ἦταν ξεκάθαροι, ὅταν εἶπαν ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία πρέπει νὰ ἀφαιρεθεῖ ἀπὸ τὶς παγκόσμιες ἐπικοινωνίες ὡς θρησκεία, γιατί εἶναι ἡ μόνη δυνατότητα ὁμογενοποίησης τῶν Ὀρθοδόξων χωρῶν ποὺ ἔχει πολιτικὲς διαστάσεις, πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ὅτι ἡ παγκοσμιοποίηση θὰ ἦταν πολὺ δύσκολο νὰ πετύχει μὲ τὴν Ὀρθοδοξία. Μὲ ἄλλα λόγια, ἡ Ὀρθοδοξία καὶ τὰ Ὀρθόδοξα ἔθνη εἶναι οἱ μόνοι πραγματικοὶ ἀντίπαλοι τῆς παγκοσμιοποίησης. Ἄλλα ἔθνη δὲν προκαλοῦν προβλήματα στὴν παγκοσμιοποίηση, ἑπομένως οὔτε ἡ Κίνα οὔτε οἱ χῶρες τοῦ μουσουλμανικοῦ κόσμου εἶναι σὲ θέση νὰ προσφέρουν ἕνα νέο παγκόσμιο ἠθικὸ σχέδιο.

Ἅγιος Νεκτάριος : ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β’ – ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ


Β΄

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ

ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ

ΒΑΡΒΑΡΑΣ Χ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


«Ὁ Θεός ἐποίησε τόν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἰδίαν καί ὁμοίωσιν ἵνα ποιήσῃ αὐτόν κοινωνόν τῆς ἰδίας αὐτοῦ ἀγαθότητος καί μακαριότητος. Ὁ ἄνθρωπος γενόμενος κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἔσχε ἔμφυτον καί τήν ἀγάπην τοῦ Θεοῦ καί τήν ἀγάπην τοῦ πλησίον καί τήν μέν πρός τόν Θεόν ἀγάπην ἐξεδήλωσεν ὡς λατρείαν, τήν δέ πρός τόν πλησίον ἀγάπην ὡς αὐτομετάδοσιν, ὡς ἀγαθοεργίαν, ὡς προστασίαν, ὡς βοήθειαν, ὡς ἐπικοινωνίαν ἐν τῇ χαρᾷ καί ἐν τῇ θλίψει καί ὡς πόθον, ἵνα ἀναδείξῃ τόν πλησίον ἑαυτοῦ κοινωνόν τῆς ἑαυτοῦ εὐτυχίας, τῆς εἰρήνης, τῆς χαρᾶς, τῆς ἑαυτοῦ πνευματικῆς ἀναπτύξεως, τοῦ πνευματικοῦ αὐτοῦ πλούτου, τῆς πνευματικῆς τελειώσεως καί ἀναδείξεως αὐτοῦ εἰς ὄν εὐτυχῶς καί ἠθικῶς καί πνευματικῶς τέλειον. Οὗτος ὑπῆρξεν ἀνέκαθεν ὁ πόθος τοῦ κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἀνθρώπου. Τό ἔμφυτον τοῦτο τῆς ἀγάπης συναίσθημα ἤγειρε πανταχοῦ γῆς ναούς πρός λατρείαν τοῦ θείου, κοινωνίας δέ ἀνθρώπων πρός ἀλληλομετάδοσιν, ἀνάπτυξιν καί προαγωγήν. Ἀπό τῶν κοινωνιῶν τούτων ἀνεπτύχθησαν τά ἔθνη ἕκαστον τῶν ὁποίων ἀπετέλει ἕν σῶμα οὗ τά μέλη ἦσαν συνδεδεμένα δι᾿ ἀμοιβαίας ἀγάπης καί πόθου, ἀμοιβαίας προαγωγῆς καί ἀναπτύξεως. Ἀρχή ἠθική δεσπόζουσα ἐν τῷ ἔθνει καί ἐν τῇ καρδίᾳ ἑνός ἑκάστου τῶν μελῶν τοῦ ἔθνους, ἦν ἡ αὐτοθυσία τοῦ ἑνός ὑπέρ τοῦ ὅλου. Αὕτη ἡ ἀρχή ἐκφράζεται διά τῶν λέξεων οὐκ ἐγώ[1] τῶν δηλουσῶν ἐξαφάνισιν τοῦ ἐγώ, ἤτοι τοῦ ἐγωϊσμοῦ τοῦ ἱστῶντος τήν προσωπικότητα τοῦ ἀτόμου ὡς ἄγαλμα Θεότητος καί ἐπιζητοῦντος τήν ἐδαφιαίαν πάντων προσκύνησιν καί λατρείαν καί προσφοράς καί θυσίας, καί θυμιάματα, πρός ἱκανοποίησιν τῆς ἑαυτοῦ ματαιόφρονος κουφότητος πρός βλάβην καί ζημίαν ὅλου τοῦ ἔθνους. Ἡ ἀρχή τοῦ ἐγωϊσμοῦ κατακρίνεται ἀείποτε ὑπό πάντων ὡς ἀνατρεπτική τῶν πάντων καί κατεδείχθη ὡς ὀλέτηρα τῶν κοινωνιῶν, ἐπῃνέθη δέ καί ὑπεστηρίχθη ἡ ἀρχή τοῦ οὐκ ἐγώ ὡς ἱερά καί ἁγία ὡς συνδέουσα κραταιοῦσα καί προάγουσα τάς κοινωνίας.

Τὸ ἀλφαβητάριον τῆς συγχύσεως


Τὸ ἀλφαβητάριον τῆς συγχύσεως

Γράφει ὁ κ. Εὐλάλιος Θωμαΐδης, θεολόγος – ἐκπαιδευτικὸς

Στὸ παρὸν ἄρθρο θὰ μᾶς ἀπασχολήσει ἡ κατάδειξη ὁρισμένων δογματικῶν – θεολογικῶν ἀνακριβειῶν καὶ πλανῶν, οἱ ὁποῖες παρουσιάζονται στὸ βιβλίο «Ἀλφαβητάρι τῆς Πίστης» τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ καὶ ἀφοροῦν στὴν ἰδιαίτερη θεώρηση τῆς ἀγάπης τοῦ πρόσφατα ἐκλιπόντος καθηγητῆ φιλοσοφίας στὴν Πάντειο σχολή.

Στὶς σελίδες 60 καὶ 61 τοῦ ἀνωτέρω ἀναφερθέντος φημισμένου του βιβλίου ὁ καθ. Χρ. Γ. φαίνεται νὰ συγχέει τὰ φυσικὰ ἰδιώματα μὲ τὰ ὑποστατικὰ (στὴν προκειμένη περίπτωση μόνο μὲ αὐτὰ τοῦ Πατρὸς – πατρομονισμός). Πιὸ συγκεκριμένα, ἀναφέρει ὅτι ὁ Θεὸς εἶναι ἄκτιστος, ἄχρονος, ἄπειρος καὶ ἀπεριόριστος, ὄχι γιατί ἡ οὐσία του ὀφείλει νὰ εἶναι αὐτὰ τὰ πράγματα, ἀλλὰ γιατί εἶναι ὄντως Πρόσωπον – ὕπαρξη προσωπική. Οὐδείς, ὅμως, Ἕλληνας Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας ὑποστήριξε ὅτι ὁ Θεὸς ἔχει τὶς φυσικὲς ἢ οὐσιώδεις του ἰδιότητες, ἐπειδὴ εἶναι Πρόσωπο ἤ, κάλλιον εἰπεῖν, ἐπειδὴ εἶναι Πατήρ. Ὅποιος ἀποδίδει τὰ προσωπικὰ στὴν οὐσία καὶ τὰ οὐσιώδη στὰ πρόσωπα δὲν κάνει κάτι τίποτε ἄλλο πέραν ἀπὸ τὸ νὰ βρίσκεται σὲ θεολογικὴ πλάνη καὶ σύγχυση, διότι φαίνεται νὰ ἀγνοεῖ τὸ ὀρθόδοξο δόγμα ὅτι ὁ Πατὴρ ὡς ὑπόσταση εἶναι αἴτιος τῶν ὑποστάσεων ἢ προσώπων τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγ. Πνεύματος (πηγὴ καὶ ρίζα τῆς θεότητας), ἐνῷ ἡ ὑπερούσια οὐσία – ἄκτιστη θεία φύση εἶναι ἡ θεοπρεπὴς αἰτία ὅλων τῶν ἀκτίστων φυσικῶν της προσόντων (βούληση, δύναμη, ἐνέργεια καὶ ὅλα τὰ περὶ τὴ θεία οὐσία οὐσιώδη ἰδιώματα).

Μή φεύγετε, παιδιά μου, ἀπό τίς ἐκκλησίες.


Μὴ φεύγετε, παιδιὰ μου, ἀπὸ τὶς ἐκκλησίες.
Μὴν ἀκοῦτε αὐτούς ποὺ λένε: «Τί, ἐκκλησίες τώρα, ἐκκλησίες καὶ παπάδες».Αὐτοὺς μὲ συγχωρεῖτε, παιδιὰ μου, τοὺς βάζει ὁ διάβολος.
Ξέρετε τὶ εἶπε τὸ δαιμόνιο, ξέρετε τὶ μοῦ εἶπε ;

Λῆρος ~ (Δύσκολες λέξεις τῆς Καινῆς Διαθήκης)

 

https://proskynitis.blogspot.com/2024/09/blog-post_33.html

1 Ὀκτωβρίου. Ἀνανίου ἀποστόλου, Ῥωμανοῦ τοῦ μελῳδοῦ (ϛ΄ αἰ.) καὶ ποιητοῦ τῶν κοντακίων. Ἰωάννου ὁσίου τοῦ Κουκουζέλους. Τῆς τιμίας σκέπης τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἀποστόλου, Ὀκτωβρίου 1 (Πρξ. θ΄ 10-18).

Πραξ. 9,10         Ἦν δέ τις μαθητὴς ἐν Δαμασκῷ ὀνόματι Ἀνανίας, καὶ εἶπε πρὸς αὐτὸν ὁ Κύριος ἐν ὁράματι· Ἀνανία. ὁ δὲ εἶπεν· ἰδοὺ ἐγώ, Κύριε·

Πραξ. 9,10               Υπήρχε δε εις την Δαμασκόν ένας μαθητής, ονόματι Ανανίας, και με όραμα είπε προς αυτόν ο Κυριος· “Ανανία”. Εκείνος δε είπε· “ιδού, εδώ είμαι, Κυριε”.

Πραξ. 9,11         ὁ δὲ Κύριος πρὸς αὐτόν· ἀναστὰς πορεύθητι ἐπὶ τὴν ῥύμην τὴν καλουμένην εὐθεῖαν καὶ ζήτησον ἐν οἰκίᾳ Ἰούδα Σαῦλον ὀνόματι Ταρσέα· ἰδοὺ γὰρ προσεύχεται,

Πραξ. 9,11                Ο δε Κυριος είπε τότε προς αυτόν· “σήκω και πήγαινε εις την οδόν, που λέγεται ευθεία, και ζήτησε στο σπίτι του Ιούδα κάποιον, που ονομάζεται Σαύλος και κατάγεται από την Ταρσόν. Διότι, ιδού, κατά την ώραν αυτήν προσεύχεται και ζητεί την βοήθειάν μου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible