Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

π. Σάββας Ἁγιορείτης: Ἡ ἐλευθερία τῆς ψυχῆς. Ὁμιλία στήν Κατερίνη


Την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016, εορτή της αγίας Σκέπης και εθνική εορτή, ο ιερομόναχος π. Σάββας Αγιορείτης μίλησε στην αίθουσα του Ι. Ν. Αγ. Χαραλάμπους στην Κατερίνη καλεσμένος του Ιεραποστολικού συλλόγου ΚΥΡΙΑΚΗ. Το θέμα της ομιλίας του "H ελευθερία της ψυχής"

https://www.youtube.com/watch?v=E--FfEn7Dwc&feature=youtu.be

Τρεῖς Ἱεράρχαι καὶ ἡ σύγχρονη ἀθεΐα


Εὐθύμιος Στύλιος (Μητροπολίτης Ἀχελώου)


«Ἡττᾶται ἡ θρασύτης τῶν αἱρέσεων»


Προοίμιον: Τὸ φαινόμενο τῆς ἀθεΐας ἐμφανίσθηκε στὴ Δύση καὶ ἔγινε μεγάλο καὶ ἐπικίνδυνο παγκόσμιο ρεῦμα, τὸ ὁποῖο ἐπλήρωσε ἀκριβὰ ὁ Δυτικὸς Πολιτισμὸς κατὰ τὸν 20όν αἰώνα. Τὸ φαινόμενο τῆς ἀθεΐας, ἐξάλλου, ἐμφανίσθηκε στοὺς κόλπους τῆς Δυτικῆς Ἐκκλησίας, ὡς ἀντίδραση τῶν ἐπιστημόνων γιὰ τὶς αὐθαιρεσίες καὶ τὴν σκληρότητα τῆς Ἐκκλησίας αὐτῆς (Ἱερὰ Ἐξέταση κ.λ.π.). Στὸ χῶρο, ὅμως, τῆς Ἀνατολῆς, δὲν ὑπῆρξε ποτὲ πρόβλημα στὶς σχέσεις μεταξὺ τῶν ἐπιστημόνων καὶ τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ τοῦτο τὸ ὀφείλουμε στοὺς τρεῖς μεγάλους Ἱεράρχες ποὺ γιορτάζουμε σήμερα.
α. Ἦσαν ἐπιστήμονες: Ἦσαν λόγιοι ἱεράρχαι, μὲ μακρὲς σπουδὲς καὶ μεγάλη ἀκαδημαϊκὴ κατάρτιση. Ὁ Βασίλειος καὶ ὁ Γρηγόριος εἶχαν φοιτήσει καὶ στὸ Πανεπιστήμιο τῶν Ἀθηνῶν τῆς ἐποχῆς τους. Ὁ Γρηγόριος λέγει γιὰ τὸν Βασίλειο, ὅτι γνώριζε ὅλες τὶς ἐπιστῆμες ὅπως ἄλλοι γνωρίζουν μία καὶ μόνη. Ἦσαν ἐπιστήμονες καὶ ἅγιοι μαζί. Μὲ τὸν προσωπικὸ αὐτὸ τρόπο, ἔλυσαν τὸ θέμα τῶν σχέσεων ἐπιστήμης καὶ πίστεως. Οἱ τρεῖς Ἱεράρχαι διεκήρυτταν μὲ τὴ ζωή τους ὅτι πίστη καὶ ἐπιστήμη δὲν εἶναι δύο πράγματα ἀσυμβίβαστα...
β. Ὑπηρέτησαν τὴν ἀλήθεια: Ἡ Ἐκκλησία, ὅπως τὴν ἴδρυσεν ὁ Χριστὸς καὶ οἱ Ἀπόστολοι, εἶναι χῶρος φωτός, ἀλήθειας καὶ ζωῆς. Ὁ ἐπιστήμων, ἀπὸ τὸ ἄλλο μέρος, ἀναζητεῖ τὸ φῶς καὶ τὴν ἀλήθεια μὲ τὸ δικό του τρόπο. Οἱ τρεῖς Ἱεράρχαι ὑπηρέτησαν τὴν ἀλήθεια τοῦ χριστιανισμοῦ, χωρὶς νὰ τὴν νοθεύσουν.

104. Προτροπές σέ μονάζουσες Πζ΄(αὐτομεμψία-αὐτοκαταδίκη), 31-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



104. Προτροπές σέ μονάζουσες Πζ΄(αὐτομεμψία-αὐτοκαταδίκη), 31-1-2020,
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

7. Οἱ λογισμοί πού ἀρρωσταίνουν τόν ἄνθρωπο, Ἁγίου Παϊσίου-Πνευματικός ἀγώνας, 31-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


7. Οἱ λογισμοί πού ἀρρωσταίνουν τόν ἄνθρωπο, Ἁγίου Παϊσίου-Πνευματικός ἀγώνας,
31-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Ζωντανή μετάδοση, Λευκάδια Ναούσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἁπλότητα καί πονηριά

... Όταν ο άνθρωπος δεν τροχίζει το μυαλό με το Θείο, αλλά το τροχίζει με την πονηριά, παραδίνει τον εαυτό του στον διάβολο. Καλύτερα να το είχε χάσει το μυαλό, για να έχη ελαφρυντικά την ημέρα της Κρίσεως.
– Γέροντα, διαφέρει η απλότητα από την πονηριά;
– Ναι, όσο η αλεπού από το τσακάλι. Το τσακάλι, αν δη κάτι και το θέλει , με λεβεντιά θα πάει να το πάρει . Ενώ η αλεπού θα κάνει πονηριές και μετά θα πάει να το πάρει .
– Μπορεί, Γέροντα, να θεωρεί κανείς την πονηριά για εξυπνάδα;
– Ναι, μπορεί, αλλά, αν εξετάζει τον εαυτό του, θα καταλάβει τι είναι πονηριά και τι εξυπνάδα.
Έχει τον πίνακα αναγνωρίσεως. Ποια είναι τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος; αγάπη, χαρά, ειρήνη κ.λπ. * Έχει συγγένεια μ’ αυτά; Αν δεν συγγενεύει μ’ αυτά, θα έχει κάτι το σατανικό, θα έχει γνωρίσματα του ταγκαλακιού.
Έξυπνος είναι ο εξαγνισμένος άνθρωπος, ο καθαρισμένος από τα πάθη.
Αυτός που έχει αγιάσει και το μυαλό του, αυτός είναι ο πραγματικά έξυπνος. Άμα δεν αγιασθεί το μυαλό, η εξυπνάδα δεν ωφελεί σε τίποτε. Να, οι δημοσιογράφοι, οι πολιτικοί, έξυπνοι είναι, αλλά πολλοί από αυτούς, επειδή δεν έχουν αγιασμένο το μυαλό τους, εκεί που λένε εξυπνάδες, λένε και ανοησίες.
Από την πολλή εξυπνάδα λένε μεγάλες ανοησίες! Αν δεν αξιοποίησε ο άνθρωπος το μυαλό, το εκμεταλλεύεται ο διάβολος. Αν δεν αξιοποιήσει την εξυπνάδα για το καλό, την χρησιμοποιεί ο διάβολος για το κακό.
– Δηλαδή, επειδή δεν αξιοποίησε την εξυπνάδα, δίνει και δικαίωμα στον διάβολο;
– Άμα δεν την αξιοποιεί , ήδη τα δικαιώματα δίνονται μόνα τους. Όταν ο άνθρωπος δεν εργάζεται πνευματικά, αλλοιώνει το καλό και κάνει ο ίδιος το κακό, δεν είναι ότι ο διάβολος το κάνει. Ένας λ.χ. είναι έξυπνος, αλλά δεν το δουλεύει το μυαλό του και τεμπελιάζει. Όταν δεν χρησιμοποιεί το μυαλό του, σε τι τον ωφελεί η εξυπνάδα;

Ἁγία Εὐφρασία ἡ Μάρτυς


Ἁγία Εὐφρασία ἡ Μάρτυς (19 Ιανουαρίου)

Ψεύδει σοφῷ φυγοῦσα σαρκὸς τὴν ὕβριν,
Ἀθλεῖς ἀληθῶς ἐκ ξίφους Εὐφρασία.

Ἁγία Μάρτυς Εὐφρασία καταγόταν ἀπό τή Νικομήδεια τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καί ἔζησε κατά τούς χρόνους τοῦ βασιλέως Μαξιμιανοῦ (285 – 305 μ.Χ.). Προερχόταν ἀπό ἐπίσημη γενιά καί διακρινόταν γιά τήν σωφροσύνη καί τό χρηστό της ἦθος. 
Τήν Εὐφρασία τήν κατήγγειλαν ὅτι πιστεύει στόν Χριστό. Τότε οἱ εἰδωλολάτρες τῆς ζήτησαν νά ἀρνηθεῖ τόν Χριστό καί νά θυσιάσει στά εἴδωλα. Ἐκείνη ὅμως ἔμεινε σταθερή καί ἀκλόνητη στήν πίστη της. Γιά τόν λόγο αὐτό τήν παρέδωσαν σέ ἕναν ἄντρα ἄξεστο καί βάρβαρο νά τήν ἀτιμάσει. Ἡ Ἁγία ὅμως ἀπέφυγε τήν ἀτίμωση μέ τόν ἑξῆς τρόπο:

Κυθήρων πρός Ἀλεξανδρείας: «Ὅσο (οἱ Κόπτες) βρίσκονται στήν πλάνη δέν μποροῦμε νά τούς ποῦμε ὅτι ἀποτελοῦμε τήν Μία Ἐκκλησία.»

Μήνυμα Σεβασμιωτάτου Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Πανελληνίου Χριστιανικού Ομίλου Ορθοδόξου Ιεραποστολής -26.1.2020
…Αυτό το οποίο επιθυμούμε και θέλουμε και επιδιώκουμε και ήταν και η βούλησις του αειμνήστου ιδρυτού, του μακαριστού Κωνσταντίνου, είναι να δοξάζεται το όνομα του Παναγίου Θεού εις όλα τα έθνη, έως εσχάτων της γης. Παντού, ό,τι γίνεται και ό,τι εμείς ταπεινά συμβάλουμε να είναι εις δόξαν Θεού. Δεν είναι το ενδιαφέρον μας απλώς, αγαπητοί μου αδελφοί, να στείλουμε μία οικονομική υλική βοήθεια, αλλά να χαιρόμαστε την πρόοδο την πνευματική και την άνθιση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, Χριστιανικής μας Εκκλησίας, εις τα πέρατα του κόσμου.
Και αυτό παρακαλούμε, και από αυτό το βήμα έτσι αυτήν την στιγμή στέλνουμε παντού αυτό το μήνυμα, και στον Μακαριώτατο Πατριάρχη Αλεξανδρείας, ο οποίος κάμνει διαρκώς την παρουσία του αισθητή σε όλη την Αφρικανική ήπειρο. Αλλά θα μου επιτρέψετε αυτήν την στιγμή να τον παρακαλέσω θερμά, δι υμών π. Σαμουήλ [σ.σ. εκπρόσωπος εκεί του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας], να προσέχουμε και τα θέματα της Πίστεώς μας, γιατί έφτασε διαδικτυακά η είδησις ότι στον Κόπτη «Πατριάρχη» του είπε «είμαστε μία Εκκλησία»
Αυτό μας πονά πολύ. Δεν είμαστε μία Εκκλησία γιατί είναι η αίρεσις η οποία μας χωρίζει, είναι η πλάνη. Δεν μπορεί να έχουμε εμείς άγιο τον Διόσκορο που έχουν εκείνοι και όλα τα άλλα. Οι άνθρωποι βρίσκονται στην πλάνη. Όσο βρίσκονται στην πλάνη δεν μπορούμε να τους πούμε ότι αποτελούμε την Μία Εκκλησία.

Ἡ Ὑπαπαντή τοῦ Κυρίου.Ἑρμηνεία τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς γιά τήν Ὑπαπαντή τοῦ Κυρίου ἀπό τόν Ἅγιο Κύριλλο Ἀλεξανδρείας.Μέρος Δεύτερο



Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ[:Λουκ. 2,22-40] 

Ερμηνεία της ευαγγελικής περικοπής για την Υπαπαντή του Κυρίου 

από τον άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας 

[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των χωρίων Λουκ.2,24-40] 

«καὶ τοῦ δοῦναι θυσίαν κατὰ τὸ εἰρημένον ἐν νόμῳ Κυρίου, ζεῦγος τρυγόνων ἢ δύο νεοσσοὺς περιστερῶν(:ανέβηκαν ακόμη στον ναό και για να προσφέρουν ως θυσία για τον καθαρισμό τους ένα ζεύγος τρυγόνια ή δύο μικρά περιστέρια, όπως όριζε ο νόμος του Κυρίου για τους φτωχούς, που δεν είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν για θυσία ένα ολόκληρο αρνί)»[Λουκ. 2,24]. 

Πάλι κατέβαλε στους φοροεισπράκτορες το δίδραχμο, αν και βέβαια δεν όφειλε να το καταβάλει, για τον λόγο ότι ήταν πραγματικά Υιός του Θεού. Αλλά το κατέβαλε όταν βρέθηκε κάτω από τον νόμο. Γιατί έπρεπε, ναι έπρεπε, να εκπληρώσει το σχέδιο της οικονομίας του Θεού, την οποία καταδέχθηκε για εμάς. Αυτόν δηλαδή ακόμα και κατά την καταβολή του δίδραχμου θα Τον βρούμε να αναφέρεται ως Σωτήρας και ελευθερωτής. Γιατί το δίδραχμο ήταν είδος νομίσματος, που είχε την εικόνα του βασιλιά και καταβαλόταν σύμφωνα με τον νόμο για δύο κεφάλια. Πρόσεχε λοιπόν πάλι και στο δίδραχμο ότι αποτυπώνεται ο Χριστός. Γιατί αυτός που είναι η εικόνα του Πατέρα, η σφραγίδα της υπόστασης Αυτού(«ὃς ὢν ἀπαύγασμα τῆς δόξης καὶ χαρακτὴρ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ(: Αυτός είναι προαιωνίως ολόλαμπρη ακτινοβολία της απείρου δόξης του Πατρός, ακριβέστατο και απαράλλακτο και ενυπόστατο αποτύπωμα του Πατρός, της αυτής ουσίας και απείρου τελειότητας)»[: Εβρ. 1,3],το νόμισμα από τον ουρανό, πρόσφερε τον εαυτό Του ως αντίλυτρο για τους δύο λαούς, δηλαδή τον λαό των Ιουδαίων και τον λαό των εθνικών. 

«καὶ αὐτὸς ἐδέξατο αὐτὸν εἰς τὰς ἀγκάλας αὐτοῦ(:τότε κι ο Συμεών δέχθηκε το παιδί στην αγκαλιά του και δόξασε τον Θεό)»[Λουκ. 2,28]. 

Οδηγούνταν βέβαια στο ιερό ο Χριστός ενώ ήταν βρέφος ακόμα μικρό και θήλαζε, και πρόσφερε αυτά που όριζε ο νόμος, ένα ζευγάρι τρυγόνια και δύο νεογέννητα περιστέρια. Η προσφορά τους συμβόλιζε τη σωφροσύνη και την πραότητα, αλλά και τη διαφορά του βίου του, επειδή ήταν νομοθέτης και των δύο, του γάμου και της αγαμίας. Θα μπορούσες όμως να πεις ότι τα περιστέρια συμβόλιζαν τους ασκητές και πνευματικότερους, που προτίμησαν τον μοναχικό βίο, ενώ τα τρυγόνια εκείνους που φροντίζουν να κάνουν παιδιά και να ρυθμίζουν προνοώντας ορθά τα του οίκου τους. Ο μακάριος βέβαια Συμεών, που ήταν προικισμένος με προφητικό χάρισμα, Τον δέχεται στην αγκαλιά του, και γεμάτος από ουράνια χαρά δοξάζει τον Θεό, λέγοντας: «Νῦν ἀπολύεις τὸν δοῦλόν σου, ∆έσποτα(:Τώρα, αφού πλέον είδα τον Λυτρωτή του κόσμου, ελευθερώνεις από τα δεσμά της επιγείου ζωής εμένα τον δούλο σου, Δέσποτα, και μετά από λίγο πεθαίνω σύμφωνα με το λόγο που μου είπες, ότι δεν θα πεθάνω προτού να δω τον Χριστό)» [Λουκ. 2,29]. Από πού τον απελευθερώνεις; Από το σκάμμα της ζωής. Γιατί η ζωή είναι λύτρα και δεσμωτήριο. Γιατί ήρθε Αυτός που επρόκειτο να φέρει ειρήνη στον κόσμο, Αυτός που ενώνει τον ουρανό με τη γη, Αυτός που κάνει τη γη ουρανό με την ευαγγελική διδασκαλία. 

Ἡ ἀρνητικὴ ἀπάντηση τοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Σεραφεὶμ σὲ πρόσκληση τοῦ Πάπα

2 Ὀκτωβρίου 1991« Ἁγιώτατε,Ἐπικοινωνοῦμεν μεθ' Ὑμῶν ἐξ ἀφορμῆς τῆς Ὑμετέρας προσκλήσεως τὴν ὁποίαν ἀπηυθύνατε εἰς ἠμᾶς προκειμένου ὅπως ἀποστείλωμεν «ἀδελφικὸν ἀπεσταλμένον» ἐκ τῆς Ἐκκλησίας ἠμῶν ἴνα συμμετάσχη εἰς τὴν εἰδικὴν Συνέλευσιν τῶν Ἐπισκόπων της καθ' Ὑμᾶς Ἐκκλησίας, συνερχομένην ἐν Ρώμη ἀπὸ 28.11 ἕως 14.12.1991, μὲ θέμα «ὁ ἐπανευαγγελισμὸς τῆς Εὐρώπης».
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐν τὴ Συνεδρία Αὐτῆς τῆς 2ας Ὀκτωβρίου ἐ.ε., κατόπιν ἐνδελεχοῦς μελέτης, ἀπεφάσισεν ὅτι δὲν δύναται νὰ μετάσχη ἡ Ἐκκλησία ἠμῶν εἰς τὴν ὡς εἴρηται Συνέλευσιν διὰ λόγους συνειδήσεως. Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὑπεχρεώθη νὰ λάβη σοβαρῶς ὑπ' ὄψιν τὸ γεγονὸς ὅτι, παρὰ τὰς ἐπανειλημμένας ἐκκλήσεις αι ὁποῖαι ἀπηυθύνθησαν πρὸς τὴν Ὑμετέραν Ἁγιότητα ὑφ' ἠμῶν ἀλλὰ καὶ ὑφ' ἑτέρων ἀρχηγῶν ὀρθοδόξων αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ὁ ἐπιθετικὸς φανατισμὸς τῶν Οὐνιτῶν ἐν τὴ Κεντρικὴ καὶ Ἀνατολικὴ Εὐρώπη συνεχίζει νὰ ὑφίσταται ἀδιαπτώτως, δημιουργῶν, οὕτως, μίαν ἐμφανεστάτην ἀντίθεσιν μεταξὺ τῶν ὅσων ἡ Ἕδρα τῆς Ρώμης ἐπισήμως διακηρύσσει καὶ ὅσων ἐν τοῖς πράγματι πράττει ἢ.... ἐπιλέγει νὰ μὴ πράξη.
Αι ἀδελφαὶ ἠμῶν Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι ἐν Ρωσία, Ρουμανία, Γιουγκοσλαβία, Βουλγαρία, Τσεχοσλοβακία καὶ Πολωνία ὑπέφερον καὶ συνεχίζουν νὰ ὑποφέρουν μὲ ἕνα συνεχῶς αὐξανόμενον ρυθμὸν ἀπὸ ἀπροκαλύπτους προσηλυτιστικᾶς ἐνεργείας, ἀπὸ τὴν μισαλλοδοξίαν, καί, πλειστάκις, τὴν βίαν τῶν καθολικῶν του ἀνατολικοῦ ρυθμοῦ, ἀφοσιωμένων εἰς τὴν Ρώμην.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Εἶναι οἱ ἐπίσκοποι ;


Ο κ.ΔΗΜ. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ εξηγεί για τό αν οι επίσκοποι είναι οι εκκλησία...ποιες οι πρϋποθέσεις για να είναι εντός εκκλησίας.... μάθημα σε φοιτητές το '14

https://www.youtube.com/watch?v=f8clDn8Q59Y&feature=yout

Ἱερό μνημόσυνο ὑπέρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς τοῦ Μακαριστοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου στήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Πυργετοῦ Λαρίσης.

Ιερό μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Μακαριστού Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου στην Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης.
Την 17η Ιανουαρίου 2020, παραμονή της εορτής των Αγίων Αθανασίου και Κυρίλλου Πατριαρχών Αλεξανδρείας, στην Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης πραγματοποιήθηκε αγρυπνία κατά την οποία ως είθισται τελέστηκε μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Μακαριστού Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου.

Μόνο μία γραμμή τήν ἡμέρα!


Ο άνθρωπος όλα τα διαβάζει, εφημερίδες, περιοδικά, ακούει ραδιόφωνο, αλλά την Αγία Γραφή την θεωρεί περιττή, εφόσον είναι το μόνο απαραίτητο και όλα τα άλλα περιττά. Βάλε ως αρχή να διαβάζεις κάθε μέρα μια γραμμή από την Αγία Γραφή.

1 Φεβρουαρίου. Προεόρτια Ὑπαπαντῆς. Τρύφωνος μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Τοῦ μάρτυρος. Σεπτ. 2. (Ῥωμ. η΄ 28-39).
Ρωμ. 8,28          Οἴδαμεν δὲ ὅτι τοῖς ἀγαπῶσι τὸν Θεὸν πάντα συνεργεῖ εἰς ἀγαθόν, τοῖς κατὰ πρόθεσιν κλητοῖς οὖσιν·
Ρωμ. 8,28                 Τους στεναγμούς μας δια τας θλίψεις της παρούσης ζωής τους απαλύνει και το γεγονός, ότι γνωρίζομεν πως εις εκείνους που αγαπούν τον Θεόν όλα υποβοηθούν και συνεργάζονται δια το καλόν των· εις αυτούς δηλαδή, οι οποίοι σύμφωνα με την προαιώνιον πρόθεσιν του Θεού έχουν κληθή και έχουν δεχθή την σωτηρίαν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible