Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Δέν σώζεται κάθε ψυχή ἀλλά αὐτή πού ἔχει νοῦ [θεωμένο], Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ-121. Δέν σώζεται κάθε ψυχή ἀλλά αὐτή πού ἔχει νοῦ [θεωμένο].

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ-ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Φιλοκαλία τόμος Α΄, 12-9-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΥΨΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

https://youtu.be/hucdLBTDWFc
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: Το μυστήριο του Τιμιου Σταυρού,  Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς,  14-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Οἱ θεραπευτικές τῶν μυστηρίων- Τό Ἅγιον Βάπτισμα Α΄-Ἡ Θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα»,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Οἱ θεραπευτικές τῶν μυστηρίων- Τό Ἅγιον Βάπτισμα Α΄-Ἡ Θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 12-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Σύν Θεῷ ἄν ὑπάρχουν ἐρωτήσεις παρακαλούμε στείλτε τες μας στό: AgiaTrias.erotiseis@gmail.com Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr 
καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com 
Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO... 

Η τριπλή κατάδυση και η τριπλή ανάδυση του παιδιού στην κολυμβήθρα, συμβολίζει τον θάνατο και την τριήμερο Ανάσταση του Χριστού. (Μέγας Αθανάσιος) Είδες πόσες είναι οι δωρεές του βαπτίσματος; Αν και βέβαια πολλοί νομίζουν ότι η δωρεά παρέχει μόνο άφεση αμαρτημάτων, εμείς όμως απαριθμήσαμε 10 τιμές! Γι' αυτό βέβαια και βαπτίζουμε τα παιδιά, αν και δεν έχουν αμαρτίες, για να προστεθεί σ' αυτά αγιασμός, διακιοσύνη, υιοθεσία κάθε κληρονομιά αδελφότητα, το να είναι μέλη του Χριστού και να γίνουν κατοικητήριο του Πνεύματος. (Ιερός Χρυσόστομος) Ο Κύριος δεν βγάζει από τη μέση τον διάβολο και τον αφήνει να συγκρούεται μαζί σου, για να μάθεις την υπερβολή της Χάριτος και το μέγεθος της πνευματικής δυνάμεως που έλαβες από το Βάπτισμα, δίνοντάς σου παράλληλα, πολλές αφορμές για να κερδίσεις στεφάνια. (Ιερός Χρυσόστομος) Για ποιό λόγο στην Βάπτιση του Κυρίου άνοιξαν οι ουρανοί; Για να μάθεις, ότι κάτι τέτοιο γίνεται και όταν εσύ βαπτίζεσαι, Ο Θεός σε καλεί προς την άνω Πατρίδα. Σε πείθει, ότι τίποτε κοινό δεν έχεις προς το χώμα. (Ιερός Χρυσόστομος) Όπως δεν είναι δυνατόν να Σταυρωθεί για δεύτερη φορά ο Χριστός, έτσι δεν είναι δυνατόν να βαπτιστεί κανείς δεύτερη φορά. Αυτός που βαπτίζεται για δεύτερη φορά, πάλι Σταυρώνει τον Χριστό. (Ιερός Χρυσόστομος) Συλλογιστήκαμε τις μεγάλες υποχρεώσεις που αναλάβαμε, με το βάπτισμά μας, ενώπιον του Θεού; Συνειδητοποιήσαμε, ότι οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε σαν παιδιά του Θεού και σαν αδελφοί του Κυρίου μας; Ότι έχουμε χρέος να συνταυτίσουμε το δικό μας θέλημα με το θέλημα του Θεού; Ότι πρέπει, σαν παιδιά δικά Του, να μένουμε ελεύθεροι από την αμαρτία; Ότι οφείλουμε να Τον αγαπάμε με όλη μας τη δύναμη, από τα βάθη της ψυχής και της καρδιάς μας; Ότι οφείλουμε να Τον λατρεύουμε και να λαχταρούμε την ένωση μαζί Του για πάντα; Σκεφτήκαμε άραγε, ότι η καρδιά μας πρέπει να είναι πλημμυρισμένη από την αγάπη, ώστε αυτή να ξεχύνεται και στον πλησίον μας; Έχουμε την συναίσθηση, ότι οφείλουμε να γίνουμε Άγιοι και τέλειοι και εικόνες του Θεού και παιδιά του Θεού και κληρονόμοι της Βασιλείας των Ουρανών;... (Άγιος Νεκτάριος) Φρόντιζε να σε φωνάζουν όλοι, με το όνομα που σε βάφτισε ο ιερέας. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης) Αν η Εκκλησία δεν είχε τον νηπιοβαπτισμό, όσοι θα πέθαιναν, πριν βαπτιστούν, τί θα γίνονταν; Γι' αυτό γίνεται ο νουνός εγγυητής, λέει το Σύμβολο της Πίστεως και έχει ευθύνη για το παιδάκι, ώσπου να μεγαλώσει. Μήπως αδικείται που βαπτίζεται μικρό; Όχι, ίσα-ίσα βοηθιέται, γιατί Κοινωνάει. Και όταν μεγαλώσει, αν μολύνει το Άγιο Βάπτισμα με κάποια αμαρτία, υπάρχει η μετάνοια και η εξομολόγηση. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης) Το Άγιο Βάπτισμα τελειώθηκε και μας τελειοποιεί, αλλά δεν κάνει τέλειον αυτόν, που δεν τηρεί τις εντολές του Κυρίου. (Άγιος Μάρκος ο Ασκητής) Δύο καλά μας προμηθεύει η Θεία Χάρη με το Βάπτισμα, από τα οποία το ένα, είναι απείρως ανώτερο από το άλλο. Το ένα μας το χαρίζει: μας ανακαινίζει με το νερό του Βαπτίσματος και μας λαμπρύνει όλες τις γραμμές της ψυχής, δηλαδή την «εικόνα» του Θεού μέσα μας και μας καθαρίζει από κάθε κηλίδα της αμαρτίας. Το δεύτερο αγαθό, το «καθ' ομοίωσιν», η Χάρη περιμένει να το πραγματοποιήσει μαζί μας. Όταν λοιπόν αρχίσει ο νους με πολλή αίσθηση να γεύεται την αγαθότητα του Αγίου Πνεύματος, τότε πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Χάρη άρχισε να ζωγραφίζει πάνω στο «κατ' εικόνα», το «καθ' ομοίωσιν». (Άγιος Διάδοχος Φωτικής) Την ώρα που βαπτιζόμαστε, η ψυχή λάμπει περισσότερο από τον ήλιο καθώς καθαίρεται από το Άγιο Πνεύμα. Και όχι μόνο ατενίζουμε την δόξα του Θεού, αλλά δεχόμαστε και εμείς κάποια λάμψη από αυτήν. Όπως δηλαδή το καθαρό ασήμι όταν εκτεθεί στις ακτίνες του ηλίου, εκπέμπει ακτίνες και αυτό, όχι μόνο από την ίδια του τη φύση, αλλά και από την ηλιακή λάμψη, έτσι και η ψυχή, όταν καθαρθεί και γίνει λαμπρότερη από κάθε ασήμι, δέχεται ακτίνα, από την λαμπρότητα του Αγίου Πνεύματος, η οποία γίνεται δική της λαμπρότητα. (Όσιοι Κάλλιστος και Ιγνάτος οι Ξανθόπουλοι) 







Διήγηση ἁγιορείτη γέροντα γιά τόν ποιητή τῶν Χαιρετισμῶν!


ΔΙΗΓΗΣΗ ΑΓΙΟΡΕIΤΗ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ !!

Αδελφός μας πνευματικός, επιστρέφοντας προσφάτως από το Άγιον Όρος μας διηγήθηκε ότι στο πλαίσιο της συνομιλίας που είχε με έναν πολύ γνωστό και φωτισμένο Γέροντα του έθεσε την εξής ερώτηση.:

“Γέροντα γιατί έχουν άραγε τόση Χάρη οι Χαιρετισμοί της Παναγιάς μας; Γιατί μόνο για τους Χαιρετισμούς έδωσε η Δέσποινα μας την υπόσχεση Της ότι θα προστατεύει και θα υπερασπίζει όποιον καθημερινά τους απαγγέλει ; Γιατί τόσα και τόσα θαύματα έχουν καταγραφεί με την ανάγνωση τους κι όχι για παράδειγμα με τον Μικρό ή τον Μεγάλο Παρακλητικό ;Ποια εξήγηση δίνεται εσείς;
Ο Γέροντας που είναι γνωστός για την ευρυμάθεια του, τόσο στα της θύραθεν παιδείας όσο φυσικά και στα θεολογικά, του απάντησε:
“Να σας ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου κάτι !
Γνωρίζουμε ότι τον Μικρό Παρακλητικό τον συνέγραψε ο μοναχός Θεοστήρικτος, ο πρώην λαϊκός Θεοφάνης ! Και μάλιστα τον ταυτίζουν με τον Όσιο Θεοστήρικτο τον Ομολογητή και υπέρμαχο των Αγίων Εικόνων ! Ξέρουμε επίσης ότι τον Μεγάλο Παρακλητικό τον συνέγραψε ο Δουκας Λασκάρεως Θεόδωρος πριν την ανάρρηση του στον Αυτοκρατορικό Θρόνο της Νίκαιας οπότε μετονομάστηκε Αυτοκράτορας Θεόδωρος ο Β'.
Ακόμη και για τμήματα του Ακαθιστου Υμνου γνωρίζουμε τους Ποιητές του ! Ξέρουμε δηλαδή ότι οι Ειρμοί του Κανόνος είναι έργο του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ενώ από την Ακροστιχίδα του Κανόνος μαθαίνουμε ότι τα Τροπάρια τα συνέθεσε ο Ιωσήφ ο Ξένος ο Υμνογράφος !
Αλλά ακόμη παραμένει άγνωστος ο Ποιητής των 24 Οίκων των Χαιρετισμών ! Εικασίες, θεωρίες , αναλύσεις πάνω στο θέμα αυτό υπάρχουν από δεκάδες ερευνητές !
Συμπέρασμα όμως κανένα ! Και ξέρεις γιατί παιδί μου ;

Τότε φάνηκε τό μεγαλεῖο τῆς ἀρετῆς τοῦ Ἡγουμένου...

Κάποτε ο Ηγούμενος παπά-Θανάσης ο Γρηγοριάτης βρισκόταν στο γραφείο με έναν μοναχό. Αυτός ο μοναχός ήταν οξύθυμος και πάνω στην συζήτηση για να επιβάλει την γνώμη του ράπισε τον Ηγούμενο. Τότε φάνηκε το μεγαλείο της αρετής του Ηγουμένου. Δεν έδειξε καμία αντίδραση ούτε θύμωσε ούτε είπε τίποτε. Ειρηνικότατος πήρε την ηγουμενική του ράβδο και πήγε στην Εκκλησία -είχε αρχίσει ο Εσπερινός- και ο Ηγούμενος έψαλλε σαν να μην είχε συμβεί τίποτε.
Εκτοτε ούτε είπε τίποτε ούτε και έκανε κάποια ενέργεια εναντίον του, ενώ ως Ηγούμενος θα μπορούσε ακόμη και να τον δίωξη από το Μοναστήρι. Αλλά ούτε και απλή παρατήρηση του έκανε προς συμμόρφωση.Έκανε μόνο θερμή προσευχή γι' αυτόν.Έτσι μετά από χρόνια, όταν ήταν στα τελευταία του ο μοναχός, ο Χριστός και η Παναγία δεν τον άφησαν, διότι είχε μεν το πάθος του θυμού, αλλά είχε έργασθή και είχε προσφέρει πολλά για το Μοναστήρι του και για όλο το Άγιον Ορος. Ήρθε σε μετάνοια και συναίσθηση ζήτησε τον Ηγούμενο. Τού έβαλε συντετριμμένος μετάνοια και ζητούσε να τον συγχώρηση πού τόλμησε να σήκωση το χέρι του και να τον κτυπήσει.

Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου, ὅταν ἔφευγε στήν ἐξορία


ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΟΤΑΝ ΕΦΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ.

πηγή: εδώ

Ευχάριστος ο λόγος μας, αδελφοί μου, και λαμπρή η συγκέντρωση, και θάλασσα ευρύχωρη γεμάτη, αλλά δεν ταράζεται από τη θύελλα των ανέμων. Γιατί ήρθε η μητέρα της ειρήνης, αυτή που καταπαύει τη θύελλα των ανέμων. «Η μητέρα Σιών, θα πει κάθε άνθρωπος, και πλήθος άνθρωποι γεννήθηκαν σ’ αυτή, και ο ίδιος ο Κύριος έθεσε τα θεμέλιά της».[1] Παιδιά μου, πρόκειται να με καθειρέσουν; Και τι φοβάμαι; Το θάνατο; «Για μένα ζωή σημαίνει Χριστός και θάνατος σημαίνει κέρδος».[2] Αλλά θα με στείλουν εξορία; «Στον Κύριο ανήκει η γη και το καθετί που την γεμίζει».[3] Αλλά θα μου γίνει δήμευση των υπαρχόντων μου; «Δε φέραμε τίποτε στον κόσμο και είναι φανερό ότι δεν μπορούμε τίποτε να πάρουμε μαζί μας»[4]. Αλλά γνωρίζετε, αδελφοί, για ποια αιτία πρόκειται να με καθαιρέσουν. Επειδή χαλιά δεν άπλωσα, και μεταξωτά ενδύματα δεν ντύθηκα, επειδή δεν ενθάρρυνα τη λαιμαργία τους και δεν πρόσφερα χρυσάφι και ασήμι. Και μου λέγουν ότι ¨έφαγες και ήπιες, και ύστερα βάπτισες¨. Αν το έκαμα αυτό, ας είμαι ανάθεμα, να μην αριθμηθώ μαζί με τους επισκόπους, να μη βρεθώ με τους αγγέλους, να μην αρέσω στο Θεό. Και αν όμως έφαγα και ύστερα βάπτισα, δεν έκαμα τίποτε από τα λεγόμενα άκαιρο. Ας καθαιρέσουν τον Παύλο τον απόστολο, γιατί μετά το δείπνο χάρισε στο δεσμοφύλακα το βάπτισμα. Και ας καθαιρέσουν τον ίδιο τον Κύριο, γιατί μετά το δείπνο χάρισε στους μαθητές την κοινωνία.

« Ὁ πρῶτος λόγος ποὺ θὰ μᾶς πεῖ ὁ πνευματικὸς, εἶναι τοῦ Θεοῦ» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου (Ἀπόσπασμα)



Ἐρώτηση: - Λένε οἱ πατέρες πὼς ὁ πρῶτος λόγος τοῦ πνευματικοῦ εἶναι τοῦ Θεοῦ. Ἐὰν ὅμως πεῖς, π.χ., «πάτερ δὲν μπορῶ αὐτὸ», τότε φεύγει ἡ χάρη ἀπὸ τὸν πνευματικὸ καὶ μιλάει σὰν ἄνθρωπος καὶ σοῦ λέει κάτι πιὸ ἐλαφρὺ. Αὐτὸ ἰσχύει;

Π.Σ. : - Ἔ, βέβαια ἰσχύει, μᾶς τὸ λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες αὐτὸ. Γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ δεχτοῦμε τὸν πρῶτο λόγο τοῦ πνευματικοῦ. Βεβαίως, πρὶν ρωτήσουμε τὸν πνευματικὸ, θὰ πρέπει κι ἐμεῖς νὰ ἔχουμε κάνει κάτι. Τὶ νὰ ἔχουμε κάνει; Νὰ ἔχουμε προσευχηθεῖ στὸν Θεὸ νὰ φωτίσει τὸν πνευματικό μας νὰ μᾶς πεῖ αὺτὸ ποὺ θὰ μᾶς ἔλεγε ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς, ποὺ θέλει νὰ μᾶς πεῖ ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς. Ἄν τὸ κάνουμε αὐτὸ, τότε φωτίζεται ὁ πνευματικὸς καὶ μᾶς λέει ὄντως αὐτὸ ποὺ θὰ μᾶς ἔλεγε ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς, ἄν Τὸν ρωτούσαμε. Γι’ αὐτὸ ἄλλωστε πηγαίνουμε στὸν πνευματικὸ· γιὰ νὰ μάθουμε τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. Προσέξτε! Ὄχι γιὰ νὰ κάνουμε τὸ δικό μας θέλημα μὲ εὐλογία τοῦ Θεοῦ, γιατὶ πολλὲς φορὲς αὐτὸ προσπαθοῦν οἱ ἄνθρωποι· νὰ ἐκμαιεύσουν τὴν εὐλογία τοῦ Θεοῦ μέσῳ τοῦ πνευματικοῦ γιὰ κάτι δικό τους, γιὰ ἕνα δικὀ τους θέλημα. Ὄχι!

13 Σεπτεμβρίου. Τὰ ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τῆς ἀναστάσεως (335) καὶ προεὁρτιος τῆς ὑψώσεως τοῦ τιμίου Σταυροῦ. Κορνηλίου ἑκατοντάρχου (α’ αἰ.). Ἀριστείδου μάρτυρος τοῦ Ἀθηναίου. Ἱεροθέου ὁσίου τοῦ ἐκ Καλαμάτας (+1745). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῶν ἐγκαινίων, Σεπτ. 13 (Ἑβρ. γ´ 1-4).

Εβρ. 3,1            Ὅθεν, ἀδελφοὶ ἅγιοι, κλήσεως ἐπουρανίου μέτοχοι, κατανοήσατε τὸν ἀπόστολον καὶ ἀρχιερέα τῆς ὁμολογίας ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν,

Εβρ. 3,1                     Κατά συνέπειαν, αδελφοί άγιοι, που συμμετέχετε εις την επουρανίαν κλήσιν του Θεού, κατανοήσατε βαθειά και μάθετε καλά αυτόν, που ο επουράνιος Θεός μας απέστειλε, τον Αρχιερέα της πίστεώς μας, τον Ιησούν Χριστόν.

Ἐμείς ξεχνᾶμε, ἀλλά ὁ Θεός δοξάζει τούς ἐλεήμονες. Καί τό εἶπα καί ἄλλη φορά: στά κοιμητήρια τής Κρύας Βρύσης εἶναι θαμένα σώματα Ἁγίων.


Τά ζήσαμε. Τά είδαμε. Ο Θεός δοξάζει τούς ελεήμονες.

Κάποια στιγμή τά παιδιά τής θείας Μήτσαινας (Γεθσημανή) Μωϋσιάδου πήγαν νά κάνουν ανακομιδή τών λειψάνων της. Έσκαψαν λοιπόν τόν τάφο της καί βρήκαν όλα οστά της πεντακάθαρα, όμως η δεξιά παλάμη της δεν είχε λιώσει καί ήταν πεντακάθαρη σάν χρυσός. Αμέσως ενημερώθηκε ο πατήρ Ζωσιμάς καί αυτός με τήν σειρά του ενημέρωσε τόν Μητροπολίτη Καλλίνικο (νύν Άγιο Καλλίνικο Μητροπολίτη Εδέσσης), ο οποίος έδωσε εντολή νά θαφτεί καί πάλι η θεία Μήτσαινα καί ο παπάς νά διαβάσει τρισάγιο ευχή.

Όλοι βάλθηκαν νά εξηγήσουν τό φαινόμενο. Η μητέρα μου η Μαρίκα είπε στα ξαδέλφια της, τά παιδιά τής θείας Μήτσαινας:

-Ενέσπαλατε τήν γερμανικήν κατοχήν όντες η θεία εποίνεν ελεημοσύνας;

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 13-9-2021

https://youtu.be/l2RD1yy8uCY
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 13-9-2021

Ἀπό τότε πού ἐμφανίσθηκαν σέ ἐμᾶς οἱ ἐφημερίδες, ἡ ἀνάγνωση τους ἔγινε ἡ πρωινή προσευχή τοῦ μοντέρνου ἀνθρώπου...


*Από τότε πού εμφανίστηκαν σε μας οι εφημερί­δες, ή ανάγνωση δηλαδή των εφημερίδων, έγιναν ή «πρωινή προσευχή του μοντέρνου ανθρώπου». Αυτός ό «μοντέρνος» άνθρωπος μεταλλάσσεται γοργά σε «υπάνθρωπο» του οποίου ό πρόγονος μα και ό έσχα­τος απόγονος είναι ό «απάνθρωπος». ά γ ι ο ς Ι ο υ σ τ ί ν ο ς Π ό π ο β ι τ ς


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/09/blog-post_814.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible