Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

α) Ὁ σατανᾶς δουλεύει μέ τόν φόβο καί τήν τρομοκρατία -β) Νά ἔχουμε μαρτυρικό φρόνημα , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 α) Ὁ σατανᾶς δουλεύει μέ τόν φόβο καί τήν τρομοκρατία -β) Νά ἔχουμε μαρτυρικό φρόνημα , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Ἐπιτρέπεται νά ἀντιδράσουμε σέ παρεκκλίσεις ἱερέων; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἐπιτρέπεται νά ἀντιδράσουμε σέ παρεκκλίσεις ἱερέων; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Νά μήν περάσουν οἱ «Πρέσπες τοῦ Αἰγαίου»"

 

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη
[Κυριακή, 11 Ἰουνίου 2023]
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/06/blog-post_77.html#more

Κυριακή Β Ματθαίου:«ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ», π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ. 4,18-23]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 28-6-1992]

(Β263)

Καθώς, αγαπητοί μου, ανοίγει η εκκλησιαστική περίοδος του ευαγγελιστού Ματθαίου, η Εκκλησία μας, παρουσιάζει την ωραία εκείνη εικόνα που ο Κύριος αναζητά τους πρώτους Του μαθητάς παρά την λίμνην της Τιβεριάδος. Εκεί βρήκε τα πρώτα δύο ζεύγη αδελφών, που τους κάλεσε κοντά Του. Ήταν ο Πέτρος και ο Ανδρέας, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης. Ήταν ένα όμορφο πρωινό στην ακρολιμνιά. Εκεί, στα ήσυχα νερά της λίμνης, είδε το πρώτο ζεύγος, «βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς». Ρίχνοντας το δίχτυ τους στη θάλασσα· γιατί ήσαν αλιείς. Και τους λέγει: «Δεῦτε ὀπίσω μου, καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων». Και εκείνοι «εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Κι εκείνοι αμέσως, αφού άφησαν τα δίχτυα τους, τον ηκολούθησαν. Και αφού προχώρησε λίγο πιο πέρα ο Κύριος, είδε το δεύτερο ζεύγος αδελφών. Τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη. Λέγει τότε και σ’ αυτούς να Τον ακολουθήσουν. «Οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Εκείνοι δε αμέσως, αφού άφησαν το πλοίο και τον πατέρα τους, Τον ηκολούθησαν.

Οι πρώτοι άφησαν τα δίχτυα τους και Τον ακολουθούν. Οι δεύτεροι άφησαν πλοίο και πατέρα και ακολούθησαν τον Ιησούν. Μένομε, αγαπητοί μου, έκπληκτοι, που τόσο οι πρώτοι, όσο και οι δεύτεροι, άφησαν ευθέως, αμέσως, ό,τι τους συνέδεε και ακολουθούν τον Χριστόν. Τους χαρακτηρίζει εκείνο το «ευθέως», τους χαρακτηρίζει μία ανεξαρτητοποίησις με ό,τι ήσαν δεμένοι. Με πρόσωπα και με πράγματα. Είναι εκπληκτικόν. Και μένουν στην εξάρτηση του Ιησού, χωρίς όρους και συμφωνίες.

Αυτήν την απόρριψη των εξαρτήσεων και τη μετάβαση σε μία νέα εξάρτηση, αγαπητοί μου, θα δούμε σήμερα. Οι μαθηταί, σαν ψαράδες το επάγγελμα - ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς- για να μη θεωρηθεί ότι απλώς έκαναν το χόμπι τους, δηλαδή ήσαν ερασιτέχνες, πήγαν στη λίμνη εκεί, για να ψαρέψουν. Ήσαν επαγγελματίαι. Ζούσαν. Ήταν η δουλειά τους. Οι μαθηταί, λοιπόν, σαν ψαράδες επαγγελματίαι και σαν άνθρωποι, είχαν τη δική τους οικογένεια· όπως ο Πέτρος. Είχε πενθερά, μας σημειώνει κάπου αλλού το Ευαγγέλιο. Ή ήσαν άγαμοι ακόμη, όπως ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης, στην πατρική τους οικογένεια, με τον πατέρα τους και τη μητέρα τους και τα τυχόν άλλα τους αδέλφια. Πάντως ευρίσκοντο στον χώρον των νομίμων και φυσικών εξαρτήσεων.

Πράγματι, κάθε άνθρωπος που έρχεται εις τον κόσμον, από τη στιγμή που παίρνει διαστάσεις υπάρξεως μέσα σε αυτά τα σπλάχνα ακόμη της μάνας του, μπαίνει στην εξάρτηση του χώρου και του χρόνου. Ο άνθρωπος κατ’ ανάγκην είναι χωροχρονικός. Δύο δεσμά που μπαίνουν αμέσως στην κάθε ύπαρξη και από τα οποία δεσμά του χώρου και του χρόνου, είναι αδύνατον να απαλλαγεί κάθε ύπαρξις, φυσικά και αυτός ο άνθρωπος. Έτσι γεννιέται ο άνθρωπος και κατοπινά μπαίνει σε ένα πολύπλοκο δίκτυο εξαρτήσεων, αλληλεξαρτήσεων. Άνθρωποι με ανθρώπους, κοινωνικά, έχομε μίαν εξάρτησιν κοινωνικά και άνθρωποι με περιβάλλον βιολογικά. Αναπνέομε τον αέρα, χωρίς αέρα δεν μπορούμε να ζήσουμε, εξαρτώμεθα από τον αέρα, το οξυγόνο του αέρος, ακόμη από το νερό, από τις τροφές, από τον ήλιο…

Ἡ προόρηση τοῦ Ἁγίου Παπά-Παναγῆ Μπασιά καί ἡ θαυματουργή εἰκόνα!

Ο πατέρας μου Μηνάς Κεφαλάς ήταν γιος του Ανδρέα και της Μαριάννας το γένος Κατσαΐτη, και εγεννήθη το έτος …. στο Ληξούρι [της Κεφαλονιάς[. Ο Παπά-Μπασιάς ήταν στενός φίλος της οικογένειας την οποία επισκεπτόταν συχνά.
Η νοννά μας -μάμμη μας- είχε αποκτήσει δύο θυγατέρες και η επιθυμία της ήταν να αποκτήσει και αγόρια. Όταν σε κάποια επίσκεψη ο Παπά-Μπασιάς πληροφορήθηκε ότι περίμενε παιδί της ευλόγησε την κοιλιάν και ανέφερε τα ονόματα Μηνάς, Βίκτωρ, Βικέντιος.
Η Μ. Κεφαλά απέκτησε αγόρι το οποίο το βάπτισε Γεράσιμο. Μετά όμως από λίγο το παιδί της πέθανε. Ο Παπά-Μπασιάς την επισκέφτηκε και πάλιν, την είδε περίλυπο και της είπε ότι είχε παρακούσει στα λόγια του. 
Την παρηγόρησε όμως και τις είπε ότι θα γεννήσει και πάλιν αγόρι και της ευλόγησε την κοιλιάν επαναλαμβάνων τα ονόματα – Μηνάς, Βίκτωρ, Βικέντιος.
Επειδή στην οικογένεια δεν υπήρχαν ποτέ τέτοια ονόματα δεν δόθηκε ποτέ προσοχή. Αργότερα, πάντως, η Μαριάννα Κεφαλά θυμήθηκε ότι στο πλούσιο οικογενειακό της εικονοστάσιο στο Αργοστόλι υπήρχε μια εικόνα με τρεις Αγίους, την οποία η οικογένεια Κατσαΐτη την είχε φέρει από το Βυζάντιο.

ΙΗΣΟΥΣ ἤ ΔΙΑΣ (καί Βούδας); «ΩΣ ΕΔΩ», κ. Βελόπουλε! Ἑκάς οἱ βέβηλοι…

Πρωτοπρεσβύτερος π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος

Εφημέριος  Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών

e-mail : agotsopo@gmail.gr

Πάτρα   7 . 6 . 2023

ΙΗΣΟΥΣ  ή  ΔΙΑΣ  (και Βούδας);

«ΩΣ ΕΔΩ»,  κ. Βελόπουλε!   Εκάς οι βέβηλοι…

Οι Πατέρες της Εκκλησίας προσδιορίζοντας τη σοβαρότητα και το πολυεύθυνο της ποιμαντικής διακονίας των χριστιανών κληρικών, επισκόπων και ιερέων, παραπέμπουν στα λόγια του Θεού προς  τον Προφήτη Ιεζεκιήλ: «Υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν δέδωκά σε τῷ οἴκῳ ᾿Ισραήλ» και στις συνεπαγόμενες ευθύνες και συνέπειες αν εξ αιτίας της ραθυμίας και της αμέλειας του κληρικού κάποιος πιστός πλανηθεί από την αλήθεια: «τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω» (Ιεζ. 3, 17-18)!

Αυτό σημαίνει ότι ως Ορθόδοξοι ιερείς ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να ενημερώνουμε το λαό του Θεού για τους κάθε είδους «λύκους που έρχονται με ένδυμα προβάτου» είτε είναι αιρετικοί είτε πλανεμένοι είτε χριστέμποροι!  Ως Ορθόδοξοι κληρικοί οφείλουμε να διακηρύττουμε την Αλήθεια του Ευαγγελίου προς όλους τους ανθρώπους. Είμαστε υποχρεωμένοι να μιλάμε στο λαό του Θεού με ευαγγελική ειλικρίνεια και όχι με βάση τις σκοπιμότητες (οικονομικές, κοινωνικές, κομματικές κοκ). Νόμος, κανόνας και εντολέας μας δεν είναι το Κράτος, τα όργανά του και οι αποφάσεις τους αλλά αποκλειστικά και μόνο η εκκλησιαστική μας παράδοση, όπως αυτή εκφράζεται μέσω του Ευαγγελίου, των θεουμένων Αγίων και των ορθοτομούντων τον λόγο της αληθείας  επισκόπων μας.

Ασφαλώς η Αλήθεια δεν μπορεί να γινεί αποδεκτή από όλους. Ήταν, είναι και θα είναι «σημείον αντιλεγόμενον», γιατί είναι ο ίδιος ο Χριστός!». Εμείς όμως οι κληρικοί, ως εντολοδόχοι της ΧριστοΑλήθειας δεν μπορούμε παρά να επαναλαμβάνουμε το σαφή λόγο του Θεού στον προφήτη Ιεζεκιήλ απαντώντας στις άμεσες ή έμμεσες πιέσεις και απειλές που δεχόμαστε από τους εχθρούς Της: «καὶ σύ, υἱὲ ἀνθρώπου, μὴ φοβηθῇς αὐτοὺς μηδὲ ἐκστῇς ἀπὸ προσώπου αὐτῶν· διότι παροιστρήσουσι καὶ ἐπισυστήσονται ἐπὶ σὲ κύκλῳ, καὶ ἐν μέσῳ σκορπίων σὺ κατοικεῖς· τοὺς λόγους αὐτῶν μὴ φοβηθῇς καὶ ἀπὸ προσώπου αὐτῶν μὴ ἐκστῇς, διότι οἶκος παραπικραίνων ἐστί» (Ιεζεκ. 2, 6)!  Ο νοών νοείτω!

Τελικά, πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι είμαστε υποχρεωμένοι ως Ορθόδοξοι παπάδες και Έλληνες πολίτες να υπηρετούμε την Αλήθεια, δηλαδή τον Χριστό, υπακούοντας στο λόγο Του και κηρύττοντάς Την στο λαό Του: «γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς».

Στο ανωτέρω λοιπόν πλαίσιο της ποιμαντικής μου διακονίας και ευθύνης για ενημέρωση των πιστών, μελέτησα επισταμένως το ογκώδες έργο του Κυρ. Βελόπουλου με τίτλο «Ιησούς και Δίας, Ορθοδοξία και Δωδεκάθεο, Εκάς οι Βέβηλοι», νέα εμπλουτισμένη έκδοση, εκδόσεις Κάδμος,  Θεσσαλονίκη (αχρονολόγητο) σσ. 112+473. Άλλωστε ο Βελόπουλος παλαιότερα ως ιδιώτης, εκδότης και τηλεπωλητής, εμπορευόταν  ακόμα και  τις  -ανύπαρκτες, βέβαια, για την Εκκλησία και την επιστήμη- «ιδιόχειρες επιστολές του Ιησού» ενώ πολύ πρόσφατα ως αρχηγός πολιτικού κόμματος  εμφανίστηκε υπερασπιστής της παράδοσης και της Ορθόδοξης πίστης μας.

Βέβαια, τα όσα αναγράφει στην ανωτέρω έκδοση, όπως θα καταδειχθεί στη συνεχεία, είναι όχι απλώς ξένα προς την ευαγγελική και εκκλησιαστική αλήθεια αλλά αποτελούν ανιστόρητες, κακόδοξες, ασεβείς και βλάσφημες επινοήσεις κατά του προσώπου του Κυρίου, της Θεοτόκου και των Αγίων μας. Αν ο Βελόπουλος πιστεύει πραγματικά αυτά τα όποια γράφει και δεν ενεργεί απλώς ως εκδότης και έμπορος βιβλίων  -αυτό μόνο ο ίδιος το γνωρίζει- τότε επιβεβαιώνει αυτό που πριν από 40 χρόνια διακήρυττε προφητικά ο αείμνηστος π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος: «οι παλαιές αιρέσεις προσπαθούσαν να βγάλουν τον πιστό από την Εκκλησία. Οι σύγχρονες αιρέσεις και γενικότερα η Νέα Εποχή θέλουν ο πιστός να παραμένει στην Εκκλησία αλλά με αλλοιωμένο το φρόνημα. Έτσι θα νομίζει πως βρίσκεται εντός της Εκκλησίας αλλά ουσιαστικά θα είναι πολύ μακριά της». Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον Βελόπουλο: Γραφεί, δημοσιεύει και αναδημοσιεύει απίθανες ανοησίες, αστήρικτους ισχυρισμούς, αντιεπιστημονικές εικασίες και προπαντός ύβρεις και βλασφημίες κατά του προσώπου του Κυρίου και της Θεοτόκου και της Ορθόδοξης Εκκλησίας που έχουν καταδικαστεί από την εκκλησιαστική μας παράδοση και ταυτόχρονα ισχυρίζεται ότι πιστεύει και ευλαβείται το Χριστό και αποδέχεται την αλήθεια της Ορθοδοξίας! Ο απόλυτος πνευματικός παραλογισμός!

Ἅγιος Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ: Ὁ κόσμος δέν χρειάζεται «πολιτική Ἐκκλησία»

Ο Κύριος μας έδωσε εντολή να τηρούμε όλα όσα μας παρήγγειλε (βλ. Ματθ. 28,20). Η κατάργηση και μιας «ελαχίστης» ακόμη εντολής (Ματθ. 5,19) θα επιφέρει πνευματική ζημία. Το πνεύμα της διδαχής του Χριστού αποκλείει τη σχετικοποίηση, που ελαττώνει τον δυναμικό χαρακτήρα της ορμής μας προς την ακέραιη αλήθεια.

Όταν υποβιβάζεται η αντίληψη του Ευαγγελίου, χάνεται γενικά η πίστη. Μόνο η οδυνηρή -και θα μπορούσα μάλιστα να πω η άκρα- ένταση όλου του είναι μας θα μας δώσει τη δύναμη να αφομοιώσουμε τα αιώνια λόγια: «Ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε λόγοι μου ου μη παρέλθωσι»(Ματθ. 24,35), «τα ρήματα ά Εγώ λαλώ υμίν, πνεύμα εστι και ζωή εστι»(Ιωάν. 6,63), «τα ρήματα ά δέδωκας Μοι δέδωκα αυτοίς, και αυτοί έλαβον, και έγνωσαν αληθώς ότι παρά Σου εξήλθον, και επίστευσαν ότι Συ Με απέστειλας»(Ιωάν. 17,8).

Στην εποχή μας παρατηρείται παντού ότι έχει χαθεί αυτή η επίγνωση. Πάρα πολλοί ισχυρίζονται ότι επάνω στη γη δεν υπάρχει τέτοια ομολογία που θα μπορούσε να είναι φορέας του πληρώματος της γνώσεως της Αλήθειας. Καμία από αυτές κατά τη γνώμη τους δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρίζεται ότι είναι κατά αποκλειστικότητα αληθινή. Παρόμοια σχετικοποίηση αναπόφευκτα μειώνει την ορμή για την απόκτηση ολόκληρης της γνώσεως στον χώρο του πνεύματος.

Υπάρχουν πολλοί θεολόγοι, που ειλικρινά επιθυμούν να ζήσουν ευαγγελικά, που όμως έκλιναν προς την πάλη για την κοινωνική δικαιοσύνη, μπήκαν στην κοσμική παλαίστρα της διαμάχης των τάξεων, των φυλών, των κρατών και τα παρόμοια. Ο Χριστός όμως αποφασιστικά αρνήθηκε να αναμιχθεί στη διένεξη μεταξύ αδελφών για το μοίρασμα της περιουσίας. Επ’ αυτού υπογράμμισε ότι η αυθεντική άφθαρτη ζωή δεν έγκειται στην απόκτηση πλούτου (βλ. Λουκ. 12,15).

Σάββας Ἠλιάδης: Εὐχῆς ἔργον, δικά της σχολεῖα ἡ Ἐκκλησία

Τέλος τα λόγια! Ώρα για έργα! Ή, τέλος πάντων, μαζί με τα λόγια και έργα!

Γράφει ὁ Σάββας Ἠλιάδης


Εἰσαγωγικὸ σημείωμα


Τὸ παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε πρὶν ἀπὸ ὀκτὼ περίπου χρόνια. Μὴν μᾶς ξεγελᾷ ὁ τίτλος, λοιπόν. Εἶναι περισσότερο ἐπίκαιρο, ἀπ᾿ ὅ,τι τὴν περίοδο ἐκείνη - καθόσον σήμερα συμβαίνουν φοβερὰ πράγματα - ἡ ἐφαρμογὴ τῶν ὁποίων ὅμως ἦταν μόνο θέμα παρέλευσης τοῦ χρόνου. Ἄν σήμερα δὲν εἶναι καιρὸς γιὰ δράση, γιὰ ἔργα, τότε οἱ συνεχεῖς ἐπισημάνσεις, διαμαρτυρίες καὶ καταγγελίες θὰ πέφτουν ἀκόμη περισσότερο στὸ κενό!

Τὸ μόνο ποὺ ἀλλάζει ἀπὸ ὅλο τὸ μήνυμα - ποὺ εἶναι καὶ τὸ οὐσιῶδες - εἶναι πὼς δὲν ἀπευθύνεται πλέον στὴν διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ λόγοι, γιὰ κάθε λογικῶς σκεπτόμενο, εἶναι προφανεῖς. Δὲν ἔχουν τίς προυποθέσεις οὔτε παρέχουν τὰ ἐχέγγυα γιὰ μιὰ τέτοια παλικαρίσια ἀπαγκίστρωση ἀπὸ τίς πολλαπλὲς καὶ μὴ ἀναστρέψιμες - δυστυχῶς - δεσμευτικὲς ἐξαρτήσεις τους...

Θυμᾶστε ὅταν ὁ Χριστός ἔκανε τό θαῦμα σέ δύο δαιμονισμένους πού ἦταν γυμνοί...;


Θυμάστε όταν ο Χριστός έκανε το θαύμα σε δύο δαιμονισμένους που ήταν γυμνοί και όταν θεραπευτηκαν ντύθηκαν αμέσως; Γιατι; Γιατί στο μέτρο που βγάζει κάνεις τα ρούχα του, δαιμονιζεται, ανοίγεται στις δαιμονικες ενέργειες.
Όλες οι σατανικες τελετές έχουν και αυτό το στοιχείο τής γύμνιας μεσα τους. Επειδή από πίσω είναι η τέχνη του Σατανά, προβάλλεται τόσο πολύ η γύμνια.

Θά σᾶς μισεῖ ὁ κόσμος, οἱ ἄνθρωποι πού ἔχουν κοσμικό πνεῦμα, διότι αὐτοί μισοῦν ὅλους πού ἀκολουθοῦν τόν Χριστό.

«Θα σας μισεί ο κόσμος, οι άνθρωποι που έχουν κοσμικό πνεύμα, διότι αυτοί μισούν όλους που ακολουθούν τον Χριστό. Οι χριστιανοί είναι κάρφος στο μάτι τους διότι με την ζωή τους τους ελέγχουν. Δεν αντέχουν οι άνθρωποι αυτό τον έλεγχο, γι' αυτό με κάθε τρόπο διώχνουν τους χριστιανούς. Και κανένας χριστιανός δεν μπορεί να αποφεύγει αυτό τον σταυρό των διωγμών, των διωγμών για την δικαιοσύνη του Χριστού».

Άγιος Λουκάς ο Ιατρός


(Λόγοι και Ομιλίες τόμος Β' σελ, 251) Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη"

πηγή
https://proskynitis.blogspot.com/2023/06/blog-post_28.html

16 Ἰουνίου. Τύχωνος ἐπισκ. Ἀμαθοῦντος Κύπρου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρ. β΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. ε´ 17 - ς΄ 2).

Ρωμ. 5,17          εἰ γὰρ τῷ τοῦ ἑνὸς παραπτώματι ὁ θάνατος ἐβασίλευσε διὰ τοῦ ἑνός, πολλῷ μᾶλλον οἱ τὴν περισσείαν τῆς χάριτος καὶ τῆς δωρεᾶς τῆς δικαιοσύνης λαμβάνοντες ἐν ζωῇ βασιλεύσουσι διὰ τοῦ ἑνὸς Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Ρωμ. 5,17                  Διότι, εάν εξ αιτίας της παραβάσεως του ενός, του Αδάμ, ο θάνατος εκυριάρχησε δια του ενός ανθρώπου, πολύ περισσότερον αυτοί που παίρνουν τον ανεξάντλητον πλούτον της χάριτος και την δωρεάν της δικαιώσεως, θα βασιλεύσουν αιωνίως εις νέαν ζωήν δια μέσου του ενός, του Ιησού Χριστού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible