ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018
Ὁ Ἅγιος Παΐσιος γιά τήν Παναγία μας, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὁ Ἅγιος Παΐσιος γιά τήν Παναγία μας, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 23-8-2017 (Κήρυγμα) Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr/, http://www.hristospanagia.gr/, Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/2017/12/youtube.html
Ἡ συνέπεια στή Χριστιανική ζωή, Ὁ Πατριάρχης Ἀβραάμ, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
2ηὉμιλία στίς 15-7-2017 (Κατήχηση σέ κορίτσια)
Θά
θυμάστε τόν Ἀβραάμ, πού εἴχαμε πεῖ ὄτι
εἶναι ὁ γενάρχης τῶν Ἑβραίων, τοῦ
λαοῦ τοῦ Θεοῦ, ἀπό τόν ὁποῖο λαό
προῆλθε ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός
κατά σάρκα, ἀπό τήν Ἁγία Θεοτόκο πού
ἦταν Ἑβραία;
Ὁ Ἀβραάμ
ξεκίνησε ἀπό τήν Μεσοποταμία καί κατ’
ἐντολή τοῦ Θεοῦ, πού τοῦ εἶπε «φύγε,
ἀπ’ τήν πατρίδα σου καί πήγαινε στόν
τόπο πού θά σοῦ πῶ ἐγώ»1,
μετακινήθηκε καί πῆγε στήν περιοχή τῆς
Παλαιστίνης, ἐκεῖ πού εἶναι τό σημερινό
Ἰσραήλ. Ἐκεῖ, λοιπόν, ἐμφανίστηκε ὁ
Θεός πάλι στόν Ἀβραάμ σέ ὅραμα καί τοῦ
εἶπε «Ἀβραάμ, θά σέ προστατέψω καί ἡ
ἀνταμοιβή σου θά εἶναι πολύ μεγάλη.
Κοίτα τά ἀστέρια τοῦ οὐρανοῦ πού δέν
μπορεῖ κανείς νά τά μετρήσει. Ἔτσι
ἀναρίθμητοι θά εἶναι καί οἱ ἀπόγονοί
σου. Νά ξέρεις ὅτι θά πᾶνε νά κατοικήσουν
σέ ξένη χώρα καί θά ζήσουν ὑποδουλωμένοι
γιά τετρακόσια χρόνια». Ἐννοεῖ τήν
Αἴγυπτο. Ἐκεῖ οἱ Ἑβραῖοι ἔμειναν
τετρακόσια χρόνια ὑποδουλωμένοι. «Ἑγώ,
ὅμως, θά τιμωρήσω τόν λαό πού θά τούς
ὑποδουλώσει καί θά τούς ἐλευθερώσω».
Καί θυμάστε πώς ὁ Φαραώ τιμωρήθηκε.Οἱ
Ἑβραῖοι πέρασαν θαυματουργικά τήν
Ἐρυθρά θάλασσα, τούς κυνήγησαν οἱ
Αἰγύπτιοι, μπῆκαν κι αὐτοί μέσα στήν
θάλασσα, ἀλλά μετά ἔκλεισε ἡ θάλασσα
καί τούς ἔπνιξε.
Ὅταν ὁ
Ἀβραάμ ἦταν 99 χρόνων, ὁ Θεός πάλι τοῦ
εἶπε «νά ζεῖς σύμφωνα μέ τό θέλημά Μου
καί Ἐγώ θά σοῦ δώσω πολλούς ἀπογόνους.
Αὐτή εἶναι ἡ διαθήκη πού κάνω μαζί
σου». Μέχρι τότε δέν τοῦ εἶχε δώσει
παιδί. Δέν εἶχε παιδί μέ τήν Σάρρα τήν
γυναίκα του.
«Δέν
θά ὀνομάζεσαι, ὅπως πρῶτα, Ἄβραμ»2.
Τό πρῶτο του ὄνομα δέν ἦταν Ἀβραάμ,
ὅπως τό ξέρουμε σήμερα, ἦταν Ἄβραμ.
«Ἀλλά ἀπό ἐδῶ καί ἐμπρός θά λέγεσαι
Ἀβραάμ». Ὁ Θεός τοῦ ἄλλαξε τό ὄνομα.
Ἀβραάμ θά πεῖ πατέρας πλήθους ἐθνῶν,
πλήθους λαῶν, πολλῶν δηλαδή.
«Τό θέλημα εἶναι χάλκινο τεῖχος πού χωρίζει τόν ἄνθρωπο ἀπό τό Θεό».
«Τό θέλημα
εἶναι χάλκινο
τεῖχος πού
χωρίζει τόν
ἄνθρωπο ἀπό
τό Θεό».
Καταλαβαίνετε τή
δύναμη πού
κρύβουν αὐτά
τά λόγια.
Καί πάλι
πρόσθεσε, λέγοντας:
«Τό θέλημά
μας εἶναι
πέτρα πού
τήν πετᾶμε
ἐναντίον τοῦ
Θεοῦ». Γιατί
τό θέλημά
μας ἀκριβῶς
ἐναντιώνεται καί
ἀντιβαίνει στό
θέλημα τοῦ
Θεοῦ. Ἐάν
ὅμως ὁ
ἄνθρωπος ἐγκαταλείψει
τό θέλημά
του, τότε
μπορεῖ νά
λέει: «Μέ
τή Χάρη
καί τή
δύναμη τοῦ
Θεοῦ μου
θά ξεπεράσω
αὐτό τό
τείχος. Τοῦ
Θεοῦ μου
ὁ δρόμος
εἶναι καθάριος
καί εὐθύς»
(Ψαλμ. 17:30-31).
Πάρα πολύ
ἐπιτυχημένα
τό τοποθέτησε.
Γιατί, τότε
βλέπει κανείς
τό δρόμο
τοῦ Θεοῦ
χωρίς ψόγο
καί κηλίδα,
ὅταν ἀρνηθεῖ
τό θέλημά
του.
Στή διάρκεια τῆς Θ. Λειτουργίας βλέπω μία σταυρόσχημη ἀκτίνα νά κατεβαίνει ἀπό ψηλά
Ο τότε μητροπολίτης Κιέβου Φιλάρετος, ενοχλημένος απ’ όλα αυτά κάλεσε τους συμβούλους του, για να εξετάσει την περίπτωση του ιερομονάχου.
Σύντομα όμως έριξε φως στην
υπόθεση ένας αδελφός, στον οποίο ο στάρετς είχε δώσει εξηγήσεις για την
«ανάρμοστη» συμπεριφορά του στη διάρκεια των ιερών ακολουθιών:
Ἡ νηστεία
π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
Ο Μέγας Βασίλειος δίνει τον ακόλουθο ορισμό της νηστείας: «Νηστεία
αληθινή είναι η αποξένωσις από το κακόν, η εγκράτεια της γλώσσης, η
αποχή από τον θυμόν, ο χωρισμός από τας επιθυμίας, την καταλαλιάν, το
ψεύδος και την ψευδορκίαν. Η στέρησις από αυτά είναι αληθινή νηστεία.
Μέσα εις αυτά λοιπόν η νηστεία είναι αγαθόν».
Ο
περιορισμός της νηστείας στην αποχή από φαγητά δεν είναι «αγαθόν»· μόνο
νηστεία τού σώματος που συνοδεύεται από τον χωρισμό από τα πάθη
λογίζεται αρετή. «Η αληθινή νηστεία είναι η αποξένωσις από τα κακά»
επαναλαμβάνει ο Μ. Βασίλειος και παραπέμπει στο Ης. ξγ' 4-6' να λύσης
τα δεσμά της αδικίας, μη νηστεύεις χάριν διαμάχης και έριδος. «Δεν τρώγεις κρέατα, αλλά τρώγεις τον άδελφόν σου· δεν πίνεις οίνον, αλλά δεν είσαι εγκρατής εις τας ύβρεις».
«Διότι
ποίον είναι το όφελος εάν απέχης από τροφάς, αλλά τρώγεις δια των
οφθαλμών την ακολασίαν της μοιχείας ή με την θέλησίν σου ακούεις δια των
ώτων ματαίας και διαβολικάς φωνάς; Δεν ωφελεί καθόλου να απέχης από
τροφάς, όμως να μην απέχης από την έπαρσιν της υψηλοφροσύνης, της
κενοδοξίας και κάθε πάθους. Ή τι ωφελεί βεβαίως να είσαι εγκρατής εις
τας τροφάς, αλλά να μην απέχης από πονηρούς λογισμούς... Ας γίνωμε
λοιπόν εγκρατείς εις όλα αυτά, δια να μη έλθη ποτέ εις ημάς η κατηγορία
τού Κυρίου, ότι διυλίζομεν τον κώνωπα και καταπίνομε την κάμηλον (Ματθ.
κγ' 24)» (Μ. Βασίλειος).
Ἡ συνταγὴ τῆς μετανοίας
«Προσκυνητάριον
τοῦ
Ἁγίου
Ὄρους
τοῦ
Ἄθωνος»
Ἀδελφός
τις ἀπελθὼν εἰς ἰατρόν, ἠρώτησεν
αὐτόν, ἂν εὑρίσκεται τάχα κανένα
βότανον, μὲ τὸ ὁποῖον νὰ ἠμποροῦσε
τινὰς νὰ ἰατρεύσῃ τὰς ἁμαρτίας του.
Ὁ δὲ ἰατρὸς ἀποκριθεὶς πρὸς αὐτόν,
εἶπε, ναὶ ἀδελφέ, γίνωσκε πὼς εὑρίσκεται
ἕνα πολλὰ θαυμαστόν, καὶ ἄκουσον.
Ὕπαγε, λάβε τὴν ρίζαν τῆς πνευματικῆς
πτωχείας καὶ τῆς ταπεινώσεως τὰ ἄνθη.
Καὶ τὰ φύλλα τῆς ὑπομονῆς καὶ τοὺς
κλάδους τῆς προσευχῆς.
Π. Νικολάι Ραγκοζίν. Ἡ διάσπαση τοῦ κλήρου
π. Νικολάι Ραγκόζιν - 10. Η διάσπαση του κλήρου!
https://www.youtube.com/watch?v=3jDOaMV2M0A
Ἡ ὔλη δέν εἶναι ἀφ εὐαυτῆς κακή...Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
Ή ύλη δεν είναι αφ’ εαυτής κακή,
όπως ψευδώς διατείνονται κάποιοι αιρετικοί (λ.χ. οι μανιχαίοι) και κάποιοι
φιλόσοφοι. Όχι μόνο δεν είναι κακά η υλη, άλλα επιπλέον δεν είναι το μόνον
όχημα του κακού. Όπως ή υλη, έτσι και το πνεύμα μπορείνα είναι όχημα του κακού.
Κάθε υλικό πράγμα είναι φθαρτό, ακόμα-άκόμα και επίφοβο, εξαιτίας της αμαρτίας του
ανθρώπου όμως η υλη δεν είναι κάτι κακό αφ’ εαυτού.
Ή υλη αποσυντίθεται, είναι ανίσχυρη
κι ασήμαντη σε σύγκριση με το αθάνατο πνεύμα, άλλα δεν είναι αφ’ εαυτής κακή. Άν
ήταν κακή, θά καθιέρωνε ποτέ ό Δεσπότης Χριστός τη Θεία Μετάληψη του άρτου και του
οίνου και θά ονόμαζε τον άρτο και τον οίνο Σώμα Του και Αίμα Του; ’Άν ή υλη
ήταν αφ’ εαυτής κακή, πώς θά μπορούσαν να βαπτίζονται οι άνθρωποι με νερό; Πώς
θά μπορούσε ό Απόστολος Ιάκωβος να καθιερώσει να χρίονται οι ασθενείς με το
έλαιο (του Ευχελαίου);
Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 23 Φεβρουαρίου
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 23 Φεβρουαρίου
Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)
Συχνά κουραζόμαστε.......
«Συχνά
κουραζόμαστε. Η απόγνωση μας κυριεύει. Τότε βλέπουμε τους εαυτούς μας
έτοιμους να πέσουν....Και ξαφνικά, Εκείνος, όλως απροσδόκητα,
εμφανίζεται και μας αγκαλιάζει με αγάπη...Ο Θεός είναι εκπληκτικά
παράδοξος»!...
~ Γέροντας Σωφρόνιος του Έσσεξ
~ Γέροντας Σωφρόνιος του Έσσεξ
http://apantaortodoxias. blogspot.gr/2018/02/blog-post_ 137.html?m=1
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .