Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

Ἡ ἄπειρη ἀγάπη τοῦ Θεοῦ στόν ἄνθρωπο Γ1' Γιατί πρέπει νά ἀγαποῦμε τόν Θεό (Γ1' μέρος 17ης μελέτης), Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_Η άπειρη αγάπη του Θεού στον άνθρωπο Γ1' Γιατί πρέπει να αγαπούμε τον Θεό (Γ1' μέρος 17ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Πνευματικά γυμνασματα, 26-3-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πῶς φθάνουμε στήν πίστη καί προσκύνηση τοῦ Θεοῦ, Ἀββᾶ Ἰσαάκ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Πῶς φθάνουμε στήν πίστη καί προσκύνηση τοῦ Θεοῦ, Ἀββᾶ Ἰσαάκ, 26-3-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὀντολογία τῆς Ἐκκλησίας - Τό μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας κατά τόν Ὅσιο Πορφύριο, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Πῶς γινόμαστε ἄξιοι τῆς ἀληθινῆς ἐλευθερίας , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Πώς γινόμαστε άξιοι της αληθινής ελευθερίας , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 26-3-2023, (ἀπόσπασμα)

Ὁ Θεός εἶναι ἄξιος κάθε ἀγάπης παραπάνω ἀπό ὅλα Β' Γιατί πρέπει νά ἀγαποῦμε τόν Θεό (Β' μέρος 17ης μελέτης), Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου



ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο Θεός είναι άξιος κάθε αγάπης παραπάνω από όλα Β' Γιατι πρέπει να αγαπούμε τον Θεό (Β' μέρος 17ης μελετης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Πνευματικά γυμνάσματα, 26-3-2023, Αρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἹ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ ἐντολή της πρός τόν Θεόν ἀγάπης Α'-Γιατί πρέπει νά ἀγαποῦμε τόν Θεό (Α' μέρος 17ης μελέτης), Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου


ΚΗΡΥΓΜΑ_Η εντολή της προς τον Θεόν αγάπης Α'-Γιατί πρέπει να αγαπούμε τον Θεό (Α' μέρος 17ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, 25-3-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr
καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 27-3-2023

Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 27-3-2023 
https://www.youtube.com/live/MILN7k4eDXk?feature=share

Ὅσιος Παΐσιος: Γιατί εἶναι σημαντική ἡ ευχή τῆς μάνας;

 

Ο Άγιος Παΐσιος μας τονίζει πόσο σημαντική είναι η ευχή της μάνας και γιατί η ευχή των γονέων είναι η μεγαλύτερη κληρονομιά για τα παιδιά. Κάποιος έλεγε: «Κάθε λόγος της μητέρας μου είναι και μια λίρα χρυσή»…
Γιατί είναι σημαντική η ευχή της μάνας; Η ευχή των γονέων είναι η μεγαλύτερη κληρονομιά για τα παιδιά.

Γι’ αυτό να φροντίζουν να έχουν την ευχή των γονέων. Δεν είδες ο Ιακώβ, μέχρι που έφθασε, για να πάρει την ευλογία του πατέρα του; Και προβιά φόρεσε!

Ειδικά η ευχή της μητέρας είναι μεγάλο πράγμα!

Κάποιος έλεγε: «Κάθε λόγος της μητέρας μου είναι και μια λύρα χρυσή».

Να, και πριν από λίγο καιρό πόση εντύπωση μου έκανε κάποιος από το Γιοχάνεσμπουργκ! Ήρθε στο Καλύβι το φθινόπωρο.

«Γέροντα, η μάνα μου αδιαθέτησε, μου λέει, και ήρθα να φιλήσω το χέρι της, γιατί είναι ηλικιωμένη και μπορεί να πεθάνει.

Ἅγιος Καθμπερτ ἐπίσκοπος Λίντισφαρν

Ο άγιος Κουτβέρτος επίσκοπος Λίντισφαρν

20 Μαρτίου

Ο άγιος Κουτβέρτος (Cuthbert) από νεαρής ηλικίας ήταν ταγμένος να φυλάει κοπάδια στην κοιλάδα του Λάντερνταλ, στη σημερινή μεθόριο Σκωτίας και Αγγλίας. Μια νύχτα, καθώς αγρυπνούσε προσευχόμενος, είδε την ψυχή του αγίου Αϊντάν [31 Αυγ.], επισκόπου Λίντισφαρν, να υψώνεται στα ουράνια, και αποφάσισε να στρατευθεί και αυτός στην οδό που οδηγεί στη Βασιλεία των ουρανών μονάζοντας. Παρουσιάστηκε στην περίφημο Μονή Μελρόζ, που την καθοδηγούσαν τότε οι δύο μεγάλοι διδάσκαλοι της κελτικής εκκλησίας, ο άγιος Εάτα [26 Οκτ.] και ο άγιος Βοϊτίλα [23 Φεβ.]. Επέδειξε εξαρχής τόσο ζήλο στους ασκητικούς αγώνες που ξεπέρασε όλους τους άλλους έμπειρους μοναχούς και περνούσε συχνά τις νύχτες της αγρυπνίας του μέσα σε παγωμένο νερό, για να κατανικήσει την τυραννία της νύστας. Διηγούνται ότι το πρωί έρχονταν ενυδρίδες και του έγλυφαν γλυκά τα ξυλιασμένα μέλη του για να τα ζεστάνουν. Επέδειχνε επίσης θερμό ζήλο στον αγώνα κατά των ειδωλατρικών εθίμων και στο κήρυγμα του Ευαγγελίου στον πληθυσμό της περιοχής, γι’ αυτό έρχονταν πολλοί στον νεαρό μοναχό να εξομολογηθούν τις αμαρτίες τους και να λάβουν άγιες υποδείξεις για να αλλάξουν ζωή.
Ύστερα από μερικά χρόνια, ο άγιος Εάτα τον πήρε μαζί του για να ιδρύσει τη Μονή Ριπόν. Ο άγιος Κουτβέρτος έδειξε και εκεί την αγάπη του για τους ανθρώπους, φροντίζοντας τους φιλοξενούμενους και μια μέρα δέχθηκε έναν άγγελο που από ευγνωμοσύνη άφησε φεύγοντας τρεις ολόλευκους άρτους. Καθώς οι κέλτες μοναχοί ήταν αναγκασμένοι να αφήσουν το μοναστήρι όταν ο άγιος Ουίλφριντ ανέλαβε να επιβάλει το ρωμαϊκό τυπικό στις περιοχές του, ο Κουτβέρτος ξαναγύρισε στο Μελρόζ, όπου χειροτονήθηκε ιερέας σε αντικατάσταση του αγίου Βοϊτίλα, θανόντος από την πανώλη. Προσβληθείς και αυτός από την επιδημία, θεραπεύτηκε χάρη στις προσευχές των μοναχών και μπόρεσε να αναλάβει εκ νέου τις ιεραποστολές του κηρύττοντας σε ολόκληρο το βασίλειο της Νορθουμβρίας (ένα από τα επτά βασίλεια της τότε Μ. Βρετανίας).

Ἡ δαιμονική ὑφή τοῦ φαινομένου τῆς “Νέας ὑδροχοϊκῆς ἐποχῆς”

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 20η Μαρτίου 2023

Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΥΦΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΥΔΡΟΧΟΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ»

Έχουμε επισημάνει πολλές φορές στις ανακοινώσεις μας το γεγονός ότι ο σύγχρονος κόσμος βρίσκεται βουτηγμένος σε ένα πρωτοφανές πνευματικό τέλμα. Βιώνει προφανώς τη χειρότερη και εφιαλτικότερη πνευματική σύγχυση όλων των εποχών. Μετά την κατάρρευση των υλιστικών ιδεολογιών και των αθεϊστικών καθεστώτων της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ενώσεως, παρατηρείται μια απροσδόκητη στροφή του σημερινού ανθρώπου προς τη θρησκεία, που όμως δεν είναι υγιής, διότι εμφορείται από ένα πρωτοφανή μυστικισμό και αποκρυφισμό.

Όταν μιλάμε για μυστικισμό και αποκρυφισμό εννοούμε την υποκατάσταση της πίστεως στον αληθινό Θεό από την πίστη σε απόκρυφες δυνάμεις, είτε αυτές υπάρχουν στον έσω άνθρωπο, είτε στη φύση, οι οποίες, (υποτίθεται), ότι διαδραματίζουν πρωταρχικό ρόλο στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Διατυμπανίζεται μάλιστα από τους προωθητές του αποκρυφισμού, πως η στροφή της πίστεως προς τις απόκρυφες δυνάμεις αποτελεί «πνευματική επανάσταση» και σημαίνει την «απελευθέρωσή του από τον καταπιεστικό μονοθεϊστικό ζυγό των δύο τελευταίων χιλιετιών»! Περιττό να τονίσουμε πως αυτές οι δυνάμεις είναι για την χριστιανική μας πίστη δαιμονικές, κακοποιά πνεύματα.

Αυτή την «πνευματική στροφή» οι ηγήτορες του παγκόσμιου αποκρυφισμού την ονόμασαν «Νέα Εποχή» και τη συνέδεσαν με τον ζωδιακό κύκλο του Υδροχόου. Το σκοτεινό αυτό κίνημα έχει διαποτίσει με την αντίχριστη ιδεολογία της μέγα μέρος της ανθρωπότητος και έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα, καταστροφικά και ολέθρια, για την πνευματική της πορεία. Εδώ και αιώνες φρόντισαν τα σκοτεινά κέντρα της, που ρυθμίζουν τις τύχες της ανθρωπότητος, να εισαγάγουν σ’ αυτήν μια νέα πρωτόγνωρη «πνευματικότητα», η οποία δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο αντίποδας της γνήσιας πνευματικότητος, που είναι καρπός της Χάριτος του παναγίου Πνεύματος. Η νέα αυτή «πνευματικότητα» πηγάζει από τον σκοτεινό και ερεβώδη κόσμο του αποκρυφισμού, της μαγείας και του δαιμονισμού.

Ο όρος «Νέα Εποχή» (New Age), είναι παρμένος από την αστρολογία, σύμφωνα με την οποία, κατά την αντίληψη των αποκρυφιστών και θεοσοφιστών, ο ήλιος γυρίζει γύρω από ένα κεντρικό άξονα και η περιστροφή του διαρκεί χιλιάδες χρόνια. Η τροχιά του διαιρείται σε 12 μέρη και αποτελεί τον ζωδιακό κύκλο. Για να περάσει από το ένα ζώδιο στο άλλο, χρειάζεται γύρω στα δύο χιλιάδες χρόνια. Αυτές είναι οι εποχές. Σε κάθε εποχή κυριαρχεί ένας νέος διδάσκαλος, ένας «αβατάρ»-Μεσσίας, που φέρνει νέες αλήθειες στη γη. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, η εποχή του Χριστιανισμού, η εποχή των Ιχθύων, πέρασε και μπήκαμε σε μια νέα εποχή, την εποχή του Υδροχόου.

Πρός γονεῖς πού κοιμήθηκε τό παιδί τους, Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


«Εἴτε ζῶμεν εἴτε ἀποθνήσκομεν τοῦ Κυρίου ἐσμέν»[1]. Εἴτε ζοῦμε εἴτε πεθαίνουμε, ἀνήκουμε στόν Κύριο. «Πολλοί λένε», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «ὅτι δέν ὑπάρχει αἰώνια ζωή. Ὅμως αὐτό δέν εἶναι ἀλήθεια. Τήν αἰώνιο ζωή τή βλέπουμε καί τή ζοῦμε κάθε μέρα. Τό ὅτι ὑπάρχει ἄλλη ζωή εἶμαι πιό σίγουρος νά τό βεβαιώσω ἀπό τό ὅ,τι ὁ ἥλιος θ' ἀνατείλει αὔριο τό πρωί. Ἔτσι εἶναι. Ἀφοῦ τή βλέπουμε, τή ζοῦμε καί μᾶς τό βεβαιώνουν ὅλοι οἱ αὐτόπτες μάρτυρες, ὅπως ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης: «ἵνα εἰδῆτε», λέγει, «ὅτι ζωήν ἔχετε αἰώνιον»[2]. Ἐγώ, μέ τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ, «βλέπω» ἀνθρώπους κεκοιμημένους νά ζοῦν καί νά χαίρονται μέσα στό φῶς. Εἶναι πολύ ὄμορφη ἡ ἄλλη ζωή!»[3]. Ἑπομένως, δέν ἔχουμε μόνο τούς λόγους τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἔχουμε καί τά λόγια, προπάντων τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλά καί τά λόγια τῶν Ἁγίων Εὐαγγελιστῶν καί Ἀποστόλων, ἀλλά καί τά λόγια καί τίς ἐμπειρίες τῶν συγχρόνων Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι μᾶς βεβαιώνουν ὅτι ὑπάρχει ἄλλη ζωή, ἤ μᾶλλον ἡ προέκταση αὐτῆς τῆς ζωῆς στήν αἰωνιότητα. Καί ἀνάλογα πῶς θά ζήσουμε ἐδῶ, θά ζήσουμε καί μετά ἀπό τόν βιολογικό μας θάνατο.

Καί στή συνέχεια ὁ Ἅγιος Πορφύριος διηγεῖται αὐτό ἀκριβῶς τό πράγμα πού ἔζησε μέ ἕνα κεκοιμημένο πνευματικό του παιδί. «Ἀκοῦστε με», λέγει, «σήμερα εἶμαι πολύ συγκινημένος. Μέ πόνο βαθύ ἦλθαν στό μοναστήρι οἱ γονεῖς τοῦ Τάσου ζητώντας παρηγορία. Πρό ἡμερῶν χάσανε τό δεκάχρονο παιδί τους. Ὅπως ἔπαιζε στή θάλασσα, γλίστρησε κι ἔπεσε. Ὅ,τι μέ φώτισε ὁ Θεός, τούς εἶπα». Καί στή συνέχεια παρουσιάζει ὁ Ἅγιος τί τούς εἶπε. Εἶναι αὐτό μιά ἐξαίρετη παρηγορία πρός γονεῖς οἱ ὁποῖοι «ἔχασαν» τό παιδί τους. Τούς εἶπε ὁ Ἅγιος:

Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ: «Ὁ πανάγαθος Θεός τόν Σταυρόν μᾶς ἐχάρισεν…»

Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ

Ὁ πανάγαθος Θεός τόν Σταυρόν μᾶς ἐχάρισεν. Μέ τόν Σταυρόν νά εὐλογοῦμεν καί τά Ἄχραντα Μυστήρια, μέ τόν Σταυρόν νά ἀνοίγωμεν καί τόν Παράδεισον, μέ τόν Σταυρόν νά κατακαίωμεν καί τούς δαίμονας. Πρῶτα ὅμως καί ἐμεῖς νά ἔχωμεν τό χέρι μας καθαρόν ἀπό ἁμαρτίες καί ἀμόλυντο. Καί τότε, ὡσάν κάνωμεν τόν σταυρόν, κατακαίεται ὁ διάβολος καί φεύγει. Εἰδέ καί εἴμασθε μεμολυσμένοι μέ ἁμαρτίες, δέν πιάνεται ὁ σταυρός ὁπού κάνομεν.
Ὅθεν ἀδελφοί μου, ἤ τρῶτε ἤ πίνετε κρασί ἤ νερόν ἤ περιπατεῖτε ἤ δουλεύετε νά μή σᾶς λείπει αὐτός ὁ λόγος ἀπό τό στόμα σας καί ὁ σταυρός ἀπό τό χέρι σας. Καί ἄν ἠμπορῆτε τό...ἡμερόνυκτο νά κάμετε καί πενῆντα καί ἑκατό κομποσχοίνια, καλόν καί ἅγιον εἶναι ἔργον. Καί νά προσεύχεσθε πάντοτε τήν αὐγήν καί τό βράδυ καί μάλιστα τό μεσονύκτιον ὅλον ὁπού εἶναι ἡσυχία.

Ἀκούσατε, Χριστιανοί μου, πῶς πρέπει νά γίνεται ὁ σταυρός καί τί σημαίνει. Μᾶς λέγει τό ἅγιον Εὐαγγέλιον πώς ἡ ἁγία Τριάς, ὁ Θεός, δοξάζεται εἰς τόν οὐρανόν περισσότερον ἀπό τούς Ἀγγέλους.

27 Μαρτίου. Ματρώνης τῆς ἐν Θεσσαλονίκῃ (γ ́- δ ́ αἰ.). Φιλητοῦ καὶ Λυδίας μαρτύρων, Παύλου ἐπισκόπου Κορίνθου (†950). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας ΛΖ΄ 33-38, ΛΗ΄ 1-6).

Ησ. 37,33          διὰ τοῦτο οὕτω λέγει Κύριος ἐπὶ βασιλέα Ἀσσυρίων· οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς τὴν πόλιν ταύτην οὐδὲ μὴ βάλῃ ἐπὶ αὐτὴν βέλος οὐδὲ μὴ ἐπιβάλῃ ἐπ᾿ αὐτὴν θυρεόν, οὐδὲ μὴ κυκλώσῃ ἐπ᾿ αὐτὴν χάρακα,

Ησ. 37,33                  Δια τούτο αυτά λέγει ο Κυριος εναντίον του βασιλέως των Ασσυρίων· Δεν πρόκειται να εισέλθη εις την πόλιν αυτήν, την Ιερουσαλήμ, ούτε και θα ρίψη βέλος εναντίον της. Δεν θα προβάλη ασπίδα εναντίον αυτής, ούτε και θα περιβάλη αυτήν με χαράκωμα,

Ησ. 37,34          ἀλλὰ τῇ ὁδῷ ᾗ ἦλθεν, ἐν αὐτῇ ἀποστραφήσεται καὶ εἰς τὴν πόλιν ταύτην οὐ μὴ εἰσέλθῃ. τάδε λέγει Κύριος·

Ησ. 37,34                  αλλά, από την οδόν, από την οποίαν ήλθεν, από την ιδίαν οδόν θα επιστρέψη προς την πατρίδα του. Και εις την πόλιν αυτήν δεν θα εισελθη”. Αυτά λέγει ακόμη ο Κυριος·

Διατί παραμένει ἀνέγγιχτος ἡ παπικὴ κακοδοξία περὶ τοῦ ἀλαθήτου τοῦ Πάπα;


Ἰδοῦ μία ἀκόμη παραδοξότητα τῆς «Οἰκουμενικῆς Κινήσεως», ἡ φρικτὴ παπικὴ αἵρεση περὶ «ἀλαθήτου τοῦ Πάπα», παραμένει ἀνέγγιχτη! Οὐδέποτε τέθηκε, ὡς θέμα συζήτησης, στοὺς διαλόγους! Γιατί ἆραγε;
Διότι ἀποτελεῖ τὴν πεμπτουσία τοῦ Παπισμοῦ! Διότι, δι’ αὐτῆς ὁ «μαχαραγιὰς» τοῦ Βατικανοῦ καπηλεύεται τὸν ἴδιο τὸ Χριστό, «λειτουργώντας» ὡς «Χριστὸς ἐπὶ γῆς»!
Ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἔδωσε τὴ σωστὴ δογματικὴ διάσταση (καὶ) αὐτῆς τῆς κακοδοξίας: «Τὸ ἀλάθητον εἶναι φυσικὸν θεανθρώπινον ἰδίωμα καὶ φυσικὴ θεανθρώπινη λειτουργία τῆς Ἐκκλησίας ὡς Θεανθρωπίνου Σώματος τοῦ Χριστοῦ… Διὰ τοῦ δόγματος περὶ τοῦ ἀλαθήτου τοῦ πάπα εἰς τὴν πραγματικότητα ὁ πάπας ἀνεκηρύχθη εἰς Ἐκκλησίαν καὶ ὁ πάπας-ἄνθρωπος κατέλαβε τὴ θέση τοῦ Θεανθρώπου. Αὐτὸς εἶναι ὁ τελικὸς θρίαμβος τοῦ οὑμανισμοῦ, ἀλλὰ συγχρόνως καὶ “ὁ δεύτερος θάνατος’’ (Ἀποκ. 20,14. 21,8) τοῦ παπισμοῦ, μέσῳ δὲ αὐτοῦ καὶ τοῦ κάθε οὑμανισμοῦ. …τὸ δό­γμα περὶ τοῦ ἀλαθήτου τοῦ πάπα εἶναι ὄχι μόνο αἵρεσις, ἀλλὰ παν­αίρεσις.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 27-3-2023

ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 26-3-2023
https://www.youtube.com/live/S03p2feebLI?feature=share

Νοιώθω τήν Παναγία νά μέ κάνει μιά ἀγκαλιά...

«Νοιώθω την Παναγία να με κάνει μια αγκαλιά. Πώς αγκαλιάζεις ένα άτομο; Έτσι... Δεν είδα τίποτα... Μόνο την αγκαλιά ένοιωσα...»

π. Ευμένιος Σαριδάκης

πηγή

https://proskynitis.blogspot.com/2018/08/blog-post_1.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible