Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

5. Ἡ ἀπροσπάθεια Α΄ μέρος, Ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


5. Ἡ ἀπροσπάθεια Α΄ μέρος, Ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com,
http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com
Κάνε ἐγγραφή στό κανάλι τοῦ "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos"
τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...

Τό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας (ὁμιλία σέ κορίτσια), Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης


Τό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας (ὁμιλία σέ κορίτσια), 5-6-2010, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὀρθόδοξη Θεραπευτική ORTHODOXI THERAPEYTIKI
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr
https://www.brighteon.com/f340846d-e4db-4d83-8c0d-0bc1726399d2

Κυριακή Ε Νηστειῶν. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό αἴτημα τῶν Ὑιῶν τοῦ Ζεβεδαίου. Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ματθ.20,20-28] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ 

[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.20,20-23] 

[…] Σε τόσο μεγάλο βαθμό έφθασε η αδυναμία των μαθητών να αντιληφθούν καθαρά τα λόγια του Κυρίου για το επικείμενο Πάθος και την Ανάστασή Του, ώστε ευθύς αμέσως να Τον πλησιάσουν οι υιοί του Ζεβεδαίου και να συζητήσουν μαζί Του για την πρωτοκαθεδρία που θα ήθελαν να τους παραχωρήσει στο μέλλον· διότι, όπως αναφέρει ο ευαγγελιστής Μάρκος, είπαν τότε στον Κύριο: «δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου(:όταν έλθεις στη δόξα σου και ανεβείς στον επίγειο βασιλικό θρόνο του Δαβίδ, βάλε μας να καθίσουμε ο ένας στα δεξιά σου κι ο άλλος στ’ αριστερά σου)»[Μάρκ.10,37]. 

Πώς τότε λοιπόν ο ευαγγελιστής Ματθαίος λέγει ότι πλησίασε τον Κύριο η μητέρα τους και το ζήτησε αυτό και όχι οι ίδιοι οι μαθητές; «Τότε προσῆλθεν αὐτῷ ἡ μήτηρ τῶν υἱῶν Ζεβεδαίου μετὰ τῶν υἱῶν αὐτῆς προσκυνοῦσα καὶ αἰτοῦσά τι παρ᾿ αὐτοῦ(: τότε Τον πλησίασε η μητέρα των παιδιών του Ζεβεδαίου με τους γιους της, η οποία Τον προσκύνησε και έδειξε ότι σκόπευε να Του ζητήσει κάτι)»[Ματθ.20,20]. Φυσικό ήταν και τα δύο να συνέβησαν· διότι παρέλαβαν τη μητέρα τους, με σκοπό να μεγαλώσουν την παράκλησή τους, και κατ’ αυτόν τον τρόπο να συγκινήσουν τον Χριστό. Το ότι λοιπόν είναι αληθινό αυτό που είπα και ότι η παράκληση ήταν μάλλον δική τους, αλλά παρουσιάζουν από ντροπή τη μητέρα τους, πρόσεξε πως ο Χριστός απευθύνει προς αυτούς τον λόγο. Καλύτερα όμως ας προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε κατά πρώτον τι είναι αυτό που ζητούν, με ποια διάθεση το ζητούν και τι ήταν εκείνο που τους οδήγησε να ενεργήσουν κατ’ αυτόν τον τρόπο. 
Από τι λοιπόν παρακινούμενοι έφθασαν σε αυτήν την ενέργειά τους; Έβλεπαν ότι έχαιραν εκτιμήσεως εκ μέρους των άλλων ανθρώπων και ήλπισαν ότι εξαιτίας αυτού θα επιτύχουν να εκπληρωθεί και αυτή η αίτησή τους. Αλλά τι τέλος πάντων είναι αυτό το οποίο ζητούν; Άκουσε άλλον ευαγγελιστή, τον Λουκά, ο οποίος αποκαλύπτει αυτό πολύ καθαρά. Διότι, λέγει, ζητούσαν αυτά «διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι Ἱερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι(:διότι πλησίαζε στα Ιεροσόλυμα κι αυτοί νόμιζαν ότι θα φανερωνόταν αμέσως η βασιλεία του Θεού με λαμπρότητα και δόξα)»[Λουκ.19,11]. Νόμιζαν δηλαδή ότι η βασιλεία του Θεού βρίσκεται κοντά τους και ότι είναι αισθητή και ότι δεν επρόκειτο να υποστούν τίποτε το δυσάρεστο, εάν ήθελαν να επιτύχουν αυτό που ζητούσαν. Διότι δεν ζητούσαν τη βασιλεία του Θεού μόνο γι’αυτήν καθ’εαυτήν, αλλά και για να αποφύγουν τα δυσάρεστα. Για τον λόγο αυτόν και ο Χριστός κατ΄αρχήν τους απαλλάσσει από αυτές τις σκέψεις, λέγοντάς τους ότι πρέπει να αναμένουν σφαγές, κινδύνους και τα πιο φοβερά κακά. Διότι, λέγει, «δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ μέλλω πίνειν (:Μπορείτε να πιείτε το ποτήρι του θανάτου που πρόκειται εγώ σε λίγο να πιω);». 

Ἡ ὑπεράσπιση τῆς πίστεως, ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Μελέτες στήν Φιλοκαλία 

Ἡ ὑπεράσπιση τοῦ δίκαιου, τῆς ἀρετῆς, καί τῆς πίστεως μετ’ ὀργῆς ἀναμαρτήτου[1] εἶναι ἐπίσης ἕνα βασικό χαρακτηριστικό τοῦ ἐνάρετου ἀνθρώπου. 
Ὅποιος ἐπιτίθεται καί ἀλλοιώνει τήν πίστη ἤ τήν ζωή ἐμποδίζει τήν πνευματική θεραπεία μέσα στήν Ἐκκλησία. Γι’ αὐτό «πρέπει μέ θυμό δίχως ὀργή», διδάσκει ὁ ἅγιος Διάδοχος Φωτικῆς, «νά προστατεύωμε τό δίκαιο ἀπό ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι τολμοῦν νά τό ἐξυβρίζουν. Διότι ὁ ζῆλος τῆς εὐσεβείας, ἀποδεικνύει τήν ὑπεροχή ὄχι μισώντας, ἀλλά ἀποδεικνύοντας (ἐλέγχοντας)»[2] . 
Ὅταν ἡ ἀλήθεια δέν νοθεύεται, ὅταν ἡ πίστη καί ἡ ζωή, ἡ σύνολη δικαιοσύνη διαφυλάσσεται ἀκέραιη, μακρυά ἀπό ἑτεροδιδασκαλίες καί διαστρεβλώσεις, τότε ἡ θεραπεία ἐντός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἐφικτή γι’ αὐτούς, πού τήν θέλουν καί τήν ἀναζητοῦν. 
Ἡ ὀρθή πίστη λειτουργεῖ ὡς ἀλάνθαστο κριτήριο γιά τήν διάκριση καλοῦ καί κακοῦ. 
Ὅταν ὑπάρχει «ἡ ἀλάνθαστη διάκρισι τοῦ καλοῦ ἀπό τό κακό», τότε «ἡ ὁδός τῆς δικαιοσύνης [τῆς σύνολης ἀρετῆς], ὁδηγώντας πάλι τόν νοῦ πρός τόν Θεό τῆς δικαιοσύνης, εἰσάγει μυστικά αὐτόν [τόν νοῦ] στόν ἄπειρο φωτισμό τῆς γνώσεως, ὥστε νά ζητᾷ εἰς τό ἑξῆς μέ παρρησία τήν ἀγάπη»[3]. 
Εἶναι ἑπομένως ὑποχρέωση τοῦ πιστοῦ, σύμφωνα μέ τόν ἅγιο Διάδοχο, νά ὑπερασπίζεται τό δίκαιο, τήν πίστη καί τή ζωή, ὄχι μόνο χάριν τοῦ ἑαυτοῦ του, ἀλλά καί χάριν τῶν ἄλλων, χάριν τῆς Ἐκκλησίας. 
Ὅταν διαστρεβλώνεται ἡ πίστη ἤ ἡ ζωή, χάνεται «ἡ θεραπευτική συνταγή» καί ἡ ἀνθρώπινη προσωπικότητα μένει ἀφώτιστη, μέσα στήν ἄγνοια τοῦ Θεοῦ. Αὐτό ἀκριβῶς συμβαίνει στήν αἵρεση. Ἐκεῖ, ὁ ἐπίδοξος θεραπευτής-Πνευματικός «ἐπειδή εἶναι αἱρετικός», παρατηρεῖ ὁ Πρωτοπρ. Ἰωάννης Ρωμανίδης, «δέν γνωρίζει, δέν μπορεῖ νά θεραπεύη»[4].

Κόκκαλο ὁ ἰατρός!

Το Superferry II πάει και... Σαντορίνη! Ή, ένα πλοίο για όλο το ...
Κάποτε ένα καράβι επέστρεφε το βράδυ από την Τήνο για τον Πειραιά και  μετέφερε προσκυνητές που είχαν προσκυνήσει την εικόνα της Παναγίας της  Τήνου. 
  Ανάμεσα στους επιβάτες, ήταν και ένας σεβάσμιος γέροντας, ο  οποίος μιλούσε διάφορα θρησκευτικά θέματα, αλλά και απαντούσε στις  οποίες απορίες υπήρχαν εκεί στην παρέα, που μαζεύτηκε για να τον  ακούσει.
 Σε μια στιγμή που ομιλούσε ο γέροντας, ένας ιατρός τον διακόπτει και του λέει:
 — Γέροντα, δεν νομίζει ότι είπες πολλά παραμύθια, σε αυτούς εδώ τους κυρίους; Πώς μπορώ να πιστέψω, αυτά τα παράξενα που λέει μέσα το Ευαγγέλιο και εσύ με βάση αυτά ομιλείς;
 — Τί δεν μπορείς να πιστέψεις από το Ευαγγέλιο; τον ρώτησε ο γέροντας
 — Θα σου πω, ένα και μόνο: Τον δαιμονισμένο από τα Γάδαρα, που  θεράπευσε ο Χριστός, λέει το Ευαγγέλιο, ότι είχε μια λεγεώνα δαιμόνων  μέσα του, δηλαδή 6.000 δαιμόνια. Στέκει αυτό στο μυαλό σου; Πώς είναι  δυνατόν να χωρέσουν 6.000 δαιμόνια σε μια ψυχή;

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 25-3-2020 ἕως 27-3-2020.

 

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr, την ἱστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 25-3-2020 ἕως 27-3-2020.

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2020 (1219)

Ἡ Ὀρθοδοξία σὲ καθεστώς, κεκλεισμένων τῶν… στομάτων

Ἕνα ἐξαιρετικό ἄρθρο τῆς ἐφημερίδας Sportime

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ἡ πλειοψηφία τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, ἐξακολουθεῖ νὰ ἀντιμετωπίζει τὶς προκλητικὲς ἀποφάσεις τῆς κυβέρνησης, μὲ παθητικότητα καὶ ὑποχωρητικότητα.

Σύμφωνα μέ τὴν ἀνακοίνωση τῆς ΔΙΣ, τῆς 1ης Ἀπριλίου, οἱ ἱερὲς ἀκολουθίες τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδας θὰ γίνουν κεκλεισμένων των θυρῶν. Στὸ ἄκουσμα αὐτῆς τῆς ἀνακοίνωσης, κάποιοι ἔσπευσαν νὰ θεωρήσουν τὴν ἐν λόγῳ ἀπόφαση ὡς ἕνα μικρὸ ἀλλὰ σημαντικὸ ἐπίτευγμα.
Ὅμως εἶναι δυνατὸν νὰ θεωρηθεῖ ὡς ἐπίτευγμα τῆς ἐκκλησίας ἢ ὡς παραχώρηση τῆς κυβέρνησης, κάτι ποὺ ἤδη ἐφαρμόζεται στὶς περισσότερες ὀρθόδοξες χῶρες ἐδῶ καὶ καιρό;
Τὴν ἴδια στιγμὴ ὅμως, σὲ καμία χώρα δὲν ἀπαγορεύτηκε ἡ τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας καὶ κάθε Ἀκολουθίας. Ἡ κυβέρνηση μας, προχωρῶντας σὲ μία τέτοια ἀπόφαση, εἶχε παγκόσμια πρωτοτυπία καὶ ἀποκλειστικότητα στὸ νὰ μᾶς ὁδηγήσει ἕνα βῆμα πίσω, ἀπὸ ὅλες τὶς ὑπόλοιπες ὀρθόδοξες χῶρες. Ἕνα βῆμα ποὺ ἰσοδυναμοῦσε μὲ χιλιάδες, γιατί ἀπαγόρευε τὴν τέλεση τοῦ ἱερότερου Μυστηρίου τῆς Ὀρθοδοξίας.
Μέτρα ποὺ ἀποφασίστηκαν χωρὶς ἐξηγήσεις. Χωρὶς λογικὰ ἐπιχειρήματα. Χωρὶς ξεκάθαρες τοποθετήσεις. Χωρὶς ἀπαντήσεις σὲ δεκάδες ἐπιστολὲς καὶ ἄρθρα. Οὔτε ἀπὸ τὸν Πρωθυπουργό, οὔτε ἀπὸ τὸν κύριο Τσιόδρα, οὔτε ἀπὸ τὸν κύριο Χαρδαλιά, οὔτε ἀπὸ κανέναν.
Φτάσαμε στὸ σημεῖο νὰ ζητοῦμε ὡς ἐκκλησία, νὰ καθιερωθεῖ μεμονωμένη μετακίνηση τύπου Β, γιὰ νὰ μπεῖς στὴν ἐκκλησία, νὰ ἀνάψεις ἕνα κεράκι καὶ νὰ προσευχηθεῖς!
Καὶ δὲν τὸ δέχτηκαν ΟΥΤΕ αὐτό!
Καὶ τώρα θὰ πρέπει νὰ νιώσουμε ἱκανοποίηση, ἐπειδὴ μὲ χίλιες δύο πιέσεις, ἀποφάσισαν οἱ κυβερνῶντες νά... ἐπιτρέψουν τὴν τέλεση τῶν Ἀκολουθιῶν τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδας, μὲ «κλειδωμένες» θύρες;
Τί ἀκριβῶς πρέπει νὰ θεωρήσουμε ὡς θετικὸ δηλαδή; Ὅτι κάναμε ἅλμα προόδου ἀπὸ τὸ στάδιο «καθεστῶτος Εμβέρ Χότζα» καὶ προαχθήκαμε σὲ στάδιο γαλάζιας «Σοβιετίας»;
Εἶναι φανερὸ πὼς ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὑποκύπτει συνεχῶς στὶς κυβερνητικὲς πιέσεις. Μὲ μεγάλη λύπη παρατηροῦμε πὼς οἱ κυβερνῶντες καταβάλουν προσπάθειες γιὰ νὰ φιμώσουν Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς.
Διανύουμε μιὰ Μεγάλη Τεσσαρακοστή... κεκλεισμένων τῶν στομάτων.

4 Ἀπριλίου. ♰ Σάββατον τοῦ Ἀκαθίστου. Τοῦ ὁσίου πατρός ἡμῶν Γεωργίου τοῦ ἐν τῷ Μαλεῷ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς Θεοτόκου. Νοεμ. 21. (Ἑβρ. θ΄ 1-7).
Εβρ. 9,1            Εἶχε μὲν οὖν καὶ ἡ πρώτη σκηνὴ δικαιώματα λατρείας τό τε Ἅγιον κοσμικόν·
Εβρ. 9,1                     Λοιπόν η πρώτη διαθήκη, που εσυμβολίζετο από την σκηνήν του μαρτυρίου, είχε λατρευτικάς διατάξεις, όπως επίσης και το επίγειον θυσιαστήριον.

Κυριακή Ε Νηστειῶν.Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Εβρ.9,11-14] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

«Χριστὸς παραγενόμενος ἀρχιερεὺς τῶν μελλόντων ἀγαθῶν διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς, οὐ χειροποιήτου(:ο Χριστός ήλθε ως αρχιερέας των μελλοντικών αγαθών, των αγαθών δηλαδή της Καινής Διαθήκης. Και εισήλθε στα επουράνια Άγια των Αγίων μέσα από μία ανώτερη και τελειότερη σκηνή, που δεν κατασκευάστηκε από χέρια ανθρώπων. Δηλαδή δεν εισήλθε μέσα από μία επίγεια σκηνή, όπως ήταν η Σκηνή του Μαρτυρίου, αλλά δεδομένου ότι το σώμα Του ήταν η σκηνή και κατοικία του Θεού Λόγου, ασυγκρίτως ανώτερη και τελειότερη, εισήλθε μέσα από τη σκηνή αυτή του σώματός Του)»[Εβρ.9,11]. 
Εδώ ως «μείζονα καί τελειοτέραν σκηνήν» εννοεί τη σάρκα. Και σωστά την ονόμασε και «ανώτερη» και «τελειότερη», εφόσον σε αυτήν κατοικεί ο Θεός Λόγος και όλη η ενέργεια του Πνεύματος· γιατί «οὐ γὰρ ἐκ μέτρου δίδωσιν ὁ Θεὸς τὸ Πνεῦμα(:και τα διδάσκει αυτά αλάνθαστα, διότι ο Θεός δεν Του έδωσε το Άγιο Πνεύμα όπως κάποτε στους προφήτες περιορισμένα και σε ορισμένες στιγμές της ζωής τους, αλλά Του το έδωσε ολοκληρωτικά, αδιάκοπα και απεριόριστα· και συνεπώς Αυτός κατέχει την πλήρη και απόλυτη θεϊκή αποκάλυψη και διδάσκει με ακρίβεια τη διδασκαλία του Θεού)»[Ιω.3,34]· ή το λέγει επειδή είναι τελειότερη, αφού είναι ακατάληπτη, και κατορθώνει μεγαλύτερα. 
«Τοῦτ' ἔστιν οὐ ταύτης τῆς κτίσεως(:ακριβώς μάλιστα το σώμα Του αυτό, επειδή συνελήφθη εκ Πνεύματος Αγίου, δεν προερχόταν από την κτίση αυτή, αλλά από νέα πνευματική κτίση)»[Εβρ.9,11]. Να πώς εισήλθε από σκηνή που είναι ανώτερη· γιατί δεν θα ήταν κατασκευασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αν την κατασκεύασε άνθρωπος. «ἔστιν οὐ ταύτης τῆς κτίσεως(: δεν προέρχεται από αυτόν τον κόσμο)»· δηλαδή δεν είναι από αυτά τα κτίσματα, αλλά από τον πνευματικό κόσμο· γιατί έχει κατασκευαστεί από το άγιο Πνεύμα. Βλέπεις πώς ονομάζει το σώμα, και «σκηνή» και «κατασκεύασμα» και «ουρανό»; «Εισήλθε στα επουράνια Άγια των Αγίων», λέγει, «διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς(:μέσα από μία ανώτερη και τελειότερη σκηνή)»· έπειτα, «διὰ τοῦ καταπετάσματος, τοῦτ᾿ ἔστι τῆς σαρκὸς αὐτοῦ(:αφού πρώτος Αυτός εισήλθε μέσα από το καταπέτασμα, δηλαδή με τη σάρκα Του και το αίμα Του)»[Εβρ.10,20] δια του καταπετάσματος, δηλαδή της σάρκας Αυτού· και πάλι, «εἰς τὸ ἐσώτερον τοῦ καταπετάσματος(:πιο μέσα από το καταπέτασμα της σκηνής)»[Εβρ.6,19]· και πάλι, «εἰσερχομένην εἰς τὰ ἅγια τῶν ἁγίων(: που εισέρχεται στα Άγια των αγίων)», για να παρουσιαστεί μπροστά στον Θεό. 

π. Παῦλος Καλλίκας: ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ (στήν Ἐκκλησία τοῦ χωριοῦ μου) γιά τούς ἐξῆς λόγους:

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ (στην Εκκλησία του χωριού μου) για τους εξής λόγους:

1. γιατί είμαι παπάς,
2. γιατί Εφημερεύω για όλους τους Ενορίτες μου,
3. γιατί είμαι παντός καιρού και παντός …ιού,
4. γιατί δεν έχω μάθει να αφήνω την σκοπιά μου,
5. γιατί δεν έχει βρεθεί ακόμη ο λαϊκός που θα μου βγάλει το πετραχήλι,
6. γιατί δεν έχει βρεθεί ο νόμος που θα κανονίσει πότε και με ποιους θα λειτουργώ,
7. γιατί θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και με αυτά που κηρύττω και πρεσβεύω,
8. γιατί δεν μου αρέσει να απαρνούμαι, έστω και προσωρινά(;), την βασική ποιμαντική μου ευθύνη,
9. γιατί δεν θέλω να στραγγαλίζω, για χάρη τους, την ιερατική μου συνείδηση,
10. γιατί δεν μου αρέσει να κρύβομαι σε ένα «δημοκρατικό» και «αντιρατσιστικό» κράτος.
11. γιατί προτιμώ να δώσω απολογία εδώ, σε ανθρώπους, και όχι στην άλλη ζωή.12. γιατί μου αρέσει το « ὀργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε».(«Καί ὀφείλει νά τόν μεταχειρίζεται ὁ καθείς (τον θυμό) ἐναντίον τῶν δαιμόνων, ἀνθρώπων αἱρετικῶν, καί παντός κωλύοντος ἀπό τήν ὁδόν τοῦ Θεοῦ» Ὅσιος Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής) .

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ (οι εναπομείναντες λίγοι χριστιανοί)
1. γιατί είμαι Ποιμένας τους,
2. γιατί είμαστε Εκκλησία (κλήρος και λαός), και όχι προτεσταντική παραφυάδα.
3. γιατί μας αρέσει ο ενοριακός συγχρωτισμός, και όχι ο απομονωτισμός.
4. γιατί έχουμε «κολλήσει» τον Υιό,
5. γιατί κοινωνούμε την Ζωή, άρα δεν φοβόμαστε τον θάνατο,
6. γιατί και αν έρθει ο θάνατος, «Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἔνεκεν».

Εἴμαστε στἀ ἔσχατα.Ὁ Κύριος ἐγγύς.π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ (1927- 2006) Π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ

https://www.youtube.com/watch?v=gS6AoxPQ9cs&feature=youtu.be&app=desktop

Ἄκου λοιπόν καί τοῦτο τό περιστατικό γιά νά στηριχτεῖ ἀκόμα πιό πολύ ἡ πίστη σου.

Τι θεραπεύει η Θεία Κοινωνία; | Pronews


"Κάποια φορά ο Καρύδας (γνωστός μεγαλέμπορος υποδημάτων στη Θεσσαλονίκη) κοινώνησε και, όταν πήρε αντίδωρο, είδε πάνω του δύο στίγματα από αίμα. Δεν το έφαγε και στο τέλος το έδειξε στον π. Ευάγγελο Χαλκίδη και ζητούσε μία εξήγηση. Ο π. Ευάγγελος δεν έβλεπε αίμα, ούτε και οι άλλοι. Τότε του είπε ο π. Ευάγγελος:

Ἀκοῦμε τόν ἰατρό καί δέν ἀκοῦμε τόν Χριστό

(✞) Δημήτριος Παναγόπουλος, Ιεροκήρυκας

Εάν ο ιατρός μας βάλει μία δίαιτα για το καλό της υγείας μας, με θρησκευτική ευλάβεια θα την εφαρμόσουμε! Τι είναι η δίαιτα; Νηστεία είναι και μάλιστα αποχή, από πολλά φαγητά. 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible