Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα τῆς Παρασκευής 25-03-11.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ».
Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011.
Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Εβραίους κεφ. β΄ 11 - 18

β΄ 11 - 18

Κατά Λουκάν Κεφ. Α΄ 24 - 38

Α΄ 24 - 38

Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

«Τόν Σταυρόν!»

«ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ!»
    Ταπείνωση και πνεύμα θυσίας είναι οι δυο αρετές, που βρίσκονται συνταιριαγμένες στις ψυχές των ηρώων του 1821.
    Στα λόγια τους, στις διακηρύξεις τους, στα φερσίματα τους δεν βρίσκεις μεγαλοστομίες και κομπασμούς. Πνεύμα φιλοζωίας δεν τους κυρίεψε ποτέ. Τέτοιοι χαμηλοί στόχοι ήσαν ξένοι προς τις γενναίες εκείνες ψυχές. Οι τιτανομάχοι του 1821 προχώρησαν στο μεγάλο αγώνα από την αρχή ως το τέλος με σεμνότητα και απόφαση ολοκληρωτικής θυσίας.

ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ


Ψαλλόμενα μέλη τῆς Ἑορτῆς

ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ


Βουλὴν προαιώνιον…Προσόμοιόν τοῦ Ἑσπερινοῦ. Ἦχος πλ.β΄. Τὸ παρὸν μέλος ὑπὸ Ἰωάννου τοῦ Πρωτοψάλτου
Ψάλλει ἡ Ἱερὰ Ἀδελφότητα τῶν Γερασιμαίων τοῦ Ἁγίου Ὅρους.

Ἀπεστάλη ἐξ οὐρανοῦ…Δοξαστικόν τοῦ Ἑσπερινοῦ. Τὸ παρὸν μέλος ὑπὸ Ματθαίου τοῦ Βατοπαιδινοῦ. Ἦχος α΄
Ψάλλουν πατέρες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Βατοπαιδίου

Σήμερον χαρᾶς Εὐαγγέλια…Δοξαστικόν τῶν Ἀποστίχων. Ἦχος δ΄. Τὸ παρὸν μέλος ὑπὸ Πέτρου τοῦ Φιλανθίδου
Ψάλλει ἡ Ἱερὰ Ἀδελφότητα τῶν Γερασιμαίων τοῦ Ἁγίου Ὅρους.

Σήμερον τῆς σωτηρίας…Ἀπολυτίκιον Ἑορτῆς. Ἦχος δ΄
Ψάλλουν πατέρες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Βατοπαιδίου

Εὐαγγελίζεται ὁ Γαβριήλ…Δοξαστικόν τῆς Λιτῆς. Ἦχος β΄
Ψάλλει χορωδία ὑπὸ τὴν διεύθυνση τοῦ Ἄρχτοντος Πρωτοψάλτου Στανίτσα Θρασυβούλου

Ἀνοίξω τὸ στόμα μου…Ἡ α΄ ᾠδὴ τοῦ κανόνος. Ἦχος δ΄
Ψάλλουν οἱ Ἱερὲς Ἀδελφότητες Θωμάδων καὶ Γερασιμαίων τοῦ Ἁγίου Ὅρους

Πασαπνοάριον ἀργόν. Τὸ παρὸν μέλος ὑπὸ Ἰακώβου τοῦ Πρωτοψάλτου, Προσόμοιoν τῶν αἴνων. Τὸ παρὸν μέλος ὑπὸ Ἰωάννου τοῦ Πρωτοψάλτου.Ἦχος α΄
Ψάλλουν οἱ Ἱερὲς Ἀδελφότητες Θωμάδων καὶ Γερασιμαίων τοῦ Ἁγίου Ὅρους 

Εὐαγγελίζου γῆ χαρὰν μεγάλην…Ἐννάτη ᾠδὴ τῆς Θεοτόκου. Ἦχος δ΄
Ψάλλουν πατέρες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Βατοπαιδίου 
  
ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
http://www.enromiosini.gr/86922ED4.el.aspx

ΟΙ «ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ» ΚΑΙ ΤΟ… ΨΕΥΤΟΡΩΜΕΗΚΟ

ΟΙ «ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ» ΚΑΙ ΤΟ… ΨΕΥΤΟΡΩΜΕΗΚΟ
γράφει Γεώργιος Κ. ξαρχος,
κλασσικός φιλόλογος 

 Αγία ΛαύραΠολὺ πρὶν τὴν ἐπανάσταση τοῦ 1821 ὁ Ῥήγας εἶχε ὀραματισθῆ μία ἀναγεγενημένη Ῥωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία. Ἡ Ὀθωμανικὴ αὐτοκρατορία εἶναι ἕνας γίγαντας μὲ πήλινα πόδια. Οἱ ἐξισλαμισμοὶ πληθαίνουν. 
Τὸ γένος φαίνεται ἔτοιμο νὰ ἀνταπεξέλθῃ στὰ κελεύσματα τῶν καιρῶν. Ὁ Ἀλέξανδρος Ὑψηλάντης θυσιάζει τὴν στρατιωτικὴ του σταδιοδρομία στὸν βωμὸ τῆς Λευτεριᾶς καὶ βροντοφωνάζει τὸ σύνθημα «μάχου ὑπὲρ Πίστεως καὶ Πατρίδος»  στὸ Ἰάσιο τῆς Μολδοβλαχίας. Ὀξυδερκὴς ὢν καὶ πεφωτισμένος στρατιωτικὸς ἐπιλέγει τὴν καταλληλοτερη τοποθεσία, ἐκεῖ… δίπλα στὴν Βασιλεύουσα.

1821. πρωτ. Γ. Μεταλληνός - Κ. Χολέβας.






Πληροφόρηση από shmerina.wordpress.com

Τὸ Πανεθνικὸν Εἰκοσιένα. Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ

undefined
1.Ἕνα κοσμογονικὸ γεγονός, ὅπως ἡἙλληνικὴἘπανάσταση τοῦ ᾽21, εἶναι φυσικὸ νὰ μένει πάντα τὸ ἐπίκεντρο ὄχι μόνο τῆς ἱστορικῆς ἔρευνας ἀλλὰ καὶ αὐτῆς τῆς ἀνεύθυνης δημοσιογραφίας.

Πόσα δὲ λέγονται καὶ γράφονται κάθε χρόνο γιὰ τὸ «Εἰκοσιένα»! Ὁ καθένας ὅμως βλέπει τὴνΜεγάληἙλληνικὴἘπανάσταση μὲ τὸ δικό του τρόπο καὶ τὴν κρίνει ἀνάλογα μὲ τὶς ἰδεολογικὲς δεσμεύσεις του καὶ τὴ σκοπιμότητα, ποὺ θέλει νὰ ὑπηρετήσει.
Ἔτσι οἱ δέσμιοι τῆς πολιτικῆς τους τοποθέτησης, ἐγκλωβισμένοι στὴν προκατάληψη καὶ τοὺς ἀναχρονισμούς τους, βλέπουν τὸ ᾽21 μέσα ἀπὸ τὸ πρίσμα μεταγενέστερων κοινωνικῶν θεωριῶν καὶ μὲ τὴν προχειρότητα τοῦ ἐρασιτέχνη ἀρνοῦνται τὸν ἐθνικὸ του χαρακτήρα, παρουσιάζοντάς το σὰν ἕνα ἁπλὸ κοινωνικὸ γεγονός, μὲ στόχους βασικοὺς ὄχι τόσο τοὺς Τούρκους, ὅσο…τοὺς Κοτζαμπάσηδες καὶ τοὺς Ἀρχιερεῖς, τοὺς «προσκυνημένους», ὅπως λένε.

Ἅγιος Νεομάρτυς Λουκᾶς


Μαρτύρησε στη Μυτιλήνη στις 23 Μαρτίου 1802
Ο άγιος καταγόταν από την Ανδριανούπολη. Έξι χρονών έμεινε ορφανός από πατέρα. Η μητέρα του, λόγω της μεγάλης φτώχειας, τον έδωσε σ’ ένα γνωστό της έμπορο, για να εργάζεται κοντά του και σιγά σιγά να μπορέσει, μεγαλώνοντας, να ζήσει μόνος του. Ο έμπορος αυτός πήρε μαζί του τον μικρό Λουκά αρχικά στη Ρωσία και ύστερα στην Κωνσταντινούπολη όπου είχε και κατάστημα.
Μια μέρα βγήκε έξω ο Λουκάς και έτυχε να μαλώσει μ’ ένα τουρκόπουλο και το έδειρε. Οι Τούρκοι που ήσαν παρόντες , μόλις είδαν το περιστατικό ώρμησαν σα θηρία ανήμερα και άρπαξαν τον Λουκά και ήσαν έτοιμοι να τον ξεσκίσουν από την οργή τους. Ο Λουκάς, παιδί δεκατριών ετών, φοβήθηκε πολύ και φώναξε : Αφήστε με και τουρκεύω. Αμέσως ηρέμησαν. Την ίδια στιγμή ένας ονομαστός Τούρκος τον πήρε και με μεγάλη χαρά τον πήγε στο σπίτι του. Εκεί τον πρόσταξε να αρνηθεί τον Χριστό και να αποδεχθεί τη δική του αντίχριστη θρησκεία.

Λόγος εις τον Ευαγγελισμόν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών και Αειπαρθένου Μαρίας (Αγ. Νικόλαος Καβάσιλας)

Εάν πρέπει κάποτε να χαίρη ο άνθρωπος και να σκιρτά και να ψάλλη με ευφροσύνη, εάν υπάρχη μιά περίοδος που απαιτεί να λεχθή ό,τι υπάρχει πιο μεγάλο και πιο λαμπρό και που κάνει τον άνθρωπο να ποθή να έχη όσο το δυνατόν ευρύτερη σχέση, ωραιότερη έκφραση και δυνατώτερο λόγο, για να υμνήση τα μεγαλεία της, δεν βλέπω ποια άλλη μπορεί να είναι αυτή, αν όχι η σημερινή γιορτή.

25η Μαρτίου. Η Ελλάδα Αντιστέκεται ! Βάλτε όλοι την Ελληνική σημαία στα μπαλκόνια σας!


http://anavaseis.blogspot.com/

Λόγοι Περι Ταπείνωσης (Γέροντος Παϊσίου)

Μακάριοι είναι εκείνοι οι άνθρωποι που κατόρθωσαν να μιμηθούν την ταπεινή γη, η οποία, ενώ πατιέται από όλους, όμως όλους τους σηκώνει με την αγάπη της και τους τρέφει με στοργή σαν καλή μάννα, η οποία έδωσε και το υλικό για την σάρκα μας στην πλάση. Δέχεται επίσης με χαρά και ο,τι της πετάμε, από καλούς καρπούς μέχρι ακάθαρτα σκουπίδια, τα οποία επεξεργάζεται αθόρυβα σε βιταμίνες και τις προσφέρει πλουσιοπάροχα με τους καρπούς της αδιακρίτως σε καλούς και κακούς ανθρώπους.
Ο ταπεινός άνθρωπος, όπως φαίνεται, είναι ο δυνατότερος του κόσμου, διότι και νικάει, αλλά και σηκώνει πολλά ξένα βάρη με ελαφριά την συνείδησή του. Ενώ ζει περιφρονημένος και αδικημένος για τα ξένα σφάλματα που οικειοποιείται από αγάπη, εσωτερικά νιώθει την μεγαλύτερη χαρά του κόσμου, γιατί είναι περιφρονημένος πια από αυτόν ο μάταιος τούτος κόσμος. Οι ύβρεις, οι αδικίες κλπ. είναι τα καλύτερα νυστέρια για όσους έφταιξαν, διότι με αυτά καθαρίζουν οι παλιές πληγές. Για εκείνους όμως που δεν έφταιξαν είναι μαχαίρια δημίου, και Μάρτυρες θεωρούνται αυτοί που τα δέχονται χαρούμενοι για την αγάπη του Χριστού.

Ἡ θεωρία τῆς Θείας Οἰκονομίας στή Θεία Λειτουργία μᾶς ἁγιάζει.

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ, ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

      Ὁ σκοπός  ὅλων ὅσων διαδραματίζονται στή Θεία Λειτουργία εἶναι νά βάλουν μπροστά στά μάτια μας, καί στά μάτια τῆς ψυχῆς μας τή θεωρία[1] τῆς Θείας Οἰκονομίας· δηλ. νά μᾶς ὁδηγήσουν στό νά ἐμβαθύνουμε πνευματικά καί νά ζήσουμε ὅλα ὅσα ἔκανε ὁ Χριστός Μας γιά τή σωτηρία μας. Μ’αὐτήν τήν θεωρία ἁγιάζονται οἱ ψυχές μας καί προετοιμάζονται γιά νά δεχθοῦν τήν Θεία Κοινωνία.
  Ὅλα ὅσα μᾶς προσφέρονται ἀπό τόν Φιλανθρωπότατο Κύριο κατά τήν Θεία Λειτουργία μᾶς δίδονται διότι :
·         Δέν εἶναι ἀρκετό νά γνωρίζουμε μόνο κάποια γενικά γιά τήν Πίστη μας
·       Δέν εἶναι ἀρκετό τό ὅτι μάθαμε τά περί Χριστοῦ καί κατέχουμε αὐτή τή γνώση
·     Δέν εἶναι ἀρκετό νά θυμόμαστε-προσευχόμαστε στόν Κύριο μία ἤ δύο ἤ τρεῖς φορές τήν ἡμέρα.

Στὴν προσευχὴ σου νὰ ζητεῖς μόνο τὴν δικαιοσύνη καὶ τὴν Βασιλεία

Ἀπὸ τὴν Φιλοκαλία
Ἅγιος Νεῖλος (Περὶ προσευχῆς):
31. Μὴν προσεύχεσαι νὰ γίνουν τὰ θελήματά σου, γιατὶ ὁπωσδήποτε δὲν συμφωνοῦν μὲ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ· ἀλλὰ μᾶλλον καθὼς διδάχθηκες λέγε τὴν προσευχή σου: «Γενηθήτω τὸ θέλημά Σου ἐν ἐμοί»(Λουκ.22,42). Καὶ σὲ κάθε πράγμα ἔτσι νὰ ζητᾶς ἀπὸ Αὐτόν, νὰ γίνει τὸ θέλημά Του, γιατὶ ὁ Θεὸς θέλει τὸ ἀγαθὸ καὶ συμφέρον τῆς ψυχῆς σου. Ἐνῶ ἐσὺ ὁπωσδήποτε δὲν ζητεῖς πάντοτε τὸ συμφέρον σου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible