Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Ἀποδείξεις γιά τήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἀποδείξεις γιά τήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου 29-3-2012

 

Ὁ Χριστός ξανασταυρώνεται (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Χριστός ξανασταυρώνεται (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 22-03-2012

 

Τό ἀποστολικό καί εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα τῆς Θείας Λειτουργίας_Ἡ ἄγνοια καί ἡ θεραπεία της (ἑρμηνεία Θ. Λειτουργίας) Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τό ἀποστολικό καί εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα τῆς Θείας Λειτουργίας_Ἡ ἄγνοια καί ἡ θεραπεία της (ἑρμηνεία Θ. Λειτουργίας) Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ σωφροσύνη ὁδηγεῖ στήν πλήρη αἴσθηση του Θεοῦ, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (κθ'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ σωφροσύνη ὁδηγεῖ στήν πλήρη αἴσθηση του Θεοῦ, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (κθ'), Φιλοκαλία τόμος Α',
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 9-7-2024
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Τό προάγγελμα «ὀρθοί» στή θεία λειτουργία καί ἡ ραθυμία (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας),Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Τό προάγγελμα «ὀρθοί» στή θεία λειτουργία καί ἡ ραθυμία (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), 08-03-2012

 

Ἡ λήθη (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ λήθη (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 01-03- 2012

 

Δέν ὑπάρχει ἀντίθεση μεταξύ Παλαιᾶς καί Καινῆς Διαθήκης (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας) Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δέν ὑπάρχει ἀντίθεση μεταξύ Παλαιᾶς καί Καινῆς Διαθήκης (ἑρμηνεία θείας λειτουργίας), 23-02-2012

 

Ἡ εἰρήνη τῆς ψυχῆς ἀναπαύει τό Ἅγιο Πνεῦμα καί καθαρίζεται ὁ νοῦς, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (κη'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ εἰρήνη τῆς ψυχῆς ἀναπαύει τό Ἅγιο Πνεῦμα καί καθαρίζεται ὁ νοῦς, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (κη'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 9-7-2024 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἄλλο ἀμεριμνησία καί ἄλλο νά σηκώνουμε τόν προσωπικό μας Σταυρό πού παραχωρεῖ ὁ Χριστός , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἄλλο ἀμεριμνησία καί ἄλλο νά σηκώνουμε τόν προσωπικό μας Σταυρό πού παραχωρεῖ ὁ Χριστός , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΤΟΥ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΤΟΥ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 

Ο όσιος Δαβίδ καταγόταν από τη βόρεια Μεσοποταμία, που ήταν μεγάλο μοναστικό κέντρο, και γεννήθηκε περί το 450. Για λόγους που δεν αναφέρονται από το βιογράφο του οσίου, ο όσιος ήλθε στη Θεσσαλονίκη και αρχικά εισήλθε στην ιερά μονή των αγίων μαρτύρων Θεοδώρου και Μερκουρίου ή ιερά μονή τῶν Κουκουλλιατών ή των Απροΐτων. Σε αυτήν τη μονή ο όσιος ζούσε πάρα πολύ αυστηρά. Τα παραδείγματα των αγίων ανδρών της Παλαιάς Διαθήκης, ιδιαίτερα του Προφητάνακτα Δαβίδ, ο οποίος “τριετῆ χρόνον ᾐτήσατο ἵνα δοθῇ αὐτῷ χρηστότης καί παιδεία καί σύνεσις”, ώθησαν τον όσιο να αποφασίσει να ασκητέψει πάνω σε δέντρο τρία συνεχόμενα χρόνια. Στο τέλος της τριετούς υπομονετικής ασκήσεώς του, εμφανίστηκε άγγελος Κυρίου, ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι εισακούσθηκε η παράκλησή του και η δοκιμασία του ως δενδρίτη ασκητή, έληξε.
Ο όσιος για ώρα πολλή ήταν γεμάτος φόβο και τρόμο από την παρουσία του αγγέλου. Κατόπιν, άρχισε να ευχαριστεί και να δοξολογεί το Θεό, ο οποίος εισάκουσε την προσευχή του και αφού προσκάλεσε τους μαθητές του, τους διηγήθηκε τι του είχε συμβεί και ζήτησε τη βοήθειά τους για την κατασκευή του κελλιού, όπου θα συνέχιζε την άσκησή του. Την εποχή αυτή (μετά το 520) δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα. Είχε τεθεί ζήτημα για την επιλογή του Υπάρχου του Ιλλυρικού (που περιελάμβανε ολόκληρη τη Βαλκανική ως την Κρήτη). Έτσι, ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός με τη Νεαρά 11 του έτους 535, απέσπασε από την εκκλησιαστική δικαιοδοσία του αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης τις βόρειες επαρχίες του Ιλλυρικού και ανύψωσε την ιδιαίτερη πατρίδα του σε αρχιεπισκοπή υπό τον τίτλο της Νέας Ιουστινιανής.

Ἀποχαιρέτα τήν… ἀθῳότητα ποὺ χάνεις!


Ἀποχαιρέτα τήν… ἀθῳότητα ποὺ χάνεις!

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Ναί, εἶναι κάπως περίεργος αὐτὸς ὁ τίτλος, καλοί μου φίλοι, τὸ καταλαβαίνω. Ἀλλὰ δὲν θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι διαφορετκὸς προκειμένου νὰ περιγράψει μία κατάσταση καὶ μάλιστα πολὺ σπουδαία, ἡ ὁποία ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν ἀθῳότητα. Ἀλλ’ ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά τους…

* * *

Λοιπόν, ὅταν λέμε ἀθῳότητα ἐννοοῦμε τὴ μὴ ἐνοχή, τὴν ἔλλειψη πονηρίας. Κατὰ τὸν ἱ. Χρυσόστομο εἶναι πολὺ μεγάλη ἀπόδειξη ἀρετῆς, τὸ ἀποκορύφωμα τῶν ἀγαθῶν. Εἶν’ ἐκεῖνο ποὺ πρὸ πάντων ἐπιζητεῖ ὁ Χριστός, ὅταν λέγει: «Ἐὰν δὲν γίνετε ἁπλοὶ καὶ ἄδολοι σὰν τὰ παιδιά, δὲν θὰ εἰσέλθετε στὴ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν». Ὑπονοώντας τὸ ἄκακο, τὸ ἄδολο, τὸ ἀπροσποίητο, τὸ ἀφελές. Δηλαδὴ τὴν ἀθῳότητα!

Ναί, τόσο μεγάλη ἀρετὴ εἶναι. Μία ἀρετὴ ποὺ τὴν διαθέτουν οἱ ἄγγελοι καὶ τὰ παιδιά. Λένε πὼς ὅταν φύγει, χάνεται μία γιὰ πάντα. Δὲν ἀποκτιέται πάλι, ὅσα δάκρυα καὶ νὰ χύσει κανείς!

Ὁ πονηρὸς τὸ πρῶτο πρᾶγμα τὸ ὁποῖο ἐπιχειρεῖ ἐναντίον μας, εἶναι νὰ χάσουμε τὴν ἀγγελικὴ αὐτὴ ἰδιότητα ὅσο γίνεται νωρίτερα. Ὁ ἴδιος αὐτὸ ἀκριβῶς ἔκανε πρῶτος γιὰ τὸν ἑαυτό του!

* * *

Τὰ μέσα ποὺ χρησιμοποιεῖ, ἰδιαίτερα στὴν ἐποχή μας, εἶναι πλεῖστα. Δὲν ἄφησε τίποτα ἀνέγγιχτο. Δὲν ἄφησε τίποτα ποὺ νὰ μὴ τὸ ἔχει στρέψει ἐναντίον τῆς ἀθῴας παιδικῆς ψυχῆς πρῶτα.

Κι ἂς πάρουμε ὡς παράδειγμα τὸ παιχνίδι. Ὑπάρχουν – εὐτυχῶς – ἀκόμη οἱ κοῦκλες μωρά. Μ’ αὐτὲς παίζοντας τὰ μικρὰ κορίτσια (τὶς νανουρίζουν, τὶς χτενίζουν, τὶς ντύνουν, τὶς φροντίζουν) γίνονται «μαμάδες» ἀντιγράφοντας ἔτσι τοὺς (ὀρθοὺς) ρόλους τῆς οἰκογένειας ποὺ αὔριο θὰ κληθοῦν νὰ παίξουν στὴ ζωή.

Γιὰ ποιόν στήνει θρόνους ὁ Περιστερίου


Για ποιόν στήνει θρόνους ο Περιστερίου

Γράφει ο Βασίλειος Ξεσφίγγης

Αυτό που γίνεται στην Μητρόπολη Περιστερίου εδώ και δυο περίπου χρόνια δεν έχει προηγούμενο στην παγκόσμια Εκκλησιαστική ιστορία.

Να ζητάει ο λαός τον Χριστό και ο Μητροπολίτης να λέει δεν σας τον δίνω.

Κανονικά οι κληρικοί και οι μητροπολίτες ακόμα, θα έπρεπε να είναι στους δρόμους να ψαρεύουν πιστούς να τους φέρουν στην Εκκλησία και να τους γνωρίσουν τον Χριστό.

Και όχι ο πιστός να είναι στην Εκκλησία και ο Μητροπολίτης να τον σκανδαλίζει και να τον διώχνει με την στάση του.

Μια καλή πρόταση για τον λαό του Περιστερίου θα ήταν να αιτηθούν η περίπτωση τους να συμπεριληφθεί στα ρεκόρ Guinness αφου πραγματικά έχουν καλές πιθανότητες να το πετύχουν αυτό το ρεκόρ αυτή την πρωτιά αν το ζητήσουν.

Ειναι γνωστό ότι ο Περιστερίου Γρηγόριος αφαίρεσε τον Εσταυρωμένο από τις Εκκλησίες της μητροπόλεως του και στην θέση τους τοποθέτησε εκκλησιαστική Δεσποτική καρέκλα, δηλαδή έναν θρόνο.

Αλήθεια μπορεί να διανοηθεί να σκεφτεί κάποιος, πως θα αντιδρούσε ο Χριστός αν του έλεγαν ότι κάποτε θα σε πετάξουν από την Εκκλησία Σου και στην θέση Σου θα βάλουν μια καρέκλα;

Αν για τους εμπόρους έπιασε το φραγγέλιο, για τους βέβηλους τι θα έπιανε;

Αλήθεια το λέω ότι φοβάμαι να αναλογιστώ την απολογία αυτού του ανθρώπου μπροστά στον Θεό.

Η μόνη δικαιολογία που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι αυτός ο άνθρωπος δεν πιστεύει οπότε δεν φοβάται τον Θεό.

Ἐγκώμιο στούς Ἁγίους Πάντες - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


ΠΗΓΗ:ΕΔΩ
Ἐγκώμιο στούς Ἁγίους Πάντες
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Δέν πέρασαν ἀκόμη ἑπτά μέρες, ἀπό τότε πού γιορτάσαμε τήν ἱερή πανήγυρη τῆς Πεντηκοστῆς, καί πάλι μᾶς πρόφθασε χορός μαρτύρων ἤ καλύτερα στρατιά μαρτύρων καί παράταξη, πού δέν εἶναι καθόλου κατώτερη ἀπό τή στρατιά τῶν ἀγγέλων, τήν ὁποία εἶδε ὁ πατριάρχης Ἰακώβ, ἀλλά εἶναι ἴδιας ἀξίας καί τάξης μέ αὐτή. Γιατί μάρτυρες καί ἄγγελοι διαφέρουν μόνο στά ὀνόματα, στά ἔργα τους ὅμως ταυτίζονται.


Στόν οὐρανό κατοικοῦν οἱ ἄγγελοι, στόν οὐρανό καί οἱ μάρτυρες. Αἰώνιοι καί ἀθάνατοι εἶναι ἐκεῖνοι, τό ἴδιο θά γίνουν καί οἱ μάρτυρες. Ἀλλ᾽ ἐκεῖνοι ἔλαβαν καί ἀσώματη φύση; Καί τί σημασία ἔχει αὐτό; Γιατί οἱ μάρτυρες, ἄν καί ἔχουν σῶμα, ὅμως εἶναι ἀθάνατο ἤ καλύτερα καί πρίν ἀπό τήν ἀθανασία ὁ θάνατος τοῦ Χριστοῦ στολίζει τά σώματά τους περισσότερο ἀπό τήν ἀθανασία.

Δέν εἶναι τόσο λαμπρός ὁ οὐρανός, πού στολίζεται μέ τό πλῆθος τῶν ἀστεριῶν, ὅσο εἶναι τά σώματα τῶν μαρτύρων, πού στολίζονται μέ τό λαμπρό αἷμα τῶν τραυμάτων. Ὥστε ἐπειδή πέθαναν γι᾽ αὐτό καί εἶναι ἀνώτεροι, καί βραβεύτηκαν πρίν ἀπό τήν ἀθανασία παίρνοντας τά στεφάνια ἀπό τήν ὥρα τοῦ θανάτου τους.

«Τόν ἔκανες λίγο κατώτερο ἀπό τούς ἀγγέλους, τόν στεφάνωσες μέ δόξα καί τιμή» (Ψαλμ. 8, 6), λέει ὁ Δαυίδ, γιά τή φύση ὅλων τῶν ἀνθρώπων. Ἀλλά καί τό λίγο αὐτό πού στεροῦνταν οἱ ἄνθρωποι σέ σχέση μέ τούς ἀγγέλους, τό συμπλήρωσε ὁ Χριστός ὅταν ἦρθε, καταδικάζοντας τό θάνατο μέ τό δικό του θάνατο. Ἐγώ ὅμως δέν ἀντλῶ ἀπ᾽ ἐδῶ τά ἐπιχειρήματά μου, ἀλλά ἀπό τό ὅτι τό μειονέκτημα αὐτό τοῦ θανάτου ἔγινε πλεονέκτημα. Γιατί ἄν δέν ἦταν θνητοί δέν θά γίνονταν μάρτυρες.

Ἡ Ἱ. Μ. Παντοκράτορος παρέδωσεν ἀντικανονικῶς τὸ ἱ. κελλίον τῶν Ἀρχαγγέλων εἰς τοὺς Οὐκρανοὺς σχισματικοὺς

Ἡ Ἱ. Μ. Παντοκράτορος παρέδωσεν ἀντικανονικῶς τὸ ἱ. κελλίον τῶν Ἀρχαγγέλων εἰς τοὺς Οὐκρανοὺς σχισματικοὺς

Τοῦ κ. Περικλέους Ἠλ. Νταλιάνη, Θεολόγου

Σημεῖα τῶν καιρῶν! Ἡ Ἱερὰ Μονὴ Παντοκράτορος, μαζὶ μὲ τὴν Ἱ. Μ. Ξενοφῶντος ἔχουν ἀναπτύξει μία ἀντικανονικὴ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας, ὅταν οἱ περισσότεροι ἀπὸ αὐτούς, οὔτε κἄν χειροτονία δὲν ἔχουν λάβει καὶ ὅταν μάλιστα οἱ σχισματικοὶ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Οὐνίτες τῆς Οὐκρανίας καὶ τῆς Πολωνίας. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος προωθεῖ τὴν ψευδοένωση μὲ τὸν αἱρετικὸ Παπισμὸ καὶ ταυτόχρονα τὴν διάσπαση τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ρωσικοῦ Πατριαρχείου.
Ἀντὶ λοιπὸν νὰ δώσει ὁ ἡγούμενος τῆς Παντοκράτορος τὸ ἱερὸ κελλὶ τῶν Ἀρχαγγέλων στὴν κανονικὴ Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ὀνουφρίου, ἡ ὁποία διώκεται ἀπὸ τοὺς νεοναζιστὲς τοῦ Κιέβου, τὴν ἔδωσε τὸ 2021, στοὺς ἀχειροτόνητους σχισματικοὺς καὶ οὐνιτίζοντες τοῦ Ἐπιφανίου, ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὸ παρακάτω ἔγγραφο τοῦ 2023 ποὺ κυκλοφοροῦν οἱ σχισματικοὶ στὴν ἱστοσελίδα τους.

ΗΜΕΡΑ Β΄. Περὶ τοῦ ἀβεβαίου τῆς ὥρας τοῦ θανάτου.


ΗΜΕΡΑ Β΄. Περὶ τοῦ ἀβεβαίου τῆς ὥρας τοῦ θανάτου.

Α΄. Ἐδόθη ἀπόφασις· χρειάζεται νὰ ἀποθάνω, ἀλλὰ δὲν ἠξεύρω τὸν καιρόν ἠμπορῶ νὰ ἀποθάνω εἰς ταύτην τὴν ἡμέραν, εἰς ταύτην τὴν ὥραν.

Β΄. Ἀλλὰ δὲν ἠξεύρω τὸν τόπον· ἠμπορῶ νὰ ἀποθάνω ἢ ἐκεῖ ὅπου κοιμῶμαι, ἢ ἐκεῖ ὅπου περιπατῶ, ἢ ἐκεῖ ὅπου στέκομαι καὶ εἰς κάθε ἄλλον τόπον, ὅπου διατρίβω.

Γ΄. Ἀλλὰ δὲν ἠξεύρω τὸν τρόπον· ἠμπορεῖ νὰ ἀποθάνω ἀδιόρθωτος εἰς ταύτην ἢ εἰς ἐκείνην τὴν ἁμαρτίαν καὶ ἁμαρτάνω μὲ τόσην χαρὰν καὶ ἀφοβίαν; Καὶ μεταπίπτω μὲ τόσην εὐκολίαν; Καὶ δὲν φεύγω πᾶσαν αἰτίαν ἁμαρτίας; Ποία πίστις εἶναι ἡ ἰδικήν μου;

10 Ἰουλίου. Τῶν ἐν Νικοπόλει τῆς Ἀρμενίας 45 μαρτύρων (†319). Γρηγορίου ἐπισκόπου Ἄσσου. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης γ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ῥωμ. η΄ 2-13).

Ρωμ. 8,2            ὁ γὰρ νόμος τοῦ πνεύματος τῆς ζωῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ ἠλευθέρωσέ με ἀπὸ τοῦ νόμου τῆς ἁμαρτίας καὶ τοῦ θανάτου.

Ρωμ. 8,2                   Διότι ο Νομος του Πνεύματος, η χάρις, ο φωτισμός και η δύναμις του Αγίου Πνεύματος, που μεταδίδει και καλλιεργεί και αναπτύσσει την κατά Χριστόν ζωήν, με απηλευθέρωσε από τον νόμον και την κυριαρχίαν της αμαρτίας και του θανάτου.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΩΝ 45 ΜΑΡΤΥΡΩΝ, 10-7-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΩΝ 45 ΜΑΡΤΥΡΩΝ, 10-7-2024
https://www.youtube.com/live/-LlntB-CGjM?si=6o5Aiulx9TU_dIOE

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible