Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 17 Απριλίου 2023

Πρόγραμμα προσκυνητῶν Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης


ΠΕΜΠΤΗ 20-4-2023

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.00 π.μ.
Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.00 π.μ.

Ὁ μακαριστός Γέρων Ἐφραίμ στή μοναδική συνέντευξη λίγο πρίν τήν κοίμησή του

 

https://enromiosini.gr/arthrografia/o-makaristos-geron-efraim/

Ντοκιμαντέρ: Ὁ Οὐκρανικός Γολγοθᾶς...


ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ : ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ .. οι συνέπειες του σχίσματος της Εκκλησίας στην Ουκρανία.


                                        https://www.youtube.com/watch?v=ew5lCWoy_aY

http://aktines.blogspot.com/2023/04/blog-post_87.html

Στήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου ὀφείλουμε νά χαροῦμε μαζί μέ τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο καί τίς Μυροφόρες (Β3΄)-Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

ΚΗΡΥΓΜΑ_Στην Ανάσταση του Κυρίου οφείλουμε να χαρούμε μαζί με την Υπεραγία Θεοτόκο και τις Μυροφόρες (Β3΄)-Περί της Ανάστασης του Κυρίου στην οποία χρεωστουμε να συγχαρούμε α)με τον Ανασταντα Χριστό, β) με την αγιωτατην Μητέρα Του και τις Μυροφόρεςκαί γ)με το σώμα μας (Β3') μέρος 32ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, 16-4-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Στήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου ὀφείλουμε νά χαροῦμε μαζί μέ τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο καί ὅλη τήν κτίση (Β2΄)-Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

ΚΗΡΥΓΜΑ_Στην Ανάσταση του Κυρίου οφείλουμε να χαρούμε μαζί με την Υπεραγία Θεοτόκο και όλη την κτιση (Β2΄)-Περί της Ανάστασης του Κυρίου στην οποία χρεωστουμε να συγχαρούμε α)με τον Ανασταντα Χριστό, β) με την αγιωτατην Μητέρα Του διά της Οποίας ο Κύριος μας δίνει κάθε δωρεά και με ολην την κτιση καί γ)με το σώμα μας (Β2' μέρος 32ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, 16-4-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 17-4-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 17-4-2023 
https://www.youtube.com/live/L9nXuO8X5E0?feature=share

Μεγάλη Τετάρτη: Λόγος στήν πόρνη μέ τό μύρο (Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος)

Σήμερα ο Φαρισαίος κάλεσε τον Δεσπότη σε δείπνο αναμειγνύοντας την τιμή με την ατιμία, ενώ η πόρνη Τον κάλεσε με πολλή πίστη. Διότι όταν ήταν στην οικία του Σίμωνος, πήγε και εκείνη η πόρνη. Γυναίκα πόρνη στην χώρα; Το σχήμα του μανιώδους ανθρώπου, ο κεραυνοβόλος πόλεμος, το σιδερένιο βέλος, το γυμνό δίστομο ξίφος, η παγίδα δια της οποίας συλλαμβάνονται οι νέοι, η ακόνη της έμφυτης επιθυμίας, ο παροξυσμός της αμαρτίας, η πλανήτρια του ευολίσθου σώματος, η άτιμη και ανωφελής πραγματεία, αυτή που προξενεί τον ψυχικό θάνατο και σε εκείνους οι οποίοι την πωλούν και σε εκείνους οι οποίοι την αγοράζουν, το δίχτυ της νεότητας, η ασκέπαστη παγίδα, διότι οι οφθαλμοί της πόρνης είναι παγίδα για τους δύστυχους αμαρτωλούς.

Προσέξτε λοιπόν, ω φιλόχριστοι, να νοήσετε και να απολαύσετε την καλή διήγηση της καλής γυναικός, πώς πήγε έως εκεί, όπου ήθελε, χωρίς να την καλέσουν, πώς πλησίασε εκεί που καθόταν ο Κύριος και του εξομολογήθηκε εξ όλης της καρδίας της, όσα έπραξε. Να δείτε πώς δεν ντράπηκε ούτε φοβήθηκε η ανδρειωμένη στην ψυχή, ούτε την ταραχή των υπηρετών, ούτε την κατηγορία των όσων βρίσκονταν εκεί.

Δεν τα σκέφτηκε αυτά η γυναίκα, αλλά σκέφτηκε και είπε στον εαυτό της, αν δεν κάνω πραγματικά το πρόσωπό μου σαν σιδερένιο ή χάλκινο, δεν θα μπορέσω να σωθώ. Τώρα είναι καιρός να σπεύσω, να δοκιμάσω κάθε τρόπο πάνω και κάτω, τώρα είναι καιρός να νικήσω εκείνον που με πολεμούσε έως τώρα, για να λάβω από τον φιλάνθρωπο Θεό τον στέφανο της νίκης. Τόσον καιρό άρεσα στους ανθρώπους, τώρα είναι πρέπον να αρέσω και του Θεού μου του Αγίου, με ψυχή καθαρή και πίστη αγία, να καθαρισθώ δι’ Αυτού.

Ἁγία καί Μεγάλη Δευτέρα

Αγία και Μεγάλη Δευτέρα

Συναξάρι Τριωδίου

Την αγία και μεγάλη Δευτέρα θυμόμαστε τον μακάριο και πάγκαλο Ιωσήφ και τη συκιά που την καταράστηκε ο Κύριος και ξεράθηκε.


***

Από σήμερα αρχίζουν τα άγια Πάθη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, του οποίου προεικόνιση ήταν ο Ιωσήφ και γι’ αυτό παρουσιάζεται πρώτος.

Αυτός ήταν τελευταίος γιος του Ιακώβ από την Ραχήλ· τα ίδια του τα αδέλφια τον φθόνησαν εξαιτίας κάποιων ονείρων που είδε, και πρώτα τον έβαλαν σε ένα λάκκο, και με το ματωμένο ρούχο του εξαπάτησαν τον πατέρα τους ότι τάχα φαγώθηκε από κάποιο θηρίο.

Στη συνέχεια τον πούλησαν στους Ισμαηλίτες για τριάντα αργύρια, και αυτοί πάλι τον πούλησαν στον Πετεφρή, τον αρχιευνούχο του Φαραώ, του βασιλιά της Αιγύπτου.

Η κυρία του, κυριευμένη από παράφορη επιθυμία, επιβουλεύθηκε τη σωφροσύνη τού νέου, όμως εκείνος δεν θέλησε να κάνει την αμαρτία αλλά άφησε τον χιτώνα του στα χέρια της και έφυγε. Εκείνη τον διέβαλε τότε στον κύριό του και ο Ιωσήφ οδηγήθηκε δέσμιος σε σκοτεινή φυλακή.

Αργότερα, αφού εξήγησε τα όνειρα κάποιων βασιλικών καταδίκων, τον έβγαλαν από τη φυλακή και τον παρουσίασαν στον βασιλιά και έγινε κύριος όλης της Αιγύπτου.

Ὁ Κύριος ἐβάστασε τόν Σταυρό Του δημόσια (Α΄) γιά νά μᾶς διδάξει τήν καταπολέμηση τῆς κενοδοξίας-Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο Κύριος εβάστασε τον Σταυρό Του δημόσια (Α΄) για να μας διδάξει την καταπολέμηση της κενοδοξίας-Περί του βασταγματος του Σταυρού από τον Κύριο που εγινε α) δημόσια, β) με γενναιότητα καί γ) με υπομονή και καρτερικότητα (Α' μέρος 30ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνασματα, 14-4-2023, 

Τὸ Πάσχα τὸ 2025 καὶ ἡ ἀνησυχία τῶν πιστῶν


Τὸ Πάσχα τὸ 2025 καὶ ἡ ἀνησυχία τῶν πιστῶν

Τοῦ κ. Δημητρίου Λαμπροπούλου, Θεολόγου

Εἰς τὴν «Ὀρθόδοξον Ἀκαδημίαν Κρήτης», εἰς τὰς ἐγκαταστάσεις τῆς ὁποίας συνεδρίασεν ἡ λεγομένη «Σύνοδος τοῦ Κολυμβαρίου» τὸ 2016, ἐπραγματοποιήθη ἡμερίς τὴν 1ην Ἀπριλίου 2023 μὲ κεντρικὸν θέμα «Πάσχα στὴν Ὕστερη Ἀρχαιότητα καὶ τὸν Μεσαίωνα». Προφανῶς, σχηματίζει κανεὶς τὴν ἐντύπωσιν ὅτι ἡ διοργάνωσις αὐτῆς τῆς ἡμερίδος εἶχεν ὡς ἀφορμὴν τὴν ἐγγίζουσαν ἑορτὴν τοῦ Πάσχα, ὅμως εἶναι γνωστὸν ὅτι ἡ Ἀκαδημία αὐτή, ὅπως καὶ ἐκείνη τῆς Ἱ. Μ. Δημητριάδος, εἶναι σταθερὰ προσανατολισμέναι εἰς τὴν προώθησιν τοῦ οἰκουμενιστικοῦ προγράμματος τοῦ Πατριαρχείου Κων/λεως. Πράγματι: Ἡ ἡμερίς αὐτή, ὡς διαπιστώνει κανεὶς ἀπὸ τὸ δελτίον τύπου, ἐλειτούργησεν ὡς προπομπὸς ἑνὸς ἐπερχομένου συνεδρίου, τὸ ὁποῖον «θὰ ἀσχοληθεῖ ἰδιαίτερα μὲ τὴν ἡμερομηνία ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα», ὡς ἀναφέρεται.

Ἠμφισβητήθησαν ποτὲ ὅσα ὥρισεν ἡ Α΄ Οἰκουμενική;

Μεταξὺ τῶν εἰσηγήσεων διεκρίθη αὐτὴ τῆς ἱστορικοῦ κ. Ἰωάννας Σκούρα μὲ θέμα «Ἡ ἀμφισβήτηση τοῦ Πασχάλιου Κανόνιου τοῦ Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ κατὰ τὴν ὕστερη βυζαντινὴ ἐποχή». Ἡ κ. Σκούρα συνοπτικὰ ἀνέφερεν ὅτι ἀπὸ τὴν Α΄ Οἰκουμενικὴν Σύνοδον μέχρι καὶ τὴν ἐποχὴν τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ αἱ ἀποφάσεις διὰ τὸν ὁρισμὸν τοῦ Πάσχα ἐκωδικοποιήθησαν μὲ τοιοῦτον τρόπον, ὥστε πολὺ πρακτικὰ νὰ δημιουργηθῆ ἕνας σταθερὸς πίνακας, βάσει τοῦ ὁποίου ἡ διαδικασία ὑπολογισμοῦ τῆς ἡμερομηνίας ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα κατέστη σχετικὰ εὔκολος. Εὑρέθη κανεὶς νὰ ἀμφισβητήση αὐτὸν τὸν ὑπολογισμόν;

Ἡ εἰσήγησις ὑπῆρξε λίαν διαφωτιστικὴ διδοῦσα ἀπάντησιν εἰς τὸ ἐρώτημα μέσῳ δύο κυρίως σημείων. Πρῶτον, ἡ εἰσηγήτρια ὑπεστήριξεν ὅτι οἱ Βυζαντινοὶ ἐχρησιμοποίησαν τὸν πίνακα αὐτὸν ἀδιάκοπα καὶ ἄνευ οἱασδήποτε ἀντιλογίας παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἦτο εἰς πλήρη γνῶσιν των ὅτι ἀπὸ ἀστρονομικῆς ἀκριβείας ὑπῆρχαν σφάλματα. Δεύτερον, ὅτι ἡ ἀμφισβήτησις τοῦ «Πασχάλιου Κανονίου» ἀρχίζει μόλις τὸν 14ον αἰῶνα κατὰ τὰς ἀντιησυχαστικάς ἔριδας. Συγκεκριμένα ἀνέφερε πέντε λογίους, οἱ ὁποῖοι σχολιάζουν τὸ «Πασχάλιον»: Νικηφόρος Γρηγορᾶς, Βαρλαὰμ Καλαβρός, Ματθαῖος Βλάσταρης, Νικόλαος Ραβδᾶς καὶ Ἰσαὰκ Ἀργυρός.

17 Ἀπριλίου. † Δευτέρα τῆς διακαινησίμου. Συμεὼν ἱερομάρτυρος τοῦ ἐν Περσίδι (†344). Ἀδριανοῦ μάρτυρος (†251), Μακαρίου ἐπισκόπου Κορίνθου († 1805). Ἦχος β ́. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας διακαινησίμου (Πρξ. α΄ 12-17, 21-26).

Πραξ. 1,12         Τότε ὑπέστρεψαν εἰς Ἱερουσαλὴμ ἀπὸ ὄρους τοῦ καλουμένου ἐλαιῶνος, ὅ ἔστιν ἐγγὺς Ἱερουσαλήμ, σαββάτου ἔχον ὁδόν.

Πραξ. 1,12                Τοτε οι μαθηταί επέστρεψαν εις την Ιερουσαλήμ από το όρος, που ελέγετο Ελαιών και το οποίον είναι πλησίον της Ιερουσαλήμ, εις απόστασιν ενός και κάτι χιλιομέτρου, όσον δηλαδή επετρέπετο στους Ισραηλίτας να βαδίσουν κατά την ημέραν του Σαββάτου.

Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου. Ἀληθῶς Ἀνέστη!

Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

Αληθώς Ανέστη!

Η πλάνη πάντα αυτοκαταστρέφεται και, παρόλο που δεν το θέλει, στηρίζει σε όλα την αλήθεια. Πρόσεξε: Έπρεπε ν' αποδειχθεί ότι ο Χριστός πέθανε και ενταφιάστηκε και αναστήθηκε. Ε, λοιπόν όλα αυτά τα κατοχυρώνουν οι ίδιοι οι εχθροί! Εφόσον έφραξαν με τον βράχο και σφράγισαν και φρούρησαν τον τάφο, δεν ήταν δυνατό να γίνει καμιά κλοπή. Αφού όμως δεν έγινε κλοπή και εν τούτοις ο τάφος βρέθηκε άδειος, είναι ολοφάνερο και αναντίρρητο ότι αναστήθηκε. Είδες πως και μη θέλοντας στηρίζουν την αλήθεια;

Αλλά και πότε θα τον έκλεβαν οι μαθητές; Το Σάββατο; Μα αφού δεν επιτρεπόταν από τον νόμο να κυκλοφορήσουν. Κι αν υποθέσουμε ότι θα παραβίαζαν τον νόμο του Θεού, πώς θα τολμούσαν αυτοί οι τόσο δειλοί να βγουν έξω απ' το σπίτι; Και με ποιο θάρρος θα ριψοκινδύνευαν για έναν νεκρό; Προσμένοντας ποιαν ανταπόδοση; Ποιαν αμοιβή;

Και στ' αλήθεια, πού στηρίζονταν; Στην δεινότητα του λόγου τους; Αλλά ήταν απ' όλους αμαθέστεροι. Στα πολλά τους πλούτη; Αλλά δεν είχαν ούτε ραβδί, ούτε υποδήματα. Μήπως στην ένδοξη καταγωγή τους; Αλλά ήταν οι ασημότεροι του κόσμου. Μήπως στο πλήθος τους; Αλλά δεν ξεπερνούσαν τους ένδεκα, που κι αυτοί εσκόρπισαν.

Αν ο κορυφαίος τους φοβήθηκε τον λόγο μιας γυναίκας θυρωρού κι όλοι οι άλλοι, όταν είδαν τον Διδάσκαλό τους δεμένο, σκόρπισαν και διαλύθηκαν, πώς θα τους περνούσε καν απ' τον νου να τρέξουν στα πέρατα της οικουμένης και να φυτέψουν πλαστό κήρυγμα αναστάσεως; Αφού φοβήθηκαν τη γυναικεία απειλή και τη θέα μόνο των δεσμών, πώς θα μπορούσαν να τα βάλουν με βασιλείς και άρχοντες και λαούς, όπου ξίφη και τηγάνια και καμίνια και μύριοι θάνατοι κάθε μέρα, αν δεν είχαν απολαύσει και οικειοποιηθεί τη δύναμη και την έλξη του Αναστάντος;

Αλλά γι' αυτά πρέπει να επανέλθουμε. Ας ξαναρωτήσουμε όμως τώρα τους Εβραίους: Πώς έκλεψαν το σώμα του Χριστού οι μαθητές, ω ανόητοι; Επειδή η αλήθεια είναι λαμπρή και ολοφάνερη, το ιουδαϊκό ψέμα δεν μπορεί ούτε σαν σκιά να σταθεί. Πώς θα το έκλεβαν, πες μου; Μήπως δεν ήταν σφραγισμένος ο τάφος; Δεν τον έζωναν τόσοι φρουροί και στρατιώτες και Ιουδαίοι, που είχαν την υποψία και αγρυπνούσαν και πρόσεχαν;

Μα και για ποιον λόγο θα το έκλεβαν; Για να πλάσουν το δόγμα της Αναστάσεως; Και πώς τους ήρθε να πλάσουν κάτι τέτοιο αυτοί οι δειλοί; Και πώς κύλησαν τον ασφαλισμένο βράχο; Πώς ξέφυγαν από τόσους άγρυπνους και άγριους φρουρούς;

Πρόσεξε όμως πως με όσα κάνουν οι Εβραίοι πιάνονται πάντα στα ίδια τους τα δίχτυα. Να, αν δεν πήγαι­ναν στον Πιλάτο κι αν δεν ζητούσαν την κουστωδία, πιο εύκολα θα μπορούσαν να λένε τέτοια ψεύδη οι αδιάντροποι. Μα τώρα όχι. (Υπήρχε η κουστωδία. Κανείς δεν μπορούσε να γλυτώσει απ' την άγρυπνη προσοχή της κι απ' τα ξίφη της). Κι έπειτα γιατί να μην κλέψουν το σώμα νωρίτερα; Ασφαλώς αν είχαν σκοπό να κάνουν κάτι τέτοιο, θα το έκαναν όταν δεν εφρουρείτο ο τάφος, τότε που ήταν και ακίνδυνο και σίγουρο, δηλαδή την πρώτη νύχτα· γιατί το Σάββατο πήγαν οι Εβραίοι στον Πιλάτο και ζήτησαν την κουστωδία και φρούρησαν τον τάφο, ενώ την πρώτη νύχτα δεν ήταν κανένας εκεί.

Και τι γυρεύουν στο έδαφος τα σουδάρια τα ποτισμένα με τη σμύρνα, που βρήκαν, τυλιγμένα μάλιστα, ο Πέτρος και οι άλλοι απόστολοι; Είχε πάει πρώτη η Μαγδαληνή Μαρία. Κι όταν γύρισε και ανήγγειλε τα θαυμαστά συμβάντα στους αποστόλους, εκείνοι χωρίς καθυστέρηση τρέχουν αμέσως στο μνημείο και βλέπουν κάτω τα οθόνια. Αυτό ήταν σημείο Αναστάσεως. Γιατί αν ήθελαν κάποιοι να τον κλέψουν, δεν θα τον έκλεβαν βέβαια γυμνό. Αυτό θα ήταν όχι μόνο ατιμωτικό αλλά και ανόητο. Δεν θα κοίταζαν να ξεκολλήσουν τα σουδάρια, να τα τυλίξουν με επιμέλεια και να τα βάλουν τακτοποιημένα σε ένα μέρος. Αλλά τι θα έκαναν; Θα άρπαζαν όπως-όπως το σώμα και θα έφευγαν γρήγορα.

Βρετανοϊσραηλίτες: Μία παράδοξη Προτεσταντική κίνηση καί θεωρία


Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου

Λέκτωρος Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ

Βρετανοϊσραηλίτες

Μία παράδοξη Προτεσταντική κίνηση καί θεωρία

Παρατηρώντας κάποιος τό παγκόσμιο Προτεσταντικό σκηνικό τόσο ὡς πρός τή σύγχρονη διάρθρωσή του, ὅσο καί ὡς πρός τήν ἱστορική του ἐξέλιξη, θά συναντήσει ἀρκετές παράδοξες κινήσεις καί θεωρίες. Μιά ἀπ’ αὐτές τίς παράδοξες θεωρίες πού ἀναπτύχθηκαν μέσα στό εὐρύτερο Προτεσταντικό ἔδαφος εἶναι καί ἡ αὐτοαποκαλούμενη κίνηση τῶν Βρετανο- ϊσραηλιτῶν (British Israelism).

Οἱ ἱστορικές ἀπαρχές τῆς ἐν λόγω θεωρίας ἀρχίζουν στά τέλη τοῦ 18ου αἰῶνα. Δημιουργός της ὑπῆρξε ὁ Ἄγγλος Richard Brothers (1757 – 1824)1 καί στή συνέχεια ἀναπτύχθηκε καί διαδόθηκε κατά τό δέκατο ἔνατο καί τόν εἰκοστό αἰῶνα .

Βασική θέση τῆς θεωρίας περί Βρετανοϊσραηλιτῶν, ἀπό τήν ὁποία ἔλαβε καί τό ὄνομά της, ἀποτελεῖ ὁ ἰσχυρισμός της, ὅτι ὅλοι οἱ Βρετανοί ὑπήκοοι ἀνά τήν ὑφήλιο καί οἱ λευκοί Προτεστάντες τῆς Βορείου Ἀμερικῆς εἶναι ἀπόγονοι τῶν δέκα φυλῶν τοῦ Βορείου Βασιλείου τοῦ Ἰσραήλ πού διασκορπίστηκαν μετά τήν καταστροφή του ἀπό τούς Ἀσσυρίους τό 722 π.Χ. Ἀπόγονοι αὐτῶν τῶν φυλῶν, ἰσχυρίζεται ἡ κίνηση, ἦταν τά διάφορα φῦλα πού ἦλθαν στή Μεγάλη Βρετανία ὅπως Ἄγγλοι, Σάξωνες, κ. ἄ. Αὐτοί ἑνώθηκαν μέ τούς αὐτόχθονες πληθυσμούς καί δημιούργησαν τή Βρετανική αὐτοκρατορία.

Ἡ Βρετανική ναυτική ἐπέκταση, ἡ δημιουργία τῶν Βρετανικῶν ἀποικιῶν ἀνά τόν κόσμο, ἡ Βρετανική κοινοπολιτεία ἀργότερα, μαζί μέ τούς λευκούς Προτεστάντες τῆς Βορείου Ἀμερικῆς, ἀποτελοῦν, κατά τήν ἐν λόγω κίνηση, τήν ἐκπλήρωση τῆς ὑπόσχεσης καί τῶν ἐπαγγελιῶν τοῦ Θεοῦ στούς Πατριάρχες (Γεν. 12, 1-3. 17,5. 28, 14. 32, 12), ὅτι οἱ ἀπόγονοί τους θά ἦταν σάν τήν ἄμμο τῆς θάλασσας2.

Ὁ «Πάπας» ζητεῖ (καὶ πάλιν) παγκόσμιον κυβέρνησιν!

Ὁ θλιβερός «ἀλάθητος», τὸ πλέον πειθήνιο ὄργανο τῶν σκοτεινῶν παγκοσμιοποιητῶν, ζήτησε καὶ πάλι «μία παγκόσμια κυβέρνηση» καὶ «πολιτικὴ ἐξουσία», ὑποστηρίζοντας ὅτι «ἡ δημιουργία μίας παγκόσμιας κυβέρνησης εἶναι ἀπαραίτητη γιὰ τὴν καταπολέμηση μεγάλων ζητημάτων, ὅπως ἡ κλιματικὴ ἀλλαγή»! «Μιλώντας στὴν ἐφημερίδα “El Universo” τοῦ Ἰσημερινοῦ, ὁ Πάπας εἶπε ὅτι τὰ Ἡνωμένα Ἔθνη δὲν ἔχουν ἀρκετὴ δύναμη καὶ πρέπει νὰ τοὺς παραχωρηθεῖ πλήρης κυβερνητικὸς ἔλεγχος “γιὰ τὸ καλὸ τῆς ἀνθρωπότητας”. Αὐτὸ ὅμως ποὺ προκαλεῖ περισσότερο τὸ δημόσιο αἴσθημα, εἶναι... τὸ κάλεσμα τοῦ Πάπα γιὰ μία νέα παγκόσμια πολιτικὴ ἐξουσία. Ὁ Πάπας Φραγκίσκος θὰ ζητήσει αὐτὴ τὴν ἑβδομάδα ἀλλαγὲς στὸν τρόπο ζωῆς καὶ στὴν κατανάλωση ἐνέργειας, γιὰ νὰ ἀποτραπεῖ ἡ “ἄνευ προηγουμένου καταστροφὴ τοῦ οἰκοσυστήματος” πρὶν ἀπὸ τὸ τέλος αὐτοῦ τοῦ αἰώνα, σύμφωνα μὲ ἕνα προσχέδιο παπικῆς ἐγκυκλίου ποὺ διέρρευσε. […]

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΣΧΑ 17-4-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΣΧΑ 17-4-2023 https://www.youtube.com/live/vLA_XnYUA6A?feature=share

Αὐτός, ὁ Ἀντίχριστος, δέν ἀρκεῖται στήν ἀπιστία σου


''Αυτός, ο Αντίχριστος, δεν αρκείται στην απιστία σου.Θέλει την απιστία όλων.Θα ησυχάσει μόνο όταν θα καταφέρει να ''ξεριζώσει'' τον Θεό από το μυαλό και του τελευταίου πιστού και να τον πετάξει ως μία μισητή προκατάληψη''

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible