Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 13 Αυγούστου 2024

Τί σημαίνει ὑπακοή κατά τόν Ἅγιο Πορφύριο, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος & λόγοι, 12-8-2024, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ μεγάλη αὐταπάρνηση καί ἐν Χριστῷ ἄσκηση τοῦ Ὁσίου Πορφυρίου, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ μεγάλη αὐταπάρνηση καί ἐν Χριστῷ ἄσκηση τοῦ Ὁσίου Πορφυρίου, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, 11-8-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἀγαθὴ γῆ μὲ τὸν ἑκατονταπλασίονα καρπὸ


Ἡ ἀγαθὴ γῆ μὲ τὸν ἑκατονταπλασίονα καρπὸν

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Γιατί οἱ συγχρόνοι ἄνθρωποι δὲν δέχονται τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ; Ἀλλὰ καὶ οἱ λίγοι πού τὸν δέχονται, γιατί δὲν τὸν τηροῦν; Πάντα συνέβαινε αὐτό. Ἴσως στὴν ἐποχή μας ἡ κατάσταση νὰ εἶναι ἡ χειρότερη. Τί εἶναι λοιπὸν ἐκεῖνο πού κρατάει τοὺς ἀνθρώπους μακριὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία; Γιατί ἐπιλέγουν τὸ δρόμο τῆς ἐπώδυνης ἁμαρτίας; Γιατί περιορίζονται στὴν εὐχάριστη ὥρα τῆς διάπραξης τῆς ἁμαρτίας καὶ λησμονοῦν τὰ δυσάρεστα ἀποτελέσματα ποὺ ἀκολουθοῦν; Γιατί δὲν πρυτανεύει ἡ λογική, μετὰ ἀπὸ μία ἁμαρτία; Γιατί δὲν μετανοοῦν οἱ ἄνθρωποι; Γιατί αἰχμαλωτίζονται ἀπὸ τὰ πάθη τους, πού τελικὰ εἶναι δουλεία στὸ διάβολο;

Στὰ ἀνωτέρω ἐρωτήματα ὑπάρχει μία καὶ μοναδικὴ ἀπάντηση. Μᾶς τὴ δίνει ὁ ἅγιος Παΐσιος, ποὺ εἶχε γνωρίσει πολλοὺς ἀνθρώπους καὶ εἶχε τροφοδοτήσει πνευματικά τούς καλοπροαίρετους ἐπισκέπτες του στὸ ὑπαίθριο ἀρχονταρίκι του. Ἔλεγε ὁ ἅγιός μας: «Ὁ σημερινὸς κόσμος ἔχει πολὺ ἐγωισμό, ὑπερηφάνεια καὶ ἁμαρτία μέχρι τὸ μεδούλι καὶ γι’ αὐτὸ τὸ λόγο ἔχει ἐξουσία ὁ ἐχθρός. Οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι βρίσκονται κάτω ἀπὸ τὴν ἐπίδραση τοῦ ἐχθροῦ, γι’ αὐτὸ δὲν δέχονται τὸ θεῖο λόγο».

Ἡ βρεφοφοβία καὶ οἱ ἀπαρχές της μέσα στὴν ἱστορία.


Ἡ βρεφοφοβία καὶ οἱ ἀπαρχές της μέσα στὴν ἱστορία.

Toῦ Βασίλειου Εὐσταθίου, Δρ. Φυσικοῦ, Θεολόγου, Med

1. Ἡ ἔννοια τῆς «φοβίας» καὶ τοῦ «φοβικοῦ».



Ἡ κάθε γλώσσα ἐξελίσσεται μέσα στοὺς αἰῶνες καὶ προσαρμόζεται στὶς ἐπιταγὲς τῆς ἐποχῆς της μέσα στὸ ἑκάστοτε κοινωνικό, πολιτικὸ καὶ πολιτισμικὸ πλαίσιο ποὺ συναντάται. Πλησιάζοντας στὸ τέλος τοῦ πρώτου τέταρτου τοῦ 21ου αἰώνα βρισκόμαστε μπροστὰ σὲ μιὰ ἄνευ προηγουμένου ἀναθεώρηση ἐννοιῶν καὶ νοημάτων ἤδη γνωστῶν λέξεων ἤ μὲ τὴν εἰσαγωγὴ νεόπλαστων, ποὺ δὲν εἶναι ἀποτέλεσμα μόνο κοινωνικοπολιτικῶν ζυμώσεων καὶ τεχνολογικοπολιτισμικῶν ἐξελίξεων, ἀλλὰ καὶ ἐπίδρασης νεοφανῶν ἰδεοληψιῶν κάτω ἀπὸ τὴν προπαγάνδα συγκεκριμένων κέντρων ἐξουσίας, κυρίως ἐλέγχοντας τὶς κυβερνήσεις (καὶ ἄρα τὴν παιδεία καὶ τὴν νομοθεσία) καὶ τὰ ΜΜΕ διὰ τοῦ οἰκονομικοῦ κεφαλαίου (μνημόνια, δάνεια, ἀποκλεισμοί), ἔχοντας νέο πανίσχυρο σύμμαχό τους την ψηφιοποίηση τῶν πάντων.

Ἐπὶ τοῦ παρόντος θὰ σταθοῦμε στὶς νεοεμφανισθεῖσες, πλὴν ὅμως ἐπίμονα χρησιμοποιούμενες, σύνθετες λέξεις μὲ δεύτερο συνθετικὸ τὸ φοβία ἤ φοβικός, ὅπως γιὰ παράδειγμα ξενοφοβικός καὶ ὁμοφοβικός. Οἱ συγκεκριμένες λέξεις ἔχουν φυσικὰ ἀρνητικὴ χροιὰ καὶ στοχοποιοῦν αὐτοὺς ποὺ συνοδεύουν, ὡς ἄτομα προκατειλημμένα μὲ ἐχθρικὲς διαθέσεις κατὰ ἄλλων ποὺ φέρουν κάποιο συγκεκριμένο γνώρισμα, ὅπως ὁμοφυλοφίλων, ἀλλοφύλων ἤ ἀλλοθρήσκων κ.α. Δηλαδὴ ὡς ἄτομα ποὺ κάνουν διακρίσεις εἰς βάρος κάποιων ἄλλων, ποὺ δὲν τοὺς ἀντιμετωπίζουν ὡς ἰσότιμους καὶ ποὺ δὲν τους σέβονται γιὰ τὴν καταγωγή τους, γιὰ τὶς σεξουαλικὲς ἐπιλογές τους κ.α. Καὶ λοιπόν; Δὲν εἶναι ἀλήθεια ὅτι πολλοὶ συμπεριφέρονται μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο; Αὐτὸ πράγματι συμβαίνει, καὶ μάλιστα σὲ διαστάσεις ἀνθρώπινης μάστιγας, ὄχι μόνο στὴν ἐποχή μας, ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλους τοὺς καιρούς, μὲ ἔνταση ποὺ ἐξαρτάται ἀπὸ τὸν τόπο, τὸν χρόνο καὶ τὸν κάθε φορέα.

Ἐγκύκλιος Δεκαπενταυγούστου 2024 Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ


Ἐν Κυθήροις τῇ 29ῃ Ἰουλίου 2024

Ἀριθ. Πρωτ.: 302

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

(ὑπ’ ἀριθ. 238/2024)



Πρός

Τόν Ἱερόν Κλῆρον καί

τόν Χριστώνυμον Λαόν

τῆς καθ΄ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως

Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων

«Τῇ τοῦ Τιμίου Σταυροῦ προελεύσει, δεῦτε πιστοί ὑπαντήσωμεν, ἐν καρδίᾳ καθαρᾷ καί ἔργοις ἐναρέτοις κομῶντες … παρέχει πᾶσιν, ἁγιασμοῦ δωρεάς, καί ἴασιν ψυχῶν τε καί σωμάτων, τοῖς ἐν πίστει καί ἀληθείᾳ, προσκυνοῦσιν αὐτόν, καί ὁμοφώνως βοῶσι, Κύριε δόξα Σοι»

(Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Ἀκολουθίας τῆς Ἁγίας Ἐλέσης)

Ἀγαπητοί μου Ἀδελφοί καί Συλλειτουργοί,

Ἀδελφοί μου Χριστιανοί· Τέκνα μου ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά.


Εὐλογημένη, εἰρηνική κατά Θεόν καί καλλίκαρπη

ἡ ἱερά περίοδος τοῦ Δεκαπενταυγούστου.

Ἀνοίγεται σύν Κυρίῳ τῷ Θεῷ ἡμῶν ἡ ἁγία αὐτή δεκαπενθήμερη περίοδος μέ τήν Πρόοδον τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία ἑορτάζει, δηλαδή, τό παλαιόν ἐκεῖνο ἱερόν ἔθιμον νά λιτανεύεται, κατά τάς ἡμέρας τῆς νηστείας τοῦ Δεκαπενταυγούστου, τό Τίμιον Ξύλον ἀνά τούς Ἱερούς Ναούς τῆς Βασιλίδος τῶν πόλεων Κωνσταντινουπόλεως πρός καταπολέμησιν τῶν ἀσθενειῶν καί νόσων, πού ἐνέσκηπτον ἐκεῖνον τόν καιρόν, καί πνευματικήν ἐνίσχυσιν τῶν Χριστιανῶν. Καί ἡμεῖς· οἱ Ὀρθόδοξοι Πιστοί σήμερον, κατά τήν παλαιάν ἐκείνην παράδοσιν, λιτανεύομεν τόν Τίμιον καί Ζωοποιόν Σταυρόν τοῦ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ διά νά λάβωμεν χάριν καί τήν ἐξ ὕψους δύναμιν εἰς τόν πνευματικόν μας ἀγῶνα, κατά τάς νηστίμους αὐτάς ἡμέρας, καί εἰς τόν βίον μας γενικώτερα.

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ὁμιλῶν διά τόν Τίμιον καί Ζωοδώρητον Σταυρόν, ἔλεγε: «Ὁ Σταυρός ἐγένετο διά πολλούς μέσον εὐλογίας καί κάθε εἴδους ἀσφάλεια. Ὁ Σταυρός κατέστη πληγή διά τόν διάβολον, χαλινός τῶν δαιμόνων, φίμωτρον τῆς δυνάμεως τῶν ἐχθρῶν τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Σταυρός κατήργησε τόν θάνατον. Ὁ Σταυρός συνέτριψε τάς χαλκάς πύλας τοῦ ᾍδου. Ὁ Σταυρός συνέθλιψε τούς σιδηροῦς μοχλούς. Ὁ Σταυρός κατέστρεψε τήν ἀκρόπολιν τοῦ διαβόλου. Ὁ Σταυρός ἀπέκοψε τά νεῦρα τῆς ἁμαρτίας» (Ε.Π.Ε. 34, 58).

«Ὁ Σταυρός ἐθανάτωσε τήν ἁμαρτία. Ὁ Σταυρός ἐγένετο τό μέσον καθαρισμοῦ ὅλης τῆς οἰκουμένης. Ὁ Σταυρός ἔσβησε τήν προαιώνια ἔχθρα, ἄνοιξε τάς πύλας τοῦ οὐρανοῦ, ἔκαμε φίλους αὐτούς οἱ ὁποῖοι προηγουμένως ἐμισοῦντο. Ὁ Σταυρός ἐπανέφερε τόν ἄνθρωπο εἰς τόν οὐρανόν καί τόν ἐθρόνιασε εἰς τά δεξιά τοῦ Θεοῦ. Ὁ Σταυρός μύρια ἀκόμη κατώρθωσε ἀγαθά. Λοιπόν δέν πρέπει νά πενθοῦμε καί νά μελαγχολοῦμε. Ἀντίθετα πρέπει δι’ ὅλα αὐτά νά χαιρώμεθα καί νά εὐφραινώμεθα» (Ε.Π.Ε. 34, 178).

«Παντοῦ ὁ Σταυρός, γράφει ὁ Ἱερός Χρυσόστομος. Καί εἰς τά βασιλικά στέμματα ὁ Σταυρός. Καί εἰς τό τραπέζι ὁ Σταυρός. Καί εἰς ὅλην τήν οἰκουμένην ὁ Σταυρός. Ὁ Σταυρός λάμπει περισσότερο ἀπό τόν ἥλιο» (Ε.Π.Ε. 34, 52).

Ἱκανοποίηση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τοῦ Πατριαρχείου Βουλγαρίας γιὰ τὴν ἀπαγόρευση τῆς «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας» στὰ σχολεῖα

Ικανοποίηση εκφράζει η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας για την απαγόρευση της «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας» στα σχολεία μετά από τη ψήφιση σχετικής τροπολογίας, με μεγάλη πλειοψηφία, από το Κοινοβούλιο της χώρας.

Η τροπολογία που είχε καταθέσει το ακροδεξιό, φιλορωσικό κόμμα «Αναγέννηση» υιοθετήθηκε με 159 ψήφους υπέρ, 22 κατά και 13 αποχές. Υποστηρίχθηκε από το GERB, το DPS, το BSP, το “Ima Talik Narod” (ITN) και τους 16 ανεξάρτητους βουλευτές.

Με το κείμενο αυτό καθίσταται παράνομη η «ενθάρρυνση» ενός «μη παραδοσιακού σεξουαλικού προσανατολισμού» και η ταυτότητα φύλου που είναι «διαφορετική από τη βιολογική», ακολουθώντας το μοντέλο ενός ουγγρικού νόμου. Οι εισηγητές είπαν ότι ήταν αναγκαίο να περάσει γρήγορα ένα νομοσχέδιο, λόγω της «απαράδεκτης κανονικοποίησης του μη παραδοσιακού σεξουαλικού προσανατολισμού» που προωθείται από μια «προπαγάνδα».

Σε ανακοίνωση της η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς το Κοινοβούλιο της χώρας και δηλώνει ικανοποιημένη «για τη νομική απαγόρευση στο προσχολικό και σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα των ενεργειών που σχετίζονται με την προπαγάνδα, την προώθηση ή υποκίνηση με οποιονδήποτε τρόπο, άμεσα ή έμμεσα, ιδεών και απόψεων που σχετίζονται με τον μη παραδοσιακό σεξουαλικό προσανατολισμό ή/και την ταυτότητα του φύλου εκτός από την βιολογική».

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)


Τοῦ Σεβ. Ἀσκάλωνος Νικηφόρου

Μέχρι σήμερα ἤμασταν ὑπερήφανοι, γιατὶ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὑπῆρχε γενικὰ μιὰ θαυμαστὴ ὁμοιομορφία. Δυστυχῶς, τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει καταντήσει ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, ὅπου ὁ καθένας κάνει τοῦ κεφαλιοῦ του.
Μὲ ἀφορμή τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἀπὸ τὸ Ἅγιο Βῆμα ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Περιστερίου Γρηγόριο Παπαθωμᾶ, ἦλθε στὴν ἐπιφάνεια τὸ ἀπαράδεκτο αὐτὸ φαινόμενο ποὺ προσ­βάλλει τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία καὶ δυστυχῶς ἔχει πάρει ἀνεξέλεγκτες διαστάσεις.

Τὸ φαινόμενο αὐτὸ εἶναι οἱ καινοτομίες καὶ ἀλλαγές, στὶς ὁποῖες ἐπιδίδονται πολλοὶ ἀνώτεροι Κληρικοὶ, κυρίως Ἐπίσκοποι, ἀλλὰ καὶ κατώτεροι Κληρικοὶ (μὲ τὴν σιωπηλὴ ἀνοχή καὶ πολλὲς φορὲς ὑποκίνηση καὶ ἔγκριση τοῦ Ἐπισκόπου).

Ὅπωσδήποτε εἶναι ἀναμφισβήτητο τὸ δικαίωμα-προνόμιο τοῦ Ἐπισκόπου – τοῦ κάθε Ἐπισκόπου – νὰ προτείνη καὶ νὰ ἐφαρμόζη κάτι καινούργιο στὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν τὸ θεωρῆ σωστὸ καὶ ὠφέλιμο γιὰ τὸ ποίμνιὸ του ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐπειδή ὅμως, ἀκριβῶς, ὁ κάθε Ἐπίσκοπος δὲν εἶναι μόνος του, ἐννοεῖται ὅτι αὐτὸ ποὺ προτείνει πρέπει νὰ εἶναι ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, στὸ ὁποῖο ὁ καθένας κάνει ὅ,τι θέλει. Πρὶν προτείνει κάτι κάποιος Ἐπίσκοπος πρέπει νὰ εἶναι σίγουρος ὅτι αὐτὸ μπορεῖ καὶ πρέπει νὰ γίνη ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐὰν δὲν εἶναι σίγουρος, θὰ πρέπη νὰ συμβουλεύεται τοὺς Συνεπισκόπους του καὶ μόνο τότε νὰ προβαίνη στὴν ἀλλαγή καὶ τὴν ἐφαρμογή μιᾶς καινοτομίας.

13 Αὐγούστου. Ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τῆς Μεταμορφώσεως· μετάθεσις λειψάνου τοῦ ἁγ. Μαξίμου τοῦ ὁμολογητοῦ. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρίτης η΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α΄ Κορ. ι΄ 5-12).

Α Κορ. 10,5        ἀλλ᾿ οὐκ ἐν τοῖς πλείοσιν αὐτῶν εὐδόκησεν ὁ Θεός· κατεστρώθησαν γὰρ ἐν τῇ ἐρήμῳ.

Α Κορ. 10,5               Αλλά, καίτοι όλοι επήραν τας δωρεάς αυτάς του Πνεύματος, ο Θεός δεν ευηρεστήθη και δεν έδωσε την ειδικήν ευμένειάν του στους περισοτέρους από αυτούς. Και τούτο, επειδή οι περισσότεροι παρέβησαν το θέλημά του, ετιμωρήθησαν από τον Θεόν, και έπεσαν κάτω νεκροί εις την έρημον γην.

Τελεία καὶ παύλα


Τελεία καὶ παύλα

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου - Δημοσιογράφου - Συγγραφέως - Ἐκδότου (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)

Συνεχίζεται ἡ πολύλογος συζήτησις διὰ τὴν ἀπομάκρυνσιν τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἀπὸ τὴν Ἁγίαν Τράπεζαν εἰς τὴν Μητρόπολιν Περιστερίου. Ἐδημοσιεύθη καὶ σχετική ἐπιστημονικὴ μελέτη.


Δὲν χρειάζονται πολλά, διὰ νὰ ἀποδειχθῇ ὅτι ἡ ἀπομάκρυνσις αὐτὴ εἶναι ἀνεπίτρεπτος. Ἡ τοιαύτη θέσις τοῦ Ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης ἔχει ἀποτελέσει Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ Ἁγία Τράπεζα ὀνομάζεται καὶ θυσιαστήριον. Ἡ θυσία τοῦ Χριστοῦ ἐγένετο ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 13-8-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 13-8-2024 
https://www.youtube.com/live/uxtLGoRow9M?si=CAljR_vjyQs2pHon

Ἡ ἀγωγή γίνεται μέχρι τά ἑφτά...

❈ Ἡ ἀγωγή, ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, γίνεται μέχρι τά ἑφτά. Μετά τά ἑφτά πέταξε τό πουλάκι. Μετά τό παιδί ἁπλῶς φανερώνει αὐτά πού ἔχει πάρει μέχρι τά ἑφτά χρόνια, ὅ,τι τό ἔχεις διδάξει, ὅ,τι καταγραφές εἶχε.
Γι’ αὐτό ὁ Ἅγιος λέει μέ πόνο, ἕνας νά μέ ἀκούσει καί θά ἔχει πλούσια τή Xάρη τοῦ Θεοῦ!

 

~Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 3 – 7 – 2018)

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible