Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Συνέδριο υποστήριξης του βιβλίου του ραβίνου Yitzhak Shapira που προτρέπει να δολοφονούνται αθώα παιδιά και οικογένειες, μη Εβραίων


Σε χτεσινή ανάρτησή μας με τίτλο: Οι επιλεκτικές αντιδράσεις κατά του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ, και η γενικευμένη επίθεση κατά της Εκκλησίας.  περιείχε βιβλίο από Εβραίο ραβίνο με θέμα την εξόντωση αθώων παιδιών και οικογενειών μη Εβραίων, και ερωτούσαμε τους 2 ιεράρχες μας, τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο, και τον Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο, αν έχουν λάβει θέση για τέτοιες θέσεις, πριν κρίνουν αναιτίως τον συνεπίσκοπό τους Μητροπολίτη Πειραιώς, για το ότι καταδίκασε τον διεθνή σιωνισμό, και όχι τον Εβραϊκό λαό, ο οποίος, και αυτός βιώνει την σύνθλιψη της παγκοσμιοποίησης, και την επιβολή της παγκόσμιας κυβέρνησης.

Δεχτήκαμε μηνύματα με τα οποία ρωτούσατε αν είναι αληθινό το βιβλίο, και αν πράγματι και άλλοι ραβίνοι υπερασπίζουν τις θέσεις του, και το προτείνουν στους σπουδαστές και στους οπαδούς τους.

Παραθέτουμε απόσπασμα από βίντεο στο οποίο περιγράφεται το συνέδριο υπεράσπισης του "φιλάνθρωπου" βιβλίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 18 Αυγούστου στο ξενοδοχείο "Ραμάντα" στο κέντρο της Ιερουσαλήμ, και στο οποίο κορυφαίοι ραβίνοι του Ισραήλ, μαζεύτηκαν για να υπερασπιστούν την έκδοση του συγκεκριμένου βιβλίου.

Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο το οποίο βρήκαμε από την youtube.com/user/antipliroforisiblog

(Προσέξτε στο μπλουζάκι κάποιου που παίρνει μέρος στο συνέδριο γράφει: "Force without mercy" δηλαδή "Δύναμη χωρίς έλεος"!!)
http://anavaseis.blogspot.com/2010/12/yitzhak-shapira_28.html

Γέροντος Παϊσίου:Γιατί υπάρχουν οι δοκιμασίες και ο πόνος στη ζωή μας;

Γιατί υπάρχουν οι δοκιμασίες και ο πόνος στη ζωή μας; Κεφάλαιον 2ον Β΄

ΠΗΓΗ: ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ “ΛΟΓΟΙ” , τομοσ Δ’.
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ‘’ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ’’ ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2002.



«Για να πάει κανείς στον γλυκό Παράδεισο, πρέπει να φάει πολλά πικρά εδώ, να έχει το διαβατήριο των δοκιμασιών στο χέρι»


Προηγούμενα


Η αρρώστια

Η συμμετοχή στον πόνο των άλλων

                Όταν ο άνθρωπος πονάη για τον συνάνθρωπό του, ο Θεός κατά κάποιον τρόπο συγκινείται, χαίρεται, γιατί ο άνθρωπος αυτός, με την αγάπη που έχει, συγγενεύει μαζί Του, και του δίνει θεία παρηγοριά. Αλλιώς δεν θα μπορούσε να αντέξη τον πόνο για τον συνάνθρωπό του.
                - Γέροντα, πως μπορείς να νιώσης τον πόνο των άλλων;
                - Όταν έχης κι εσύ κάποιον πόνο, σκέφτεσαι τον πόνο του άλλου, έρχεσαι στην θέση του και πονάς πιο πολύ για ‘κείνον. Ο πόνος ο δικός σου δηλαδή σε βοηθάει να καταλάβης τον πόνο των άλλων. Και όταν δέχεσαι με χαρά τον δικό σου πόνο, δίνεις στους πονεμένους παρηγοριά.
                Πάντως άλλο είναι να μαθαίνης ότι αρρώστησε κάποιος και άλλο είναι να αρρωσταίνης ο ίδιος. Τότε καταλαβαίνεις τον άρρωστο. Άκουγα «χημειοθεραπείες» και νόμιζα ότι είναι «χυμοθεραπείες», δηλαδή ότι κάνουν στους καρκινοπαθείς θεραπεία με χυμούς, με φυσικές τροφές! Που να ξέρω; Τώρα όμως κατάλαβα τι ταλαιπωρία είναι.
                - Οι χημειοθεραπείες, Γέροντα, είναι πιο δύσκολες από τις ακτινοβολίες;
                - Πιο δύσκολες; Όλα, και οι ακτινοβολίες και οι χημιοθεραπείες είναι... Το χειρότερο είναι που σου κόβουν την όρεξη· ενώ πρέπει να φας καλά, δεν μπορείς να φας καθόλου. Και οι γιατροί σου λένε: «Πρέπει να τρως». Εμ, πως να φας, αφού όλα αυτά σου κόβουν την όρεξη και σε κάνουν πτώμα! Όταν έκανα ακτινοβολίες, ενώ καιγόμουν, δεν μπορούσα να πιω καθόλου νερό. Μου ερχόταν να κάνω εμετό, αισθανόμουν απέχθεια ακόμη και για το νερό[xi].
                - Γέροντα, αν κάνατε λίγο νωρίτερα την εγχείρηση...

Οι επιλεκτικές αντιδράσεις κατά του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ, και η γενικευμένη επίθεση κατά της Εκκλησίας.


Γνωρίζοντας τι θα επακολουθήσει από την συνέντευξη που παραχώρησε στο άνδρο της Νέας Εποχής (Μega channel), ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, γι΄αυτό βάλαμε και τον ανάλογο τίτλο, Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ στο μάτι του κυκλώνα  όπως ήταν φυσικό δέχτηκε τα πυρά από τον εγχώριο και διεθνή Σιωνισμό και αυτούς που τον αντιπροσωπεύουν.
Αυτό που μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και δεν το περιμέναμε, ήταν η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημήτριου,[1] και η αντίδραση και οι δηλώσεις του Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου[2]

Όποιος με σωφροσύνη έβλεπε την συνέντευξη, α)θα έβλεπε  την προσπάθεια διαστρέβλωσης και αναζήτησης μιας αρνητικής δήλωσης κατά του Εβραϊκού λαού, που επιχειρούσαν συνεχώς οι 2 γνωστοί αποδομητές δημοσιογράφοι, με αποκορύφωμα την αθλιότητα της ερώτησης από τον Καμπουράκη προς τον Μητροπολίτη: «είναι προκλητικό αυτό που θα σας ρωτήσω, αν ο παγκόσμιος διεθνής σιωνισμός είναι αυτός που αναφέρετε, πείτε μου γιατί διαφωνήσατε με την πολιτική του Αδόλφου Χίτλερ»

Δομή τοῦ ἀνθρώπου_Ἡ ἀνθρωπολογία τοῦ Γέροντος Πορφυρίου_mp3+κείμενο


Π. Σάββας 2010-12-11_ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 11-12-2010 (Σύναξη Νέων).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

(Ἀναφορά στά Χριστούγεννα καί στό πῶς ὁ ἄνθρωπος μπορεῖ νά ἀγαπήσει τόν Θεό).


Παραθέτουμε καί  τό σχετικό κείμενο:
 Προλογικά - Γενικές ρχές τς νθρωπολογίας καί σωτηριολογίας τοῦ Γέροντος Πορφυρίου.

     Ὁ μακαριστός Γέρων Πορφύριος εἶχε μία ὀρθοδοξότατη θεώρηση γιά τόν ἄνθρωπο (ἀνθρωπολογία).  Ἐκτός ἀπό μιά ἀλάνθαστη Χριστολογία–Θεολογία εἶχε καί μιά βαθειά, ἀληθινά ὀρθόδοξη ἀνθρωπολογία–σωτηριολογία. Τόσο οἱ ἀπόψεις του α)γιά Γέροντος Πορφυρίου (ὁ προπτωτικός, ὁ μεταπτωτικός, ὁ ἀναγεννημένος ἐν Χριστῷ), β)ποιές εἶναι οἱ προδιαγραφές τῆς σωστῆς του λειτουργίας, ὅσο καί γ)γιά τό ποιός εἶναι ὁ προορισμός του, ὅλα εἶναι σύμφωνα μέ τήν διδασκαλία τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας. Οἱ λεπτότατες παρατηρήσεις του ἔχουν τεράστια σημασία γιά τόν σύγχρονο, ψυχικά ἄρρωστο, «χριστιανό».
Ἡ ἀντίληψη του γιά τήν ἁμαρτία ἐκφράζεται μέ τή χαρακτηριστική του φράση: «Ἡ ἁμαρτία κάνει τόν ἄνθρωπο πολύ μπερδεμένο ψυχικά».

28 Δεκεμβρίου Συναξαριστής. Των εν Νικομήδεια Δισμυρίων Μαρτύρων, Μνήμη των Αγίων Συγκλητικών, Δόμνας, Σεκούνδου, Βάβυλα Οσίου, Πλουτοδώρου, Σίμωνος του Μυροβλήτου, Στεφάνου Θαυματουργού.

Η Αγία Δόμνα

Η Αγία Δόμνα ήταν Ιέρεια των ειδώλων επί Μαξιμιανού στη Νικομήδεια και συγκεκριμένα στον ναό του Δωδεκάθεου. Οι επιστολές του Αποστόλου Παύλου, άνοιξαν τα πνευματικά της μάτια και βαπτίστηκε χριστιανή, μαζί με τον υπηρέτη της Ινδή, από τον επίσκοπο Νικομήδειας Κύριλλο. 
Από τότε έκανε συνειδητή χριστιανική ζωή, μοιράζοντας στους φτωχούς ότι είχε από την περιουσία της, αλλά και ότι έπαιρνε από το παλάτι.
Κάποτε όμως, το έμαθε αυτό ο αρχιυπηρέτης του παλατιού και όταν ήταν να τιμωρήσει τη Δόμνα, αυτή έκανε την τρελή και στάλθηκε στον επίσκοπο για θεραπεία. 
Έπειτα για να μη συλληφθεί, ντύθηκε ανδρικά και έθαβε τα λείψανα των μαρτύρων. Όταν όμως επέστρεψε ο Μαξιμιανός στη Νικομήδεια, ζήτησε τη Δόμνα και όταν έμαθε ότι έγινε χριστιανή, διέταξε να τη συλλάβουν.
Επειδή όμως δεν την βρήκε, διέταξε τον γενικό φόνο των χριστιανών, μεταξύ των οποίων αναγνωρίστηκε και η Δόμνα και έτσι την αποκεφάλισαν. (Συναξαριακή πηγή, μαζί με την μνήμη της Αγίας Δόμνας, αναφέρει και τη μνήμη των Αγίων Θεοφιλής της Παρθένου και Αγάπης της Προεστώσας).

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible