Πῶς ἐπιλέγουμε τόν Πνευματικό μας ὁδηγό (Ἁγίου Συμεών Νέου Θεολόγου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 30-10-2017
(Σύναξη στό Πνευματικό Κέντρο Ἁγίου Δημητρίου Ἐδέσσης)
http://www.HristosPanagia.gr
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ : Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ιστ΄, χωρία 19 ἔως 31 Ἀποσπάσματα ἀπό τίς ὁμιλίες α΄ ἔως καί ζ΄ «Εἰς τόν πτωχόν Λάζαρον καί τόν πλούσιον» τοῦ ἁγίου Ἰωάννου, Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου, σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή γιά τήν παραβολή τοῦ πλουσίου καί τοῦ Λαζάρου
[…] Ήταν, λέγει, κάποιος άνθρωπος πλούσιος, που ζούσε μέσα σε πολλή κακία, δεν είχε λάβει πείρα καμιάς συμφοράς, αλλά τα πάντα έρρεαν ομαλά γι΄ αυτόν όπως το νερό στις πηγές. Το ότι πράγματι καμία συμφορά δεν του συνέβαινε, ούτε αφορμή για στενοχώρια, ούτε καμία ανωμαλία βιωτική, αυτό ακριβώς ο Κύριος το υπαινίχτηκε με αυτό που είπε ότι «ευφραινόταν καθημερινά». Και ότι ζούσε με κακία, γίνεται φανερό και από το τέλος που είχε και πριν από το τέλος του από την περιφρόνηση που έδειξε στον φτωχό. Και το ότι δεν ελεούσε όχι μόνο εκείνον που στεκόταν στην πόρτα του, αλλά ούτε και κανένα άλλον, εκείνος ο ίδιος το έδειξε. Διότι εάν αυτόν που ήταν διαρκώς ριγμένος μπροστά στην πόρτα του και βρισκόταν μπροστά στα μάτια του κάθε ημέρα, και αναγκαζόταν μια και δύο και πολλές φορές να τον βλέπει εισερχόμενος και εξερχόμενος (καθόσον δεν τον συναντούσε σε καμιά συνοικία, ούτε βρισκόταν σε κρυφό και απόμερο τόπο, αλλά εκεί από όπου συνεχώς έμπαινε και έβγαινε ο πλούσιος και αναγκαζόταν έτσι και χωρίς να το θέλει να τον βλέπει), εάν λοιπόν αυτόν δεν ελέησε, που βρισκόταν κατάκοιτος σε τόσο φοβερό κατάντημα και ζούσε μέσα σε τόσο μεγάλη δυστυχία, ή καλύτερα που ταλαιπωριόταν σε όλη του τη ζωή από αρρώστια, και μάλιστα από πολύ φοβερή αρρώστια, για ποιον που θα τύχαινε να συναντήσει θα συγκινούνταν ποτέ;
Ὁ Ὄλετ, το φιλότιμο πουλί του Αγίου Παϊσίου!
Στὸ τελευταῖο σας γράμμα 12 μοῦ εἴχατε στείλει μιὰ εἰκόνα μὲ τὸν Ἀδὰμ καὶ τὰ ζῶα στὸν Παράδεισο.
Σκέφθηκα λοιπὸν νὰ σᾶς στείλω κι ἐγὼ μὲ τὴν σειρά μου ζωγραφισμένο ἕνα πουλί, τὸν πιὸ στενό μου φίλο, γιατί, ἂν σᾶς ἔστελνα ζωγραφισμένο ἕνα φίδι, νομίζω, θὰ σᾶς ἔπιανε φόβος.
Τὸν ἔχω ὀνομάσει Ὄλετ, ποὺ σημαίνει στὰ ἀραβικὰ «παιδί»13. Μένει στὸ ραχώνι14, πεντακόσια μέτρα μακριὰ ἀπὸ τὸ Καλύβι μου15.
Κάθε μεσημέρι τοῦ πηγαίνω καλούδια καὶ φιλεύματα. Μόλις τοῦ δίνω κάτι νὰ φάη, παίρνει λίγο καὶ φεύγει. Ἐγὼ τὸ φωνάζω νὰ ἔρθη, ἀλλὰ αὐτὸ φεύγει καὶ σὲ λίγο ἔρχεται κρυφὰ ἀπὸ πίσω καὶ κρύβεται κάτω ἀπὸ τὴν ζακέτα μου. Ὅταν πάω νὰ φύγω, μὲ ξεπροβοδίζει σὲ ἀπόσταση ἑκατὸ μέτρων περίπου, κι ἐγώ, γιὰ νὰ μὴ συνεχίση νὰ ἔρχεται ἀπὸ πίσω μου καὶ κουρασθῆ, τοῦ ἀφήνω κανένα ψίχουλο, γιὰ νὰ ἀπασχοληθῆ, καὶ φεύγω γρήγορα, γιὰ νὰ μὲ χάση. Τώρα τελευταῖα ἄφησε τὴν ἄσκηση καὶ ζητάει καλοπέραση!... Οὔτε σπασμένο ρύζι τρώει οὔτε βρεγμένο παξιμάδι, ἀλλὰ μόνο σκουληκάκια, ποὺ θέλει νὰ τὰ βάζω στό... πιάτο –στὴν χούφτα μου –καὶ νὰ ἀνεβαίνη ἐκεῖ νὰ τρώη.
Συγκλονιστικό θαῦμα στόν πόλεμο τοῦ 1940: Ὁ Ἅγιος Γεώργιος ἐμφανίζεται σέ Ἰταλό ἀξιωματικό
Από κάποια μονάδα είχε συλληφθεί κατά τον πόλεμο του 1940 Ιταλός αξιωματικός αιχμάλωτος. Οι φαντάροι που τον συνέλαβαν, του αφαίρεσαν τον οπλισμό, τα κυάλια κ.λπ., όπως προβλέπεται για τους αιχμαλώτους. Όλα τα έδινε χωρίς διαμαρτυρία. Και τις φωτογραφίες των παιδιών του και της γυναίκας του. Μία μικρή όμως εικονίτσα του αγίου Γεωργίου δεν ήθελε να τη δώσει με κανέναν τρόπο.
Τελικά του την πήρανε. Τότε ζήτησε να δει το διοικητή. Μόλις τον συνάντησε, τον παρακάλεσε να του δώσουν την εικόνα του αγίου Γεωργίου πίσω.
-Αυτή είναι δική μας Ορθόδοξη, τί την θέλεις εσύ ο παπικός; του είπε ο διοικητής.
Ἡ δερματοστιξία (τατουάζ) σέ ἕξι ἐρωτήσεις
Ένα παγανιστικό φαινόμενο καί μία σύγχρονη μάστιγα
Κουτσιώρα Θεοδώρου, Θεολόγου
Πότε ἐμφανίστηκε τό φαινόμενο;
Ἡ δερματοστιξία ἤ ἀλλιῶς τατουάζ (tattoo) εἶναι φαινόμενο παγανιστικό¹, δηλ. εἰδωλολατρικό καί παμπάλαιο. Ἱστορία καί ἀρχαιολογία μᾶς πληροφοροῦν ὅτι ἡ ὕπαρξή του ξεκινᾶ ἀπό τά βάθη τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, χιλιάδες χρόνια πρίν τήν ἔλευση τοῦ Χριστοῦ ἐπί τῆς γῆς. Ἄνθρωποι μουμιοποιημένοι ἤ κατεψυγμένοι ἐντοπίστηκαν νά φέρουν τατουάζ πάνω στό σῶμα τους σέ διάφορες περιοχές τοῦ πλανήτη, σέ Ἀφρική, Ἀσία, Ἀμερική καί ἀλλοῦ.
Ποιοί λόγοι ὁδήγησαν τούς ἀνθρώπους στήν πρακτική τῆς δερματιστιξίας;
Πολλοί εἶναι οἱ λόγοι πού ὁδήγησαν διαχρονικά τούς ἀνθρώπους νά στραφοῦν πρός τή συγκεκριμένη πρακτική. Πρῶτος λόγος εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν δημιουργό Του. Χάνοντας ὁ ἄνθρωπος ἀπό τόν ὁρίζοντα τόν ἀληθινό Θεό ὁδηγήθηκε σέ κατευθύνσεις καί ἐπιλογές μέ τίς ὁποῖες ἀδίκησε τόν ἑαυτό του. Εἰδικοί ἐπιστήμονες καταλήγουν ὅτι μάγοι καί σαμάνοι² ἦταν ἐκεῖνοι πού πρῶτοι προώθησαν τή δερματοστιξία. Σέ ἐποχή πού βασίλευε ὁ ἀνιμισμός³ πίστευαν οἱ παραπάνω διάμεσοι ὅτι μέ ἕνα τατουάζ στό δέρμα τους γίνονταν παντοδύναμοι καί δέσμευαν μέ τόν τρόπο αὐτό τήν εὔνοια καί τή δύναμη τῶν ὑπερφυσικῶν πνευμάτων-θεῶν. Τά παγανιστικά αὐτά πνεύματα ἀπαιτοῦσαν τήν παρουσία τῶν τατουάζ ὡς ἀναγκαῖο στοιχεῖο λατρείας καί ὑποταγῆς τῶν συνεργατῶν τους. Αὐτή ἡ ἀντίληψη συνεχίστηκε νά ὑπάρχει καί σέ κάποιες ἀπό τίς ἐπινοημένες θρησκεῖες πού προέκυψαν ἀργότερα.
Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης: Ἡ ἀληθινή μετάνοια προσελκύει τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:
Η αληθινή μετάνοια προσελκύει το έλεος του Θεού
Από το βιβλίο:«ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ» - (Ερμηνεία στον δεύτερο Αναβαθμό του Β΄ ήχου)
«Ἐλέησον ἡμᾶς τοὺς πταίοντάς σοι πολλὰ καθ' ἑκάστην ὥραν, ὦ Χριστέ μου, καὶ δὸς πρὸ τέλους τρόπους τοῦ μετανοεῖν σοι».
Και αυτόν τον Αναβαθμό τον δανείζεται ο μελωδός από τον ίδιο Αναβαθμό του Δαβίδ, από τον οποίο δανείστηκε και τον προηγούμενο. Διότι λέγεται σε εκείνον από μέρους των Εβραίων: «ἐλέησον ἡμᾶς, Κύριε, ἐλέησον ἡμᾶς, ὅτι ἐπὶ πολὺ ἐπλήσθημεν ἐξουδενώσεως» (Ψαλμ. 122,3). Η επανάληψη δε του «ελέησον», δείχνει κατά τον Θεοδώρητο, την θερμότητα της ψυχής των Εβραίων και γι` αυτό λοιπόν παρακαλούν, ώστε να ελεηθούν μια ώρα νωρίτερα. Πρόσεξε δε, πως μόνο από το έλεος του Θεού παρακαλούν να σωθούν από τη σκλαβιά τους και όχι από τα έργα τους. Διότι τα έργα των ανθρώπων, αυτά καθ` εαυτά, δεν είναι άξια για τη σωτηρία, επειδή παρουσιάζουν άπειρες ελλείψεις.
Μιμούμενος λοιπόν τους Ιουδαίους, ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο μελωδός των Αναβαθμών, απευθύνει αυτόν τον Αναβαθμό προς τον Χριστό και λέει: «Ω φιλανθρωπότατε, Ιησού Χριστέ μου». Πρόσθεσε δε τη λέξη «μου», για να φανερώσει την ξεχωριστή οικειότητα που είχε με τον Χριστό, όπως είπε και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος στα Φώτα: «Πάλι ο Ιησούς ο δικός μου». Λέγει, λοιπόν στον Αναβαθμό, «εσύ Χριστέ μου, ελέησέ μας, εμάς, που κάθε ώρα αμαρτάνουμε πολύ σε σένα», δηλαδή με υπερβολικά και μεγάλα αμαρτήματα.
Τί εἶναι τό Ἀντίδωρον;
Το Αντίδωρον είναι ευλογημένος άρτος που βγαίνει από τα πρόσφορα που
προσεκόμισαν και προσέφεραν οι πιστοί, προκειμένου να τελεσθεί η Θεία
Λειτουργία (γι’ αυτό και ονομασία πρόσφορο, από το ρήμα προσφέρω). Κατά
την ώρα που γίνεται η ακολουθία της προσκομιδής προφέρονται άρτοι
(πρόσφορα), συνήθως τρία ή πέντε για να εξαχθούν οι μερίδες των εννέα
ταγμάτων. Πρώτα εξάγεται ο αμνός Δεύτερον εξάγεται η τριγωνική μερίδα
της Θεοτόκου. Τρίτον εξάγονται οι μερίδες των εννέα ταγμάτων. Πρώτα
εξάγεται ο αμνός που συμβολίζει και τυποί το σώμα του Κυρίου μας Ιησού
Χριστού. Δεύτερον εξάγεται η τριγωνική μερίδα της Θεοτόκου. Τρίτον
εξάγονται οι μερίδες των εννέα ταγμάτων, δηλαδή πάντων και πασών των
αγίων της Εκκλησίας (πρόκειται για εννέα τριγωνικές μερίδες).
Τέταρτον
εξάγεται η μερίδα υπέρ του οικείου επισκόπου (Πατριάρχου, Αρχιεπισκόπου,
Μητροπολίτου για τα δεδομένα της Ελλάδας) και πέμπτον εξάγονται οι
μερίδες των ζώντων και κεκοιμημένων, της θριαμβεύουσας και της
στρατευμένης Εκκλησίας (πρόκειται για μαργαρίτες, μικρά δηλ. ψίχουλα).
Ὁ γέροντας Παρθένιος, καθηγούμενος τῆς Μονῆς Ἁγίου Παύλου τοῦ Ἁγίου Ὄρους μιλάει γιά τόν Γέροντα Ἐφραίμ τόν Κατουνακιώτη καί τόν Ὅσιο Παϊσιο
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/10/blog-post_224.html
Μέθοδος μελέτης τῆς Καινῆς Διαθήκης μέ σκοπό τήν ὁλοκλήρωσή της σέ 3 μῆνες
ΗΜΕΡΑ | ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ||
1 | Κατά Ματθαίον | 1 | Πράξεις των Αποστόλων | 1,2 |
2 | Κατά Ματθαίον | 2 | Πράξεις των Αποστόλων | 3,4 |
3 | Κατά Ματθαίον | 3 | Πράξεις των Αποστόλων | 5,6 |
4 | Κατά Ματθαίον | 4 | Πράξεις των Αποστόλων | 7,8 |
5 | Κατά Ματθαίον | 5 | Πράξεις των Αποστόλων | 9,1 |
6 | Κατά Ματθαίον | 6 | Πράξεις των Αποστόλων | 11,12 |
7 | Κατά Ματθαίον | 7 | Πράξεις των Αποστόλων | 13,14 |
8 | Κατά Ματθαίον | 8 | Πράξεις των Αποστόλων | 15,16 |
9 | Κατά Ματθαίον | 9 | Πράξεις των Αποστόλων | 17,18 |
10 | Κατά Ματθαίον | 10 | Πράξεις των Αποστόλων | 19,2 |
11 | Κατά Ματθαίον | 11 | Πράξεις των Αποστόλων | 21,22 |
12 | Κατά Ματθαίον | 12 | Πράξεις των Αποστόλων | 23,24 |
13 | Κατά Ματθαίον | 13 | Πράξεις των Αποστόλων | 25,26 |
14 | Κατά Ματθαίον | 14 | Πράξεις των Αποστόλων | 27,28 |
15 | Κατά Ματθαίον | 15 | Προς Ρωμαίους | 1,2 |
16 | Κατά Ματθαίον | 16 | Προς Ρωμαίους | 3,4 |
17 | Κατά Ματθαίον | 17 | Προς Ρωμαίους | 5,6 |
18 | Κατά Ματθαίον | 18 | Προς Ρωμαίους | 7,8 |
19 | Κατά Ματθαίον | 19 | Προς Ρωμαίους | 9,1 |
20 | Κατά Ματθαίον | 20 | Προς Ρωμαίους | 11,12 |
21 | Κατά Ματθαίον | 21 | Προς Ρωμαίους | 13,14 |
22 | Κατά Ματθαίον | 22 | Προς Ρωμαίους | 15,16 |
23 | Κατά Ματθαίον | 23 | Α' Προς Κορινθίους | 1,2 |
24 | Κατά Ματθαίον | 24 | Α' Προς Κορινθίους | 3,4 |
25 | Κατά Ματθαίον | 25 | Α' Προς Κορινθίους | 5,6 |
26 | Κατά Ματθαίον | 26 | Α' Προς Κορινθίους | 7,8 |
27 | Κατά Ματθαίον | 27 | Α' Προς Κορινθίους | 9,1 |
28 | Κατά Ματθαίον | 28 | Α' Προς Κορινθίους | 11,12 |
29 | Κατά Μάρκον | 1 | Α' Προς Κορινθίους | 13,14 |
30 | Κατά Μάρκον | 2 | Β' Προς Κορινθίους | 15,16 |
31 | Κατά Μάρκον | 3 | Β' Προς Κορινθίους | 1,2 |
32 | Κατά Μάρκον | 4 | Β' Προς Κορινθίους | 3,4 |
33 | Κατά Μάρκον | 5 | Β' Προς Κορινθίους | 5,6 |
34 | Κατά Μάρκον | 6 | Β' Προς Κορινθίους | 7,8 |
35 | Κατά Μάρκον | 7 | Β' Προς Κορινθίους | 9,1 |
36 | Κατά Μάρκον | 8 | Β' Προς Κορινθίους | 11,12 |
37 | Κατά Μάρκον | 9 | Β' Προς Κορινθίους | 13 & Προς Γαλάτας 1 |
38 | Κατά Μάρκον | 10 | Προς Γαλάτας | 2,3 |
39 | Κατά Μάρκον | 11 | Προς Γαλάτας | 4. 5 |
40 | Κατά Μάρκον | 12 | Προς Γαλάτας | 6, & Προς Εφεσίους 1 |
41 | Κατά Μάρκον | 13 | Προς Εφεσίους | 2,3 |
42 | Κατά Μάρκον | 14 | Προς Εφεσίους | 4,5 |
43 | Κατά Μάρκον | 15 | Προς Εφεσίους | 6 & Προς Φιλιπττησίους 1 |
44 | Κατά Μάρκον | 16 | Προς Φιλιππησίους | 2,3 |
45 | Κατά Λουκάν | 1 | Προς Φιλιππησίους | 4 & Προς Κολοσσαείς 1 |
46 | Κατά Λουκάν | 2 | Προς Κολοσσαείς | 2,3 |
47 | Κατά Λουκάν | 3 | Προς Κολοσσαείς | 4& Α' Προς Θεσσαλον. 1 |
48 | Κατά Λουκάν | 4 | Α' Προς Θεσσαλονικείς | 2,3 |
49 | Κατά Λουκάν | 5 | Α' Προς Θεσσαλονικείς | 4,5 |
50 | Κατά Λουκάν | 6 | Β' Προς Θεσσαλονικείς | 1,2 |
51 | Κατά Λουκάν | 7 | Β' Προς Θεσσαλονικείς 3 | & Α' Προς Τιμόθεον 1 |
52 | Κατά Λουκάν | 8 | Α' Προς Τιμόθεον | 2,3 |
53 | Κατά Λουκάν | 9 | Α' Προς Τιμόθεον | 4,5 |
54 | Κατά Λουκάν | 10 | Α' Προς Τιμόθεον 6 | & Β' Προς τιμόθεον 1 |
55 | Κατά Λουκάν | 11 | Β' Προς Τιμόθεον | 2,3 |
56 | Κατά Λουκάν | 12 | Β' Προς Τιμόθεον 4 | προς Τίτον 1 |
57 | Κατά Λουκάν | 13 | Προς Τίτον | 2,3 |
58 | Κατά Λουκάν | 14 | Προς Φιλήμονα | 1& Προς Εβραίους 1 |
59 | Κατά Λουκάν | 15 | Προς Εβραίους | 2.3 |
60 | Κατά Λουκάν | 16 | Προς Εβραίους | 4,5 |
61 | Κατά Λουκάν | 17 | Προς Εβραίους | 6,7 |
62 | Κατά Λουκάν | 18 | Προς Εβραίους | 8,9 |
63 | Κατά Λουκάν | 19 | Προς Εβραίους | 10,11 |
64 | Κατά Λουκάν | 20 | Προς Εβραίους | 12,13 |
65 | Κατά Λουκάν | 21 | Καθολική Επιστολή Ιακώβου | 1,2 |
66 | Κατά Λουκάν | 22 | Καθολική Επιστολή Ιακώβου | 3,4 |
67 | Κατά Λουκάν | 23 | Καθολική Επιστολή Ιακώβου | & Καθ.Ετπστ. Α' Πέτρου 1 |
68 | Κατά Λουκάν | 24 | Καθολική Επιστολή Ιακώβου | 2,3 |
69 | Κατά Ιωάννην | 1 | Καθολική Επιστολή Ιακώβου | 4,5 |
70 | Κατά Ιωάννην | 2 | Καθολική Επιστολή Β' Πέτρου | 1,2 |
71 | Κατά Ιωάννην | 3 | Καθολική Επιστολή Β' Πέτρου 3 | & Καθ.Επιστ. Α' Ιωάννου 1 |
72 | Κατά Ιωάννην | 4 | Καθολική Επιστολή Α' Ιωάννου | 2,3 |
73 | Κατά Ιωάννην | 5 | Καθολική Επιστολή Α' Ιωάννου | 4,5 |
74 | Κατά Ιωάννην | 6 | Καθολική Επιστολή Β' & Γ Ιωάννου | |
75 | Κατά Ιωάννην | 7 | Καθολική Επιστολή Ιούδα 1 | & Αποκάλυψις Ιωάννου 1 |
76 | Κατά Ιωάννην | 8 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 2,3 |
77 | Κατά Ιωάννην | 9 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 4,5 |
78 | Κατά Ιωάννην | 10 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 6,7 |
79 | Κατά Ιωάννην | 11 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 8,9 |
80 | Κατά Ιωάννην | 12 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 10,11 |
81 | Κατά Ιωάννην | 13 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 12,13 |
82 | Κατά Ιωάννην | 14 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 14,15 |
83 | Κατά Ιωάννην | 15 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 16 |
84 | Κατά Ιωάννην | 16 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 17 |
85 | Κατά Ιωάννην | 17 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 18 |
86 | Κατά Ιωάννην | 18 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 19 |
87 | Κατά Ιωάννην | 19 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 20 |
88 | Κατά Ιωάννην | 20 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 21 |
89 | Κατά Ιωάννην | 21 | Αποκάλυψις Ιωάννου | 22 |
http://www.orthmad.gr/index.php?q=node/391
Ὁ κόσμος εἶναι βυθισμένος στό σκοτάδι τῆς πνευματικῆς ἄγνοιας!
Ο κόσμος είναι βυθισμένος στο σκοτάδι της πνευματικής άγνοιας! Η οδός προς την Αιώνια Ζωή, ακατάπαυστα κηρύσσεται σε όλες τις γλώσσες, αλλά αυτοί που πραγματικά γνωρίζουν την οδό αυτή είναι μόλις μερικές μονάδες, σέ κάθε γενεά!
Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης.
Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης.
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/10/blog-post_500.html
Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 04 Νοεμβρίου
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 04 Νοεμβρίου
Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .