Γράφει ὁ Ἰωάννης Πελίτης Θεολόγος
Εἶναι γνωστὸ στοὺς ὑπεύθυνους ἁρμόδιους, ὅτι ὁ κωδικὸς ἐνεργοποίησης τοῦ συστήματος ἠλεκτρονικῆς σήμανσης προϊόντων ὑπηρεσιῶν καὶ ἀνθρώπων – ὅπως ἀποδείχτηκε ἀπὸ ἐξέχοντες ἠλεκτρονικοὺς καὶ παραδέχτηκε ὁ κατασκευαστὴς τοῦ barcode G.I. laurer – εἶναι τὸ 666. Ποὺ παρὰ τὶς διεθνεῖς διαμαρτυρίες νὰ ἀλλάξει μὲ ἄλλους ἀριθμούς, γράμματα ἢ σχήματα, ἐπιβλήθηκε παγκόσμια (καὶ σὲ ἀντίπαλους σχηματισμοὺς) μὲ πιέσεις προφανῶς ὑπερκυβερνητικές. Ἡ σκοπιμότητα καὶ ἡ ἔνταση τῶν πιέσεων γιὰ ἐπιβολή, ὅπως καὶ ἡ ὑποστήριξη μὲ ὁμοιότυπες δηλώσεις (σὰν ἀπὸ ἴδια ἐντολὴ) ἀπὸ ἄτομα ποὺ δηλώνουν χριστιανοί, ἀποκλείοντας τὴν σύμπτωση, δίνει αὐτόματα στὸ σύμβολο αὐτὸ τὴν σημασία ποὺ ἔχει γιὰ τὴν Ἀποκάλυψη, ὡς σύμβολο τοῦ ἀντιχρίστου ἐπάνω στοὺς πιστούς του, ποὺ ἀρνοῦνται τὸν Χριστό.
Κατὰ τὸν Ἅγιο Ἐφραὶμ τὸν Σῦρο, τὸ σημεῖο τοῦ χαράγματος (666) θὰ προηγηθῇ τῆς ἐμφάνισης τοῦ ἀντιχρίστου καὶ κατὰ τὸν Ἀρέθα Καισαρείας σχεδὸν ὅλοι θὰ φέρουν ὡς ψῆφο-κάρτα τὸ σύμβολο, πρὶν χαραχτεῖ στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο. Λέει ἡ Ἀποκάλυψη, ὅτι ἂν δεχτεῖ κανεὶς τὸ σύμβολο ἐξουσίας τοῦ ἀντιχρίστου στὴν ταυτότητα του καὶ τὸ ὑπογράψει, δὲν θὰ κολαστῇ;
Ποιός βεβαιώνει ἀξιόπιστα, ὅτι τὸ βιοτσὶπ τῆς ταυτότητας (τώρα δῆθεν δὲ θὰ ὑπάρχει) δὲν θὰ ἐνεργοποιεῖται μὲ τὰ ἑξάρια; Θὰ δοθῇ στοὺς ἐνδιαφερόμενους γιὰ ἔρευνα; Τὸ νὰ ἀπαιτήσῃ κάποιος ὡς ὀργανικὸ στοιχεῖο τῆς ταυτότητάς του τὸν σταυρὸ στὸ δικό του δελτίο ταυτότητας, ἂν καὶ αὐτονόητο ἀνθρώπινο δικαίωμα, ἀπαγορεύεται. Τὸ νὰ δεχτῇ παρὰ τὴν θέλησή του ὡς στοιχεῖο ταυτότητας στὸ δικό του δελτίο, τὸ ἐπίσης θρησκευτικὸ σύμβολο 666, μὲ πιὸ δικαίωμα τὸ ἐπιβάλλει ἡ πολιτεία; Εἶναι θεὸς τὸ κράτος, ποὺ μὲ λεφτὰ δικά μας, μᾶς προσφέρει ψίχουλα ὑγείας καὶ ἀσφάλειας καὶ πλουτίζει τόσους πολιτικοὺς καὶ δανειστές;
Γιατί ἡ πιστότητα στὴν Ἀποκάλυψη βαφτίζεται φανατισμός; Γιὰ νὰ διχάσουν τοὺς πιστοὺς στὸ ψευτοδίλημμα πρόοδος ἢ συντήρηση ὅπως στὴν ἄξεστη Φραγκιά; Γιὰ νὰ μοστράρονται ὡς προοδευτηκάντιδες, ἱκανοὶ μόνο γιὰ ἀποδόμηση τοῦ αὐθεντικοῦ, ποὺ παπαγαλίζοντας ἀρχαῖες ἰδέες γιὰ μοντέρνες καὶ ψειρίζοντας τὸ προφανές, μὲ προπετῆ ἀπαίτηση γιὰ ἀποδείξεις στὰ αὐταπόδεικτά καὶ ἡλίου φαεινότερα, ἐνῶ οἱ ἴδιοι δὲν κομίζουν οὔτε ἐνδείξεις γιὰ τὶς θέσεις τους, καὶ κουρντίζονται γιὰ ἐκσυγχρονιστὲς μὲ βρόντο κούφιου ντενεκέ; Ἀγνοῶντας βέβαια κάθε σοβαρὴ σύγχρονη σκέψη, ἔκφραση βαθείας καὶ εἰλικρινὰ ἀγωνιώδους ἀναζήτησης. Εἶναι θρησκεία ἡ Ὀρθοδοξία, γιὰ νὰ ὑποτάσεται στοὺς ὅρους τῆς φθορᾶς – ἢ θεραπεία ἀπ᾿ τὴν θρησκεία, ἀναγωγὴ σὲ διαρκὲς παρὸν ἀπ᾿ ὅπου ἀφθαρτισμὸς χειροπιαστός; Εἶναι ἡ Ἐκκλησία συνοθύλευμα ἀπόψεων ἀτόμων, κι ὄχι συμφωνία προσώπων μὲ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ὡς μιὰ ἀλήθεια ὁλικὴ ποὺ δὲν διασπᾶται;
Ὑπάρχουν ἄραγε δεσμεύσεις ἢ ἀπειλὲς πιὸ πειστικὲς ἀπ᾿ τὶς Γραφές; Ἂν πάει τὸ δίλημμα στὰ ἄκρα - τοὺς μισθοὺς τοῦ κλήρου ἢ τὶς ταυτότητες στὸ λαὸ (μὲ μοχλὸ τὸν κλῆρο) – τὰ λεφτὰ ἢ τὶς ψυχές; Ἡ πρόταση σὲ ἀνοιχτὴ ἐπιστολὴ στὸν προκαθήμενο - ὅταν ἀνέλαβε - νὰ προσανατολίσει τὴν οἰκονομία τῆς Ἐκκλησίας στὴν θωράκισή της ἀπὸ τέτοια ἐνδεχόμενα, ἀγνοήθηκε] Ὑπῆρξε τέτοια πίεση – ἐνάντια στὴν αἴσθηση εὐθύνης ἔναντι τῆς αἰωνιότητας κάθε πιστοῦ – μὲ συνέπεια νὰ ἐπιβληθοῦν ἐμβόλια, ποὺ ἡ σύνθεσή τους ἀγνοοῦνταν (δὲν δόθηκαν γιὰ ἔρευνα, οὔτε συνοδεύονταν ἀπὸ ἐνημερωτικά), ἂν καὶ κορυφαῖοι εἰδικοὶ προειδοποιοῦσαν γιὰ τὴν ἐπικινδυνότητά τους καὶ ἦταν γνωστὸ ὅτι περιέχουν κύτταρα βρεφῶν ἀπὸ ἀμβλώσεις μὲ ἀνάλογες πνευματικὲς συνέπειες γιὰ τοὺς πιστούς; Ἀποτέλεσμα τὸ ἐρώτημα, ἀπὸ πότε ἡ Ἐκκλησία ταυτίζεται μὲ τὴν ἑκάστοτε διοίκησή της καὶ ὅλες τὶς ἀποφάσεις της; Πότε καὶ ποιά ἡ ἀπόφασή τους γιὰ τὶς ταυτότητες; Ὅταν θὰ εἶναι ἀργά; Καὶ παράλληλα, ποιός δὲν κατάλαβε τὴν ἐκ βαθέων ἐκτίμηση γιὰ ὀρθοτομοῦντες Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς, ποὺ δὲν συναινοῦν στὸν «ἀποπληθυσμό», ὅπως θρασύτατα δηλώνεται ἡ γενοκτονία κατὰ τῆς ἀνθρωπότητας ἀπ᾿ τοὺς νεοταξῖτες καὶ τὰ παπαγαλάκια τους; Ποὺ φρύαξαν μήπως δὲν πείθουν καὶ τοὺς ἀποσύρουν γιὰ νὰ φέρουν χειρότερους καὶ βάλθηκαν νὰ μᾶς πτοήσουν μήπως μᾶς εἰρωνευτεῖ κάποιος περίγελος ποὺ καμαρώνει καὶ γιὰ τὰ αἴσχη του ἀνίκανος καὶ νὰ ντραπῇ. Ἢ τίποτα σπουδαιοφανεῖς μὲ μειωμένη ἀντίληψη καὶ κατάρτιση, ἐθελόδουλοι ποὺ καμώνονται τοὺς τιμητὲς σὲ ὅσους ὀρθώνονται ἀπέναντι σὲ ἀπροκάλυπτα ἀντιανθρώπινο χουντικὸ παγκόσμιο κατεστημένο.
Ὁ Χριστὸς δὲν γιάτρεψε κανέναν ἐθελότυφλο. Ἰδίως τοὺς φωταδιστές, ποὺ πειραματίζονται μὲ τὴν αἰώνια ζωὴ κάθε πιστοῦ ποὺ ἀτύχησε νὰ ἐμπιστευτῇ κομπογιαννῖτες ποὺ καθησυχάζουν μὲ μαντζούνια, γιὰ νὰ μὴν προσέξῃ πὼς γιὰ νὰ μὴν χάσει μέρος ἀπ᾿ τὰ ἐγκόσμια γιὰ λίγο, ριψοκινδυνεύει τὰ ὑπερκόσμια ξεπέφτοντας στὰ καταχθόνια. Προτείνουν μάλιστα τήν ... λογική τους, ποὺ σὲ καμία ζυγαριὰ δὲν κουνάει βελόνα, μὲ τὰ πνευματικά τους αἰσθητήρια νεκρά. Ἂν ἤθελε κάποιος μυαλὸ σ᾿ αὐτοὺς θὰ πήγαινε; Ποιοὶ φωστῆρες ἐξισώνουν τὸ μυστήριο τῆς δημόσιας ἐξομολόγησης τοὺς πρώτους αἰῶνες (ὕστερα ἡ ποινὴ γιὰ παραβίαση ἀπορρήτου, ἡ καθαίρεση) μὲ τὸ ὑποχρεωτικὸ φακέλωμα καὶ ἐξαναγκασμὸ σὲ ἀλλότριες πεποιθήσεις; Τὸ ὅτι δὲν ἔχεις νὰ κρύψῃς κάτι ἐπειδὴ τὸ θέλεις ὁ ἴδιος, δίνει τὸ δικαίωμα στὸν καθένα νὰ σὲ παρακολουθῇ καὶ δίχως ὅριο, σὰν νὰ ᾿σαι ζῶο;
Τί ἀποδεικνύει ὅτι ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἀπέσυρε τὸ ἰδιόχειρο «Σημεῖα τῶν Καιρῶν» χωρὶς καμία δήλωση δημόσια; Τί σημαίνει ἂν τὸ '60 δὲν εἶπε κάτι σχετικὸ σὲ κάποιον, ἂν δὲν τοῦ εἶχε ἀκόμη ἀποκαλυφθῇ ἢ ἂν τὸ ἔκρινε ἄκαιρο; Ἡ ἀμφισβήτηση ἁγιότητας Ἁγίου – ἀπὸ ἐλαυνόμενους φαιδρούς – δὲν εἶναι βλασφημία κατὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὅπως ἡ ἀλλοίωση ἄνωθεν πληροφοριῶν εὐθέως ἢ στὴν ἑρμηνεία τους; Καὶ τί θὰ σήμαινε ἂν δὲν τὰ εἶχε πεῖ αὐτὰ ὁ Ἅγιος Παΐσιος;
Θὰ ἀναβληθεῖ ἡ ἀπόφαση γιὰ τὰ ἑξάρια στὶς ταυτότητες; Τὸ ὅτι ἡ Χριστιανικότητα κάποιου ἀποδεικνύεται ἀπ᾿ τὴν πίστη καὶ τὰ ἔργα του, δίνει τὸ δικαίωμα σὲ κανέναν νὰ τοῦ ἀφαιρῇ τὸ δικαίωμα τῆς Ὁμολογίας καὶ διὰ τῆς ταυτότητας; Δικαιολογεῖται ἄθεο κράτος μὲ πολῖτες Χριστιανούς; Εἶναι συγκρίσιμη αὐτὴ μὲ τὰ ἑξάρια, μὲ παλιότερες ταυτότητες ποὺ ἔλειπε τὸ θρήσκευμα; Γιατί τόση ἐμμονὴ καὶ πίεση στὸ 666 ἀφοῦ εἶναι ἀσήμαντο; Ἂν εἶναι τόσο ἀθῶο ἂς τὸ βάλουν καὶ στὶς ἐκκλησίες, νὰ τὸ λιβανίζουν. Ποῦ διάβασαν οἱ ἀλλεργικοὶ στὶς προφητεῖες, τὴν προφητεία ὅτι δὲν ζοῦμε τὰ προδρομικὰ χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου;
Ἦταν ἀναμενόμενη ἡ στάση ὅσων ἔχουν ἀφομοιωθῇ πνευματικὰ ἀπ᾿ τὸ παγκόσμιο κατεστημένο, ἕτοιμοι νὰ σφραγιστοῦν καὶ στὸ μέτωπο, ἰδίως ἂν προσκύνησαν ποδιὲς καὶ ἔμπλεξαν σὲ διαβῆτες καὶ γρανάζια τὶς ψυχές τους γιὰ θεσοῦλες, ποὺ διαφημίζουν κορδωμένοι μὲ ἀνάστημα ὑπολειπόμενο καὶ τοῦ μικροῦ, μὲ ἐμφανῆ λιγούρα γιὰ αὐτοπροβολή. Αὐτοὶ ποὺ κιότεψαν καὶ τὸ ᾿βαλαν στὰ πόδια μιὰ ὥρα πρὶν ἀπ᾿ τὴν Ἀνάσταση, ἀπὸ τρομάρα γιὰ τὸν κορωνοϊό, καταλογίζουν φόβο σὲ κάθε ἀπροσκύνητο στὴ φασιστικὴ ἀντίχριστη νέα τάξη ποὺ ὑπηρετοῦν ὡς ἀπολογητές της.
Γιατί εἶναι κακὸ νὰ προτιμήσῃ κάποιος μιὰ ταυτότητα ἐλλιπῆ ἀπὸ μιὰ ὀλέθρια; Γιατί τώρα ἔγιναν κακὲς οἱ ταυτότητες, ποὺ οἱ ἴδιοι διαφήμιζαν ὡς καλές; Μὲ τὸ ἄνοιγμα στὸν αἱρετικὸ νοεῖται ἀγάπη καὶ γιὰ τὴν αἵρεση ποὺ καταργεῖ τὸν Θεὸ γιὰ ἕνα εἴδωλο; Τὸ ν᾿ ἀγαπᾶς τὸ μῖσος γιὰ τὸν Θεό, ἀγάπη εἶναι;
Οἱ ἀθρησκόληπτοι μὲ τὰ θρησκόληπτα ἀνακλαστικά, ποὺ ἡ στρεβλωμένη τους συνείδηση δὲν νιώθει σὲ ποιόν βόρβορο πνεῦμα βυθίζονται καὶ καμώνονται, πὼς δὲν διαιροῦν αὐθαιρετῶντας μὲ μυαλὰ πλούσια σὲ ἀέρα καὶ φτωχὰ σὲ φωτισμὸ καὶ αὐτογνωσία, ἔχουν ἀκόμη χρόνο ν᾿ ἀποδράσουν γιὰ νὰ μὴν τοὺς καταριοῦνται τὰ παιδιά τους ὡς ἐπαίσχυντους προπαγανδιστὲς τοῦ ἐφιαλτικότερου συστήματος τῆς ἱστορίας.
Εἶναι πιθανό; Ἂν ἤξεραν πόσο κακὸ κάνουν στὸν ἑαυτό τους κατακρίνοντας μὲ ἀπωθημένη κακεντρέχεια, πάλι θὰ τὸ ἔκαμναν. Ἂν ἤξεραν πόσο καλὸ μᾶς προκαλοῦν, ἴσως δὲν θὰ τὸ ἔκαμναν. Ἡ ἐμπάθειά τους δὲν ὀφείλεται μόνο στὴν αὐταπάτη ὅτι μιλοῦν «ἀφ᾿ ὑψηλοῦ», παρὰ τὴν ἡμιμάθεια, τὴν ἔλλειψη σφαιρικότητας καὶ τὴν ἐπιπολαιότητά τους. Εἶναι κυρίως ἀποτέλεσμα ὅτι δὲν πείθουν γιὰ τὴν πλάνη τους. Ἔτσι μετὰ τὴν πρώτην ... τοὺς οἰκτίρεις καὶ εὔχεσαι, νὰ ξεμπερδέψουν τὸ ἐγὼ ἀπ᾿ τὸν ἑαυτὸ τους καὶ νὰ πάψουν νὰ παραποιοῦν, νὰ αὐθαδιάζουν καὶ νὰ καταπίνουν παλαμάρια διυλίζοντας κουνούπια .
Υ.Γ.: Ἂν ἡ τωρινὴ ἐκπροσώπηση τῆς Ἐκκλησίας ὑποκύψει στὴν ἐπιβολὴ βιοτσὶπ μὲ τὸν δυσώνυμο στὴν νέα ταυτότητα, θὰ εἶναι πτώση μὲ βαρύτατες πνευματικὲς συνέπειες γιὰ ὅλους τοὺς Ὀρθόδοξους. Μὴ σπεύσουν νὰ πανηγυρίσουν οἱ ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τειχῶν ἐχθροὶ μὲ ὅποιο σχῆμα. Ἡ Ὀρθοδοξία δὲν καταποντίζεται οὔτε ἀπ᾿ τὸν παγκόσμιο χαλασμὸ ποὺ ἐξ αἰτίας τους ἐπέρχεται κυοφορῶντας κάθαρση καὶ θρίαμβό της.
___________________________________
Πολυτονισμὸς ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
https://ethnegersis.blogspot.com/2023/09/blog-post_219.html#more
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου