Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

0 Ψαλμός , στίχος 22,«Καὶ γὰρ ἐγὼ ἐξομολογήσομαί Σοι », Περισπασμός στήν Προσευχή ,Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

0 Ψαλμός , στίχος 22,«Καὶ γὰρ ἐγὼ ἐξομολογήσομαί Σοι », Περισπασμός στήν Προσευχή ,Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης  Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 4-9-2017 (Κήρυγμα) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καί ἡ ἀγάπη μας πρός τόν Θεό (Ε΄ μέρος), Ἀγ. Παϊσίου, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καί ἡ ἀγάπη μας πρός τόν Θεό (Ε΄ μέρος), Ἀγ. Παϊσίου, 29-5-2024, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

70 Ψαλμός , στίχος 19,«Τὴν δυναστείαν Σου καὶ τὴν δικαιοσύνην Σου ἀπαγγελῶ », Κόπωση καί Προσευχή, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

70 Ψαλμός , στίχος 19,«Τὴν δυναστείαν Σου καὶ τὴν δικαιοσύνην Σου ἀπαγγελῶ », Κόπωση καί Προσευχή, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 3-9-2017 (Κήρυγμα) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ψαλμός 71,1-2«Ὁ Θεὸς, τὸ κρίμα σου τῷ βασιλεῖ δὸς »,Ἡ Ὑπνηλία στήν Προσευχή ,Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ψαλμός 71,1-2«Ὁ Θεὸς, τὸ κρίμα σου τῷ βασιλεῖ δὸς »,Ἡ Ὑπνηλία στήν Προσευχή ,Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 5-9-2017 (Κήρυγμα) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Γιὰ ὅσους ἀμφισβητοῦν τὴν Ἁγιότητα τοῦ Μέγα Ἁγίου καὶ Ἰσαποστόλου Κωνσταντίνου, +21 Μαΐου 337 μ.Χ

Όταν ακούσουν την λέξη Άγιος, αρχίζουν να διαμαρτύρονται οι κράχτες της αθεΐας και της απιστίας. Είναι Άγιος; Στρατηγός, ναι είναι, Βασιλιάς και Αυτοκράτορας ναι. Μέγας ναι είναι, αλλά Άγιος; Όχι, δεν είναι Άγιος λένε. Γιατί δεν είναι Άγιος; Διότι, λένε, ότι ο Μ. Κωνσταντίνος έκανε εγκλήματα, ότι σκότωσε τον γιο του τον Κρίσπο, ότι σκότωσε την δεύτερη γυναίκα του την Φαύστα, και συνεπώς δεν πρέπει να ονομάζεται Άγιος.

Τί έχουμε ν’ απαντήσουμε σ’ αυτούς, που πολεμούν τον Μ. Κωνσταντίνο, μόνο και μόνο επειδή υπήρξε Χριστιανός; Αν δεν ήταν Χριστιανός, αλλ’ ήταν ειδωλολάτρης, όπως ο Ιουλιανός ο παραβάτης, που πρόδωσε την Εκκλησία, τότε θα τον δόξαζαν. Ενώ ο Κωνσταντίνος, που υποστήριξε την πίστη την Ορθόδοξη και έθεσε γερά θεμέλια, μισείται και συκοφαντείται από τους εχθρούς του Χριστού.

Απαντάμε: Λησμονούν ή αγνοούν αυτοί, ότι στην πίστη μας υπάρχει ένα μεγάλο πράγμα, που λέγεται: Μετάνοια. Ένα δάκρυ του αμαρτωλού ο,τιδήποτε κι αν έχει διαπράξει, ένα δάκρυ στο μυστήριο της Εξομολόγησης συγχωρεί όλα τα αμαρτήματα. Αν δεν υπήρχε η μετάνοια, άδειος θα ήταν ο Παράδεισος, δεν θα είχαμε εορτολόγιο, δεν θα είχαμε Αγίους, διότι δεν υπάρχει άγιος που δεν έκλαψε και δεν μετανόησε για τα αμαρτήματά του. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος για τον Παράδεισο, αγαπητοί, παρά μόνο η θύρα της μετανοίας. Και ο αγ. Κωνσταντίνος δεν γεννήθηκε Άγιος, έγινε Άγιος. Διέπραξε σφάλματα, ναι, αλλά μετανόησε. Μην ξεχνάτε, ότι ανατράφηκε μέσα στο περιβάλλον των απανθρώπων Διοκλητιανού και Γαλέριου, κι όμως διαφωνούσε με όλους αυτούς.

Κλῆρος καί Ἐκκλησία (Α΄ μέρος), Ἀγ. Παϊσίου καί Αγίων Πατέρων, 30-5-2024...

Ὁ Ἅγιος τῶν λεπρῶν: Ὁ πατὴρ Εὐμένιος Σαριδάκης


Ο Άγιος των λεπρών: Ο πατήρ Ευμένιος Σαριδάκης

από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο

ΓΕΝΙΚΑ - ΚΑΤΑΓΩΓΗ: Ο π. Ευμένιος γεννήθηκε το 1931 στην Εθιά Μονοφατσίου του νομού Ηρακλείου. Η Εθιά, είναι ένα ορεινό χωριό σε υψόμετρο 740μ. Είναι άγονος τόπος, γι΄αυτό κι οι κάτοικοί του μετοίκησαν σ΄ένα χαμηλότερο μέρος, στό χωριό Ροτάσι. Στην Εθιά υπάρχουν δύο εκκλησίες: Η κεντρική είναι αφιερωμένη στην Παναγιά και φυλάσσει θαυματουργό εικόνα της.

Εκεί η Παναγία είχε εμφανισθεί σαν γυναίκα ντυμένη στα μαύρα κάποια μέρα, που ο πατήρ Ευμένιος, μικρό παιδί τότε, άναβε τα κανδήλια του ναού, και του είπε: “Έσύ μια μέρα θα γίνεις ιερέας”. Στόν αύλιο χώρο του ναού αυτού, έμελλε να είναι κι ο τάφος, όπου αναπαύεται το σκήνωμα του Οσίου Γέροντα. Ο πατήρ Ευμένιος ήταν γόνος πολυμελούς και πάμπτωχης οικογένειας. Γεννήθηκε την Πρωτοχρονιά του 1931. Οι γονείς του, Γεώργιος και Σοφία Σαρειδάκη, ήταν άνθρωποι ευσεβείς και ενάρετοι. Είχαν οκτώ παιδιά, από τα οποία το τελευταίο ήταν ο πατήρ Ευμένιος, που στη βάπτισή του πήρε το όνομα Κωνσταντίνος. Ο μικρός Κωνσταντίνος ορφάνεψε από πατέρα σε ηλικία μόλις δύο ετών! Η χήρα μάνα του με τι δυνατότητες να θρέψει τόσα στόματα! Ξενοδούλευε για να τα φέρει βόλτα. Έπειτα, με τη γερμανική κατοχή, χειροτέρευσαν τα πράγματα. Σε τέτοιο περιβάλλον, με πολλές στερήσεις μεγάλωσε ο Κωνσταντίνος. Παπούτσια πρωτοφόρεσε στα δώδεκά του χρόνια. Παρ΄ όλες όμως τις στερήσεις, την πείνα και την ανέχεια, το ήθος και η πίστη του μικρού αυτού παιδιού δεν αλλοιώθηκαν. Μάλιστα, ο ιερέας του χωριού τους ήθελε να του δίνει μια μικρή βοήθεια, επειδή πήγαινε και βοηθούσε στόν ναό. Ο μικρός Κωνσταντίνος, όμως, του έλεγε: “Όχι, Παπα-Γιάννη, δεν παίρνουμε ποτέ χρήματα από την Εκκλησία1”. Όταν του έδιναν ψωμί για κάποια δουλειά που έκανε, ποτέ δεν το έτρωγε μόνος του, αλλά το πήγαινε στο σπίτι του και το έτρωγε με τ΄ αδέλφια του! Έγινε μοναχός σε ηλικία μόλις 17 χρονών, αγωνιζόμενος με αγάπη και προσευχή, ενώ δοκιμάστηκε από την ασθένεια της λέπρας και, ενώ ήταν ήδη ιερέας, δοκιμάστηκε ακόμη χειρότερα από δαιμονική επιρροή, με την οποία βασανίστηκε ψυχικά και σωματικά πριν ελευθερωθεί μετά από πολλές προσευχές, αγρυπνίες και εξορκισμούς σε μοναστήρια της Κρήτης.

ΛΕΠΡΑ: Η λέπρα τον έφερε στο Νοσοκομείο Λοιμωδών στην Αγία Βαρβάρα Αθηνών. Εκεί θεραπεύτηκε αλλά αποφάσισε να παραμείνει στο Νοσοκομείο ως ιερέας, για να βοηθήσει ανακουφίζοντας τους συνανθρώπους του, λειτουργώντας παράλληλα στο νοσοκομειακό ναό των αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού. Εκεί θα αρχίσει το υποδειγματικό ποιμαντικό του έργο. Η ανυπόκριτη αγάπη του και ο ασκητικός του αγώνας έφεραν σ' αυτόν τη χάρη του Θεού και ο ταπεινός λευίτης έφτασε σε τέτοιο ύψος αγιότητας, που διατηρούσε όσο μπορούσε κρυφό, ώστε αξιώθηκε να λάβει προορατικό χάρισμα, να ζήσει υψηλά πνευματικά βιώματα και να βοηθήσει πολλούς ανθρώπους, όχι μόνο με τις συμβουλές και την προσευχή του αλλά και με την αγιασμένη παρουσία του. Ο Γέροντας αγαπούσε όλο τον κόσμο, ενώ ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ήταν το τρανταχτό γέλιο του, αλλά και τα δάκρυα! Συχνά, έβγαινε από το Ιερό, κατά τη λειτουργία, με τα γένια του βρεγμένα από δάκρυα, αφού προσευχόταν για όλους τους πονεμένους και δυστυχισμένους συνανθρώπους μας! Πολλά πνευματικά του τέκνα διηγούνται ότι ο π. Ευμένιος γελούσε με τους αγίους, με την Θεοτόκο, με τους αγγέλους, και μετέδιδε τη χαρά των αγίων και των αγγέλων, γι’ αυτό, όταν τον επισκέπτονταν, μπορεί να ήταν στενοχωρημένοι ή κουρασμένοι ψυχικά, αλλά φεύγαν… “πετώντας”.

Ὁ Σεβ. Ζιμπάμπουε ἐκτελεστὴς τοῦ σχεδίου… “Ἁγία Φοίβη”;


Ὁ Σεβ. Ζιμπάμπουε ἐκτελεστὴς τοῦ σχεδίου… “Ἁγία Φοίβη”;

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

Ἤνοιξε ζήτημα ἱερωσύνης τῶν γυναικῶν

Τὴν 2αν Μαΐου 2024 ὁ Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε κ. Σεραφεὶμ (Κυκκώτης) προέβη εἰς τὴν χειροτονίαν γυναικὸς ὡς διακόνου. Τὸ πλέον σκανδαλιστικὸν ἦτο ὅτι ἔδωσεν εἰς αὐτήν, τὴν διακονίαν νὰ μεταδίδη εἰς τὸ ἐκκλησίασμα τὴν Θ. Κοινωνίαν. Ἡ πρᾶ­ξις δὲν ἦτο καθόλου τυχαία, ἀλλὰ πλήρης συμβολισμῶν. Κατὰ τὴν Μεγάλην Πέμπτην «οἱ τὰ πάντα καλῶς διαταξάμενοι θεῖοι Πατέρες παραδεδώκασιν ἡμῖν ἑορτάζειν… τὸν μυστικὸν Δεῖπνον (δηλαδὴ τὴν παράδοσιν τῶν καθ’ ἡμᾶς φρικτῶν Μυστηρίων)». Τὴν αὐτὴν ἡμέραν ἔλαβε χώραν καὶ ἡ χειροτονία τῆς διακονίσσης, δίδουσα τὸ μήνυμα ὅτι ὅπως ὁ Χριστὸς παρέδωσεν εἰς τοὺς Ἀποστόλους τὴν Θ. Εὐχαριστίαν, οὕτως καὶ τώρα ἡ νέα διακόνισσα παραλαμβάνει τὴν αὐτὴν παρακαταθήκην! Ἤνοιξε εὐθέως ζήτημα περὶ ἱερωσύνης τῶν γυναικῶν.

Ἡ διαπίστωσις αὐτὴ δὲν εἶναι ἰδική μας, ἀλλὰ ἁπλῆ ἀποτύπωσις τοῦ τί συνεζητήθη εἰς τὸν δημόσιον χῶρον. Εἰς ἱστοσελίδας ἐγράφη: «Ἡ ὀρθόδοξη ἐκκλησία ἀλλάζει σελίδα – Ἡ διακόνισσα Ἀγγελική, ἡ πρώτη γυναίκα ποὺ μπῆκε στὸ ἱερὸ» (lifo.gr, 7.5.2024), ἀλλὰ καὶ Ἀρχιερεῖς ἀντέδρασαν μὲ ἐπίκεντρον τὸ ζήτημα τῆς ἱερωσύνης, ὅπως ὁ Ἰκονίου Θεόληπτος: «Αὐτὴ ἡ χειροτονία ποὺ ἔγινε εἶναι ὁ ἐξευτελισμὸς στὸν ἀνώτατο βαθμὸ τῆς χειροτονίας τῶν Διακόνων… Τὸ μόνο ποὺ μᾶς ἔμεινε τώρα εἶναι νὰ χειροτονοῦμε, σὰν τοὺς Ἀγγλικανούς, γυναῖκες ἱερεῖς καὶ ἐπισκόπους»! (romfea.gr, 8.5.2024).

Πολιτεία, Οἰκουμενισμὸς καὶ θεολόγοι συμφωνοῦν!

Τὸ διακύβευμα εἶναι πραγματικόν. Ἀφ’ ἑνὸς αἱ πιέσεις ἀπὸ παπικάς καὶ προτεσταντικάς ὁμάδας, αἱ ὁποῖαι ἔχουν καθιερώσει τὴν γυναικείαν ἱερωσύνην, δὲν εἶναι ἁπλῶς διάχυτοι, ἀλλὰ καὶ δίδουν τὴν ἀφορμὴν εἰς οἰκουμενιστάς νὰ φθάνουν εἰς τὸ σημεῖον νὰ δέχωνται γυναῖκας εἰς τὸ ἱερὸν Βῆμα καὶ τὴν Ἁγίαν Τράπεζαν, ὡς συν­έβη π.χ. τὸ 2015 εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Φινλανδίας, ἡ ὁποία ὡς γνωστὸν συνεορτάζει τὸ Πάσχα μὲ τοὺς Λουθηρανούς. Ἀφ’ ἑτέρου τὸ Πατριαρχεῖον Ἀλεξανδρείας τὴν 10ην Μαΐου 2024 ἀπένειμεν εἰς τὴν ΠτΔ κ. Αἰκ. Σακελλαροπούλου τὴν ἀνωτάτην τιμητικὴν διάκρισιν, ἡ ὁποία μόλις πέρυσι τὸν Ἰούλιον εἰς ἐρώτησιν περὶ τῆς χειροτονίας γυναικῶν εἶχεν ἀποστείλει μήνυμα πρὸς πᾶσαν κατεύθυνσιν, λέγουσα:

Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τὸ τί ζοῦμε ἀλλὰ τὸ πὼς ζοῦμε


Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ ΖΟΥΜΕ

Στις μέρες μας πολύς λόγος γίνεται για την παραβατικότητα, την σκληρότητα απέναντι στον συνάνθρωπο, τα καταπατημένα δικαιώματα, τις αήθεις συμπεριφορές.

Όχι άδικα.

Καθημερινά τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν με ειδήσεις που μας φοβίζουν, μας απελπίζουν, μας προβληματίζουν και τελικά μας οδηγούν στο να κλεινόμαστε όλο και πιο πολύ στους εαυτούς, στα σπίτια και στις οικογένειές μας.

Παραβατικοί νέοι μέσα και έξω απ’ τα γήπεδα, σχολεία σε “αποσύνθεση”, εγκλήματα μίσους, βασανισμοί και βιασμοί παιδιών και βρεφών, αλλόκοτες, βίαιες, μοχθηρές δολοφονίες και τόσα άλλα.

Η κοινωνία μας διαιρέθηκε πολλές φορές και για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Άλλοτε πολιτικούς, πολιτειακούς, υγειονομικούς και τώρα σεξουαλικούς, ως μη όφειλε.

Παντού επικρατεί ένας αλλόκοτος αναβρασμός και μιά διάθεση ανάμεσά μας να κατηγορήσει ο ένας τον άλλον για τα δεινά που μας ζώνουν.

Έλλειψε η ανθρωπιά, η αγάπη, η συμπόνοια, η φιλανθρωπία, η αλληλεγγύη, η χρηστότητα, η σωφροσύνη ως καρποί της χριστιανικής ηθικής που με τη σειρά της θεμελιώνεται πάνω στο Ιερό Ευαγγέλιο και τα δόγματα της Εκκλησίας μας και αντικαταστάθηκαν από ποικίλες “επιτροπές”, ΜΚΟ, ψηφίσματα και διεθνείς συμφωνίες.

30 Μαΐου. Ἰσαακίου ὁσίου, ἡγουμένου τῆς μονῆς τῶν Δαλμάτων (†383). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης δ΄ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. ι΄ 34-43).

Πραξ. 10,34       Ἀνοίξας δὲ Πέτρος τὸ στόμα αὐτοῦ εἶπεν· ἐπ᾿ ἀληθείας καταλαμβάνομαι ὅτι οὐκ ἔστι προσωπολήπτης ὁ Θεός,

Πραξ. 10,34             Ηνοιξε ο Πετρος το στόμα αυτού και με ευλάβειαν και επισημότητα είπεν· “αλήθεια, καταλαβαίνω τώρα πολύ καλά, ότι ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης.

Πραξ. 10,35       ἀλλ᾿ ἐν παντὶ ἔθνει ὁ φοβούμενος αὐτὸν καὶ ἐργαζόμενος δικαιοσύνην δεκτὸς αὐτῷ ἐστι.

Πραξ. 10,35             Αλλά εις κάθε έθνος, κάθε ένας, που ευλαβείται τον Θεόν και εφαρμόζει δικαιοσύνην εις την ζωήν του, γίνεται δεκτός από αυτόν.

Ἔκαψε καί βεβήλωσε τήν σημαία ἑπτάκις, ἀλλά ἡ Δικαιοσύνη τόν ἀθώωσε!


Αἴσθησις ἀπό τήν ἀπόφαση τοῦ Πλημμελειοδικείου Ροδόπης, στό ὁποῖο προσήχθη μέ τήν διαδικασία τοῦ αὐτοφώρου 21χρονος φοιτητής, ὁ ὁποῖος «κατέβασε» τήν Γαλανόλευκη ἀπό τά κτήρια τῆς Περιφερείας Ἀνατολικῆς Μακεδονίας- Θράκης, τοῦ Δήμου Κομοτηνῆς, καί ἀπό ἰδιωτικά καταστήματα – Τοῦ ἀνεγνωρίσθη τό ἐλαφρυντικό τῆς μεταμελείας – Τό δικαστήριο «ἄδειασε» μέ τήν ἀπόφασή του τήν Ἑλληνική Ἀστυνομία, πού ἐφήρμοσε τόν νόμο καί τόν συνέλαβε! – «Πράσινο φῶς» σέ ὅποιον θέλει νά ρίπτει τήν σημαία στήν πυρά ἀτιμωρητί

ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ἡ βεβήλωσις τῆς σημαίας γίνεται ἀνεκτή. Στήν σημερινή Ἑλλάδα ἡ Ἀστυνομία συλλαμβάνει καί τά δικαστήρια ἀφήνουν ἐλεύθερους τούς παραβάτες πού ἔχουν καταληφθεῖ ἐπ’ αὐτοφώρῳ νά βεβηλώνουν τό ἐθνικό σύμβολο. Μᾶς εἶναι ἀδιανόητο αὐτό πού συνέβη χθές στήν Θράκη. Ὅπου τό Πλημμελειοδικεῖο Ροδόπης ἀθώωσε φοιτητή ἡλικίας 21 ἐτῶν ὁ ὁποῖος «κατέβασε» καί ἔκαυσε τήν ἑλληνική σημαία.

Πρό ὀλίγων ἡμερῶν στήν ἐπέτειο ἀπελευθερώσεως τῆς Θράκης εἶχε ὑψωθεῖ στήν Ἀλεξανδρούπολη ἡ μεγαλύτερη ἑλληνική σημαία. Ἦταν μήνυμα καί πρός τά ἔξω, πρός αὐτούς πού ἐπιβουλεύονται τήν ἀκεραιότητα τῆς χώρας καί πρός τά μέσα, πρός αὐτούς πού παρουσιάζουν μειωμένα ἐθνικά ἀντανακλαστικά. Οἱ εὐρωεκλογές ἔκαναν τά κόμματα νά ξανασκεφθοῦν τήν στάση τους. Εἴδαμε ἔτσι τήν ἑλληνική σημαία νά ἐνσωματώνεται στόν θυρεό τῆς Νέας Δημοκρατίας στό προεκλογικό της τηλεοπτικό σπότ. Αὐτή ὅμως εἶναι, καθώς φαίνεται μόνον, ἡ μία ὄψις τοῦ νομίσματος. Διότι ἡ ἄλλη προσωποποιεῖται σέ αὐτόν τόν φοιτητή, ὁ ὁποῖος ἔκαυσε τήν σημαία. Προσωποποιεῖται σέ αὐτούς τούς δικαστές πού τόν ἀθώωσαν γιά μίαν ἐξόχως παράνομη πράξη.

Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἀλβανίας γιὰ τὸν πρῶτο γάμο ὁμοφύλων στὴ χώρα

Για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα πέντε μηνών η Εκκλησία της Αλβανίας τοποθετείται για τον γάμο των ομοφύλων ζευγαριών. Αφορμή στάθηκε ο γάμος δύο γυναικών που τελέστηκε την Κυριακή 19 Μαΐου 2024 στο Δήμο Τιράνων από μη-Ορθόδοξο ιερέα, ο οποίος συμφώνησε να ταξιδέψει από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Αλβανία ειδικά για την περίσταση. Πρόκειται για το πρώτο ομόφυλο ζευγάρι στη συγκεκριμένη χώρα που προχωράει σε μια τέτοια κίνηση.

Η Alba Ahmetaj και η Edlira Mara υπέβαλαν αίτηση για νόμιμο γάμο στο τοπικό δημοτικό γραφείο τους την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024. Ο αλβανικός οικογενειακός κώδικας ορίζει τον γάμο μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Ωστόσο, το άρθρο 53 του Συντάγματος ορίζει ότι «Καθένας έχει το δικαίωμα να παντρεύεται και να έχει οικογένεια».

Σε ανακοίνωση της η Εκκλησία της Αλβανίας επαναλαμβάνει ακριβώς την ίδια θέση που είχε εκφράσει τον περασμένο Ιανουάριο με αφορμή το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών που είχε τεθεί προς συζήτηση στην Ελλάδα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Εκκλησίας της Αλβανίας:

Ἡ Παλαιὰ Λάρνακα Τοῦ Ὁσίου Ἰωάννη Τοῦ Ρώσου Φιλοτεχνημένη Στὸ Ἅγιον Ὅρος


Ἡ Παλαιὰ Λάρνακα Τοῦ Ὁσίου Ἰωάννη Τοῦ Ρώσου Φιλοτεχνημένη Στὸ Ἅγιον Ὅρος Ἐδῶ Δέχτηκε Τὸ Σῶμα Του. Γιὰ Μισὸ Αἰῶνα. Φυλάσσεται Στὸ Μουσεῖο Στὸ Νέο Προκόπιο Εὔβοιας. Βοήθεια μας 

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/05/blog-post_136.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible