Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Πάρε ἕνα «περίστροφο»!

  «Πάρε ἕνα περίστροφο» μοῦ εἶπε κυττάζοντας μέ πολλή ἀγάπη πρίν ἀρκετά χρόνια ἕνας ἐξαγιασμένος -μακαριστός τώρα- ἐν Χριστῶ ἀδελφός. Καί μοῦ δίνει ἕνα 12αρι κομποσχοίνι (δηλαδή ἕνα στρογγυλό μικρό κομβοσχοίνι τῶν 12 κόμπων) πού μπαίνει στό δάχτυλο.

Πράγματι μ' αὐτό (ἀλλά καί μέ τά μεγαλύτερα, τῶν 33, 50, 100 ἤ καί 300 κομπων) μποροῦμε νά πυροβολοῦμε τόν πονηρό σάν μέ «περίστροφο πνευματικό».  Τρεῖς φορές ἄν ποῦμε σωστά τό «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησόν με» ὁ διάβολος τρέπεται σέ ἄτακτη φυγή. Ὁ ἐν Χριστῷ ἀδελφός ἐπειδή τό ζοῦσε  τό βρῆκε καί τόν τρόπο νά τό ἐκφράσει μ' αὐτόν τόν χαριτωμένο τρόπο.

Ἄς διαβάσουμε μέ προσοχή τό πολύ ὡραῖο ἄρθρο τοῦ π. Σαράντη...

Τό κομποσχοίνι, ὅπλο προσευχῆς.
 Τοῦ ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου

Κάποιο μοναστήρι μέ πολλούς μοναχούς τό ἐπισκέφθηκε ἐντεταλμένο ὄργανο τῆς τάξεως.  Ζήτησε τό Γέροντα τῆς μονῆς.  Ὁ Γέροντας νόμιζε ὅτι ὁ ἐπι­σκέπτης θά ζητοῦσε νά ἐξομολογηθεῖ.  Με­τά ἀπό ὀλιγόλεπτη πνευματικοῦ ἐπιπέδου συνομιλία, διατυπώθηκε εὐθέως ἡ ἐρώτηση στό Γέροντα:
Γέροντα ἔχετε στό μοναστήρι σας ὅπλα;
Ἀμέσως ὁ γέροντας βγάζει ἀπό τήν τσέπη του ἕνα κατοστάρι κομποσχοίνι καί τοῦ ἀπαντᾷ.  Καί βέβαια παιδί μου ἔχουμε πολλά ὅπλα ἐδῶ.  Κάθε μοναχός ἔχει τό δικό του ὅπλο.  Ὁ «ἐντεταλμένος» τοῦ ἀπαντᾷ:  Ἀφῆστε τα Γέροντα αὐτά καί ἐπιτρέψτε μου μαζί μέ τή συνοδεία πού βρίσκεται ἐδῶ κοντά νά κάνουμε ἔρευνα στή Μονή σας, γιατί ἔχουμε καταγγελία ὅτι ἔχετε κρυμμένα ὅπλα. 

Ἐπιτρέπεται νά μαθαίνουμε πολεμικές τέχνες (π.χ. Ταε κβο ντο ἤ Καποέϊρα);

1)Πολεμικές τέχνες, Νεα εποχή και αποκρυφισμός - Η αλήθεια!
2)Συγκλονιστικό ἠχητικό ντοκουμέντο τοῦ π. Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου ἀφιερωμένο στίς Πολεμικές τέχνες.
3)Καποέϊρα: Ἀφρικάνικη τελετουργία (σέ Βραζιλιάνικη ἔκδοση) μέ τόν μανδύα χοροῦ-πολεμικῆς τέχνης (συμπληρωματικά προηγούμενης ἀνάρτησής μας).

1)Πολεμικές τέχνες
Μαρίας Δημητριάδου

Τ
α τελευταία χρόνια όλο και συχνότερα ακούμε να γίνεται λόγος για «πολεμικές τέχνες». Σχολές, περιοδικά, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, μας παρουσιάζουν διάφορα στυλ των τεχνών αυτών και διαφημίζουν τα αποτελέσματά τους, ενώ διάφοροι εκπαιδευτές μιλούν για «εκρηκτική εξάπλωσή τους». Είναι λοιπόν απαραίτητο να γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι αυτό που «εξαπλώνεται εκρηκτικά», ιδίως από τη στιγμή που η εξάπλωσή του συμβαίνει κυρίως στις νεαρές ηλικίες και μάλιστα ενθαρρύνεται ακόμα και από κρατικούς φορείς (βλ. περίπτωση εισαγωγής του ταεκβοντό στα ελληνικά σχολεία και διδασκαλίας του τάι τσι σε ορισμένα άλλα).

Οι πολεμικές τέχνες (κουνγκ-φου, καράτε, αικίντο κτλ.) περιλαμβάνουν διάφορες τεχνικές άμυνας κι επίθεσης τόσο με όπλα όσο και χωρίς, γι' αυτό και συνήθως προωθούνται ως "αυτοάμυνα". Όμως είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένες με τον κεντρικό θρησκευτικό στόχο του ασιατικού ινδο-βουδο-ταοιστικού πολιτισμού, δηλ. την επίτευξη της θέωσης του ανθρώπου με έναν τρόπο αναποτελεσματικό και αυθαίρετο, ανάλογο με το «και ως θεοί έσεσθε» του όφεως, και όχι με τον τρόπο τον οποίο συνέστησε ο ίδιος ο Θεός στους ανθρώπους.
Για το σκοπό της αυτοθέωσης η όλη κινησιολογία των πολεμικών τεχνών είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να επικαλείται διάφορα στοιχεία και δυνάμεις της φύσης, αστέρια, πνεύματα πραγματικών και μυθικών ζώων που κατ' άλλους αντιπροσωπεύουν πραγματικά πνεύματα και κατ' άλλους «καταστάσεις της συνείδησης», ή ακόμα και τα δύο, σε μια αντιστοιχία του εξωτερικού περιβάλλοντος κόσμου των πνευμάτων με τον εσωτερικό ψυχικό κόσμο των ανθρώπων. Η βασική πηγή δύναμης στις πολεμικές τέχνες δεν είναι η σωματική δύναμη, ούτε καν η εκπαιδευμένη θέληση ή η σωστή γεωμετρική τοποθέτηση του σώματος, όπως πιστεύουν κάποιοι «ρεαλιστές» οπαδοί τους που δεν κατανοούν τη θρησκευτική διάσταση των τεχνών αυτών. Βέβαια τόσο η θέληση, όσο και η σωστή γεωμετρική τοποθέτηση του σώματος είναι πράγματα που εξασκούνται και που απαιτούνται κατά την εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες.

«Ἡ καλή μέριμνα» καί ποιός εἶναι ὁ ἀληθινά ἔξυπνος (Γέροντος Παϊσίου ).

Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ - Δεύτερο Μέρος - Κεφάλαιο 5 «Να αποκτήσουμε την καλή μέριμνα»


Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Να αποκτήσουμε την καλή μέριμνα

 

Πρέπει να ζητούμε πρώτα την Βασιλεία των Ουρανών και αυτή να είναι η μέριμνά μας, και όλα τα άλλα θα μας δοθούν (6). Άμα ξεχνιέται ο άνθρωπος σ΄ αυτήν την ζωή, χάνει τον καιρό του και χαραμίζεται. Άμα δεν ξεχνιέται και ετοιμάζεται για την άλλη ζωή, τότε έχει νόημα αυτή η ζωή. Όταν ο άνθρωπος σκέφτεται πώς να βολευτή εδώ, βασανισμένος είναι, και κουράζεται και κολάζεται.

Να μη σας πιάνη αγωνία και μανία: «Τώρα πρέπει να κάνουμε αυτό, ύστερα εκείνο», γιατί θα σας βρη σε τέτοια κατάσταση ο Αρμαγεδών (7). Και μόνον η αγωνία στο φτιάξιμο είναι δαιμονικό. Γυρίστε το κουμπί στον Χριστό, γιατί διαφορετικά θα ζήτε δήθεν κοντά στον Χριστό, αλλά εσωτερικά θα υπάρχει όλο το κοσμικό φρόνημα, και φοβάμαι μην το πάθετε σαν τις μωρές παρθένες.


Οι φρόνιμες παρθένες (8) δεν είχαν μόνον καλωσύνη, είχαν και την καλή μέριμνα, είχαν εγρήγορση, δεν είχαν αδιαφορία. Οι μωρές παρθένες είχαν αδιαφορία, δεν είχαν εγρήγορση. Γι΄ αυτό ο Κύριος είπε: «Γρηγορείτε» (9). Ήταν παρθένες αλλά μωρές. Και αν μια είναι εκ γενετής μωρή, είναι ευλογία από τον Θεό γι΄ αυτήν. Πάει δίχως εξετάσεις στην άλλη ζωή. Μια όμως που έχει μυαλό και ζη μωρά, αυτή θα είναι αναπολόγητη την ημέρα της Κρίσεως.

Ἐπιτρέπεται νά εἴμαστε δωρητές ὀργάνων; (τί δίδασκαν οἱ ὅσιοι Γέροντες π. Παΐσιος, π. Πορφύριος καί π. Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ).

Μεταμοσχεύσεις - «Εγκεφαλικά Νεκροί» δότες. Οι θέσεις των συγχρόνων αγίων γερόντων: Παϊσίου - Πορφυρίου - Σωφρονίου (Αγιορείτη Μοναχού Ησαΐα)
alopsis
ΒΙΟΗΘΙΚΗ

Προ ημερών ήλθε στα χέρια μου το βιβλίον "Πέρα από τα σύννεφα" του μοναχού Γρηγορίου, το ασχολούμενο με το πρόβλημα του λεγομένου "εγκεφαλικού θανάτου" και των λεγομένων "πτωματικών" μεταμοσχεύσεων.




Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο πατώντας εδώ

Πηγή εἰκόνας: Ἱ. Ἡσ. Ἀνάστασις  Χριστοῦ-Ἐμμαούς, Ἅγιος Βασίλειος, Λαγκαδᾶ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δωρεά οργάνων; Ἡ Παγίδα τῆς Δωρεᾶς ὀργάνων καί ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας

ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ

  1. Δύο χρόνια από την οσιακή κοίμηση του μοναχού Νικοδήμου Γρηγοριάτου. «Να χαίρεστε πάτερ Νικόδημε!»
  2. Ἐπιτρέπεται νά εἴμαστε δωρητές ὀργάνων; (τί δίδασκαν οἱ ὅσιοι Γέροντες π. Παΐσιος, π. Πορφύριος καί π. Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ).
  3. Εγκεφαλικός Θάνατος: Δωρητές Οργάνων;
  4. Η τελεσίδικη απάντησις στο θέμα των μεταμοσχεύσεων ζωτικών οργάνων.
  5. Ὁ «ἐγκεφαλικός θάνατος» δέν εἶναι θάνατος: 1)Συγκλονιστικό περιστατικό, 2)Τί λέει ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας.
  6. Γιά νά μή σᾶς δολοφονήσουν (ὅταν βρεθεῖτε σε νοσοκομεῖο)
  7. Γέρων Παΐσιος: Περί μεταμοσχεύσεων ανθρωπίνων οργάνων
  8.  «Μορφή ἀπάτης» ὁ ἐγκεφαλικός θάνατος κατά τό 'Nature'!
  9. Ἡ ὁμιλία τοῦ Πρωτοπρεσβύτερου Στεφάνου Στεφόπουλου στήν Ἡμερίδα για τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας
  10. Ἡ ὁμιλία τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἑγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
  11. Ἐρωτήσεις -Ἀπαντήσεις, καί τό κλείσιμο τῆς Ἡμερίδας μέ θέμα τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" ἀπό τόν Μητροπολίτη Γλυφάδας Παῦλο
  12. «Εἰκαζόμενη Συναίνεση» γιά τίς Μεταμοσχεύσεις ὀργάνων (Ἐκδόσεις Ὅσιος Γρηγόριος, Ἱ. Μ. Γρηγορίου Ἅγ. Ὅρους)
  13. Δωρεά οργάνων; Ἡ Παγίδα τῆς Δωρεᾶς ὀργάνων καί ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
  14. Περί μεταμόσχευσης. Αρχ. Σωφρόνιος Σαχάρωφ
  15. Η Παγίδα της Δωρεάς οργάνων. Πως και γιατί ένας εθελοντής δωρητής άλλαξε την απόφασή του
  16. Aπαράδεκτη η "εικαζόμενη συναίνεση" (Ανοικτή επιστολή καθηγητών ιατρικής στους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου)
  17. Ὁ «ἐγκεφαλικός θάνατος» δέν εἶναι θάνατος: 1)Συγκλονιστικό περιστατικό, 2)Τί λέει ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας.
  18. Ἐρωτήσεις -Ἀπαντήσεις, καί τό κλείσιμο τῆς Ἡμερίδας μέ θέμα τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" ἀπό τόν Μητροπολίτη Γλυφάδας Παῦλο
  19. Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Γλυφάδας.
  20. Ἡ ὁμιλία τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἑγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
  21. Ἡ ὁμιλία τοῦ Πρωτοπρεσβύτερου Στεφάνου Στεφόπουλου στήν Ἡμερίδα για τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας
  22. Ἡ ὁμιλία τοῦ καθηγητῆ Ἐμμανουήλ Παναγόπουλου στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
  23. Ἡ ὁμιλία τοῦ καθηγητῆ Κωνσταντίνου Καρακατσάνη στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας
  24. Ἡ ὁμιλία τοῦ καθηγητῆ Ἀθανάσιου Ἀβραμίδη στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
  25. Ἡ ὁμιλία τοὺ καθηγητῆ Ἀθανάσιου Ἀβραμίδη στήν Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" τῆς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
  26. Ἡμερίδα γιά τόν "Ἐγκεφαλικό Θάνατο" ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Γλυφάδας. Κυριακή 11 Μαρτίου 2012
  27. Αυτά που δεν σας είπαν για τις μεταμοσχεύσεις (Πρωτοσύγκελλος Δαμασκηνός, Πνευματικός Ιεράς Μονής Τροοδιτίσσης)
  28. Οικουμενικός Πατριάρχης: «Ο καρδιακός θάνατος είναι ο όντως θάνατος καί όχι ο εγκεφαλικός».
  29. Κριτική στήν ἔννοια τοῦ ἐγκεφαλικοῦ θανάτου (ἐπιστημονικά ἄρθρα)
  30. Ξύπνησε λίγο πριν τον «μεταμοσχεύσουν»
  31. Κλινικά νεκρή δικηγόρος ξύπνησε μετά από 2,5 χρόνια σε κώμα.
  32. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ: “ ‘Ἀπαράδεκτος ὁ νόμος τῆς Κυβέρνησης γιά τή δωρεά ὀργάνων”
  33. Η Ορθόδοξη ανθρωπολογία και η ανθρωπολογία της Επιστήμης (μοναχός Δαμασκηνός Αγιορείτης)
  34. Ὁ «ἐγκεφαλικά νέκρός» εἶναι ζωντανός! (ἀποκαλυπτικό video)
  35. ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ «ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ»
  36. Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ»
  37. ‘Εγκεφαλικά νεκρή’ γυναίκα ξύπνησε, μόλις η οικογένειά της αρνήθηκε τη δωρεά των οργάνων της (Rebecca Millette)
  38. Μέσα στην αναμπουμπούλα ψηφίστηκε το νομοσχέδιο "Φρανκενστάϊν" (Δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων και άλλες διατάξεις)
  39. ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Ε.Ο.Μ

  40. ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ;
  41. Πως μπορούμε να αρνηθούμε την δωρεά οργάνων
  42. Μοναχός Ησαΐας, Οι θέσεις των συγχρόνων αγίων Γερόντων για τις μεταμοσχεύσεις
  43. Λεηλασία και στα ζωτικά μας όργανα! Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος
  44. 'Ἐγκεφαλικὸς Θάνατος... Ο έσχατος πειρασμός".
  45. Θολώνουν τα νερά εν μέσω απογραφής. Έντυπο για προσφορά οργάνων θα δίνουν στους πολίτες κατά την απογραφή

Τί φοβᾶται πολύ ὁ διάβολος; (Συγκλονιστική ἱστορία ἀπό τό Γεροντικό τοῦ Ἁγίου Ὄρους).

ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΟΛΥ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ
(Απο το Γεροντικό)

Στην ίδια Σκήτη της Αγίας Άννας, ό Μοναχός Προκόπιος από την Καλύβα «Είσόδια της Θεοτόκου» είχε μεγάλη επιθυμία να μάθει μουσικά, για να δοξολογεί κι αυτός το Θεό, όπως και οι άλλοι αδελφοί.Επειδή όμως ήταν λίγο παράφωνος αποφεύγανε οι Πατέρες να τον μάθουν μουσικά.

O αδελφός Προκόπιος είχε λάβει ως χάρισμα από το Θεό να λέει ακατάπαυστα την ευχή το «Κύριε Ιησού Χριστέ υιέ του Θεού ελέησόν με τον αμαρτωλό» και στο αριστερό του χέρι κρατούσε πάντα το κομβοσχοίνι του, το όποιο δεν αποχωριζόταν ποτέ.

Μια μέρα, ήταν πολύ λυπημένος, πού δεν μπορούσε να βρει κανένα για να τον μάθει μουσική και συλλογιζόμενος αυτό το πράγμα, από την πολύ του λύπη, είχε σταματήσει να λέει την ευχή.

Ξαφνικά παρουσιάζεται μπροστά του ένας σεβάσμιος, αλλά άγνωστος σ' αυτόν γέροντας ο όποιος του είπε: «Αδελφέ Προκόπιε, τι έχεις κι είσαι τόσο λυπημένος; τι σε απασχολεί; Ο Προκόπιος του απάντησε: «τι να έχω γέροντα, να, θέλω κι εγώ να μάθω λίγα μουσικά και δε βρίσκεται κανένας να με μάθει, γιατί μου λένε πώς είμαι λίγο φάλτσος». Ο ασπρογένης γέροντας τότε του είπε: «Γι' αυτό κάθεσαι και στενοχωριέσαι καημένε, εγώ θα σε μάθω μουσικά και θα σε κάνω να γίνεις ό καλύτερος ψάλτης του Αγίου Όρους, θα κελαηδάς σαν το καλύτερο αηδόνι, αλλά θέλω κι εσύ να μου κάνεις μια χάρη».

«Δηλαδή τι ζητάς από μένα, του είπε ό Προκόπιος, θέλεις να σε πληρώσω; Εγώ ότι θέλεις θα σου δώσω!». Τότε ό ασπρογένης του είπε: «Η πληρωμή ή δική μου είναι να πετάξεις από τα χέρια σου αυτό πού λέτε κομποσχοίνι και να πάψεις να λες αυτό πού λέτε ευχή και θα σε μάθω εγώ, ότι θέλεις».

Ἀντισυνταγματικό τό μουσουλμανικό τέμενος...Μήπως παραφρονήσαμε;


Είχαμε ξαναγράψει σχετικά μέ τό τζαμί πού προσπαθοῦν νά χτίσουν καί ἀναδημοσιεύουμε στό τέλος τοῦ παρόντος ἄρθρου τήν ἀνάρτησή μας μέ τίτλο:

ΓΙΝΑΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙ; ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;

 Ὁ καθηγητής κ. Χαΐνης ἀποδεικνύει μέ τά κατωτέρω δύο κείμενά του τήν ἀντισυνταγματικότητα τοῦ ἐγχειρήματος:

______________

Τοῦ κ. Ἰ. Θ. Χαΐνη, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Ε.Μ. Πολυτεχνείου
Ό Όμότιμος καθηγητής τοῦ Ἐθνικοῦ Μετσοβείου Πολυτεχνείου κ. Ἰωάννης Θ. Χαΐνης ἀναλύει εἰς τόν «Ο.Τ.»  τήν ἀντισυνταγματικότητα τῆς ἱδρύσεως τοῦ Μουσουλμανικοῦ Τεμένους καί καταλήγει εἰς τό τεκμηριωμένον συμπέρασμα ὅτι τό «Τέμενος εἶναι οἰκονομική ζημία», δέν ἔχει οἰκονομικόν ὄφελος τό Κράτος καί ἡ ἵδρυσίς του δέν ἐναρμονίζεται μέ τό Δημόσιον συμφέρον. Ἡ ἀνάλυσις ἔχει ὡς ἑξῆς:

«Ἄρθρο106 παρ. 6:  “Νόμος μπορεῖ νά ὁρίσει τά σχετικά μέ τή συμμετοχή στή δαπάνη τοῦ Δημοσίου αὐτῶν, πού ὠφελοῦνται ἀπό τήν ἐκτέλεση ἔργων κοινῆς ὠφέλειας ἤ γενικότερης σημασίας γιά τήν οἰκονομική ἀνάπτυξη τῆς χώρας”.

Σχόλιο: Τό μουσουλμανικό Τέμενος:
1ον) Ὑπάγεται στά ἔργα κοινῆς ὠφέλειας;
Συγκεκριμένα: Σέ τί θά ὠφεληθεῖ ὁ Ἑλληνικός Λαός ἠθικά, κοινωνικά, πολιτιστικά καί οἰκονομικά ἀπό τήν ἀνέργεση τοῦ Μουσουλμανικοῦ Τεμένους;
2ον) Σέ τί θά συντελέσει τό Μουσουλμανικό Τέμενος γιά τήν οἰκονομική ἀνάπτυξη τῆς χώρας;

5 Νοεμβρίου Συναξαριστής. Γαλακτίωνος και Επιστήμης, των Αγίων Ερμά, Πατρόβα, Λινού, Γαΐου, Θεοτίμου, Δωριθέου Πρεσβυτέρου, Ευψυχίου, Καρτερίου, Σιλβάνου, Παμφίλου, Φιλοθέου, Νεάρχου και οι συν αυτών Μάρτυρες, Γρηγορίου Ομολογητή, Κάστορα και Αγαθαγγέλου, Δομεντίου και Παύλου, Ιωνά Θαυματουργού.

Οἱ Ἅγιοι Γαλακτίων καὶ Ἐπιστήμη

Ἔζησαν τὸν 3ο αἰῶνα μ.Χ., ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Δέκιος. Οἱ γονεῖς τοῦ Γαλακτίωνα, Κλειτοφῶν καὶ Λευκίππη, ἦταν πρῶτα εἰδωλολάτρες. Κάποιος, ὅμως, ἱερομόναχος, ποὺ ὀνομαζόταν Οὐνούφριος, τοὺς προσείλκυσε στὴν χριστιανικὴ πίστη. Ἀπὸ τότε διέθεταν τὰ πλούτη τους σὲ κάθε ἀγαθοεργία.
Τὸν δὲ γιό τους Γαλακτίωνα ἀνέθρεψαν «ἐν παιδείᾳ καὶ νουθεσίᾳ Κυρίου». Δηλαδή, μὲ παιδαγωγία καὶ νουθεσία, σύμφωνη μὲ τὸ θέλημα τοῦ Κυρίου. Καὶ ἡ παιδαγωγία αὐτὴ δὲν ἄργησε νὰ φέρει τοὺς θαυμαστοὺς καρπούς της.
Ὁ Γαλακτίων ὅταν μεγάλωσε, νυμφεύθηκε μία ὡραῖα κόρη, τὴν Ἐπιστήμη, τὴν ὁποία ὁ ἴδιος εἵλκυσε στὸν Χριστό. Ἡ ζωή τους κυλοῦσε ἀφιερωμένη στὴν ὑπηρεσία τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ καὶ στὴν διακονία τοῦ πλησίον, ὥσπου ξέσπασε ὁ διωγμὸς τοῦ Δεκίου. Τότε, ὁ μὲν Γαλακτίων πῆγε σὲ μοναστῆρι τοῦ ὄρους Σινᾶ, ἡ δὲ Ἐπιστήμη σὲ γυναικεῖο κοινόβιο.
Ἀλλὰ ἡ λαίλαπα τοῦ διωγμοῦ ἔφθασε καὶ στὰ μέρη ἐκεῖνα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ συλληφθεῖ ὁ Γαλακτίων. Ὅταν πληροφορήθηκε αὐτὸ ἡ Ἐπιστήμη, ἔτρεξε καὶ παρακάλεσε τοὺς διῶκτες νὰ συλλάβουν καὶ αὐτὴν πρὸς ἐνίσχυση τοῦ συζύγου της.
Ὁ ἄρχοντας Οὖρσος, μὴ μπορώντας νὰ τοὺς πείσει νὰ ἀλλαξοπιστήσουν, τοὺς ἀποκεφάλισε (250 μ.Χ.).

Ὕποπτες (νεοεποχίτικες) κινήσεις στά ἱδρύματα τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν.

Ύποπτες κινήσεις στα ιδρύματα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
alopsis

ΘΕΟΛΟΓΙΑ
(Πηγή: ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΓΛΥΦΑΔΑΣ)
Αξιόλογο το έργο που επιτελεί η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και το ενδιαφέρον που επιδεικνύει ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπός μας για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, για τη στήριξη της οικογένειας και για την επιμόρφωση ποιμένων, κατηχητών και λαϊκών στελεχών. Ο λόγος για τα ιδρύματα «ΔΙΑΚΟΝΙΑ», «ΚΕ.Σ.Ο.» («Κέντρο Στήριξης Οικογένειας») και «Ι.Π.Ε.» («Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως»).

Το ίδρυμα «ΔΙΑΚΟΝΙΑ» δραστηριοποιείται στην πρωτογενή πρόληψη και πραγματοποιεί σεμινάρια και ομιλίες σε γονείς, εκπαιδευτικούς, κληρικούς και κατηχητές. Πολλές από τις ομιλίες από τους ψυχολόγους του ιδρύματος «ΔΙΑΚΟΝΙΑ» έχουν θέμα την «αξία της αυτοεκτίμησης» και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του παιδιού. Στην ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής, στα κείμενα που έχει αναρτήσει η «ΔΙΑΚΟΝΙΑ», διαβάζουμε συμβουλές των ψυχολόγων προς τους νέους και τους κατηχητές : «Αγαπώ τον εαυτό μου…Ανακαλύπτω τις δυνάμεις που κρύβω μέσα μου, εκτιμώ τα επιτεύγματά μου, νιώθω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Αγαπώ τον εαυτό μου, είναι μοναδικός!!!».[1] Η Ιερά Αρχιεπισκοπή φιλοξενεί, επίσης, κείμενο ψυχολόγου-ψυχοθεραπευτή[2], ο οποίος διεξάγει «ομάδες αυτογνωσίας» και «βιωματικά εργαστήρια προσωπικής ανάπτυξης», ενώ μέσα από  διάφορες ιστοσελίδες και έντυπα συμβουλεύει ότι για το στρες «μπορεί να μας βοηθήσει σημαντικά ο διαλογισμός και η ψυχοθεραπεία»[3]. Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του εν λόγω ψυχοθεραπευτή τα κάτωθι τα οποία, τουλάχιστον στους ειδικούς μελετητές, αποκαλύπτουν ξεκάθαρα βουδιστικό υπόβαθρο: «Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα σε σένα και τον Θεό. Όπως ακριβώς και σε μια λίμνη, μετά από την ανατάραξη του λασπώδους βυθού της, τα νερά γίνονται πάλι διάφανα. Δεν υπάρχει τίποτα που χρειάζεται να κάνεις. Μόνο να είσαι. Για να θρέψεις την ψυχή σου πρέπει να αφεθείς, να εμπιστευτείς την ύπαρξή σου. Όταν όμως αναφέρομαι στην τροφή της ψυχής, οι άνθρωποι ρωτούν “πώς γίνεται αυτό; Με διαλογισμό; Με τον χορό, με την προσφορά στους άλλους ανθρώπους;“ Η απάντηση είναι ναι, αν όλα αυτά τρέφουν το πνεύμα σας»[4].

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible