Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
-
Ο απ. Ματθαίος αναφέρει ότι οι μαθητές είπαν στον Ιησούν, να απολύσει
το πλήθος, ενώ ο απ. Ιωάννης αναφέρει ότι ο Ιησούς είπε προς τον
Φίλιππον, από που να αγοράσουν άρτους για να φάει το πλήθος. Είναι αυτά
τα ιστορούμενα υπό των αποστόλων αντίθετα; - Γιατί ο Ιησούς λέγει στους μαθητές του να μοιράσουν αυτοί τις τροφές και δεν την δίνει ο Ίδιος; - Όπου υπάρχει αδυναμία φύσεως εκεί ενεργεί η δύναμις και η τελειότης της χάριτος.
(Απομαγνητοφωνημένη ομιλία του πρωτοπρεσβυτέρου
Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου, επάνω στο χωρίο του κατά Λουκάν Ευαγγελίου,
κεφάλαιο 19ο, στίχοι 1 έως 10, στα πλαίσια της ερμηνείας που έγινε στο
κήρυγμα της Κυριακής 26-01-2014).
Υπάρχει σήμερα μία βίαιη εισβολή στην ζωή του κάθε ανθρώπου με γεγονότα
ορατά, που κρίνονται σε δύο στοιχεία: στην εισβολή στην πράξη της ζωής,
σ΄αυτό που έχουμε, περιουσία ή όπως διαφορετικά θέλετε πείτε την και
σ΄αυτό που έχουμε στο νου μας, τη σκέψη μας και το μυαλό μας. Ποιά είναι
η λύση στο παραπάνω πρόβλημα; Ποιά είναι η ευθύνη μας; Ποιός είναι
τελικά ο τρομοκράτης; Για να μπορέσω να προσεγγίσω καλύτερα, ερμηνευτικά
και σύντομα, στην αγάπη σας και τα δυό κείμενα που ακούσαμε πριν από
λίγο, του Λουκά και του αποστόλου Παύλου, πιθανώς να πρέπει να κάνω ένα
ξεκίνημα παράξενο και να θυμηθώ κείμενα παλιάς τραγικής, φουτουριστικής,
απελπιστικής λογοτεχνίας που μιλούσαν για μελλοντικές καταστάσεις που
τα πράγματα θα είναι δύσκολα, κείμενα Οργουελικά τα λέγαμε παλιά· όπου
τα μοντέλα ήταν διπλά. Πρώτα υπήρχε μια βίαια εισβολή στη ζωή του
ανθρώπου σε οποιαδήποτε δεδομένα στην οικογένειά του, στην περιουσία
του, στο είναι του και δεύτερο μια βίαια εισβολή στο νου του
Aκόμη να στοχάζεσθε και την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας, καθώς
γράφουν τα βιβλία της Εκκλησίας μας και λέγουν εις τον όγδοον αιώνα έχει
να γένη το τέλος του κόσμου.
Μα πρωτύτερα έχει να γεννηθεί ο Αντίχριστος και να κάμει τόσα κακά εις
τον κόσμον και έχει να ονομάσει του λόγου του υιόν Θεού και θέλει σταθή
βασιλεύς να ορίσει τον κόσμον όλον και να κάνη θαύματα κατά φαντασίαν,
δια να πλανά τους ανθρώπους να τον ομολογήσουν διά Χριστόν και όσοι τον
πιστύεουν να τους τάζει τόσα αγαθά και ύστερα να τους βουλώνει εις το
μέτωπον, μάλιστα οι Εβραίοι όλοι έχουν να τον πιστεύσουν.
«Μετά την 10ην Συνέλευσιν του Παγκοσμίου
Συμβουλίου Εκκλησιών”, εις Πουσάν Νοτίου Κορέας και τις υπογραφείσες εκεί
Συμφωνίες υπό των Συνέδρων των διαφόρων θρησκειών(...)
Υπεγράφησαν 16 Συμφωνίες των Χριστιανικών
“Εκκλησιών” και 16 άλλες, μετά των άλλων θρησκειών. Τρείς από τις Συμφωνίες των
Χριστιανικών “Εκκλησιών” αφορούν και το Άγιον Όρος.
7η
Συμφωνία:
Αλλαγή διαρρυθμίσεως εις Ιεράς Μονάς και
διοργάνωση Συνεδρίων εντός αυτών όπως ήδη γίνεται διά ποίηση (εκφώνηση
ποιημάτων) και εορτάς Ισημερίας, κατάργηση πολλαπλών Ακολουθιών εις Ιεράς
Μονάς.
8η Συμφωνία:
Κατάργησις
ΑΒΑΤΩΝ σε διάφορα μέρη του πλανήτη κόσμου των Χριστιανικών “Εκκλησιών” καθώς
και διαφόρων θρησκειών.
Με ποιόν μοιάζει ο χριστιανός, που σηκώνει τις θλίψεις
της επίγειας ζωής με αληθινή πνευματική σύνεση; Μ' έναν οδοιπόρο, που στέκεται στην
ακροθαλασσιά σε ώρα τρικυμίας. Τα αγριεμένα άσπρα κύματα πλησιάζουν τον οδοιπόρο και, αφού σπάσουν στην
άμμο, διαλύονται πάνω στα πόδια του σε αναρίθμητες μικρές σταγόνες. Η θάλασσα,
φιλονικώντας με τον άνεμο, βρυχιέται, υψώνει κύματα σαν βουνά, βράζει,
παφλάζει. Το ένα κύμα γεννά και στη συνέχεια καταβροχθίζει το άλλο. Οι κορυφές
τους είναι στεφανωμένες με κάτασπρο αφρό. Όλη η θάλασσα είναι καλυμμένη απ'
αυτά τα κύματα, που μοιάζουν με τεράστιο λάρυγγα φοβερού τέρατος δίχως δόντια.
Η ομιλία Περί Ελεαζάρου και των
επτά παίδων, εκφωνήθηκε στην Αντιόχεια την παραμονή της εορτής των Μακκαβαίων
και έχει απολογητικό και συγχρόνως εγκωμιαστικό χαρακτήρα. Στην αρχή της
ομιλίας του ο Ιερός Χρυσόστομος μιλάει με θαυμασμό για κάποιον γέροντα που
μίλησε πριν απ’ αυτόν. Έπειτα διορθώνει εκείνους που δε δέχονται τους
Μακκαβαίους ως αγίους και δεν τους συγκαταλέγουν στο χορό των μαρτύρων
λέγοντας, πως δε μαρτύρησαν για το Χριστό, αλλά για το νόμο. Ανατρέποντας την
άποψη αυτή ο Χρυσόστομος λέγει πως ο Ελεάζαρος και οι επτά νέοι είναι λαμπροί
μάρτυρες, γιατί ακολούθησαν το δρόμο της αρετής και αγωνίσθηκαν εναντίον του
θανάτου πριν από την έλευση του Χριστού και θυσιάσθηκαν για χάρη του Χριστού,
αφού αυτός έδωσε το νόμο. Στη συνέχεια συγκρίνει Παλαιά και Καινή Διαθήκη και
τονίζει την υπεροχή της δεύτερης, στρέφεται εναντίον της ειδωλολατρικής και της
ιουδαϊκής σοφίας τονίζοντας τη δύναμη του σταυρού, και παρατηρεί πως το γράμμα
του νόμου θανατώνει ενώ η χάρη του Πνεύματος δίνει ζωή.
Η ομιλία έχει θέμα "Η οικογένεια ως συνταγματικώς προστατευόμενο αγαθό"
και έγινε στην Ιερά Μονή του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου (Χαλκιδική)
στις 20 Ιουλίου 2014.
— Είναι μεγάλη υπόθεση ο σωστός δάσκαλος, ιδίως στις ημέρες μας! Τα παιδιά είναι άγραφες κασέττες· ή θα γεμίσουν βρώμικα τραγούδια ή βυζαντινή μουσική. Το έργο του δασκάλου είναι ιερό.
Φωτο:Pinterest -ingrid van der heiden -Robert DOISNEAU Πηγή: Γέροντος Παϊσίου «Χαριτωμένες Διδαχές, με παραβολές και παραδείγματα», εκδόσεις «Βρυέννιος», Θεσσαλονίκη 2003