ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019
14. Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης (Ε΄), 12-6-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
14. Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης (Ε΄), Ἐρωταποκρίσεις Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου (Ἐρώτηση 6η), 12-6-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ζωντανή μετάδοση, Πν. Κέντρο Ἱ.ν. Ἁγίου Ἀθανασίου τοῦ Μεγάλου Αμπελειές Πέλλας
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr
Κυριακή τῶν Ἁγίων Πάντων.Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν ὁμολογία τῆς πίστης στόν Χριστό. Μέρος Πρῶτο
KYΡΙΑΚΗ
ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ (:Ματθ.ι΄32-33,37-38,ιθ΄27-30)
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ
ΧΡΙΣΤΟ
Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των χωρίων Ματθ.10,32-33
[…]Αφού
απάλλαξε τους μαθητές Του από τον φόβο και την αγωνία που συντάρασσαν την ψυχή τους
επειδή προηγουμένως τους είχε ομιλήσει για τους επερχόμενους διωγμούς, τους
ενισχύει ενθαρρύνοντάς τους και πάλι με τα ακόλουθα λόγια, εκβάλλοντας τον φόβο
με τον φόβο, και όχι μόνο με τον φόβο, αλλά και με την ελπίδα για μεγάλα έπαθλα.
Και τους απειλεί με πολλή την εξουσία, προτρέποντάς τους από κάθε άποψη στο να κηρύττουν με παρρησία την αλήθεια
και τους λέγει τα εξής: ««Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει
ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν
τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω
κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν
τοῦ πατρός
μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.
ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί
με ἔμπροσθεν
τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι
αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν
τοῦ πατρός
μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς(:Μη λογαριάζετε λοιπόν τους διωγμούς και τους
κινδύνους, αλλά να λογαριάζετε τις μεγάλες αμοιβές που σας περιμένουν. Καθένας που θα με ομολογήσει ως Σωτήρα του
και Θεό του μπροστά στους ανθρώπους που καταδιώκουν την πίστη μου, θα τον
ομολογήσω και εγώ ως δικό μου πιστό μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους
ουρανούς. Εκείνος όμως που θα με αρνηθεί ως Θεάνθρωπο Σωτήρα μπροστά στους ανθρώπους,
αυτόν θα τον αρνηθώ κι εγώ και δεν θα τον αναγνωρίσω ως δικό μου μπροστά στον
Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς)»[Μτθ.10,32-33].Δεν
προτρέπει, λοιπόν, μόνο με τα αγαθά, αλλά και με τα αντίθετα και καταλήγει στα
δυσάρεστα. Και πρόσεξε την ακρίβεια των λόγων Του. Δεν είπε «ἐμένα» αλλά «ἐν ἐμοὶ»,
για να δείξει ότι αυτός που ομολογεί δεν ομολογεί με τη δική του δύναμη, αλλά με τη
βοήθεια της χάριτος από τον ουρανό. Για εκείνον που το αρνείται όμως δεν
είπε «ἐν ἐμοὶ» αλλά
«ἐμένα», διότι αυτός, επειδή στερήθηκε
τη δωρεά, Τον αρνείται κατ’ αυτόν τον τρόπο. «Ναι, αλλά για ποιο λόγο κατηγορείται», θα μπορούσε να ρωτήσει
κάποιος, «εάν αρνείται τον Χριστό, αφού
προηγουμένως τον εγκατέλειψε η θεία χάρη;». Κατηγορείται διότι η εγκατάλειψη αυτή οφείλεται σε εκείνον που
τον εγκατέλειψε ο Κύριος εξαιτίας των πονηρών του έργων.
Πολλοί γονεῖς μαλώνουν μπροστά στά παιδιά καί τούς δίνουν ἄσχημα μαθήματα.
Ἄγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου
(ΛΟΓΟΙ Δ΄ «Οἰκογενειακή Ζωή»)
Πολλοί γονεῖς μαλώνουν μπροστά στά παιδιά καί τούς δίνουν ἄσχημα μαθήματα. Τά καημένα τά παιδιά θλίβονται. Ἀρχίζουν μετά οἱ γονεῖς, γιά νά τά παρηγορήσουν, νά τούς κάνουν ὅλα τά χατίρια. Πηγαίνει ὁ πατέρας καί καλοπιάνει τό παιδί: «Τί θέλεις, χρυσό μου, νά σού πάρω;». Πηγαίνει καί ἡ μάνα, τό καλοπιάνει κι ἐκείνη, καί τελικά τά παιδιά μεγαλώνουν μέ νάζια καί καμώματα καί ὕστερα, ἄν δέν μποροῦν οἱ γονεῖς νά τούς δώσουν ὅ,τι τούς ζητοῦν, τούς ἀπειλοῦν ὅτι θά αὐτοκτονήσουν. Καί βλέπω πόσο βοηθάει τά παιδιά τό καλό παράδειγμα τῶν γονέων.
Ἦρθαν σήμερα δύο κοριτσάκια – τό ἕνα θά ἦταν τριῶν χρονῶν καί τό ἄλλο τεσσάρων – μέ τούς γονεῖς τους πού ἦταν πολύ εὐλαβεῖς. Πόσο τά χάρηκα! Σάν ἀγγελούδια ἦταν. Κάθονταν καί σκέπαζαν μέ τά φορεματάκια τούς τά γονατάκια τους. Εἶχαν μία συστολή, ἕναν σεβασμό! Καί ὅλο αὐτό προερχόταν ἀπό τήν συμπεριφορά τῶν γονέων. Ὅταν τά παιδιά βλέπουν τούς...
γονεῖς τους νά ἔχουν ἀγάπη μεταξύ τους, νά ἔχουν σεβασμό, νά φέρωνται μέ σύνεση, νά προσεύχωνται κ.λπ., τότε αὐτά τά τυπώνουν στήν ψυχή τους.
γονεῖς τους νά ἔχουν ἀγάπη μεταξύ τους, νά ἔχουν σεβασμό, νά φέρωνται μέ σύνεση, νά προσεύχωνται κ.λπ., τότε αὐτά τά τυπώνουν στήν ψυχή τους.
Γί αὐτό λέω ὅτι ἡ καλύτερη κληρονομιά πού μποροῦν νά ἀφήσουν οἱ γονεῖς στά παιδιά τούς εἶναι νά τούς μεταδώσουν τήν δική τους εὐλάβεια.
Γέροντα, μερικοί γονεῖς πού ἀρχίζουν νά ζοῦν πνευματικά σέ μεγάλη ἡλικία στενοχωριοῦνται πού δέν ἔδωσαν χριστιανική ἀγωγή στά παιδιά τους, ὅταν ἦταν μικρά.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ " Μυστικά Βιώματα στήν Ἁγία Γῆ" τῆς συγγραφέως Σοφίας Κιόρογλου . Περί παρηγορίας στό θάνατο τῆς Ἡγουμένης τῆς Μονῆς Ἁγίου Ὀνουφρίου Ἰερουσαλήμ Παϊσίας
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ " Μυστικά Βιώματα στην Αγία Γη" της συγγραφέως Σοφίας Κιόρογλου
ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ
Περί παρηγορίας στο θάνατο της Ηγουμένης της Μονής Αγίου Ονουφρίου Ιερουσαλήμ Παϊσίας
Η Ιερά Μονή Αγίου Ονουφρίου στον Αγρό του Κεραμέως αποτελεί ένα ξεχωριστό προσκύνημα. Στο σπηλαιώδη ναό, ο επισκέπτης εναποθέτει τον πόνο και την ελπίδα τους, και να αντλήσει δύναμη και παρηγοριά. Όλη η ζωή του οσίου Ονουφρίου ήταν ένα θαύμα. Ο Όσιος έζησε τον 4ο αιώνα μ.Χ. στην Αίγυπτο. Ο πατέρας του ήταν βασιλιάς της Περσίας. Με Θεία αποκάλυψη του έδωσε το όνομα Ονούφριος και τον οδήγησε μωρό ακόμη σε ένα μοναστήρι στη Θηβαϊδα της Αιγύπτου. Όταν μεγάλωσε αναχώρησε για την έρημο και ασκήτευσε εβδομήντα χρόνια ζώντας με τα θηρία και τρώγοντας χόρτα. Η έρημος αποτέλεσε την πνευματική κολυμβήθρα του.
Ο ασκητικός αγώνας του ήταν ουσιαστικά το πέρασμα από την «στενήν και τεθλιμμένην οδόν», που όμως γλυκαίνει και νοηματοδοτεί την ύπαρξη. Αλλά και τροφοδοτεί τον πνευματικό οργανισμό με ισχυρά αντισώματα, για να είναι σε θέση να αντέχει στα δύσκολα, να αποδιώχνει την πίκρα των λυπηρών και να βιώνει την γλυκειά χαρμολύπη. Ο Άγιος Ονούφριος έμεινε λιπόθυμος πάρα πολλές φορές στην έρημο, εξαντλήθηκε πολλές φορές από την πείνα, τη δίψα, τη ψύχρα της νυκτός και το λιοπύρι της μέρας. Το σώμα του ψήθηκε κάτω από τόν ήλιο του ουρανού. Όταν ο Θεός είδε πως είχε υποφέρει αρκετά από τον πόλεμο αυτό, έστειλε τον άγγελο του να φροντίζει για την τροφή του και κάθε μέρα του έφερνε κάτι για να στηρίξει το σώμα του.
Στον τόπο εκείνο της ερήμου που ασκήτεψε ο Αββάς Ονούφριος υπήρχε μια χουρμαδιά που έκανε δώδεκα τσαμπιά με χουρμάδες το χρόνο. Ένα μεγάλο τσαμπί χουρμάδες έπεφτε κάθε μήνα στον Άγιο. Υπήρχαν ακόμα και κάποια χορτάρια και κάποια άλλα μικροδενδρύλια των οποίων τα φύλλα είχαν μια θαυμάσια γεύση στο στόμα του που προσομοίαζε αυτή του μελιού. Κάθε Κυριακή τον κοινωνούσε Άγγελος Κυρίου. Έζησε πολλά βάσανα αλλά έχοντας πάντα τις ελπίδες του στον Κύριο τα υπέμεινε καρτερικά. Τελειώθηκε ειρηνικά στις 12 Ιουνίου όπου εορτάζεται και η μνήμη του.
Kυριακή Α Ματθαίου. Ἑρμηνεία Ἱεροῦ Χρυσοστόμου στήν ἀποστολική περικκοπή ἀπό τήν «Πρός Ἑβραίους» ἐπιστολή τοῦ ἀποστόλου Παύλου, κεφ.11, ἐδαφ. 32-37.Μέρος Πρῶτο
ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Προς Εβρ. 11, 32-40 και
12,1-2]
Ερμηνεία του Ιερού Χρυσοστόμου στην αποστολική περικοπή
από την «Προς
Εβραίους» επιστολή του αποστόλου Παύλου, κεφ.11,εδαφ. 32-37
[ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ]
« Καὶ τί ἔτι λέγω; ἐπιλείψει
γάρ με διηγούμενον ὁ χρόνος
περὶ Γεδεών,
Βαράκ τε καὶ Σαμψὼν καὶ Ἰεφθάε,
Δαυΐδ τε καὶ Σαμουὴλ καὶ τῶν προφητῶν (:Και τι ακόμη να λέω και να διηγούμαι; Πρέπει
να σταματήσω, διότι δε θα μου φτάσει ο χρόνος να διηγούμαι για τον Γεδεών και
τον Βαράκ, τον Σαμψών και τον Ιεφθάε, για τον Δαβίδ και τον Σαμουήλ και τους
προφήτες)»[Εβρ.11,32].
Κατηγορούν μερικοί τον Παύλο, γιατί
αναφέρει σε αυτό το σημείο τον Βαράκ και τον Σαμψών και τον Ιεφθάε. Τι λες;
Αυτός που ανέφερε την πόρνη Ραάβ, δε θα αναφέρει αυτούς; Μη μου αναφέρεις την
άλλη ζωή τους, παρά μόνο το αν πίστεψαν ή έλαμψαν ως προς την πίστη.
«τῶν προφητῶν, οἳ διὰ πίστεως
κατηγωνίσαντο βασιλείας(:και τους
προφήτες οι οποίοι, επειδή είχαν πίστη, καταπολέμησαν και υπέταξαν βασίλεια)». Βλέπεις
ότι εδώ δεν παρουσιάζει τη λαμπρή ζωή τους· διότι
δεν ήταν αυτό προηγουμένως το ζητούμενο· αλλά η εξέταση προηγουμένως ήταν για την πίστη.
Διότι,
πες
μου, δεν τα κατόρθωσαν όλα με την πίστη; Πώς; «Με την πίστη», λέγει, «καταπολέμησαν
βασίλεια οι όμοιοι με τον Γεδεών. Άσκησαν δικαιοσύνη». Ποιοι; Αυτοί οι
ίδιοι οι παραπάνω. Τη φιλανθρωπία εδώ
την ονόμασε ‘’δικαιοσύνη’’.
«ἐπέτυχον ἐπαγγελιῶν (:πέτυχαν την πραγματοποίηση των υποσχέσεων που
τους έδωσε ο Θεός». Νομίζω
ότι αυτό το λέγει για τον Δαβίδ. Και ποιες από αυτές τις υποσχέσεις πέτυχε;
Αυτές που του είπε, ότι το σπέρμα του, ο
Μεσσίας, θα καθίσει στο θρόνο του. «ἔφραξαν
στόματα λεόντων, ἔσβεσαν
δύναμιν πυρός, ἔφυγον
στόματα μαχαίρας(:έφραξαν
στόματα λιονταριών, όπως ο Δανιήλ, έσβησαν την καταστρεπτική δύναμη της φωτιάς,
διέφυγαν τον κίνδυνο της σφαγής». Πρόσεχε πως ήταν μέσα στον ίδιο τον θάνατο, ο
Δανιήλ περικυκλωμένος από τα λιοντάρια, οι τρεις παίδες μέσα στο καμίνι του
πυρός, ο Αβραάμ, ο Ισαάκ, ο Ιακώβ, περιβαλλόμενοι από διάφορους πειρασμούς, και όμως δεν απογοητεύτηκαν. Πράγματι αυτό είναι πίστη·
όταν τα γεγονότα εκπληρώνονται αντίθετα από ό,τι προσδοκούμε, τότε πρέπει να
πιστεύουμε ότι τίποτε το αντίθετο δεν έγινε, αλλά όλα ήταν επακόλουθα. «Διέφυγαν τον κίνδυνο της σφαγής». Αυτό νομίζω πάλι ότι το λέγει για τους τρεις Παίδες.
Ἡ Διαθήκη μου. Ἀρχ. Σωφρονίου Σαχάρωφ
Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ . ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ
Άναπέμπω δοξολογία στον Θεό, πού μου έδωσε τή χαρά να σάς δώ σήμερα συνηγμένους έπί τό αύτό. Αγνοώ την ημέρα τού θανάτου μου, άλλά η πείρα των προσφάτων ετών μέ δίδαξε νά περιμένω τό τέλος τής ζωής μου κάθε ημέρα. Κατά τό θέλημα τού Κυρίου, σέ μένα έπεσε ό κλήρος τής μαρτυρίας γιά τον πνευματικό μας πατέρα Σιλουανό, τον όποιο μου φανέρωσε ό Θεός στο αυθεντικό του μεγαλείο.
Έχοντας πλήρη επίγνωση τής μηδαμινότητός μου, προφέρω αυτά τά λόγια γεμάτος από μεγάλο φόβο. Εκείνο πού διδάχθηκα παρά τούς πόδας του, κατά τή διάρκεια τής ζωής του, δεν σκέφτομαι νά τό φυλάξω μόνο γιά τον έαυτό μου, αλλά φλέγομαι από τήν έπιθυμία νά τό μεταδώσω σέ όλους έσάς, σέ εκείνο τό πλήρωμα, στο όποιο εύδόκησε ο Κύριος νά μου αποκαλύψει τον εκλεκτό Του. Θέλω καί δέομαι στον Θεό νά σάς φανερώσει τήν εύδοκία τής καρδιάς μου: νά σάς μεταδώσω αύτό πού έλαβα ώς πνευματική μου διαθήκη.
«Στή μοναχική κοινωνία καί στήν ιδεώδη τάξη, τίθεται σκοπός ή άπόκτηση έκείνης τής ένότητος, γιά τήν όποια προσευχήθηκε ό Χριστός: «ίνα πάντες εν ώσι, καθώς σύ, πάτερ, έν έμοί κάγώ έν σοί, ίνα καί αύτοί έν ήμΐν έν ώσιν», δηλαδή, τής ένότητος κατ’ εικόνα τής Αγίας Τριάδος.
O Θεός είναι ένας, άλλά σέ τρεις υποστάσεις. Και κατά τούς άποκαλυπτικούς λόγους τής Άγιας Γραφής «ποιήσωμεν άνθρωπον κατ’εικόνα ήμετέραν και καθ’ όμοίωσιν», πρέπει νά γνωρίζουμε ότι στον άναρχο νου τού Δημιουργού μας, ό Άνθρωπος συνελήφθη ώς ένας, μοναδικός, άλλά σέ πολλές ύποστάσεις.
Στή θαυμαστή αύτή ένότητα, ό καθένας, κατά κάποιον τρόπο, στήν υπόστασή του, αποτελεί κέντρο τού παντός: οί πάντες καί τά πάντα δι’ αύτόν. Αύτός δέ πάν τό εαυτού καί όλο τον έαυτό του τον προσφέρει γιά όλους καί γιά τον καθένα. Δέν ύπάρχει ούτε μείζον ούτε έλαττον. Ό καθένας, φέροντας στήν προσευχή του όλα τά μέλη τής κοινότητος, όρμά νά άποκτήσει έκείνο τό όποιο έτέθη μπροστά μας ώς έντολή: «Αγαπήσεις τον πλησίον ώς σεαυτόν», δηλαδή, ώς τήν «ιδίαν» ζωή σου.
*Ἀπό τό βιβλίο: «Ὁ Χαρισματοῦχος Ὑποτακτικός Γέροντας Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης»
-π.ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ:«Σε αυτήν την κατάσταση που βρισκόμουν, δεξιά και αριστερά μου, έβλεπα αγγέλους να λειτουργούν τα θεία Μυστήρια μαζί μου»
~ Σε έναν ιερομόναχο και πνευματικό του φίλο ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, που πάντοτε του εκμυστηρευόταν πολλές του καταστάσεις και διαθέσεις έλεγε:
«Θέλω, παπά μου, να λειτουργώ με καθαρή συνείδηση, επειδή με αξίωσε η ευσπλαχνία του Θεού από την πρώτη μου Λειτουργία να βλέπω αισθητά την Χάρη που μεταβάλλει τα θεία δώρα. Από τότε, ο πανάγαθος Θεός, δεν μου στέρησε καμία φορά αυτήν την δωρεά».
Μάλιστα, αποκάλυψε σε αυτόν τον ιερομόναχο, ότι πολλές φορές η θεία Χάρις μετά τον καθαγιασμό των θείων δώρων του «διήνοιγε τους οφθαλμούς» και έβλεπε τον ίδιο τον Χριστό μέσα στο δισκάριο. Και όταν ερχόταν η ώρα να τεμαχίσει το σώμα του Χριστού ήταν αδύνατο να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Η θεία Χάρις του έδειχνε τον Χριστό, όπως ακριβώς τον προσκυνούμε στον επιτάφιο.
Γι’ αυτές τις θείες παραστάσεις με τόση συντριβή έλεγε αυτός ο ισάγγελος:
«Όταν λειτουργούσα και είχα αυτή την όραση, από τα δάκρυά μου βρεχόταν το αντιμνήσιο τόσο πολύ, σαν να το έβαζα μέσα σε νερό. Σε αυτήν την κατάσταση που βρισκόμουν, δεξιά και αριστερά μου, έβλεπα αγγέλους να λειτουργούν τα θεία Μυστήρια μαζί μου».
Ἐκδήλωση μέ θέμα: Εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ Σωματική Ἄσκηση - Γυμναστική; Εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ ἄσκηση γιά τή βελτίωση τῆς Ὑγείας;
Ὁ Ἱ. Ν. Ἁγίου Ἐλευθερίου Ἀχαρνῶν σέ συνεργασία μέ τήν Πανελλήνια Ἕνωση Γονέων γιά τήν Προστασία τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πολιτισμοῦ τῆς Οἰκογενείας καί τοῦ Ἀτόμου (Π.Ε.Γ.) σᾶς προσκαλοῦν την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019στό Πνευματικό Κέντρο, κάτωθεν τοῦ Ἱ. Ν., Ἀχαρνῶν 382, στίς 7.00΄ τό ἀπόγευμα, σέ ἐκδήλωση μέ θέμα:
Εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ Σωματική Ἄσκηση - Γυμναστική;
Εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ ἄσκηση γιά τή βελτίωση τῆς Ὑγείας;
Ἀπό τό Γραφεῖο Ἐνημέρωσης τῆς Π.Ε.Γ.
http://aktines.blogspot.com/2019/06/blog-post_86.html
21 Ιουνίου. Ἰουλιανοῦ μάρτυρος Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Παρ. α´ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. β´ 14-28).
Ρωμ. 2,14 ὅταν γὰρ ἔθνη τὰ μὴ νόμον ἔχοντα φύσει τὰ τοῦ νόμου ποιῇ, οὗτοι νόμον μὴ ἔχοντες ἑαυτοῖς εἰσι νόμος,
Ρωμ. 2,14 Οταν λοιπόν εθνικοί και ειδωλολάτραι, που δεν έχουν λάβει τον γραπτόν Νομον του Θεού, πράττουν δε από έμφυτον ηθικήν παρόρμησιν όσα λέγει ο Νομος, αυτοί καίτοι δεν έχουν νόμον είναι οι ίδιοι δια τον ευατόν των νόμος (επειδή έχουν οδηγόν την συνείδησίν των).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .