Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Ἡ ''ἀνάληψη'' τοῦ προφ. Ἠλία τύπος τῆς Ἀνάληψης του, Β' Κανών Ἀναλήψεως- ἑρμηνεία/ Ἐορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ''ἀνάληψη'' τοῦ προφ. Ἠλία τύπος τῆς Ἀνάληψης του, Β' Κανών Ἀναλήψεως- ἑρμηνεία/ Ἐορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 20-6-2024, 
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης  

 

Ἡ γενιά τῆς ἀδιαφορίας Δ΄/ Κοιμίζουν τόν κόσμο-ἡ εὐθύνη της ἀγάπης καί τό χρέος τῆς ὁμολογίας, Ἁγ. Παϊσίου-Πνευματική ἀφύπνιση, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ γενιά τῆς ἀδιαφορίας Δ΄/ Κοιμίζουν τόν κόσμο-ἡ εὐθύνη της ἀγάπης καί τό χρέος τῆς ὁμολογίας, Ἁγ. Παϊσίου-Πνευματική ἀφύπνιση, 19-6-2024, 
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Τί πρέπει νά κάνουμε ὅταν στερούμαστε τά ἀναγκαῖα γιά τή ζωή μας (Εὐεργετινός) Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτη

Τί πρέπει νά κάνουμε ὅταν στερούμαστε τά ἀναγκαῖα γιά τή ζωή μας (Εὐεργετινός) Ἀρχ. Σάββα 21-11-2009

 

Ἡ μεγαλύτερη ἀρετή εἶναι ἡ διάκριση· γι’ αὐτό πρέπει ὁ πιστός νά τήν ἔχει σάν ὁδηγό σέ ὅ,τι κάνει. Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ μεγαλύτερη ἀρετή εἶναι ἡ διάκριση· γι’ αὐτό πρέπει ὁ πιστός νά τήν ἔχει σάν ὁδηγό σέ ὅ,τι κάνει. Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Η γενιά της αδιαφορίας Ε΄/ Οι χλιαροι χριστιανοί, Αγ. Παϊσίου, 21-6-2024...

Πολλές φορές κατά παραχώρηση Θεοῦ οἱ δίκαιοι πεθαίνουν μέ σκληρό θάνατο (Εὐεργετινός)

Πολλές φορές κατά παραχώρηση Θεοῦ οἱ δίκαιοι πεθαίνουν μέ σκληρό θάνατο (Εὐεργετινός),14-11-2009

 

Ἡ ἄσκηση δέν καταργεῖται ὅταν εἴμαστε ἄρρωστοι. Πῶς καί πότε νά χρησιμοποιοῦμε τά ἰατρικά μέσα (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἄσκηση δέν καταργεῖται ὅταν εἴμαστε ἄρρωστοι. Πῶς καί πότε νά χρησιμοποιοῦμε τά ἰατρικά μέσα (Εὐεργετινός), 07-11-2009 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὁ ὕμνος στήν Θεοτόκο λογίζεται ὡς ὕμνος στόν Κύριο, Β' Κανών Ἀναλήψεως - ἑρμηνεία/ Ἐορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Ὁ ὕμνος στήν Θεοτόκο λογίζεται ὡς ὕμνος στόν Κύριο, Β' Κανών Ἀναλήψεως - ἑρμηνεία/ Ἐορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 19-6-2024, 
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ὠφέλιμη καί βλαπτική χρήση τοῦ διαδικτύου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ οὐσιοποιός, ζωοποιός, σοφοποιός καί θεοποιός χάρις τοῦ Θεοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἔκτρωση = ἔγκλημα


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

Ἔκτρωση = ἔγκλημα

«Ὁρᾶτε µὴ καταφρονήσητε ἑνὸς τῶν µικρῶν τούτων· λέγων γὰρ ὑµῖν ὅτι οἱ ἄγγελοι αὐτῶν ἐν οὐρανοῖς διὰ παντὸς βλέπουσι τὸ πρόσωπον τοῦ πατρός µου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. 18, 10). (Δηλ.: Προσέχετε νὰ µὴ καταφρονήσετε οὔτε ἕνα ἀπὸ τοὺς µικροὺς αὐτούς· διότι σᾶς λέγω, ὅτι οἱ φύλακές των ἄγγελοι εἶναι ἀπὸ ἐκείνους, ποὺ ἔχουν πολλὴν παρρησίαν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ. Διότι εἶναι ἀπὸ ἐκείνους, ποὺ εἰς τὸν οὐρανὸν ἀποτελοῦν τὸ ἄµεσον περιβάλλον καὶ βλέπουν πάντοτε τὸ πρόσωπον τοῦ Πατρός µου, ποὺ εἶναι εἰς τοὺς οὐρανούς).

Ὁ Ἅγιος Ἰωσὴφ ὁ Ἡσυχαστὴς ἐτόνιζε:

«Τὸ ἔγκλημα αὐτὸ παίρνει ὁλοένα καὶ μεγαλύτερες διαστάσεις, ἐπικίνδυνες καὶ πρέπει ἐπιτέλους νὰ συνειδητοποιήσουν οἱ γυναῖκες πόσο φοβερὸ εἶναι καὶ νὰ κάνουν ἕνα ἀγῶνα νὰ τὸ σταματήσουν ἢ νὰ ἐμποδίσουν ἄλλες γυναῖκες ποὺ πρόκειται κατὰ διαβολικὴ ἐνέργεια νὰ τὸ διαπράξουν. Γιατί συνήθως φθάνουν στὸ ἔγκλημα αὐτὸ εἴτε ἀπὸ ἄγνοια εἴτε ἀπὸ πίεση εἴτε ἀπὸ πάλη ἐσωτερική.

Κυρίως συμβάλλει ἡ συνέργια τοῦ διαβόλου μὲ αἰτίες καὶ ἀστήρικτες δικαιολογίες καὶ προφάσεις καὶ ἀδυναμίες, ὅπως π.χ. δὲν φθάνουν τὰ οἰκονομικά, μὲ πιέζει ὁ ἄντρας μου κ.λπ. Ἀπὸ τὴν ἄλλη πλευρὰ εἶναι καὶ ἡ ἄγνοια καὶ ὅλα αὐτὰ τὰ ἐκμεταλλεύεται ὁ διάβολος καὶ κατορθώνει νὰ παρασύρη τὶς μητέρες σ’ αὐτὸ τὸ τραγικὸ ἁμάρτημα.

Σωτηρία Νούση (+ 6 Ἰουνίου 2022): μιὰ ἁγία μοναχικὴ ψυχή, καὶ ἡ συγκλονιστικὴ παρουσία τοῦ Ὁσίου Παϊσίου στὴν ζωή της

Η Σωτηρία Νούση, ασκήτρια στον κόσμο και ο Άγιος Παΐσιος

«Για τον Όσιο Παΐσιο άκουσα για πρώτη φορά πριν από πολλά χρόνια μέσα στο τραίνο, όπου συνταξίδευα με μια παρέα φοιτητών. Επέστρεφαν από το Άγιον Όρος, φαίνονταν ενθουσιασμένοι και μιλούσαν συνέχεια για την αγιοσύνη και την διορατικότητα του π. Παϊσίου. Επιθύμησα να γνωρίσω και εγώ τον Γέροντα και ρώτησα:
– Παιδιά, αυτόν τον Γέροντα δεν μπορώ να τον γνωρίσω κι΄εγώ ;
—Όχι, εσείς δεν μπορείτε να πάτε στο Άγιο Όρος.
-Έξω δεν βγαίνει;
-Δεν γνωρίζομε. Εμείς πηγαίνομε στο Κελί του Τιμίου Σταυρού κοντά στην Σταυρονικήτα.»
Παρέμεινε για πολλά χρόνια ανεκπλήρωτη η επιθυμία μου να γνωρίσω τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο και όταν αργότερα πήγα προσκύνημα στους Αγίους Τόπους και επέστρεψα στην Αθήνα, προσευχήθηκα ( στον Θεό και είπα ):
«Κύριε μου, θέλω εάν είναι ευλογημένο, να γνωρίσω τον πάτερ Παΐσιο, όποτε Εσύ θέλεις, εγώ θα περιμένω…»
Την παραμονή της Πρωτομαγιάς του 1978, με πήρε τηλέφωνο μια γνωστή μου δασκάλα και μου είπε, ότι αύριο θα πάνε σε ένα γνωστό μας Μοναστήρι, αν θέλω να πάω μαζί τους. Απάντησα ότι δεν μπορώ, γιατί είχα κάποια εργασία.
Το βράδυ της Πρωτομαγιάς, με πήρε πάλι τηλέφωνο η δασκάλα και μου είπε, ότι πήγαν στο Μοναστήρι και εκεί συνάντησαν και τον γέροντα Παΐσιο. «Ήταν περαστικός, πήγαινε για Αθήνα και έδωσε από ένα σταυρουδάκι σε όλα τα κορίτσια της παρέας.
«Στενοχωρήθηκα, έκλαιγα σαν μικρό παιδί και έλεγα: «Χριστέ μου, γιατί δεν με φώτισες να πάω και εγώ στο Μοναστήρι που σου το ζήτησα τόσο πολύ για να γνωρίσω τον π. Παΐσιο;».
Παρηγορήθηκα, όταν είδα (εν ύπνω, ή εν οράματι) τον Γέροντα, που μου είπε:

ΗΠΑ, ΕΕ, ΣΟΡΟΣ: Πακτωλὸς χρημάτων γιὰ τὴν προώθηση τῶν ΛΟΑΤΚΙ..


Η Ευρωπαϊκή Ένωση Τρανς (TGEU),από το 2005, αντιπροσωπεύει περισσότερες από διακόσιες ενώσεις υπέρ των τρανς και είναι αυτή που συνδιαλέγεται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. © TGEU

ΗΠΑ, ΕΕ, ΣΟΡΟΣ: Πακτωλός χρημάτων για την προώθηση των ΛΟΑΤΚΙ…

Ενώ η γαλλική Γερουσία μόλις ψήφισε έναν περιοριστικό νόμο για το θέμα των σεξουαλικών μεταπτώσεων ανηλίκων, μια ΜΚΟ απαιτεί το αντίθετο από την Ε.Ε.

Από το 2014, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει διαθέσει σχεδόν 4 εκ. ευρώ σε κονδύλια της ΕΕ στη ΜΚΟ Transgender Europe EV (TGEU) – 596.864 ευρώ σε λειτουργικές δαπάνες το 2024.

Η οργάνωση λαμβάνει επίσης κεφάλαια από την Open Society του Τζορτζ Σόρος (1,24 εκ. ευρώ μεταξύ 2016 και 2022), το Συμβούλιο της Ευρώπης και την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών. Αλλά πάνω από όλα συνδέεται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω μιας σύμβασης-πλαισίου στη Στρατηγική 2020-2025 υπέρ της ισότητας για τα LGBTIQ άτομα στην Ευρώπη. Και οι σχέσεις της αναφέρονται μερικές φορές σε μελέτες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι οποίες χρησιμεύουν ως έγγραφα εργασίας για τους ευρωβουλευτές.

Τι είναι λοιπόν αυτή η οργάνωση; Η TGEU, που ιδρύθηκε το 2005, είναι μια γερμανική ΜΚΟ που εκπροσωπεί περισσότερες από διακόσιες οργανώσεις υπέρ των τρανς σε περισσότερες από πενήντα κυρίως ευρωπαϊκές χώρες. Στη Γαλλία, πέντε ενώσεις είναι μέλη, μεταξύ των οποίων η Ομοφυλοφιλία και ο Σοσιαλισμός, η LGBTI+ και η Acceptess-T, συνδημιουργός ενός οδηγού για αλλοδαπούς που επιθυμούν να αλλάξουν το φύλο και το όνομά τους στην άδεια διαμονής τους…

Δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η TGEU διεκδικεί μια διακλαδική και αποαποικιακή προσέγγιση. Το 2022, για παράδειγμα, παρουσίαζε μια τρανς γυναίκα που φορούσε ισλαμικό πέπλο τη Διεθνή Ημέρα Προσφύγων. Η αντιπρόεδρός της, η Γαλλο-Ολλανδή Ντίνα Μπονς, περιγράφει τον εαυτό της ως «περήφανη τρανς έγχρωμη γυναίκα» . Ήταν αντιπρόεδρος μιας ευρωπαϊκής συνομοσπονδίας συνδικάτων εργαζομένων του σεξ (ESWA), μέλος του Εργατικού Κόμματος της Ολλανδίας και στέλεχος του ακροαριστερού κόμματος BIJ1.

Ἡ θεοεγκατάλειψις ὡς αἵρεσις κατὰ τοὺς Ἕλληνας Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας


Ἡ θεοεγκατάλειψις ὡς αἵρεσις κατὰ τοὺς Ἕλληνας Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας

Τοῦ κ. Εὐλαλίου Θωμαΐδη, Θεολόγου

Ἡ ὑποστατικὴ ταυτότητα τῶν δύο φύσεων, ἡ ὁποία ὑπάρχει στὴ σύνθετη ὑπόσταση τοῦ Χριστοῦ, ὅπως καὶ ἡ ταυτότητα τῆς βουλήσεως τῶν τριῶν θείων ὑποστάσεων, ἡ ὁποία ὑπάρχει ἐντός τῆς Ἁγίας Τριάδος, καταλύεται, ὄχι μόνο ἀπὸ τὴν ἀρειανικὴ θεωρία τῆς ὑποταγῆς τοῦ Υἱοῦ στὸν Πατέρα, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴ σχετικὰ σύγχρονη θεωρία τῆς θεοεγκατάλειψης, τουλάχιστον ἔτσι ὅπως ἐκφράστηκε ἀπὸ τὸν J. Moltmann. Ἡ προαναφερθεῖσα θεολογικὴ ἄποψη, προκειμένου νὰ ἑρμηνεύσει μὲ κάποιον τρόπο τὴν ὀδύνη τῶν αἱματηρῶν πολεμικῶν συγκρούσεων ἐκείνης τῆς ἐποχῆς (Παγκόσμιοι πόλεμοι), ὑποστηρίζει πὼς ὁ Θεὸς συμμετέχει στὸ πάθος καὶ τὴν ὀδύνη ὁλόκληρου τοῦ κτιστοῦ κόσμου. Ὁ J. Moltmann θεωρεῖ πὼς ἡ ἀπόλυτη ἀπάθεια τοῦ Θεοῦ εἶναι μία ἐπιρροὴ ἀπὸ τὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ φιλοσοφία, ἡ ὁποία ἔκανε λόγο περὶ ἑνὸς πρώτου ἀναιτίου αἰτιώδους ὑπερκείμενου ὄντος, τὸ ὁποῖο δὲν ἐπιθυμεῖ κάτι ἀπὸ τὰ αἰτιατὰ ὄντα, καὶ τὸ ὁποῖο δὲν ἀγαπᾶ κάτι ἄλλο πέραν τοῦ ἑαυτοῦ του, ἐφόσον αὐτὸ ὑπάρχει ὡς πλῆρες, μὴ ἔχοντας, δηλαδή, καμία δυνατότητα πρὸς πραγματοποίηση, καθότι αὐτὸ εἶναι μόνο ἐνέργεια καὶ ὄχι δυνάμει, πρᾶγμα ποὺ σημαίνει, μὲ τὴ σειρά του, ὅτι στὴν ἄκτιστη θεότητα δὲν ὑπάρχει κάτι ἀνεκπλήρωτο, δηλονότι κάποια ἰδιότητα ποὺ αὐτὴ νὰ μὴν τὴν κατέχει ἐξ ἀρχῆς.

Ὁ προαναφερθείς προτεστάντης θεολόγος, λοιπόν, θεωρεῖ τὸ Θεὸ ἀπαθῆ, λόγω τῆς ὀντολογικῆς του τελειότητας, ἀλλὰ ὄχι μὲ τρόπο ἀπόλυτο καὶ ἀμετάβλητο, καθὼς ὁ Θεὸς εἶναι συνάμα καὶ «ἐμπαθής», ἕνεκα τῆς ὑπέρμετρης ἀγάπης του, τὴν ὁποία δείχνει καὶ μεταδίδει πλουσιοπάροχα πρὸς τὰ κτίσματά του. Τὴ στιγμή, λοιπόν, τοῦ πάθους τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ Πατὴρ ἐγκαταλείπει τὸν Υἱὸ του ἐπάνω στὸ Σταυρό, ὑποφέροντας τοιουτοτρόπως τόσο ὁ Πατὴρ ὅσο καὶ ὁ Υἱὸς ἀπὸ αὐτὸν τὸν ἐπώδυνο ἀποχωρισμὸ[1].

«Ἡ πορνεία εἶναι ἐργασία»!


Αριστερά: Ἡ αφίσα το Gay Pride. Δεξιά: Ἡ ανάρτησις την οποία μέλος της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος εχαρακτήρισε «ελεεινό ομοφοβικό ξέβρασμα».

«Ἡ πορνεία εἶναι ἐργασία»!

Τό ἐφετινό Gay Pride τῶν Ἀθηνῶν ἔχει ὡς κεντρικό σύνθημα «Ἕνας νόμος δέν ἀρκεῖ» καί ζητεῖ ἀπό τόν κ. Μητσοτάκη νά ἀναγνωρισθεῖ ἡ «σεξ-εργασία» ὡς ἀπασχόλησις – Μετά τό «ναί» τῆς ΝΔ στήν σύσταση Ἐπιτρόπου ΛΟΑΤΚΙ στήν νέα Κομισιόν, τώρα ἐγείρονται καί νέα αἰτήματα – Τό «τρίτο φῦλο» στό τραπέζι

ΟΤΑΝ πρό ὀλίγων ἑβδομάδων ἐκυκλοφόρησε στά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως ἡ εἰκόνα ἑνός κανονικοῦ ζευγαριοῦ μέ τήν προτροπή «Supporting heterosexuality while it’s still legal-Ἐνισχύστε τήν ἑτεροφυλοφιλία ὅσο εἶναι ἀκόμη νόμιμη», ἀντέδρασε ἐξέχον μέλος τῆς ἑλληνικῆς ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος μέ τά σχόλια: «Π…ς. Δέν σᾶς ἀπειλεῖ κανείς», γιά νά ἐπανέλθει παρακάτω σχολιάζοντας ὅτι πρόκειται γιά «ἐλεεινό ὁμοφοβικό ξέβρασμα.» Ἀφήνουμε στήν κρίση τῶν ἀναγνωστῶν μας καί τό λεξιλόγιο τῆς ἀναρτήσεως (δέν μᾶς ἔχουν συνηθίσει ἄλλως τε σέ εὐπρεπῆ ἐκφορά λόγου ὁρισμένα μέλη τῆς ἐν λόγῳ κοινότητος) καί κρατᾶμε τήν ἀμετροέπεια καί τήν παντελῆ ἔλλειψη μέτρου πού ἀναδεικνύεται ἀπό αὐτήν.

Πράγματι, ἡ συμπεριφορά τῶν προσώπων αὐτῶν ἔχει ξεφύγει ἀπό κάθε ὅριο. Ἦταν ἡ ἐμμονή τοῦ Πρωθυπουργοῦ νά κάνει τά «ἀδύνατα δυνατά» γιά νά ψηφισθεῖ ὁ νόμος γιά τόν γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων; Ἦταν τό γεγονός ὅτι ἡ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας πανηγύρισε μαζί τους τήν ψήφιση τοῦ νόμου αὐτοῦ; Νά σημειωθεῖ ὅτι προηγούμενο δέν ἔχει ὑπάρξει. Ποτέ Πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας δέν συμμετεῖχε σέ τέτοιες ἐκδηλώσεις. Γιά κανένα νομοθέτημα. Οὔτε κἄν γιά τήν –πράγματι ἱστορική– ψήφιση τῆς ἐντάξεως τῆς Ἑλλάδος στήν τότε ΕΟΚ.

20 Ἰουνίου. Μεθοδίου ἱερομάρτυρος, ἐπισκόπου Πατάρων (†312). Νικολάου Καβάσιλα (ιδ΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης ζ΄ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. κε΄ 13-19).

Πραξ. 25,13       Ἡμερῶν δὲ διαγενομένων τινῶν Ἀγρίππας ὁ βασιλεὺς καὶ Βερνίκη κατήντησαν εἰς Καισάρειαν ἀσπασόμενοι τὸν Φῆστον.

Πραξ. 25,13             Αφού δε επέρασαν μερικές ημέρες, ο βασιλεύς Αγρίππας και η αδελφή του Βερνίκη ήλθαν εις την Καισάρειαν με τον σκοπόν να χαιρετήσουν και να συγχαρούν τον Φήστον.

Πραξ. 25,14       ὡς δὲ πλείους ἡμέρας διέτριβον ἐκεῖ, ὁ Φῆστος τῷ βασιλεῖ ἀνέθετο τὰ κατὰ τὸν Παῦλον λέγων· ἀνήρ τίς ἐστι καταλελειμμένος ὑπὸ Φήλικος δέσμιος,

Πραξ. 25,14             Καθώς δε παρέμειναν εκεί περισσότερες ημέρες, ο Φήστος εξέθεσε στον βασιλέα τα κατά τον Παύλον λέγων· “κάποιος άνθρωπος έχει αφεθή φυλακισμένος από τον Φηλικα.

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου – Δημοσιογράφου – Συγγραφέως- Ἐκδότου (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)

Ἐνῷ ὁ Πρωθυπουργὸς κ. Μητσοτάκης συνεχῶς ἐπαναλαμβάνει τὰ ἴδια εἰς τὰς προεκλογικάς ὁμιλίας του, δὲν εἶπεν ὅμως οὔτε μίαν λέξιν διὰ τὸ μέγιστον κακούργημά του τῆς νομοθετήσεως ψευδογάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων. Τὸ φρικιαστικὸν αὐτὸ γεγονὸς ἐπέφερε τὸν μεγαλύτερον διχασμὸν τῆς κοινωνίας κατὰ τὰ τελευταῖα ἔτη καὶ ἐξέθεσε παγκοσμίως τὴν Ἑλλάδα, διότι εἶναι ἡ πρώτη καὶ ἡ μόνη Χώρα, ἡ ὁποία ἔφθασεν εἰς αὐτὸ τὸ οἰκτρὸν κατάντημα.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΥ ΕΠ. ΠΑΤΑΡΩΝ, 20-6-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΥ ΕΠ. ΠΑΤΑΡΩΝ, 20-6-2024 
https://www.youtube.com/live/dCByCQGOr2I?si=ewMTH4Eh-uFycD1C

Θεὸς ἐλέους καὶ εὐσπλαχνίας

Όσα πολλά και μεγάλα αμαρτήματα να κάνει κανείς, ακόμα και ασεβής να γίνει, δεν μένει ευχαριστημένος ο διάβολος, διότι γνωρίζει ότι ο Θεός είναι Θεός ελέους και ευσπλαχνίας και όταν μετανοήσει ο άνθρωπος, τον δέχεται πάλι!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible