Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 01-05-13.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ια΄ 19 - 30

ια΄ 19 - 30 

 

Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην κεφ. Δ΄ 5 - 42    

Δ΄ 5 - 42 
 

 
 

Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

The Person of the Godman


 http://www.oodegr.com/english/biblia/Alevizopoulos_Dogmatiki/eikones/pentecost-fr-sskliris.jpg

BASIC DOGMATIC TEACHING
An Orthodox Handbook
by Protopresbyter Fr. Anthony Alevizopoulos (1931 – 1996)
Dr. of Theology, Dr. of Philosophy
 Chapter 9 - The Person of the Godman
1. The incarnation of the Logos
«Let us rejoice in the Lord, narrating the present mystery».  (Come and let us be filled with joy by the Lord, narrating this mystery:  the hindrance of the dividing wall is dissolved; the flaming sword has turned its back, and the Cherubim have set free the Tree of Life. Thus, I too can partake of the Paradise of Bliss from where my disobedience drove me out.  Because the unvarying image of the Father, the character of His eternicity, has taken on the form of a servant since He came from a Virgin mother without undergoing any transformation:  He remained that which He always was - the true God - and He assumed that which He wasn't - He became a man, out of philanthropy.  To Him, therefore, let us cry out:  "O God, You Who were born of a Virgin, have mercy on us"».
This hymn from the Vespers of Christmas presents the grand mystery of the Divine Incarnation and also reveals the salvific message contained therein.

Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος .(Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου)


Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος

Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου

Σήμερα ὁ Χριστὸς διαλαλεῖ σὲ μᾶς τοὺς ἄθλους τῆς Σαμαρείτιδος καὶ πρέπει τὸ φτωχὸ πλοιάριο τοῦ λόγου μου νὰ διαπλεύση τὸ πέλαγος τῶν κατορθωμάτων της. Βλέπω τὴν πίστη της καὶ θέλω νὰ φτιάξω τὸ ἐγκώμιό της καὶ μαζί σας νὰ ἐπαινέσω τὴν φτωχιὰ καὶ τὴν πλούσια, τὴν πόρνη καὶ τὴν ἀπόστολο, τὴν ἄσωτη καὶ τὴν πιστή, τὴν πολύγαμο καὶ πολυδύναμη, αὐτὴ ποὺ πολλοὺς ἐμόλυνε καὶ ποὺ τὸν μονογενῆ γιὸ τοῦ Θεοῦ ὑπηρέτησε. Αὐτὴ ποὺ μολύνθηκε καὶ καθαρίστηκε, ποὺ δίψασε κι ἐπιθύμησε νερὸ ζωντανό, καὶ κληρονόμησε τὰ νάματα τῆς χάρης τοὐρανοῦ.

Τί λέει ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ποὺ βροντερὰ φανέρωσε τὰ ἄρρητα μυστήρια; Φτάνει ὁ Ἰησοῦς σὲ μιὰ πόλη τῆς Σαμαρείας, ποὺ λέγεται Συχάρ, καὶ στὸ μέρος ποὺ ὁ Ἰακώβ ἔδωσε στὸ γιό του τὸν Ἰωσήφ.

Ἡ ζωή μέσα στήν Ἐκκλησία


  Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄

3) ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ

ζωή μέσα στήν κκλησία

κκλησία σύμφωνα μέ τόν Γέροντα εναι κτιστη φο δρυτής της, ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός, εναι κτιστος.
Εσερχόμενος νθρωπος ντός Της καί ζώντας σύμφωνα μέ τό Θεο θέλημα, γίνεται καί ατός κατά Χάριν κτιστος.
Τό γιο Βάπτισμα καί τό γιο Χρσμα καθιστοῦν τόν νθρωπο, «δυνάμει» Θεό, ὑποψήφιο Θεό κατά Χάριν1. Ἐάν νθρωπος νταποκριθε στήν Θεία ατή δωρεά διαφυλάσσοντας τόν θησαυρό, τότε γίνεται καί «νεργεί» Θεός, Θεός κατά Χάριν, ἄκτιστος κατά Χάριν.
τρόπος διαφύλαξης τς Θείας Χάρης εναι τήρηση τν ντολν το Θεο. πειδή λοι ο νθρωποι «προδόσαμε τήν Χάρη καί δέν φυλάξαμε τόν θησαυρό», δηλαδή τήν καθαρότητα καί τή Θεία Χάρη, πού μς προσπόρισε τό γιο Βάπτισμα καί τό Ἅγιο Χρῖσμα, χρειάζεται νά μετανοήσουμε.

Ἄλλος τρόπος προσευχῆς διά μέσου μελέτης

  
Ο Αόρατος πόλεμος
ΟΣΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

 Απόδοση στη νέα Ελληνική: Ιερομόναχος Βενέδικτος
Έκδοση Συνοδείας Σπυρίδωνος Ιερομονάχου, Νέα Σκήτη, Άγιον Όρος
 
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΜΗ΄   Ἄλλος τρόπος προσευχῆς διά μέσου μελέτης
Μπορείς ακόμη να προσευχηθής και με τον τρόπο αυτόν και να μελετήσης πάνω στα ίδια τα πάθη του Κυρίου, για να λάβης το αίτημά σου. Γιά παράδειγμα· αφού με προσοχή συλλογισθής τα πάθη του Κυρίου μας και με τον λογισμό σου δής την προθυμία της καρδιάς του με την οποία τα υπέφερε, όπως είπαμε παραπάνω, από το μέγεθος των βασάνων και την υπομονή του, θα περάσης σε άλλους δυό στοχασμούς: Ο ένας είναι της αξιομισθίας του, δηλαδή των αμέτρητων μισθών που ο Ιησούς έγινε αίτιος τόσο στον εαυτό του, ως άνθρωπος, όσο και σε όλο το ανθρώπινο γένος, γι αυτά τα πάθη και την υπομονή του.

Φοιτητικὴ σταυροφορία διὰ τὸν Χριστὸν. Πρωτ. Βασίλειος Γεωργόπουλος

Φοιτητικὴ σταυροφορία διὰ τὸν Χριστὸν
Μία διεθνής προτεσταντική ὀργάνωσις εἰς τά ἑλληνικά Α.Ε.Ι.

Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου, Λέκτορος Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ

1. Ἱστορικές πληροφορίες
Ἡ φοιτητική Σταυροφορία γιά τόν Χριστό (Campus Crusade for Christ) εἶναι μιά διεθνής προτεσταντική ὀργάνωση, πού δρᾶ μέσα σέ πανεπιστημιακά ἱδρύματα, συμπεριλαμβανομένης καί τῆς Ἑλλάδας. Ἡ ἴδια ἡ κίνηση ἄν καί αὐτοπροσδιορίζεται ὡς ἀνεξάρτητη καί ἀδογμάτιστη, μέ βάση τήν ἱστορική ἀφετηρία της, τίς δογματικές ἀρχές τῶν ἱδρυτῶν της, τή μεθοδολογία τῶν δραστηριοτήτων της καί τίς θεολογικές θέσεις, πού διατυπώνει σέ διάφορα ἔντυπά της, παλαιότερα καί νεώτερα, πρέπει νά ἐνταχθεῖ στό εὐρύτερο συντηρητικό προτεσταντικό ρεῦμα τῶν Εὐαγγελικαλικῶν (Εvangelicals).
Ἡ κίνηση ἱδρύθηκε τό 1951 ἀπό τόν Ἀμερικανό ἐπιχειρηματία Βill Bright (1921- 2003) μαζί μέ τή σύζυγό του Vonette Bright2. Μία ἔντονη θρησκευτική μεταστροφή τόν ὁδήγησε νά σπουδάσει στό θεολογικό Σεμινάριο Fuller στήν Πασαντένα τῆς Καλιφόρνιας τῶν Η.Π.Α.

Ὁ πόνος καί αἱ θλίψεις εἰς τήν ζωή μας (Γέρων Ἐφραίμ, προηγούμ.Ἱ. Μ. Φιλοθέου)

 
Το μονοπάτι της ζωής είναι όλο πόνος και δάκρυ∙ όλο αγκάθια και καρφιά∙ παντού φυτρωμένοι σταυροί∙ παντού αγωνία και θλίψη. Κάθε βήμα και μία Γεθσημανή. Κάθε ανηφοριά και ένας Γολγοθάς. Κάθε στιγμή και μία λόγχη. «Αν μπορούσαμε να στίψουμε την γη σαν το σφουγγάρι θα έσταζε αίμα και δάκρυα».

«Άνθρωπος ωσεί χόρτος αι ημέραι αυτού, ωσεί άνθος του αγρού ούτως εξανθήσει», λέγει ο ψαλμωδός.

Το τριαντάφυλλο βγάζει αγκάθι και το αγκάθι τριαντάφυλλο. Τα ωραία συνοδεύονται με πόνο, αλλά κι ο πόνος βγάζει στη χαρά. Συνήθως το ουράνιο τόξο υψώνεται ύστερα από την μπόρα. Πρέπει να προηγηθούν οι καταιγίδες για να ξαστερώσει ο ουρανός.

Ἀντιρατσιστικό Νομοσχέδιο ἤ ἐπίσημος διωγμός κατά τῆς Ἐκκλησίας; Πρεσβ.Διονύσιος Ταμπάκης

Αντιρατσιστικό Νομοσχέδιο ή επίσημος διωγμός κατά της Εκκλησίας; 
Πρεσβ.Διονύσιος Ταμπάκης- Ναύπλιον

 Τους ασκούς του Αιόλου και του Διαβόλου κατά της Εκκλησίας μας ανοίγει το προς ψήφιση «Αντιρατσιστικό» και Αντι-Χριστιανικό νομοσχέδιο αφού είναι προφανής ακόμα και σε ένα μικρό παιδάκι  η πονηριά και η κακοβουλία που υποκρύβει μέσα του εναντίον σε ο,τιδήποτε  Χριστιανικό. Αναφέρεται μέσα στα πολλά ότι :
«Τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών και χρηματική ποινή 5 έως 20 .000,00 ευρώ όποιος  με κάθε μέσο ή τρόπο, προκαλεί  ή διεγείρει σε  μίσος κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλων.»

Ἀποστολικό Ἀνάγνωσμα: Ἐρμηνεία εἰς τάς πράξεις τῶν Ἀποστόλων, τάς ἀναγινωσκομένας τήν Κυριακή τοῦ Παραλύτου (Ἀρχιεπίσκοπος Ἀστραχάν καί Σταυρουπόλεως Νικηφόρος Θεοτόκης)

 Πράξ. θ',  32-42)
- Ποιά είναι η σχέσις πίστεως και θαυμάτων;

- Γιατί ονομάζει αγίους τους κατοικούντας Λύδδαν;

- Ποιό παράδειγμα έδωσε με το έργο του ο απ. Πέτρος στους επισκόπους;

- Γιατί  αποσιωπώνται άλλα στοιχεία του θεραπευθέντος Αινέα;

- Τί σημαίνει το "στρώσον σεαυτώ";

- Ποιά ήταν τα αποτελέσματα της θεραπείας του παραλύτου;

- Γιατί ο ιστοριογράφος κρίνει απαραίτητο να ερμηνεύσει το όνομα Ταβιθά;

Δελτίο Τύπου γιά τό Φεστιβάλ ὁμοφυλοφίλων στήν Θεσσαλονίκη (31/5/2013)

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βογατσικοῦ 7 - 546 22 Θεσσαλονίκη , τηλ. 2310-229.871.-
Ἐν Θεσσαλονίκῃ τῇ 30-5-2013.-
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ἱερὰ Μητρόπολις Θεσσαλονίκης μετὰ πολλῆς λύπης καὶ ἔντονης ἀνησυχίας εἶναι ὑποχρεωμένη καὶ πάλι νὰ ἀντιμετωπίσῃ ποιμαντικὰ καὶ ἀποτρεπτικά, τὴν δυσάρεστη, ἀπαράδεκτη καὶ ἀξιοκατάκριτη παρουσία τῶν ὁμοφυλοφίλων, οἱ ὁποῖοι ἑτοιμάζονται νὰ πραγματοποιήσουν φεστιβὰλ στὶς 14 καὶ 15 Ἰουνίου καὶ νὰ παρελάσουν στὴ Θεσσαλονίκη μας ἐπιδεικνύοντας τὰ πάθη τους σὲ μορφὴ καρναβαλιοῦ. Εἶναι ντροπή, εἶναι πρόκληση, εἶναι σύμπτωμα διαφθορᾶς. Εἶναι ὅμως ἀπόφαση τοῦ Δήμου τῆς πόλεώς μας καὶ προσωπικὰ τοῦ Δημάρχου κ. Ἰωάννου Μπουτάρη.
Ἡ μόνη παραχώρηση τοῦ κ. Δημάρχου, μετὰ ἀπὸ συζήτησή μας, ἦταν νὰ μὴ γίνῃ αὐτὴ ἡ θρασυτάτη καὶ ἐπαίσχυντη συγκέντρωση ἐμπρὸς στὸν ἱερὸ Ναὸ τῆς ἁγίας Σοφίας καὶ τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ἀλλὰ στὴν πλατεῖα Ἒλευθερίας, μακρυὰ ἀπὸ Ναούς.

Πνευματικοί λόγοι (Ἁγίου Διαδόχου Φωτικῆς)

Ἁγίου Διαδόχου Φωτικῆς: 100 πρακτικά κεφάλαια
Φιλοκαλία τόμ. α΄

 Τό Ἅγιο Πνεῦμα στήν ἀρχή τῆς πνευματικῆς προόδου, ἄν ἀγαπήσομε μέ θερμότητα τήν ἀρετή τοῦ Θεοῦ, δίνει στήν ψυχή νά γευθεῖ τήν γλυκύτητα τοῦ Θεοῦ μέ ὅλη τήν αἴσθηση καί κάθε ἐσωτερική πληροφορία, γιά νά μπορέσει νά ἐννοήσει ὁ νοῦς μέ ἀκριβή γνώση τό τέλειο βραβεῖο τῶν κόπων πού καταβάλλονται γιά τό Θεό.

Κατόπιν ὅμως κρύβει τό πολύτιμο καί ζωοποιό αὐτό δῶρο, ὥστε καί ἄν ἐργαζόμαστε ὅλες τίς ἄλλες ἀρετές, νά νομίζομε ὅτι δέν εἴμαστε τίποτε, γιά τό λόγο ὅτι δέν κάναμε ἀκόμη συνήθεια τήν ἁγία ἀγάπη.

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 01-05-13.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ιβ΄ 25 - ιγ΄ 12

ιβ΄ 25 - ιγ΄ 12

 

Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην κεφ. Η΄ 51 - 59  

Η΄ 51 - 59 
 


 Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

SAN GREGORIO PALAMAS EN LA HISTORIA Y EL PRESENTE Por Georgios Mantzaridis, Universidad de Thesalónica

 
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕΣΟΥ
SUMARIOS DE LOS CONGRESOS INTERNACIONALES DE ATENAS Y LEMASOL DE CHIPRE
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΝΤΖΑΡΙΔΗ: Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.45
SAN GREGORIO PALAMAS EN LA HISTORIA Y EL PRESENTE
Por Georgios Mantzaridis, Universidad de Thesalónica

San Gregorio Palamás es el mayor teólogo ortodoxo del siglo 14º y uno de los grandes en la historia de la Iglesia Ortodoxa... (Omitimos las dos páginas siguientes porque tratan de la vida de san Gregorio y la historia del conflicto, puesto que en otro sitio lo hemos traducido con el título «el camino de san Gregorio Palamás).

Ἡσυχία hisijía no significa inactividad o apraxía, sino la alerta, vigilancia continua y preparación para acción y creación. Como la humanización de Dios ha renovado el mundo y es un «misterio que se ha mantenido oculto desde tiempos eterno » (Rom 16,25) y el Cristo es el Logos «que proviene del silencio» (S. Ignacio), así también la verdad y la vida cristiana se engendran y nacen en la hisijía. «Libraos de las cosas terrenales y conoced que yo soy el Dios verdadero» (Sal 45,11). Con la noerá hisijía (paz y serenidad interior del espíritu del corazón psicosomático) es frenado el envanecimiento del nus y se restituye la unidad de las fuerzas y energías psíquicas del hombre y se logra “la ocupación o estudio sobre Dios”. Así ya el hombre puede ofrecerse a sí mismo enteramente a Dios según el primero y gran mandamiento (Deu 6,5)8.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible