Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Ντοκιμαντὲρ: Ὁ Ἅγιος Καλλίνικος - ΜΕΡΟΣ Α'

  

Ὁ Ἅγιος Καλλίνικος, κατὰ κόσμο Δημήτριος Ποῦλος, γεννήθηκε στὶς 26 Ἰαvουαρίου 1919 στὰ Σιταράλωνα τοῦ Θέρμου (Αἰτωλοακαρνανίας), ἕνα χωριὸ κοντὰ στὶς νοτιοανατολικὲς ὄχθες τῆς Τριχωνίδας λίμνης. Οἱ γονεῖς του, Γεώργιος καὶ Αἰκατερίνη, ἦταν ἁπλοῖ ἀλλὰ θεοφοβούμενοι, εὐλογημένοι ἄνθρωποι. Ἀπέκτησαν ἑπτὰ παιδιά. Ὁ Δημήτριος ἦταν ὁ τέταρτος. Προερχόταν ἀπὸ λευιτικὴ οἰκογένεια. Ὁ παπποῦς Τοῦ Ἀθανάσιος ἦταν ἱερέας, ὁ ἀδελφὸς Τοῦ Κωνσταντῖνος ἔγινε Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, ὁ σύζυγος τῆς ἀδελφῆς Τοῦ ἦταν ἱερέας, ὅπως ἱερέας στὰ Σιταράλωνα ἦταν καὶ ὁ μικρότερός Του ἀδελφὸς Ἰωάννης.

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «Τὰ ταλαίπωρα παιδιά μας...»

  

Ἐκπομπὴ μὲ τὸν ὁσιολογιώτατο Μοναχὸ Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, μὲ θέμα: «Τὰ ταλαίπωρα παιδιά μας...», 02 Ὀκτωβρίου 2024.
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2024/10/blog-post_3.html

Χωρίς τήν χρήση τῆς Ὀρθόδοξης θεραπευτικῆς, μήπως κι ἐμεῖς γινόμαστε μιά "ἄκαρπη συκῆ"; Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Νά κάνουμε ὑπακοή στήν λογική τοῦ Θεοῦ καί ὄχι στήν λογική τοῦ κόσμου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὅταν βάζεις τόν ἄλλον στην καρδιά σου, βάζεις τον Χριστό


❈ Ἡ ἀγάπη, ἡ σαρκική και κοσμική, κάνει τόν ἄνθρωπο νά ἐπιδιώκει πάντα το δικό του συμφέρον. Ἀντίθετα, ἡ πνευματική ἀγάπη κάνει τόν ἄνθρωπο νά ἐπιδιώκει πάντα το συμφέρον τοῦ ἄλλου καί ὄχι το δικό του:

Πῶς θά κάνει χαρούμενο τόν ἄλλον. Πῶς θά ἀναπαύσει τόν ἄλλον.

Πῶς θα γίνει, ὥστε ὁ ἄλλος να προοδεύσει πνευματικά· ὄχι «πῶς θα προοδεύσω ἐγώ». Πῶς ὁ ἄλλος θα ξεκουραστεῖ καί ὄχι «πῶς θα ξεκουραστῶ ἐγώ».

Ὅταν ὑπάρχει ἡ πνευματική ἀγάπη, ὁ ἕνας μπαίνει στην θέση τοῦ ἄλλου, ζεῖ σαν να εἶναι ὁ ἄλλος. Ἐκπληρώνεται τότε αὐτό πού εἶπε ὁ Χριστός μας, το «ἀγαπήσεις τόν πλησίον σου ὡς σεαυτόν».

Ὅτὰν οἱ ''Προκοπιανοί'' ὀργάνωσαν τὴν «ἀπαγωγὴ» τοῦ Ἁγ.Ιωάννη τοῦ Ρώσου

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΡΩΣΣΟΣ
ΔΙΗΓΗΣΗ....

 

1924, Προκόπι Καππαδοκίας Μικρᾶς Ἀσίας δύο χρόνια μετὰ τὴν καταστροφὴ στὴν ἐπίσημη ἀνταλλαγή των πληθυσμών Ἑλλάδος-Τουρκίας, πῆραν τὸ Ἱερὸ Λείψανο τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Ρώσου, ἄλλα κειμήλια τῆς Ἐκκλησίας καὶ λιγοστὰ πρὸσωπικά τοὺς εἴδη καὶ ξεκίνησαν γιὰ τὸ δρόμο τῆς ξενιτειᾶς.

Ἀπὸ τὴν Καισάρεια στὴ Μερσίνα.

Ἀπὸ τὸ λιμάνι τῆς Μερσίνας μὲ τὸ πλοῖο «Βασίλειος Δεστούνης» ποὺ ναυλώθηκε μὲ ἔξοδα τῆς οἰκίας Παπαδοπούλου, μεταφέρεται στὴν Χαλκίδα.
Ὅταν ἦρθαν οἱ κάτοικοι τοῦ Προκοπίου στὴν Ἑλλάδα καὶ ἀποβιβάστηκαν στὴν Χαλκίδα φέρνοντας μαζὶ καὶ τὸ ἄφθαρτο σκήνωμα τοῦ Ὁσίου Ἰωάννου, τὸ σκήνωμα τοποθετήθηκε στὸν κοιμητηριακὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου στὴν Χαλκίδα (στὴν δεξιὰ πλευρά, ἐκεῖ ποὺ σήμερα βρίσκεται μαρμάρινο προσκυνητάρι μὲ τὴν εἰκόνα τοῦ Ὁσίου).
Οἱ Προκοπιανοὶ μοιράστηκαν στὴν Χαλκίδα, στὸ Μακρυμάλι καὶ στὸ Νέο Προκόπι (Ἀχμέταγα).

Στρατοδικεῖα ἐξευτέλισαν τὰ πολιτικὰ δικαστήρια.

 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Μὲ τὴν ἀθωωτικὴν ἀπόφασιν ἀπεδέχθησαν ὅτι τὰ ἐμβόλια προεκάλουν βλάβην!

Ἡ ἀπόφασις εἶναι ἀμετάκλητος καὶ ἀποτελεῖ κόλαφον, δημιουργεῖ ἀδιάσειστον νομολογίαν, ἡ ὁποία μπορεῖ νὰ χρησιμοποιηθῆ εἰς κάθε ἀνάλογον περίστασιν καὶ θὰ φέρη εἰς δύσκολον θέσιν ὅλους τοὺς ψευδοεπιστήμονας καὶ τοὺς ἠθικούς τους αὐτουργούς…

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Κ. Τραμπούλης, Θεολόγος

Δύο χρόνια μετά τήν λήξη τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ ἐπιβεβαιώνεται, σύμφωνα καί μέ τά δεδομένα τῶν Κέντρων Ἐλέγχου καί Πρόληψης Νοσημάτων, τόσο τῶν ΗΠΑ, ὅσο καί τῶν εὐρωπαϊκῶν χωρῶν, ὅτι τά ἐμβόλια τοῦ covid δέν ἀπέτρεπαν τήν νόσηση, οὔτε βέβαια τήν μετάδοση καί μάλιστα ὅτι οἱ ἐμβολιασμένοι ἐκείνη τήν ἐποχή ἀρρώσταιναν καί μετέδιδαν τόν ἰό πολύ εὐκολότερα ἀπό τούς ἀνεμβολίαστους. Ἐπίσης, ἔχει καταγραφῆ ὅτι τήν περίοδο τῆς πανδημίας τά ποσοστά τῶν θανάτων εἶχαν αὐξηθῆ παράλληλα μέ τήν χορήγηση τῶν ἐμβολίων τοῦ κορωνοϊοῦ. Ἔτσι, οἱ περιοχές μέ τούς περισσότερους ἐμβολιασμούς παρουσίαζαν ἐκείνη τήν ἐποχή πολύ μεγαλύτερη θνησιμότητα καί θανάτους πού σχετίζονταν μέ τόν covid, σέ ἀντιστοιχία μέ ἐκεῖνες τίς περιοχές πού ὑπερτεροῦ­σαν οἱ ἀνεμβολίαστοι.

Τήν ἴδια στιγμή ἔχει παρατηρηρηθῆ ὅτι οἱ κρατικές καί ὑγειονομικές ἀρχές σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο ἀλλά καί στήν Χώρα μας, δέν ἐνημερώνουν τίς κοινωνίες γιά τό ποῦ ὀφείλονται οἱ συνεχεῖς καί αἰφνίδιοι θάνατοι, ὅταν μάλιστα ὁ θάνατος μέ αὐτά τά χαρακτηριστικά ἀφορᾶ ἄτομα κάθε ἡλικίας, ἀπό βρέφη μερικῶν μηνῶν, ἕως ἐνηλίκους γύρω στά ἑξῆντα τους ἔτη. Οἱ θάνατοι αὐτοί ἔχουν φθάσει σέ τέτοιο σημεῖο πού νά ἐπιβεβαιώνεται στήν πράξη καί βάσει στατιστικῶν δεδομένων ἡ αἴσθηση ὅτι τό τελευταῖο διάστημα κλιμακώνεται μία ἰδιότυπη ἐπιδημία αἰφνίδιων καί ἀνεξήγητων θανάτων σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο.

Κυριακή Δ Λουκᾶ.Ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας γιά τήν παραβολή τοῦ σπορέως


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 8,4-15]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ

«Εἶπε διὰ παραβολῆς(:μίλησε με παραβολή)»[Λουκά 8,4]:

Οι μακάριοι προφήτες παρουσίαζαν με πολλούς τρόπους τους λόγους τους για τον Χριστό. Γιατί άλλοι Τον προανήγγειλαν ότι θα έρθει ως φως, και άλλοι ότι θα έρθει με τάξη και μεγαλοπρέπεια βασιλική. Και πράγματι είπε κάποιος από αυτούς: «Ἰδοὺ γὰρ βασιλεὺς δίκαιος βασιλεύσει, καὶ ἄρχοντες μετὰ κρίσεως ἄρξουσι. καὶ ἔσται ὁ ἄνθρωπος κρύπτων τοὺς λόγους αὐτοῦ καὶ κρυβήσεται ὡς ἀφ᾿ ὕδατος φερομένου· καὶ φανήσεται ἐν Σιὼν ὡς ποταμὸς φερόμενος ἔνδοξος ἐν γῇ διψώσῃ(:Διότι ιδού, ένας βασιλέας δίκαιος θα βασιλεύσει στην Ιερουσαλήμ και οι άρχοντες αυτού θα κρίνουν και θα αποφασίζουν με δικαιοσύνη και ευθύτητα. Τότε ο άνθρωπος θα κρύπτει και θα φυλάττει στο βάθος της καρδιάς του ως θησαυρό τους λόγους της δικαιοσύνης και προστατευόμενος για τη δικαιοσύνη του από τον Θεό, θα αποφύγει τα δεινά, τα οποία σαν πλημμύρα ύδατος θα επέρχονται εναντίον του. Και θα φανεί στην Ιερουσαλήμ σαν πλούσιος ποταμός, περίφημος, σε ξηρά και διψασμένη γη)» [Ησ.32,1-2].

Ότι βέβαια ο λόγος του Κυρίου είναι κατά κάποιο τρόπο πάντοτε κρυμμένος, είναι φανερό. Έτσι μας τον παρουσίασε και ο μακάριος Ψαλμωδός να λέγει: «Ἀνοίξω ἐν παραβολαῖς τὸ στόμα μου, φθέγξομαι προβλήματα ἀπ᾿ ἀρχῆς(:Θα αρχίσω με διδακτικές παραβολικές ιστορίες, γεμάτες ιερά διδάγματα. Θα σας διηγηθώ αρχαία γεγονότα με βαθύτατα νοήματα)» [Ψαλ.77,2]. Πρόσεχε λοιπόν ότι εκπληρώθηκε αυτό που ειπώθηκε από τον Ψαλμωδό· γιατί συγκεντρώθηκε μεγάλο πλήθος γύρω από τον Ιησού από όλη την Ιουδαία, και τους μιλούσε με παραβολές. Επειδή όμως εκείνοι δεν ήταν ικανοί να γνωρίσουν τα μυστήρια τη βασιλείας των ουρανών, ο λόγος δεν ήταν φανερός και απόλυτα κατανοητός σε όλους· γιατί δεν ζητούσαν κανένα λόγο προκείμενου να αποδεχθούν την πίστη σε Αυτόν, αντίθετα αντιδρούσαν με τρόπο ανόσιο και στα κηρύγματά Του. Και πράγματι επέπλητταν εκείνους που ήθελαν να κάθονται κοντά Του και ασεβώντας προς εκείνους που διψούσαν τη δική Του διδασκαλία έλεγαν: «Δαιμόνιον ἔχει καὶ μαίνεται· τί αὐτοῦ ἀκούετε;(:Για να έχει τέτοια ιδέα για τον εαυτό του, πρέπει να έχει δαιμόνιο και γι’ αυτό παραλογίζεται. Γιατί τον προσέχετε και ακούτε αυτά που λέει;

)»[Ιω.10,20].

Δεν δόθηκε λοιπόν σε εκείνους η δυνατότητα να γνωρίσουν τα μυστήρια της βασιλείας των ουρανών, αλλά μάλλον σε εμάς που είμαστε πιο πρόθυμοι για την πίστη· γιατί ο ίδιος ο Κύριος μάς έδωσε τη δύναμη να κατανοούμε την παραβολή και τον μυστικό λόγο, τα λόγια των σοφών και τα αινίγματα.

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Δ Λουκᾶ καί τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ζ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Παναγιώτης Τρεμπέλας


Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Δ΄ΛΟΥΚΑ

ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Κατά Λουκάν, κεφάλαιο Η΄, εδάφια 4-15

4 Συνιόντος δὲ ὄχλου πολλοῦ καὶ τῶν κατὰ πόλιν ἐπιπορευομένων πρὸς αὐτὸν εἶπε διὰ παραβολῆς·5 Ἐξῆλθεν ὁ σπείρων τοῦ σπεῖραι τὸν σπόρον αὐτοῦ. Καὶ ἐν τῷ σπείρειν αὐτὸν ὃ μὲν ἔπεσε παρὰ τὴν ὁδόν, καὶ κατεπατήθη, καὶ τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ κατέφαγεν αὐτό·6 καὶ ἕτερον ἔπεσεν ἐπὶ τὴν πέτραν, καὶ φυὲν ἐξηράνθη διὰ τὸ μὴ ἔχειν ἰκμάδα·7 καὶ ἕτερον ἔπεσεν ἐν μέσῳ τῶν ἀκανθῶν, καὶ συμφυεῖσαι αἱ ἄκανθαι ἀπέπνιξαν αὐτό. 8 Καὶ ἕτερον ἔπεσεν εἰς τὴν γῆν τὴν ἀγαθήν, καὶ φυὲν ἐποίησε καρπὸν ἑκατονταπλασίονα. Ταῦτα λέγων ἐφώνει· ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω.

9 Ἐπηρώτων δὲ αὐτὸν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ λέγοντες· τίς εἴη ἡ παραβολὴ αὕτη; 10 Ὁ δὲ εἶπεν· ὑμῖν δέδοται γνῶναι τὰ μυστήρια τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, τοῖς δὲ λοιποῖς ἐν παραβολαῖς, ἵνα βλέποντες μὴ βλέπωσι καὶ ἀκούοντες μὴ συνιῶσιν.11 Ἒστι δὲ αὕτη ἡ παραβολή· ὁ σπόρος ἐστὶν ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ· 12 Οἱ δὲ παρὰ τὴν ὁδόν εἰσιν οἱ ἀκούσαντες, εἶτα ἔρχεται ὁ διάβολος καὶ αἴρει τὸν λόγον ἀπὸ τῆς καρδίας αὐτῶν, ἵνα μὴ πιστεύσαντες σωθῶσιν.13 Οἱ δὲ ἐπὶ τῆς πέτρας οἳ ὅταν ἀκούσωσι, μετὰ χαρᾶς δέχονται τὸν λόγον, καὶ οὗτοι ῥίζαν οὐκ ἔχουσιν, οἳ πρὸς καιρὸν πιστεύουσι καὶ ἐν καιρῷ πειρασμοῦ ἀφίστανται. 14 Τὸ δὲ εἰς τὰς ἀκάνθας πεσόν, οὗτοί εἰσιν οἱ ἀκούσαντες, καὶ ὑπὸ μεριμνῶν καὶ πλούτου καὶ ἡδονῶν τοῦ βίου πορευόμενοι συμπνίγονται καὶ οὐ τελεσφοροῦσι. 15 Τὸ δὲ ἐν τῇ καλῇ γῇ, οὗτοί εἰσιν οἵτινες ἐν καρδίᾳ καλῇ καὶ ἀγαθῇ ἀκούσαντες τὸν λόγον κατέχουσι καὶ καρποφοροῦσιν ἐν ὑπομονῇ.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

4 Και ενώ μαζευόταν πολύς λαός και έρχονταν από κάθε πόλη κοντά Του για να Τον ακούσουν, ο Κύριος τούς είπε με παραβολή: 5 «Βγήκε ο σποριάς στο χωράφι του, για να σπείρει τον σπόρο του.

Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς Δ Λουκᾶ καί τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ζ Οἰκουμενικῆς συνόδου.Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Δ΄ΛΟΥΚΑ

ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Προς Τίτον επιστολή, κεφάλαιο 3, εδάφια 8 έως 15

8 Πιστὸς ὁ λόγος· καὶ περὶ τούτων βούλομαί σε διαβεβαιοῦσθαι, ἵνα φροντίζωσι καλῶν ἔργων προΐστασθαι οἱ πεπιστευκότες τῷ Θεῷ. Ταῦτά ἐστι τὰ καλὰ καὶ ὠφέλιμα τοῖς ἀνθρώποις· 9μωρὰς δὲ ζητήσεις καὶ γενεαλογίας καὶ ἔρεις καὶ μάχας νομικὰς περιΐστασο· εἰσὶ γὰρ ἀνωφελεῖς καὶ μάταιοι. 10 Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, 11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος.

12 ῞Οταν πέμψω ᾿Αρτεμᾶν πρός σε ἢ Τυχικόν, σπούδασον ἐλθεῖν πρός με εἰς Νικόπολιν· ἐκεῖ γὰρ κέκρικα παραχειμάσαι. 13 Ζηνᾶν τὸν νομικὸν καὶ ᾿Απολλὼ σπουδαίως πρόπεμψον, ἵνα μηδὲν αὐτοῖς λείπῃ. 14 Μανθανέτωσαν δὲ καὶ οἱ ἡμέτεροι καλῶν ἔργων προΐστασθαι εἰς τὰς ἀναγκαίας χρείας, ἵνα μὴ ὦσιν ἄκαρποι.15 ᾿Ασπάζονταί σε οἱ μετ' ἐμοῦ πάντες. ἄσπασαι τοὺς φιλοῦντας ἡμᾶς ἐν πίστει.῾Η χάρις μετὰ πάντων ὑμῶν· ἀμήν.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

8Το ότι δικαιωθήκαμε και αναγεννηθήκαμε και θα κληρονομήσουμε την αιώνια ζωή είναι λόγος και αλήθεια αξιόπιστη. Και γι' αυτά τα θέματα θέλω να μιλάς με βεβαιότητα και με κύρος, για να φροντίζουν όσοι έχουν πιστέψει στον Θεό να πρωτοστατούν ακούραστα σε καλά έργα.

Σημαία μας, ποὺ ἐβάφη μὲ τὸ αἷμα Του, ὁ Τίμιος Σταυρός.

«Ο Χριστός είναι ο ανίκητος αρχιστράτηγος μας.
Σημαία μας, που εβάφη με το αίμα Του, ο Τίμιος Σταυρός.
Και σάλπιγξ, που μας καλεί στη μάχη, το κήρυγμα του Ευαγγελίου...
῞Ολοι να καταλάβουμε τον προορισμό μας· να γίνουμε αγωνισταί,να πολεμήσουμε για την πίστη μας, για τη δόξα του Θεού μας, για το Ευαγγέλιο· και τότε ο Κύριος Ιησούς Χριστος θα είναι μαζί μας εις αιώνας αιώνων· αμήν»

(Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, Ομιλία Ιερό Ναό Αγ. Τριάδος Αμπελοκήπων – Αθηνών 2-9-1962)

 πηγή

https://proskynitis.blogspot.com/2024/09/blog-post_541.html

13 Ὀκτωβρίου. † ΚΥΡΙΑΚΗ ΙϚ΄ (Δ΄ ΛΟΥΚΑ). «Τῶν θεοφόρων πατέρων τῆς ἐν Νικαίᾳ ζ΄ Οἰκουμενικῆς συνόδου (787)». Κάρπου, Παπύλου, Ἀγαθοδώρου καὶ Ἀγαθονίκης μαρτύρων (†251). Χρυσῆς νεομάρτυρος τῆς ἐκ Μογλενῶν (†1795), Μελετίου (Πηγᾶ) Ἀλεξανδρείας. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυριακῆς τῶν πατέρων, 11 Ὀκτωβρίου (Τίτ. γ´ 8-15).

Τιτ. 3,8              Πιστὸς ὁ λόγος· καὶ περὶ τούτων βούλομαί σε διαβεβαιοῦσθαι, ἵνα φροντίζωσι καλῶν ἔργων προΐστασθαι οἱ πεπιστευκότες τῷ Θεῷ. ταῦτά ἐστι τὰ καλὰ καὶ ὠφέλιμα τοῖς ἀνθρώποις·

Τιτ. 3,8                      Αυτός δε ο λόγος, που σου γράφω, είναι κατά πάντα αληθινός και αξιόπιστος. Και περί αυτών των μεγάλων αληθειών θέλω να διαβεβαιώνης και να πείθης τους Χριστιανούς, δια να φροντίζουν, όσοι έχουν πιστεύσει στον Θεόν, να μη μένουν εις την απλήν πίστιν, αλλά να πρωτοστατούν με ζήλον εις τα καλά έργα. Αυτά δε που είπα παραπάνω είναι έργα τα καλά και τα ωφέλιμα στους ανθρώπους.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible