Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

Ἡ μετάνοια ὡς προϋπόθεση γιά τήν Θεία Κοινωνία


Ἡ μετάνοια ὡς προϋπόθεση γιά τήν Θεία Κοινωνία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

«Εἶναι ἀνάγκη», διδάσκουν οἱ ἅγιοι Κάλλιστος καί Ἰγνάτιος, οἱ Ξανθόπουλοι, ἀναφερόμενοι στήν θεία Εὐχαριστία καί παραθέτοντας κείμενο τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου, «νά μάθομε τό θαῦμα τῶν Μυστηρίων· τί εἶναι, γιατί δόθηκαν καί ποιά εἶναι ἡ ὠφέλεια τοῦ πράγματος. Εἴμαστε ἕνα σῶμα[1] καί μέλη τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀπό τή σάρκα Του καί τά ὀστᾶ Του[2] ...Λοιπόν, γιά νά μή γίνομε ἕνα σῶμα μόνο κατά τήν ἀγάπη, ἀλλά καί στήν κυριολεξία νά ἀναμιχθοῦμε μέ τή σάρκα Του, μᾶς ἔδωσε νά γίνει τοῦτο μέ τήν τροφή πού μᾶς χάρισε, γιά νά δείξει τόν πόθο πού ἔχει γιά μᾶς. Γι' αὐτό ἀνέμειξε τόν ἑαυτό Του μ' ἐμᾶς καί ζύμωσε τό σῶμα Του μέ τό δικό μας, γιά νά γίνομε ἕνα, σάν σῶμα ἑνωμένο μέ τήν κεφαλή»[3], πρᾶγμα πού ἀποτελεῖ καί τήν σωτηρία μας.
Στήν  Ἐκκλησία, διά τῆς μετοχῆς στήν θεία Λειτουργία καί θεία Κοινωνία, γινόμαστε ἕνα σῶμα μεταξύ μας καί μέ τόν Χριστό πραγματώνοντας τήν σύνδεση διά τῆς τέλειας ἐν Χριστῷ ἀγάπης.

Ἡ κατά σάρκα γέννησις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος.Μέρος Τρίτο


Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ[:Ματθ.2,1-12] 

Ερμηνεία Ιερού Χρυσοστόμου στα εδάφια 5- 10 

του δευτέρου κεφαλαίου 

του «κατά Ματθαίον» ευαγγελίου 

[ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ] 

Πρόσεξε τώρα την ακρίβεια της προφητείας. Δεν είπε δηλαδή ότι ο Μεσσίας θα κατοικεί στη Βηθλεέμ, αλλά μόνο ότι "θα προέλθει από τη Βηθλεέμ". Ώστε και τούτο αποτελούσε προφητεία, ότι μόνο θα γεννηθεί εκεί. Μερικοί όμως από αυτούς υποστηρίζουν με αναισχυντία ότι αυτά ειπώθηκαν για τον Ζοροβάβελ [Βαβυλωνιακή λέξη που σημαίνει: "σπέρμα της Βαβέλ". Ο Ζοροβάβελ ήταν άρχοντας της φυλής του Ιούδα, ο οποίος διετέλεσε αιχμάλωτος στη Βαβυλώνα. Ετέθη επικεφαλής 42.360 Ιουδαίων που επέστρεφαν στην πάτριο γη από της Βαβυλωνιακής εξορίας. Στην Ιερουσαλήμ επιμελήθηκε την ανοικοδόμηση του Ναού του Σολομώντα, που είχε καταστραφεί το 587π.Χ. από τον Ναβουχοδονόσορα. Ήταν μεγάλος εμψυχωτής του λαού, όπως δηλώνει ο διαγωνισμός πάλης με τους σωματοφύλακες του Δαρείου και η νίκη του ενάντια σε αυτούς. Μετά την κτίση του Ναού, που συμπληρώθηκε το 517 π.Χ., δεν γίνεται λόγος γι' αυτόν]. Πώς όμως μπορούν να δικαιολογηθούν; Δεν μπορούν βέβαια, επειδή: «καὶ αἱ ἔξοδοι αὐτοῦ ἀπ᾿ ἀρχῆς ἐξ ἡμερῶν αἰῶνος(:και η αρχή και η ενέργεια Αυτού ξεπερνά την αρχή των ημερών της δημιουργίας)» [:Μιχ. 5,1] και πώς αυτό που ειπώθηκε στην αρχή θα εφαρμοστεί σε αυτόν; Διότι δεν γεννήθηκε βέβαια στην Ιουδαία, αλλά στη Βαβυλώνα. Για τον λόγο αυτό ονομάστηκε άλλωστε Ζοροβάβελ[:γέννημα-θρέμμα της Βαβυλώνας], επειδή εκεί τον συνέλαβε η μητέρα του. Όσοι γνωρίζουν τη γλώσσα των Σύρων[για τον λαό αυτόν χρησιμοποιείται σήμερα η λέξη «Ασσύριοι»], καταλαβαίνουν αυτό που λέμε. 

Αλλά μαζί με αυτά που ειπώθηκαν και όλος ο χρόνος που επακολούθησε, αρκεί για να στηρίξει την μαρτυρία. Τι μας λέγει; «Καὶ σὺ Βηθλεέμ, γῆ Ἰούδα, οὐδαμῶς ἐλαχίστη εἶ ἐν τοῖς ἡγεμόσιν Ἰούδα(:Κι εσύ Βηθλεέμ, που περιλαμβάνεσαι στη χώρα της φυλής του Ιούδα, αν και φαίνεσαι μικρό χωριό, δεν είσαι καθόλου ασήμαντη πόλη από τις πρωτεύουσες που ξεχωρίζουν στην περιοχή της φυλής του Ιούδα)».

Πῶς ἑορτάζουμε τά Χριστούγεννα;Μέ Χριστό ἤ χωρίς Χριστό;


ΠΩΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ; ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ ή ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ; Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου Εγινε στην Αθήνα στις 25-12-1966, στο ιερό Ναο της Γεννήσεως Χριστού, στη συνοικία του Ψυρή

https://www.youtube.com/watch?v=IqZTO_MCshY&feature=youtu.be

Μήν σταματᾶς νά ἀγωνίζεσαι

Από τους δύο ληστές ο ένας σώθηκε. Μην απελπίζεσθε.
Από τους δύο ληστές ο ένας χάθηκε. Μην επαναπαύεσθε. Αγωνίζεσθε!
(ιερός Αυγουστίνος)
*****
Ένας μοναχός εξομολογήθηκε στον αββά Σισώη.
– Έπεσα πάτερ! Τι να κάμω τώρα; Ρώτησε απελπισμένος.
– Να σηκωθείς, του απάντησε με την χαρακτηριστική του απλότητα ο Γέροντας.
Έπειτα από κάμποσο καιρό ξανάρθε στον αββά.
– Ξανάπεσα στα ίδια, κλαψούρισε.
– Να ξανασηκωθείς! Επρόσταξε ο Γέροντας.
– Έως πότε; Ρώτησε ο μοναχός
– Έως ότου σε βρει ο θάνατος. Είναι γραμμένο «όπου εύρω σε, εκεί και κρίνω σε», εξήγησε ο Γέροντας. Μόνο εύχου να βρεθείς την τελευταία σου στιγμή όρθιος.
*****
Ρώτησαν τον ασκητή:
– Πως μπορούμε να αγαπήσουμε το Θεό;
– Αγαπώντας τους ανθρώπους, απάντησε, εκείνος.
– Και πως μπορούμε να αγαπήσουμε τους ανθρώπους;
– Πολεμώντας να τους φέρουμε, με το καλό, στο σωστό δρόμο.
– Και ποιος είναι ο σωστός δρόμος;
– Ο ανήφορος!
*****

Ἱερώνυμε τί θά μοῦ προσφέρεις σήμερα, τήν ἡμέρα τῆς γεννήσεώς μου ;


Ο Άγιος Ιερώνυμος βρίσκεται στη Βηθλεέμ.

Τέσσερις αιώνες περίπου μετά τη γέννηση του Χριστού, μια νύχτα των Χριστουγέννων, ο Άγιος Ιερώνυμος έρχεται προσκυνητής στη Βηθλεέμ. Λαχταράει να προσκυνήσει το μέρος όπου γεννήθηκε ο Χριστός. Έρχεται στο σπήλαιο της γεννήσεως ταπεινά και προσεύχεται.
Ο ίδιος μιλάει αργότερα για τη θεϊκή εμπειρία που είχε. Άκουσε σε όραμα τη γλυκιά φωνή του Θείου Βρέφους να απευθύνεται σ΄ αυτόν και αναρρίγησε …
- Ιερώνυμε τι θα μου προσφέρεις σήμερα, την ημέρα της γεννήσεώς μου ;
- Ω θείο Βρέφος, το γνωρίζεις, για Σένα τα έχω εγκαταλείψει όλα . . . και την αυλή των Αρχιερέων, και τα μεγαλεία της Ρώμης, και τις ηδονές και τα πλούτη. . . Και αυτή την ώρα ο νους μου, όλη μου η καρδιά, οι σκέψεις μου και η ζωή μου ακόμη, τα πάντα ανήκουν σε Σένα ! Τι άλλο θα μπορούσα να σου δώσω; Δεν έχω τίποτε άλλο… σήμερα την ημέρα της γιορτής σου…
Ακούει τότε τη φωνή του Θείου Βρέφους να του λέει:

Διακήρυξη ἀφύπνισης καί ἀντίστασης: Ἀπό τήν αἵρεση τοῦ Κολυμπαρίου στό Οὐκρανικό σχίσμα καί στήν «Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν».



ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ

e-mail: synaxisorthkm@gmail.com
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»
Τί δέoν γενέσθαι;

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ



Εἰσαγωγικό Σημείωμα

Ἐπειδή ἡ Διακήρυξη ξεπέρασε τήν ἔκταση πού ὑπολογίζαμε, γιά νά μή δειλιάσει κανείς καί ἀποφύγει νά τήν διαβάσει παρουσιάζουμε ὡς κίνητρο καί καθρέπτη τά περιεχόμενά της:

1. Ἡ νέα παπίζουσα ἐκκλησιολογία τοῦ Φαναρίου ἐγέννησε τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καί τό ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας.

2. Ἡ ἐν τῇ πράξει (de facto) ἐφαρμογή τοῦ νέου «πρωτείου» στό Κολυμπάρι.

3. Οἱ δύο βασικοί στόχοι τῆς «συνόδου» στό Κολυμπάρι.

4. Καί τό Οὐκρανικό συνδέεται μέ τό Κολυμπάρι καί μέ τό νέο «πρωτεῖο» τῆς Κωνσταντινούπολης

5. Τελικός στόχος ἡ ὁλοκλήρωση τῆς ἤδη ὑφιστάμενης ἕνωσης μέ τόν πάπα καί τούς ἄλλους αἱρετικούς

6. Ἀνάγκη ἐπείγουσας ἀφύπνισης καί Ὀρθόδοξης ἀντίστασης. Τί δέον γενέσθαι;

1. ῾Η νέα παπίζουσα ἐκκλησιολογία τοῦ Φαναρίου ἐγέννησε τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καί τό ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας.

Δέν ἔχουν ἀκόμη κοπάσει οἱ ἀντιδράσεις, οἱ διαιρέσεις καί οἱ ἀμφισβητήσεις πού προκάλεσε ἡ ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης (Ἰούνιος 2016), καί προστέθηκε τώρα ἄλλη ἐμφανέστερη καί προκλητικότερη αἰτία ἐνδοορθόδοξης ἀναστάτωσης. Πρόκειται γιά τήν ἀντικανονική ἀπόδοση αὐτοκεφαλίας στούς σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο μέ ἀπαράδεκτη καί ἄθεσμη εἰσπήδηση στήν κανονική δικαιοδοσία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας, ἀλλά καί χωρίς νά τηρηθεῖ καμμία κανονική προϋπόθεση γιά τήν ἀναγνώριση τῆς ἱερωσύνης αὐτοχειροτόνητων, ἀχειροτόνητων, καθηρημένων καί ἀναθεματισμένων κληρικῶν. Τό χειρότερο δέ πού τινάζει στόν ἀέρα τήν κανονική τάξη καί νομιμότητα, ἀλλά καί τήν διαβόητη εὐχαριστιακή ἐκκλησιολογία, εἶναι ὅτι στόν ἴδιο τόπο, στήν μητρόπολη Κιέβου, στήν πρωτεύουσα τῆς Οὐκρανίας, ἐκλέγεται καί τοποθετεῖται δεύτερος μητροπολίτης ἐκ τῶν σχισματικῶν, ὁ Ἐπιφάνιος, ἐνῶ ὑπάρχει ὁ κανονικός καί ἀναγνωριζόμενος ἀπό ὅλους τούς Ὀρθοδόξους μητροπολίτης Κιέβου Ὀνούφριος, μέλος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας.

Ὁ Χριστός νίκησε τό κακό ἀλλά γιατί τό κακό συνεχίζει νά ὑπάρχει;

Μία εκπληκτική απάντηση! Το φίδι,το κεφάλι & η ουρά…

(Αγίου Γρηγορίου Νύσσης Λόγος εις την Γέννησιν του Χριστού, εκδ. ΕΠΕ τόμ. 10 σελ 335)

«…Ὅταν εἶχαν ξεκλίνει ὅλοι καί εἶχαν ἐξαχρειωθεῖ (Ψαλμ. 13, 2), ὅταν ἡ ἁμαρτία εἶχε ἁπλωθεῖ παντοῦ (Ρωμ. 3, 3), ὅταν περίσσευε ἡ ἀνομία, ὅταν ὁ ζόφος τῆς κακίας ἔφτασε στό ἀκρότατο ὅριο, τότε φάνηκε ἡ χάρη, τότε ἀνέτειλε ἡ ἀκτίνα τοῦ ἀληθινοῦ φωτός ἐπάνω μας.
Τότε φάνηκε ὁ ἥλιος τῆς δικαιοσύνης σ᾿ ἐκείνους πού κάθονταν στό σκότος καί στή σκιά τοῦ θανάτου (Ἠσ. 9, 2), τότε τσάκισε τίς πολλές κεφαλές τοῦ δράκοντα πατώντας τον μέ τό πόδι του καί συντρίβοντάς τον καί καταπατώντας τον στή γῆ.
Καί κανένας, βλέποντας τά τωρινά κακά, νά μή νομίζει ὅτι ὁ λόγος ψεύδεται πού λέει ὅτι ὁ Κύριος ἔλαμψε σάν ἥλιος στή ζωή μας κατά τούς τελευταίους καιρούς.
Θά πεῖ ἴσως ὁ ἀντιρρησίας, ὅτι αὐτός πού περίμενε τούς καιρούς γιά νά φανερωθεῖ ἡ κακία, νά αὐξηθεῖ καί νά τήν ἀποσπάσει ἀπό τή ρίζα, εἶναι φυσικό ὅτι θά τήν ἔχει καταλύσει ὁλόκληρη, ὥστε νά μήν ἔχει μείνει κανένα ἀπομεινάρι της στή ζωή μας.
Ὅμως τώρα γίνονται μέ τόλμη καί φόνοι καί κλοπές καί μοιχεῖες καί τά χειρότερα κακουργήματα.
Ἀλλά αὐτός πού διαπιστώνει αὐτό τό πράγμα ἄς λύσει τήν ἀμφιβολία του μέ ἕνα παράδειγμα ἀπό τά γνωστά.

Ἡ ΠΕΘ ἐπιρρίπτει σοβαρότατες εὐθύνες στήν ὑπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, γιά τίς ἐπιλογές τῶν μελῶν τῆς Ἐπιτροπῆς πού θά ἐπιφορτισθεῖ μέ τήν ἀλλαγή τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν


Δελτίο Τύπου

Οι τρώσαντες ιάσονται;

Οι οικοδόμοι των αντισυνταγματικών Προγραμμάτων για τα Θρησκευτικά

και η αποδόμηση της συνταγματικής Ευθύνης.

Προσεγγίζοντας ερμηνευτικά την απόφαση της Υπουργού Παιδείας κ. Ν. Κεραμέως, που εκδόθηκε χθες, 19/12/19, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), για τη σύσταση Επιτροπής έργο της οποίας θα είναι η γνωμοδότηση για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικων, αποκομίζει κανείς την εντύπωση ότι η κ. Υπουργός υποτάσσει τη συνταγματική επιταγή στην παραμονή των ακυρωθέντων Προγραμμάτων, δια της πρόκρισης ενδεχόμενων διορθώσεων που θα γίνουν επ’ αυτών.
Σημειωτέον όμως, ότι εκτός από το ΣτΕ, επανειλημμένα το σύνολο των Θεολόγων της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ), πλήθους ειδικών επιστημόνων, η αγιορείτικη κοινότητα, οι Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και Κρήτης, ο Ιερατικός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος, πλήθος Μητροπολιτών και δεκάδες χριστιανικών σωματείων έχουν απορρίψει, όχι κάποια σημεία, που θα μπορούσαν ίσως να τροποποιηθούν ή να διορθωθούν, αλλά την όλη δομική σύσταση αυτών των Προγραμμάτων, διότι έχουν διαπιστώσει ότι δεν διορθώνονται, δεν βελτιώνονται, λόγω της ασύμβατης προς την επιστημονική δεοντολογία δομής τους, από πλευράς παιδαγωγικής, θεολογικής αλλά και νομικής.
Η κ. Υπουργός, προφανώς, όφειλε ήδη από την 21η Σεπτεμβρίου 2019, αμέσως μετά τις ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ, με εγκύκλιό της να επαναφέρει σε ισχύ το Πρόγραμμα και τα βιβλία που ίσχυαν έως το 2016 -έτος εισαγωγής των νέων Προγραμμάτων και βιβλίων που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ (2018 και 2019)- και όχι να επιτρέπει, με δική της ευθύνη, να διδάσκονται μέχρι σήμερα, τα ακυρωθέντα από το ΣτΕ, Προγράμματα και βιβλία στο σχολείο.

Θά ἐπιτρέψη νά κυβερνήσουν ἄρχοντες μἐ νεανικά μυαλά.π.Αθανάσιος Μυτιληναίος


Θά ἐπιτρέψη νά κυβερνήσουν ἄρχοντες μἐ νεανικά μυαλά.π.Αθανάσιος Μυτιληναίος

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ (1927- 2006) π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ

https://www.youtube.com/watch?v=93V6NLUcVk8&feature=emb_logo

Βαβέλ



Βαβέλ

Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος

Σήμερον, καίτοι κατά το άρθρο 3 του Συντάγματος, «η κρατούσα θρησκεία» λογίζεται εν Ελλάδι, η ζώσα Ορθόδοξη παράδοση, υπό την έννοια της πλειοψηφίας καθότι αλληλοπεριχωρείται με τους αγώνες του έθνους δια την ανεξαρτησία και την ελευθερία, ενόψει του ολετήρα της Παγκοσμιοποιήσεως και της βαθμηδόν πλην ραγδαίας εγκαθίδρυσης του εθνομηδενισμού και ισοπεδωτισμού της Νέας Τάξης Πραγμάτων, μαζί με την ιταμή καταφρόνηση του Συντάγματος, συμπαρασύρεται εμφατικώς και η πλήρης απαξίωση της Εκκλησιαστικής μας παραδόσεως.
Είναι πρόδηλο ότι, επιδιώκεται ο βίαιος ακρωτηριασμός από το παρελθόν μας και η παραχαράξη των δομικών στοιχείων της ταυτότήτας μας, ούτως ώστε, όντες έρμαια, μίας δήθεν απροσδιόριστης θρησκείας, ενός γενικότερου ακατάληπτου άρχοντος του σύμπαντος, ο οποίος καθίσταται εις τον αντίποδα της ιδική μας παράδοσης της γεννήσεως του Θεανθρώπου από την Υπεραγία Θεοτόκο μας.
Η εκρίζωση των Οσίων και Ιερών της ψυχής μας και η δίωξη οιουδήποτε ανθίσταται, αποτελεί σημείο των καιρών και τούτο επιβάλλεται, παντί τρόπω, τόσο ευθέως όσο και υποβολιμιαίως, απευθυνόμενη ιδίως ως προς τις εύθραυστες και πρόσφορες καρδιές της νεολαίας.
Ο ορυμαγδός ανουσιολογίας και η σπουδή δια τον ουδετερόθρησκο στολισμό της Αθήνας, προμηνύει υπόρρητα μηνύματα, δια τον εξοβελισμό των αληθώς ,συμβολισμών δηλωτικών της ελεύσεως του Κυρίου μας, επί της γης, του Αίροντος τις αμαρτίες ημών.
Η πρόθεση είναι δηλονότι η λήθη, η ακύρωση εις την μνήμη και την συνείδησή μας, ενώ εις τον αντίποδα, υποστηρίζεται ο ακέραιος σεβασμός προς το Ισλάμ, εισέτι και του σεβασμού προς αποφυγή βρώσης κρέατος-χοιρινού, αλλά και η αποκαθήλωση των Σταυρών από τις εκκλησίες, προς σεβασμό αυτού (του Ισλάμ).

Οἱ ἄλλες ὁμολογίες κατέχουν τήν ἀλήθεια ἐν ἀδικία...


Ουδεμία άλλη Χριστιανική Ομολογία εκτός από την Ορθοδοξία, μπορεί να φέρει ένα Χριστιανό στην τελειότητα της Χριστιανικής ζωής, ή αγιότητος, και να ολοκληρώση την κάθαρσι από τις αμαρτίες, και να οδηγήση στην αφθαρσία, διότι οι άλλες ομολογίες κατέχουν την αλήθεια εν αδικία... (Ρωμ. α’, 18).

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 24 Δεκεμβρίου


Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 24 Δεκεμβρίου


Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)

24 Δεκεμβρίου. Εὐγενίας ὁσιομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Τοῦ ἐσπερινοῦ. Σαβ. α´ ἑβδ. νηστ. (Ἑβρ. α΄ 1 - 12).
Εβρ. 1,1            Πολεμερῶς καὶ πολυτρόπως πάλαι ὁ Θεὸς λαλήσας τοῖς πατράσιν ἐν τοῖς προφήταις, ἐπ᾿ ἐσχάτου τῶν ἡμερῶν τούτων ἐλάλησεν ἡμῖν ἐν υἱῷ,
Εβρ. 1,1                     Κατά τους παλαιοτέρους χρόνους, κατά την προ του Χριστού δηλαδή περίοδον, εις πολλάς περιστάσεις και με πολλούς τρόπους ωμίλησε και εφανέρωσεν ο Θεός το θέλημά του στους προγόνους μας δια μέσου των προφητών. Κατά δε τας τελευταίας αυτάς ημέρας ελάλησε προς ημάς δια μέσου του μονογενούς αυτού Υιού,

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible