Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 25-2-2019 ἕως 28-2-2019.

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί
Εἴθε ὁ ἐνανθρωπήσας δι' ἡμᾶς Κύριος Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, κάθαρση ἀπό τά πάθη καί ἀληθινά ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή. 
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. 
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr, τήν ἱστοσελίδα http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 25-2-2019 ἕως 28-2-2019.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospanagia3.blogspot.gr

Ἡ φιλαυτία καί οἱ συνέπειές της, Ἁγίου Παϊσίου (Πάθη καί ἀρετές), Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ φιλαυτία καί οἱ συνέπειές της, Ἁγίου Παϊσίου (Πάθη καί ἀρετές), Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου ,10-11-2018, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://www.hristospanagia.gr/ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com, Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.com/2...

Κυριακή τῆς Ἀπόκρεω, Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ (Ματθ.25,31-46)
           ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ,

 «Ἐξήγησις πομνηματική ες τό κατά Ματθαίον Εαγγέλιον», κεφ.κε΄, εδάφιο 31
  «ταν δ λθ υἱὸς το νθρώπου ν τ δόξ ατοῦ(:Όταν λοιπόν έλθει ο Υιός του ανθρώπου με όλη τη δόξα Του)» [Ματθ.25,31]

     Πώς όμως θα έρθει, πώς θα εμφανιστεί; Όπως δήλωσε ο ίδιος αλλού, λέγοντας: «κατότε ψονται τν υἱὸν το νθρώπου ρχόμενον π τν νεφελν το ορανο μετ δυνάμεως κα δόξης πολλς(:Και θα δουν τον υιό του ανθρώπου να έρχεται καθισμένος στα σύννεφα του ουρανού με δύναμη και συνοδεία αγγέλων και με δόξα πολλή)»[Ματθ.24,30]. Θα έρθει δηλαδή, όχι πια με ταπεινή όψη, ούτε με τη μικροπρέπεια τη δική μας, αλλά με δόξα και δύναμη θεϊκή. Θα ακούσεις και στα δύο ουσιαστικά το επίθετο «πολλή»· διότι με δύναμη πολλή και με δόξα πολλή θα κάνει τη δεύτερη θεϊκή παρουσία Του, γιατί την προηγούμενη  την έκανε με αδύναμη και περιφρονημένη όψη, όση δηλαδή ήταν σε θέση να δουν οι πολλοί. Γιατί όμως επάνω σε σύννεφο; Επειδή έτσι εμφανίζεται πάντοτε ο Θεός: «νέφη κα γνόφος κύκλ ατοῦ(:Απρόσιτη και ακατάληπτη είναι η τελειότητά Του, σαν μια νεφέλη και γνόφος να απλώνεται γύρω Του)»[Ψαλμ.96,2] και «δο Κύριος κάθηται π νεφέλης κούφης(:Ιδού,ο Κύριος κάθεται επάνω σε ελαφρά ταχυκίνητη νεφέλη)»[Ησ.19,1].
    Και πάλι: « τιθες νέφη τν πίβασιν ατοῦ(:αυτός που επιβαίνει επάνω στα νέφη σαν σε πολυτελή ταχέα άρματα)»[Ψαλμ.103,3] και «κα τατα επν βλεπόντων ατν πήρθη, κα νεφέλη πέλαβεν ατν π τν φθαλμν ατν(:Και αφού τα είπε αυτά, ενώ εκείνοι Τον έβλεπαν, ανυψώθηκε προς τον ουρανό, και ένα σύννεφο ολόφωτο παρουσιάστηκε σαν όχημα κάτω απ’ Αυτόν, Τον παρέλαβε και Τον απέκρυψε από τα μάτια τους)»[Πραξ.1,9]. Έτσι βέβαια Τον βλέπει και ο Δανιήλ [Δαν.7,13: « θεώρουν ν ράματι τς νυκτς κα δο μετ τν νεφελν το ορανο ς υἱὸς νθρώπου ρχόμενος ν κα ως το παλαιο τν μερν φθασε κα νώπιον ατο προσηνέχθη(:Έβλεπα με προσοχή σε όραμα της νυκτός και ιδού κάποιος, ως Υιός ανθρώπου, ερχόταν επί των νεφελών του ουρανού και έφθασε μπροστά στον Παλαιόν των ημερών και οδηγήθηκε προς Αυτόν από τους αγγέλους με δόξα)», έτσι λοιπόν θα έρθει και τότε, όχι κρυφά, αλλά ως Θεός και Κύριος με δόξα τέτοια που ταιριάζει σε Θεό, και όλα θα τα μεταβάλει προς το καλύτερο. Γιατί θα αναστηθούν οι νεκροί και θα απαλλαγεί από τη φθορά αυτό το ευάλωτο στα πάθη σώμα και θα φορέσει την αθανασία, την οποία θα του δώσει ο Χριστός, και θα κάνει όμοιας μορφής με το δοξασμένο σώμα Του εκείνους που πιστεύουν σε Αυτόν. Γι’ αυτό και ο Ίδιος το γεγονός αυτό το ονομάζει απολύτρωση, λέγοντας: «ρχομένων δ τούτων γίνεσθαι νακύψατε κα πάρατε τς κεφαλς μν, διότι γγίζει πολύτρωσις μν(:Όταν αρχίσουν να γίνονται αυτά, εσείς, τα μέλη της Εκκλησίας μου, μη φοβηθείτε, αλλά πεταχτείτε επάνω γεμάτοι ελπίδα˙ σηκώστε τα κεφάλια σας ψηλά, που έως τότε θα είναι σκυμμένα εξαιτίας των θλίψεων που θα σας έχουν βρει. Αναθαρρήστε, διότι πλησιάζει η απολύτρωσή σας και η τέλεια απαλλαγή σας από τα δεινά της ζωής αυτής)»[Λουκ.21,28].

Ὁ τελευταῖος ἀσπασμός τοῦ Ἀββᾶ Ἁγιόδουλου

Σχετική εικόνα

 Ἀπό τό "Λειμωνάριον" τοῦ Ἰ. Μόσχου, κεφ. 11

  Λίγο ἀπέμενε στόν ἀββᾶ Ἁγιόδουλο, τόν ἡγούμενο τῆς λαύρας τοῦ Αγίου Γερασίμου, προκειμένου νά φτάσει καί πάλι στό ἀγαπημένο του μοναστήρι. 
 Λίγες δεκάδες μέτρα καί θά εἰσερχόταν ἀπό τή στενή θύρα πού θύμιζε σ’ αὐτόν καί στούς ἄλλους καλογέρους τή στενότητα ὁδοῦ γιά τήν ὁποία εἶχε μιλήσει ὁ Κύριος. 
  Συνήθιζε νά ἀποσύρεται κατά καιρούς σ’ ἕνα σπήλαιο πού εἶχε βρεῖ καί εἶχε διαμορφώσει σάν ἐρημητήριό του κοντά στόν Ἰορδάνη ποταμό· ἐκεῖ προσευχόταν μέ ἀλάλητους στεναγμούς, ἐκεῖ μποροῦσε νά ἀφήσει πιό ἐλεύθερο τόν ἑαυτό του νά κλάψει καί νά πενθήσει γιά τίς ἁμαρτίες του καί γιά τίς ἁμαρτίες τῶν μοναχῶν πού ἡ χάρη τοῦ Θεοῦ τοῦ εἶχε ἐμπιστευτεῖ. 
  Κι ἀκόμη: ἐκεῖ εὕρισε χρόνο νά μελετήσει τά κείμενα τῶν προγενεστέρων ἁγίων Πατέρων του, κυρίως ὅμως νά ἐντρυφήσει στήν ἀγαπημένη του Γραφή, τήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη. Ἔνοιωθε, ὅταν ἔπιανε στά χέρια του τόν λόγο τοῦ Θεοῦ, σάν νά βρισκόταν μπροστά στόν Κύριο καί Θεό του· γονάτιζε καί μελετοῦσε, κι ἦταν σάν νά λειτουργοῦσε στήν ἁγία Τράπεζα τοῦ μοναστηριοῦ του, ἐνῶ συχνά αἰσθανόταν σάν νά ἐξέρχεται ἀκτίνα φωτεινή μέσα ἀπό τίς σελίδες τῶν χειρογράφων τῆς Γραφῆς καί νά εἰσέρχεται στό βάθος τῆς καρδιᾶς του, προξενώντας του κυματισμούς κατάνυξης καί ἀγαλλίασης.

  Τά πόδια τοῦ ἀββᾶ μετροῦσαν τά τελευταῖα μέτρα πρίν τό μοναστήρι του, σηκώνοντας κάποιο μικρό σύννεφο σκόνης, μά τή φορά αὐτή ὁ νοῦς του βρισκόταν ἐντελῶς ἀλλοῦ. 
  Ἔβλεπε τή θύρα κι ἦταν σάν νά μήν… τήν ἔβλεπε. Κι ἄν δέν ἦταν μονόδρομος ὁ δρόμος γιά τό μοναστήρι, κι ἄν δέν ἦταν ἡ συνήθεια πού τό σῶμα πορεύεται χωρίς πολλές φορές νά μετέχει ὁ νοῦς, δέν ξέρει ἄν θά ἔφτανε τελικά στή λαύρα καί τά ἀγαπημένα παιδιά του. Γιατί αὐτό πού εἶχε ζήσει πρίν λίγη σχετικά ὥρα ἦταν τόσο συγκλονιστικό, τό θαῦμα πού ἐπέτρεψε ὁ Θεός νά ζήσει ἦταν γι’ αὐτόν τόσο μεγάλο, πού τά δάκρυά του, δάκρυα εὐχαριστίας καί εὐγνωμοσύνης πρός Ἐκεῖνον, δέν σταμάτησαν ἔκτοτε οὔτε λεπτό, ἐνῶ ἡ θαυμαστή ἐμπειρία του ἀποτελοῦσε διαρκῶς τό «ἀντικείμενο» τῆς ὅρασής του.
 Τί εἶχε συμβεῖ λοιπόν;

Ἕνας ἐξαντλημένος στό πνεῦμα τῆς ὑπομονῆς, ἄνθρωπος μέ μία κραυγή, ζήτησε ἀπό τόν Κύριο νά τερματίσει τή ζωή του.

 Ένας εξαντλημένος στο πνεύμα της υπομονής, άνθρωπος με μια κραυγή, ζήτησε από τον Κύριο να τερματίσει τη ζωή του. 

"Εντάξει", είπε ο άγγελος που εμφανίστηκε στον άρρωστο, "ο Κύριος, που είναι απροσδιόριστα καλός, υποτάσσεται στην προσευχή σας". - Αυτός σταματά την προσωρινή σας ζωή, μόνο με την προϋπόθεση: αντί ενός έτους ασθένειας στη γη, με τον οποίο κάθε άνθρωπος καθαρίζεται σαν χρυσό στη φωτιά, συμφωνείτε να περάσετε τρεις ώρες στην περιοχή της κόλασης; Οι αμαρτίες σας απαιτούν τον καθαρισμό των παθήσεων της δικής σας σάρκας, πρέπει να είστε χαλαρός για ένα ακόμη έτος, επειδή για εσάς και για όλους τους πιστούς δεν υπάρχει άλλος δρόμος προς τον ουρανό, εκτός από τον κανόνα που έχει βάλει ο Θεός στον αμαρτωλό άνθρωπο. Με αυτόν τον τρόπο θα  βρεθείτε - σε αυτά τα βασανιστήρια μόνο για τρεις ώρες και στη συνέχεια, με τις προσευχές του Αγίων της Εκκλησίας , θα σωθείτε. 

Ο πάσχων σκέφτηκε: ένα έτος ασθένειας στη γη είναι τρομερό, καλύτερα θα υπομείνω τρεις ώρες σε αυτά τα ατελείωτα βασανιστήρια, είπε στον εαυτό του, παρά ένα χρόνο στη γη.

- Συμφωνώ με την κόλαση! - Είπε, τέλος, στον  άγγελο. Ο άγγελος έλαβε ήσυχα την πάσχουσα ψυχή  και, αφού την κατέληξε στο υποκόσμο της κόλασης, αποσύρθηκε από τον πάσχοντα με λόγια παρηγοριάς: «Σε τρεις ώρες θα έρθω να σε πάρω !»

Ὁ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας δέν ἀναγνωρίζει τήν «Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας», οὔτε μνημονεύει τόν «προκαθήμενό» της Ἐπιφάνιο.

Πρωτοπρεσβύτερος
Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος . Ν. γ. Νικολάου Πατρν
τηλ. 6945-377621,  agotsopo@gmail.com
                                                                                                                           Πάτρα  1 . 3 . 2019

      
1. ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον Ι. Ν. ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΘΩΝΙΤΟΥ                    της ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ   ΚΙΝΣΑΣΑΣ  του  ΚΟΓΚΟ.  
ΠΕΜΠΤΗ  21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019




2. ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ κατά την ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ                                 του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΑΝΑΓΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΝΑΓΚΑΣ του  ΚΟΓΚΟ.  
ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 






Κυριακή τῆς Ἀπόκρεω, Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν Δευτέρα Παρουσία καί τήν Τελική Κρίση


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ (Ματθ. κε΄31-46)
  Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

       (ομιλία ΟΘ΄ από το Υπόμνημα του αγίου στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο)

    « ταν δ λθ υἱὸς το νθρώπου ν τ δόξ ατο κα πάντες ο γιοι γγελοι μετ᾿ ατο, τότε καθίσει π θρόνου δόξης ατο, κα συναχθήσεται μπροσθεν ατο πάντα τ θνη, κα φοριε ατος π᾿ λλήλων σπερ ποιμν φορίζει τ πρόβατα π τν ρίφων, κα συναχθήσεται μπροσθεν ατο πάντα τ θνη, κα φοριε ατος π᾿ λλήλων σπερ ποιμν φορίζει τ πρόβατα π τν ρίφων(: Όταν λοιπόν έλθει ο Υιός του ανθρώπου με τη δόξα Του και μαζί Του όλοι οι άγιοι άγγελοι, τότε θα καθίσει σε θρόνο ένδοξο και λαμπρό. Και θα συναχθούν μπροστά Του όλα τα έθνη, όλοι δηλαδή οι άνθρωποι που έζησαν απ’ την αρχή της δημιουργίας μέχρι το τέλος του κόσμου. Και θα τους χωρίσει τον ένα από τον άλλο, όπως ο βοσκός χωρίζει τα πρόβατα από τα ερίφια.  Και θα τοποθετήσει τους δικαίους, που είναι ήμεροι σαν τα πρόβατα, στα δεξιά Του· ενώ τους αμαρτωλούς, που είναι ατίθασοι και άτακτοι σαν τα ερίφια, θα τους βάλει στα αριστερά Του)»[Ματθ.25,31-33].
    Και τους μεν θα τους αποδεχτεί, επειδή όταν Αυτός πεινούσε, Τον έθρεψαν, και όταν Αυτός διψούσε, Του έδωσαν νερό να πιει, και όταν Αυτός ήταν ξένος, Τον φιλοξένησαν και Τον περιποιήθηκαν, και όταν Αυτός ήταν γυμνός Τον έντυσαν, και όταν ήταν ασθενής, Τον επισκέφθηκαν, και όταν βρισκόταν στη φυλακή, πήγαν να Τον δουν. Και θα τους δώσει ως ανταμοιβή την ουράνια Βασιλεία. Όσους όμως έκαναν τα αντίθετα, θα τους στείλει στο πυρ το αιώνιο, που έχει ετοιμασθεί για το διάβολο και τους πονηρούς αγγέλους του.  
    Την περικοπή αυτή τη γλυκύτατη, στην οποία δεν παραλείπουμε διαρκώς να επανερχόμαστε, και με την οποία, ως τελευταία, πολύ ορθώς ολοκληρώνεται ο λόγος, ας την ακούσουμε τώρα με κάθε προσοχή και κατάνυξη μεγάλη. Διότι σ’ αυτήν γίνεται πολύς λόγος για τη φιλανθρωπία και την ελεημοσύνη. Για το θέμα αυτό και προηγουμένως μίλησε γι’ αυτή με διάφορους τρόπους, ενώ εδώ ομιλεί σαφέστερα και εμφαντικότερα, καθώς δεν παρουσιάζει εδώ δύο ή τρία ή πέντε πρόσωπα, αλλά ολόκληρη την οικουμένη.  Μολονότι στην πραγματικότητα, και οι προηγούμενες περικοπές, οι οποίες ανέφεραν δύο πρόσωπα, δεν εννοούσαν ακριβώς δύο μόνο, αλλά δύο κατηγορίες ανθρώπων, όσους παρακούουν στις θείες εντολές και όσους υπακούουν.

Ὁ Καποδίστριας μεριμνοῦσε γιά τό ἄν προσεύχονταν οἱ στρατιῶτες

Ο Καποδίστριας μεριμνούσε για το αν προσεύχονταν οι στρατιώτες

  Του π. Διονυσίου Ταμπάκη – Ναύπλιον

ΔΕΟΣ καταλαμβάνει όποιον διαβάσει μία επιστολή του Νεομάρτυρος της Ρωμηοσύνης Κυβερνήτου Ιωάννου Καποδίστρια, προς τον μόνιμο στρατιωτικό Ιερέα (Αρχιμ. Ιωακείμ Φυνδανάκη).
Αντικρίζεις εκεί έναν ολόκληρο Πρωθυπουργό να γίνεται παράλληλα και Γέρων-Στάρετς, της πίστεώς μας.
Η επιστολή αυτή, μπορεί να ήταν υπηρεσιακή, όμως, αποπνέει την ζέουσα πίστη στην Ορθόδοξο Λατρευτική και Μυστηριακή ζωή του οσίου Κυβερνήτου.
Ο Ι. Καποδίστριας, αν και κατακλυζόμενος από σωρεία προβλημάτων και δυσχερειών, αφιέρωσε χρόνο και σκέψη για να νουθετήσει, ως άλλος Πνευματικός, τα περί Αγιοπνευματικής ζωής των υποψηφίων αξιωματικών του Στρατού.
«Χρηματισμοί προς τον Ιερέα του τακτικού σώματος
Ναύπλιο, 28 Φεβρουαρίου 1829
Δια του συναπτομένου διατάγματος η κυβέρνησις σας εμπιστεύει την Ιερατείαν του τακτικού σώματος… αξιωματικιοί και υπαξιωματικοί και στρατιώται, οι νυν εν Ναυπλίω εφεδρεύοντες, θέλουσιν εκπληρώσει κατά την ενεστώσαν Τεσσαρακοστήν τα χρέη της ιεράς ημών πίστεως, τα της εξομολογήσεως, λέγω, και μεταλήψεως, εν οις και θέλετε τοις δώσει πάσαν την πνευματικήν υμών βοήθειαν και παράστασιν, συμπαραινούντες ως πατήρ εις την στρατιωτικήν νεολαίαν την προς την Πατρίδα πίστιν και το επιεικές της διαγωγής.

9ήμερο προσκύνημα στούς Ἁγίους Τόπους καί Σινά ἀπό 17/07/2019 ἕως 25/07/2019


9ήμερο προσκύνημα Άγιους Τόπους - Σινά
  
1η ημ.17/07/2019 Τετάρτη: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ – ΤΕΛ ΑΒΙΒ
Συνάντηση  το βράδυ στο  Αεροδρόμιο Μακεδονία  στις 21:00 και απευθείας πτήση με την Aegean air για Τελ Αβίβ.  Άφιξη και επιβίβαση στο λεωφορείο και προσκύνημα στον Άγιο Γεώργιο στη Λύδα. Μεταφορά στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση και ξεκούραση.
1η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
2η ημ.18/07/2019 Πέμπτη: ΦΡΕΑΡ ΙΑΚΩΒ- ΒΗΘΑΝΙΑ- ΕΝΤΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ
Μετά το πρωινό αναχώρηση για προσκύνημα στο Φρέαρ Ιακώβ στην Σαμάρεια όπου φυλάσσεται το σκήνωμα του Αγ. Φιλούμενου. Συνεχίζουμε  για  προσκύνημα στη Μονή της Αγίας Μάρθας και Μαρίας στη Βηθανία και το Όρος των Ελαιών απ’ όπου ανελήφθη ο Κύριος. Προσκύνημα στην Γεθσημανή στον Τάφο της Παναγίας  και τέλος προσκύνημα  στον Βράχο της Αγωνίας. Επίσκεψη στη Σιών όπου βρίσκονται το υπερώο και στο σπίτι του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου. Τέλος προσκύνημα στο Ναό της Αναστάσεως (Πανάγιο Τάφο, Γολγοθά, Αποκαθήλωση, Εύρεση Τιμίου Σταυρού). Βαδίζοντας στην οδό του Μαρτυρίου (Via Dolorosa) θα προσκυνήσουμε στο Πραιτώριο (φυλακή του Χριστού) και στο σπίτι των Αγ. Ιωακείμ και Άννης.                
2η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
3η ημ.19/07/2019 Παρασκευή: ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ-ΣΙΝΑ
Αναχώρηση για τη χερσόνησο του Σινά και την Ιερά Μονή της Αγίας Αικατερίνης μέσω Νεκράς Θάλασσας. Διέλευση των συνόρων Ισραήλ-Αιγύπτου. Άφιξη στο Μοναστήρι, τακτοποίηση στους ξενώνες και διανυκτέρευση. Τα μεσάνυχτα ανάβαση στην Αγία Κορυφή (Χωρήβ) για όσους το επιθυμούν.
3η διανυκτέρευση στην Ι. Μ. Αγ. Αικατερίνας
ημ.20/07/2019 Σάββατο: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Θεία λειτουργία στο καθολικό της Μονής για όσους θα παραμείνουν στην Μονή. Προσκύνηση των λειψάνων της Αγίας Αικατερίνη, ξενάγηση εντός και πέριξ της Μονής.
4η διανυκτέρευση στην Ι. Μ. Αγ. Αικατερίνας

Τήν πρώτη Μαρτίου κάθε ἕτους ἐμεῖς ἐδῶ ἑορτάζουμε ἰδιαιτέρως τόν Ἅγιο Δαβίδ (David) τῆς Οὐαλίας.


 Την πρώτη Μαρτίου κάθε έτους εμείς εδώ εορτάζουμε ιδιαιτέρως τον Άγιο Δαβίδ (David) της Ουαλίας. Τον φωτισμένο πνευματικό καθοδηγητή, ιδρυτή πλήθους Ιερών Μονών και αυστηρό ασκητή που έζησε και έδρασε κατά τον έκτο μ.Χ. αιώνα στην ευλογημένη γη της Γηραιάς Αλβιώνος. Ο κανόνας που με τους μοναχούς του ακολουθούσε κατά μίμηση του κανόνος των ασκητών της Αιγύπτου, προέβλεπε σκληρή σωματική εργασία και αδιάλειπτη προσευχή ενώ σε καθημερινή βάση η διατροφή τους περιελάμβανε μόνο νερό, ψωμί και λαχανικά.
Ο Άγιος απεικονίζεται να στέκεται σε όρθια στάση σε ένα ανάχωμα με ένα περιστέρι στον ώμο του. Ο θρύλος διηγείται ότι μια φορά ενώ κήρυττε, ένα περιστέρι κατέβηκε και κάθισε στον ώμο του και η γη ανυψώθηκε στο μέρος που στεκόταν για να τον σηκώσει ψηλά πάνω από τον λαό, ώστε να μπορέσουν να τον δουν και να τον ακούσουν όλοι οι παρευρισκόμενοι.

Ἑλληνικά καί Σερβικά

 http://apantaortodoxias.blogspot.com/2019/01/2_9.html?m=1

3 Μαρτίου. ♰ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ. "Μνεία τῆς δευτέρας καί ἐνδόξου παρουσίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ". Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Κυρ. ἀπόκρεω. (Α΄ Κορ. η΄ 8 - θ΄ 2).
Α Κορ. 8,8          βρῶμα δὲ ἡμᾶς οὐ παρίστησι τῷ Θεῷ· οὔτε γὰρ ἐὰν φάγωμεν περισσεύωμεν, οὔτε ἐὰν μὴ φάγωμεν ὑστερούμεθα.
Α Κορ. 8,8                Μαθετε, λοιπόν, όλοι ότι το οιανδήποτε φάγητον και τα ειδωλόθυτα, δεν μας δίδουν ηθικήν αξίαν και δεν μας παρουσιάζουν ως εναρέτους και αρεστούς ενώπιον του Θεού. Διότι ούτε εάν φάγωμεν τα ειδωλόθυτα, με την ορθήν πεποίθησιν ότι αυτά είναι κοινά κρέατα, προχωρούμεν και πλεονάζομεν εις αρετήν ούτε εάν δεν φάγωμεν βραδυπορούμεν και καθυστερούμεν εις αυτήν

2 Μαρτίου. ♰ Ψυχοσάββατον. Ἡσυχίου μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Κοιμηθέντων. (Α΄ Θεσ. δ΄ 13-17).
Α Θεσ. 4,13        Οὐ θέλομεν δὲ ὑμᾶς ἀγνοεῖν, ἀδελφοί, περὶ τῶν κεκοιμημένων, ἵνα μὴ λυπῆσθε καθὼς καὶ οἱ λοιποὶ οἱ μὴ ἔχοντες ἐλπίδα.
Α Θεσ. 4,13               Δεν θέλομεν δε, αδελφοί, να ευρίσκεσθε εις άγνοιαν σχετικώς με αυτούς, οι οποίοι έχουν αποθάνει, δια να μη λυπήσθε, όπως λυπούνται οι άλλοι, που δεν έχουν καμμίαν αλπίδα αναστάσεως και αιωνίου ζωής.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible