Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Ρήσεις καί Διηγήσεις Ἁγίου Παϊσίου (κζ-ρβ). Ἀπό τήν Ἀσκητική καί Ἠσυχαστική Ἁγιορείτικη Παράδοση



Ϟ­ζ’

«Ὑ­πα­κο­ή στόν Γέ­ρον­τα εἶ­ναι, ἄς ὑ­πο­θέ­σου­με, σάν ἕ­να βό­τα­νο πού χρει­ά­ζε­ται, ὅ­ταν εἶ­σαι κρυ­ω­μέ­νος. Ρω­τᾶς τόν Γέ­ρον­τα, σοῦ τό δεί­χνει καί τό παίρ­νεις. Τε­λει­ώ­νει ἡ ὑ­πό­θε­ση. Ἐ­νῶ ὅ­ταν εἶ­σαι μό­νος σου, δο­κι­μά­ζεις ὅ­λα τά βό­τα­να, μέ­χρι νά βρῆς τό κα­τάλ­λη­λο· καί ἴ­σως μέ­χρι νά τό βρῆς θά ᾿χεις πά­θει με­γα­λύ­τε­ρη ζη­μιά ἀ­πό τήν ὠ­φέ­λεια πού σοῦ προ­σφέ­ρει».

Ϟ­η’

«Ἡ πολ­λή δου­λειά ἀ­γρι­εύ­ει τόν ἄν­θρω­πο, τόν κά­νει ἀ­γρί­μι. Θέ­λει ἡ δου­λειά νά εἶ­ναι κα­τευ­θυ­νό­με­νη ἀ­πό πά­νω, μέ διάκριση, ἀ­πό τόν Γέροντα».

Ϟ­θ’

«Στά ἐρ­χό­με­να χρό­νια πολ­λοί ἄν­θρω­ποι θά γί­νων­ται μο­να­χοί, ἐ­πει­δή θά βα­ρι­οῦν­ται τά μπου­ζού­κια καί θά ὑ­πο­φέ­ρουν ἀ­πό κε­νό στήν ψυ­χή τους. Θά ἔρ­χων­ται στό Μο­να­στή­ρι καί θά κά­νουν ἄ­σκη­ση, νη­στεῖ­ες, ἀλ­λά δέν θά βρί­σκουν τί­πο­τε, δι­ό­τι θά τούς λεί­πουν οἱ ἀ­πα­ραί­τη­τες προ­ϋ­πο­θέ­σεις. Δι­ό­τι, γιά νά βρῆς, πρέ­πει νά ἔ­χης αὐ­τές τίς προ­ϋ­πο­θέ­σεις. Τό πρῶ­το εἶ­ναι ἡ εὐ­αι­σθη­σί­α. Ἄν δέν ἔ­χης εὐ­αι­σθη­σί­α, θά μεί­νεις σέ μί­α ξε­ρή ἀ­σκη­τι­κό­τη­τα, ὅ,τι κι ἄν κά­νης».

Φοβᾶμαι ὅτι γινόμαστε μάρτυρες μιᾶς συγκάλυψης τῆς ὑπόθεσης τοῦ κορωνοϊοῦ


Μετάφραση για την ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

Γράφει ο Karil Sikora, ιατρός-ογκολόγος

Ελπίζω να αποδειχθώ λάθος. Όχι για προσωπική δικαίωση, αλλά για να μπορέσουν όσοι επηρεάστηκαν περισσότερο από τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας να ησυχάσουν.

Όλοι αξίζουμε πανδημικές απαντήσεις – το άτομο με καρκίνο που τώρα δεν θεραπεύεται λόγω αδικαιολόγητων καθυστερήσεων, η ανύπαντρη μητέρα που είναι παγιδευμένη σε ένα μικροσκοπικό διαμέρισμα μέσα στο ζεστό καλοκαίρι με τρία μικρά παιδιά, οι οικογένειες που αναγκάστηκαν να πουν το τελευταίο αντίο σε αγαπημένα πρόσωπα μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο και οι ευκαιρίες για εκπαίδευση που έχασε ένα ευφυές παιδί από μια φτωχή οικογένεια που δεν είχε υπολογιστή.

Ήταν όλα τόσο ανείπωτα βάναυσα, ήταν όμως αναγκαίο κακό για να σωθούν ζωές; Αυτό είναι το κεντρικό ερώτημα σε όλη την περίπλοκη έρευνα. Είναι κάτι που φοβάμαι δεν θα είναι ικανό να παράγει μία δίκαιη και αμερόληπτη απάντηση από ένα ίδρυμα το οποίο πίεσε για απαγορεύσεις κυκλοφορίας, κοινωνική απόσταση, χρήση μάσκας και απολύμανση σε κάθε πιθανή ευκαιρία. Άντρες με φωσφοριζέ γιλέκα και ντοσιέ ξεπήδησαν από το πουθενά. Ποιος πραγματικά το ζήτησε αυτό και ήταν ποτέ απαραίτητο;

Φοβάμαι πως βλέπουμε τις απαρχές μιας μεγάλης συγκάλυψης του Κορωνοϊού, ενός καταστροφικού ξεπλύματος – παρά τις αξιοσέβαστες προσπάθειες της βαρόνης Heather Hallett – με την ιστορία να ξαναγράφεται μπροστά στα μάτια μας. Οι πολιτικοί είναι απελπισμένοι να σώσουν τους εαυτούς τους κραδαίνοντας τα διαπιστευτήριά τους κατά των απαγορεύσεων της κυκλοφορίας σε κάθε δυνατή ευκαιρία. Αυτό θα έπρεπε να μας λέει προς ποια κατεύθυνση πνέουν οι πολιτικοί άνεμοι. Πολλοί είναι ήδη τελειωμένοι οπότε τι τους νοιάζει;

Γερμανία: Πάνω ἀπό 300.000 καταγγελίες γιά παρενέργειες τοῦ ἐμβολίου τῆς Pfizer/BioNtech


Ἔχουν γίνει 338.857 καταγγελίες γιά ὕποπτες παρενέργειες, οἱ 54.879 πολύ σοβαρές μέ κάποια νοσοκομεῖα νά ἔχουν δημιουργήσει εἰδικά ἰατρεῖα γιά τίς παρενέργειες.
Ἀποζημίωση χιλιάδων εὐρώ ζητοῦν ἀπό τήν BioNTech, ἑκατοντάδες Γερμανοί πολῖτες πού ἐμβολιάστηκαν κατά τῆς covid, ἰσχυριζόμενοι ὅτι τά ἐμβόλια τούς προκάλεσαν σοβαρές παρενέργειες.

Εἶναι ἡ πρώτη δίκη πού ξεκινᾶ στή Γερμανία ἐναντίον της BioNTech, τοῦ γερμανικοῦ ἐργαστηρίου τό ὁποῖο ἀνέπτυξε μαζί μέ τή Pfizer ἕνα ἀπό τά ἐμβόλια κατά τοῦ κορονοιοῦ

Σύμφωνα μέ τόν Εὐρωπαϊκό Ὀργανισμό Φαρμάκων (EMA), στή διάρκεια τοῦ πρώτου ἔτους τῆς πανδημίας ἐκτιμᾶται ὅτι... τά ἐμβόλια κατά τῆς covid βοήθησαν νά σωθοῦν σχεδόν 20 ἑκατομμύρια ζωές.

Ὅμως κάποιοι ἄνθρωποι ἰσχυρίζονται ὅτι ἐπηρέασαν ἀρνητικά τήν ὑγεία τους. Στή Γερμανία ἔχουν ξεκινήσει νά ὑποβάλλονται ἑκατοντάδες προσφυγές, μέ αἴτημα νά ἀναγνωριστεῖ ἡ σχέση μεταξύ τοῦ ἐμβολιασμοῦ καί τῆς ἐμφάνισης διάφορων παθολογιῶν.

Στό Ἀμβοῦργο ἡ πρώτη δίκη
Σήμερα δικαστήριο στό Ἀμβοῦργο θά εἶναι τό πρῶτο πού θά ἐξετάσει τήν ἀγωγή Γερμανίδας ἡ ὁποία ζητεῖ ἀποζημίωση 150.000 εὐρώ γιά τίς βλάβες πού ὑποστηρίζει πώς ὑπέστη ἀπό τό ἐμβόλιο τῶν BioNTech-Pfizer.

Κυριακή Γ Ματθαίου. «Τί νά ζητᾶμε ἀπό τόν Θεό». π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ;»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 9-7-1989]

(Β219)

Η σημερινή ευαγγελική περικοπή, αγαπητοί μου, είναι ένα απόσπασμα από την επί του Όρους ομιλία του Κυρίου μας. Στην ομιλία Του αυτή ο Κύριος, που είναι μία, θα λέγαμε, συναγωγή, ένα μάζεμα, πλουσιοτάτη συναγωγή διδαχών πνευματικού βίου και προσανατολισμού, μας τονίζει όπως είδαμε, ότι ο γήινος θησαυρός σκοτίζει τον νου και δεν τον αφήνει να δει τα αγαθά του ουρανού. Αυτό είναι το ένα θέμα από αυτό το απόσπασμα από την επί του Όρους ομιλία του Κυρίου. Γι΄αυτό, λέει, αν ξεκίνησες, άνθρωπε, με στόχο σου τα ουράνια αγαθά, αλλά προσβλέπεις με πάθος και εις την φιλαργυρίαν, δηλαδή εις την αγάπη του χρήματος -φιλαργυρία δεν θα πει τσιγκουνιά, θα πει αγάπη προς το χρήμα, φίλος του αργυρίου- πρέπει να μάθεις ότι δεν μπορείς, λέει ο Κύριος, να δουλεύεις σε δύο αφεντικά, στον Θεό και στο χρήμα.

Κατόπιν, ένα δεύτερο σημείο, αναφέρεται ο Κύριος με πολλές εικόνες και παραδείγματα από την Δημιουργία, όπως τα κρίνα του αγρού, όπως τα πουλάκια, όπως ο Σολομών πώς ντύθηκε κ.τ.λ. ότι η αγωνιώδης φροντίδα για την ζωή σου δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία ολιγοπιστία· διότι δεν σκέφτηκες ότι πάνω από σένα φροντίζει ο ουράνιος Πατήρ. Συνεπώς αν έχεις αυτήν την αγωνιώδη φροντίδα, αυτή θα σε βλάψει.

Και τελειώνει με ένα συμπέρασμα επάνω σε αυτές τις δύο θέσεις της αγάπης προς τα χρήματα και της αγωνιώδους φροντίδος. Τελειώνει με το εξής συμπέρασμα ο Κύριος: «Ζητεῖτε δέ πρῶτον τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καί τήν δικαιοσύνην αὐτοῦ καί ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν». «Ζητάτε», λέει, «πρώτα την Βασιλεία του Θεού· ύστερα την δικαιοσύνη του Θεού· και όλα τα άλλα θα σας προστεθούν».

Βέβαια, ο Κύριος δεν εννοούσε ότι αρνείται την σημασία του χρήματος, όταν έλεγε «Τι φροντίζετε και τι μεριμνάτε;» ή ακόμη ότι… «Τι θέλεις να μαζεύεις χρήματα;», διότι το χρήμα αντιπροσωπεύει τον κόπον, τον μόχθον του ανθρώπου. Είναι καθ’ εαυτό το χρήμα άνευ σημασίας. Μάλιστα στην εποχή μας -γιατί παλιότερα είχε μία ανταπόκριση αξίας, μια αξία πραγματική- σήμερα που έχομε το χαρτονόμισμα επί παραδείγματι, το χρήμα δεν είναι παρά ένα αντιπροσωπευτικό, που έρχεται να μας πει ότι αυτό αντιπροσωπεύει κάποιον κόπον, μίαν αξίαν. Αντιπροσωπεύει. Δεν έχει καθ’ εαυτό το χρήμα μία αξία. Και συνεπώς είναι χρήσιμο διότι θα μπορούσε με τον τρόπον αυτόν κανείς να έχει μία συναλλαγή ή μία ανταλλαγή αγαθών. Κι αν λάβει κανείς υπόψιν του μάλιστα ότι το χρήμα το χρησιμοποίησε και η μικρή ομάδα του Κυρίου μας Ιησού, με ταμία μάλιστα τον Ιούδα. Καθ’ εαυτό λοιπόν το χρήμα, δεν είναι κακό. Σας είπα, είναι ένας τρόπος συναλλαγής. Θα μου δώσεις, να σου δώσω. Δηλαδή ανταλλάσσομε τους κόπους μας. Και είναι μία, θα λέγαμε, ευφυής επινόησις -επινόησις είναι ε;- του ανθρώπου.

Περί παίδων ἀνα(διασ)τροφῆς



Περί παίδων ἀνα(διασ)τροφῆς

Γράφει η Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος – Θεολόγος

Τρομερό γεγονός! Στό Βελιγράδι, ἕνας 13χρονος μαθητής πυροβόλησε καί σκό­τωσε ὀκτώ μαθητές, καθώς ἐπίσης καί τόν φύλακα τοῦ σχολείου· τό μι­κρό­τερο θύμα ἦταν ἡλικίας 14 ἐτῶν. Ἐπί­σης, τραυμά­τι­σε ἄλλα ἕξι παιδιά καί μιά δα­σκάλα. Ὁ 13χρονος εἶχε σχεδιάσει τό φο­νικό ἕνα μήνα νωρίτερα καί διέθετε λίστα μέ παιδιά τά ὁποῖα θά στόχευε. Εἶχε δη­μιουργήσει καί λεπτομερές σχέδιο τῆς εἰ­σόδου καί τῆς ἐξόδου τοῦ σχο­λεί­ου, πού βρέθηκε στό γραφεῖο του. «Τό σκί­τσο μοιάζει βγαλ­μένο ἀπό βιντεοπαιχνίδι ἤ ταινία τρόμου», ἐπισήμανε ὁ ἐκ­πρόσω­πος τῆς Ἀστυνο­μίας.
Ὁ 13χρονος πού σκόρπισε τόν θά­να­το στό ἐν λόγῳ Δημοτικό Σχολεῖο -ὀ­κτα­τάξια τά Δημοτικά στή Σερβία- εἶναι γιός γιατροῦ ἀκτινολόγου, εὐυπόληπτου μέ­λους τῆς κοινωνίας τῆς σερβικῆς πρω­τεύουσας ἀπό τόν πρῶτο του γάμο. Σύμ­φωνα μέ τούς συμμαθητές του, ὁ μα­θη­τής βίωσε ψυχικό τραῦμα, ἐπειδή βαθ­μο­λο­γήθηκε μέ μονάδα σέ διαγώ­νι­σμα στήν Ἱστορία. Παρεμπιπτόντως, ἦ­ταν ἄ­ριστος μαθητής, εἶχε φοιτήσει σέ Μουσικό Σχολεῖο γιά τέσσερα χρόνια, ἐνῶ ἀσχο­λοῦ­νταν μέ τή ρομποτική, τόν ἀ­θλητισμό, τό καράτε ἀπό τήν ἡλικία τῶν πέντε ἐτῶν, ἔπαιζε μπάσκετ, συμ­μετεῖχε σέ διαγωνι­σμούς Βιολογίας καί Μαθη­μα­τικῶν καί, ὅ­πως εἶπαν οἱ συμ­μα­θητές του, «ἦταν... σπασίκλας, τά εἶχε ὅ­λα Α´». Σύμφωνα μέ τόν ὑπουργό Παι­δείας τῆς χώρας, ὁ 13χρο­νος εἶχε ὑ­πο­στεῖ μπού­λινγκ ἀπό τούς συνομηλίκους του: «Εἶχε ἀσκηθεῖ βία ἐναντίον του, ἡ ὁποία ὅμως δέν συνέβη στό σχολεῖο».

Ἡ τελευταία φωτογραφία, πρίν τό μαζικό ἔγκλημα, πού εἶχε «ἀνεβάσει» στό Instagram, ἀποκαλύπτει ὠμό σα­τα­νισμό, ἀπότοκο τοῦ ἐξαμερικανισμοῦ μιᾶς παγκοσμιοποιημένης νεολαίας! Ἕ­να θρίλερ πού ἔγινε πραγματικότητα, ἕ­να video game προσομοίωσης στόχων· πολεμικά παι­χνίδια ἠλεκτρονικά πού παί­ζουν τά παιδιά σέ σκοτεινές αἴθουσες καί στό ἡμίφως ἑνός παιδικοῦ κατά τά ἄλλα δωματίου...

Πραγματικός στόχος τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης ἡ ἀποδόμηση ὅλων τῶν παραδοσιακών ἀντιλήψεων περί φύλου, σεξουαλικότητας καί οἰκογένειας!


Γράφει ο Τηλέμαχος Χορμοβίτης, δικηγόρος

Tώρα που και η Ελλάδα μπαίνει με γοργούς ρυθμούς στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία καλό θα ήταν να ρίχναμε μια ματιά και σε άλλες χώρες όπου υπάρχουν τέτοια μαθήματα εδώ και πολλές δεκαετίες για να διαπιστώσουμε αν πράγματι έχουν επιτύχει τους στόχους τους.

Η εισαγωγή της σεξουαλικής εκπαίδευσης στα σχολεία, σύμφωνα με τους θιασώτες της, θα εφοδιάσει τα παιδιά με τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να κάνουν υπεύθυνες σεξουαλικές επιλογές. Έτσι θα περιοριστεί η συχνότητα των σεξουαλικών μεταδιδόμενων νοσημάτων και θα μειωθούν οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες αρά και οι αμβλώσεις. Όμως, στη Βρετανία, όπου η σεξουαλική αγωγή διδάσκεται στα σχολεία ήδη από τη δεκαετία του 1950, την τελευταία χρονιά τα κρούσματα γονόρροιας και σύφιλης έφτασαν στα υψηλότερα επίπεδα από το 1948 (δείτε ΕΔΩ), ενώ για το 2021 ο αριθμός των αμβλώσεων είναι ο υψηλότερος από τότε που η άμβλωση νομιμοποιήθηκε το 1967 (δείτε ΕΔΩ).

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΤΟΥ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 26-6-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΔΑΒΙΔ ΤΟΥ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 26-6-2023 
https://www.youtube.com/live/JfymspStZNo?feature=share

Τό «λεπρόσαρκο» νόσημα τοῦ βυζαντινού αὐτοκράτορα Κωνσταντίου Β΄(337-361 μ.Χ.) καί ἡ θαυματουργική θεραπεία του ἀπό τόν Ἅγιο Σπυρίδωνα.


Το «λεπρόσαρκο» νόσημα του βυζαντινού αυτοκράτορα Κωνσταντίου Β΄(337-361 μ.Χ.) και η θαυματουργική θεραπεία του από τον Άγιο Σπυρίδωνα.





https://proskynitis.blogspot.com/2023/06/337-361.html

26 Ἰουνίου. Δαυὶδ ὁσίου τοῦ ἐν Θεσσαλονίκῃ (†540). Ἰωάννου ἐπισκόπου Γοτθίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτ. δ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. θ΄ 18-33).

Ρωμ. 9,18          ἄρα οὖν ὃν θέλει ἐλεεῖ, ὃν δὲ θέλει σκληρύνει.

Ρωμ. 9,18                  Αρα, λοιπόν, όποιον θέλει ο παντοδύναμος Θεός ελεεί και όποιον θέλει τον αφίνει να σκληρυνθή, σύμφωνα με την δικαίαν αυτού πρόγνωσιν.

Ρωμ. 9,19          Ἐρεῖς οὖν μοι· τί ἔτι μέμφεται; τῷ γὰρ βουλήματι αὐτοῦ τίς ἀνθέστηκε;

Ρωμ. 9,19                  Θα μου είπης όμως τώρα· αφού όποιον θέλει τον αφίνει και σκληρύνεται, διατί τον καταδικάζει; Εις το θέλημά του ποιός ποτέ έχει αντισταθή;

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible