ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025
Ἡ ἀπάθεια- Τί εἶναι καί πώς κατορθώνεται, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, κεφ. 67, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἀπάθεια- Τί εἶναι καί πώς κατορθώνεται, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, κεφ. 67, 11-3-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com,
Τό ἔργον τοῦ πνευματικοῦ θερισμοῦ
Τό ἔργον τοῦ πνευματικοῦ θερισμοῦΤοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου ΤάτσηΟἱ ἄνθρωποι τῆς ἐποχῆς μας δὲν διατηροῦν σχέσεις μὲ τὴν Ἐκκλησία. Πολλοὶ εἶναι οἱ λόγοι ποὺ δημιούργησαν αὐτὴ τὴν κατάσταση, ποὺ ἔχει ὡς ἀποτέλεσμα ὄχι τὴν εὐτυχία ποὺ ἐπιζητοῦσαν οἱ ἄνθρωποι, ἀλλὰ τὴ δυστυχία ποὺ ἐπιμόνως ἤθελαν νὰ ἀποφύγουν! Ἔτσι συμβαίνει πάντα μὲ ἐκείνους ποὺ ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ ζοῦν χωρὶς τὴν ἄνωθεν βοήθεια. Θεωροῦν ἀποτελεσματικὸ νὰ περιφρονήσουν τὶς θεῖες ἐντολές καί, χωρὶς ἀναστολὲς καὶ ἐμπόδια, νὰ ἀξιοποιήσουν τὶς δυνάμεις τους, γιὰ νὰ πετύχουν ὅλα ὅσα ἐπιθυμοῦν καὶ ὅλα ὅσα ὑποδεικνύουν οἱ ἄνθρωποι, ποὺ εἶναι γνωστοὶ ἀπὸ ποικίλες δραστηριότητές τους. Τελικὰ βιώνουν τὴν πικρία τῆς ἀποτυχίας καὶ ὁδηγοῦνται στὴν ἀπελπισία μὲ πλῆθος ψυχολογικῶν προβλημάτων. Δυστυχῶς, οἱ ὑποδείξεις καὶ οἱ συμβουλὲς τῶν εἰδικῶν ποὺ συνεχῶς προβάλλονται, κυρίως ἀπὸ τὰ μέσα τῆς ἐνημέρωσης, ἀποδεικνύονται ἀναποτελεσματικὲς καὶ ἐπιζήμιες γιὰ τὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων.Ἀλήθεια, τί μπορεῖ νὰ προσφέρει ἕνας «θηλυπρεπὴς αἰσθητικός, ἕνας φιλήδονας πεζογράφος, ἕνας ὀνειροπόλος στιχουργός, ἕνας ὠμὸς καλλιτέχνης, ἕνας θορυβοποιὸς ὑλιστὴς καὶ ὁλόκληρο ἐκεῖνο τὸ ἄθροισμα τοῦ νοσηροῦ φιλελευθερισμοῦ, ποὺ ἐργάζεται ἐπίμονα, γιὰ νὰ ὀργανώσει καὶ νὰ ἐξοπλίσει τὸν κόσμο κατὰ τρόπο ποὺ προδίδει γυμνότητα ψυχικῆς εὐγένειας καὶ ἄρνηση τοῦ στοιχειώδους ἀγαθοῦ, δηλαδὴ τῆς ἐσωτερικῆς γαλήνης;», ἀναρωτιόταν εὐλαβής κληρικός.
«Ὁ μὴ πιστεύων κατὰ τὴν παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας ἄπιστος ἔστιν».
(Αποσπάσματα από τον ένθρονιστήριον λόγον του Αγίου Γέροντος Εφραίμ Φιλοθεΐτου, 1974)* Η Εκκλησία του Χριστού είναι Καθολική με την έννοιαν, ότι κατέχει όλο το πλήρωμα της αληθείας και της χάριτος διά τον φωτισμόν και την απολύτρωσιν του κόσμου και επί πλέον είναι Καθολική με την έννοιαν ότι «δυνάμει» τείνει, όχι να κατακτήση, αλλά να αγιάση τον κόσμον. Κεφαλή της Εκκλησίας ο Χριστός και ημείς μέλη εκ μέρους συνδεόμενοι διά της κοινής πίστεως «εν τω συνδέσμω της αγάπης».* Όσο περισσότερο αγιάζομε ο καθένας τον εαυτόν μας, τόσο περισσότερο αγιάζεται το σώμα της Εκκλησίας και κατά τον ανθρώπινο χαρακτήρα της, διότι κατά τον θείον της χαρακτήρα είναι τόσον αγία όσον και ο Θεάνθρωπος Ιησούς. Η Ιστορία της Εκκλησίας είναι ιστορία αγώνος εξαγιασμού των πιστών της.* Όλοι όσοι πιστεύουν αληθινά, αγαπούν εν αληθεία όσοι δεν πιστεύουν αληθινά αγαπούν εν υποκρίσει. Εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αγαπούμε όλους και επιθυμούμε να έρθουν σε επίγνωση της αληθείας. Έτσι μας δίδαξε «ο Θεός της αγάπης» έτσι αναπαύεται η συνείδησίς μας. Δεν εχθραινόμεθα προς τους ανθρώπους εξ αιτίας της αιρέσεως η της απιστίας των, αλλά και δεν θα αγαπήσωμεν ποτέ την απιστίαν η την αίρεσιν χάριν των ανθρώπων, διότι θα αποξενωθούμε από τον Θεόν.
Ἡ Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ἡ σύγχρονη αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
Ἐν Κυθήροις τῇ 8ῃ Μαρτίου 2025Ἡ σημερινὴ ἡμέρα, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, εἶναι, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, μιὰ ἰδιαίτερα χαρμόσυνη καὶ πανηγυρικὴ ἡμέρα γιὰ ὅλη τὴν ἀνὰ τὴν οἰκουμένην Ὀρθοδοξία. Ὅπως ἀναφέρει χαρακτηριστικὰ τὸ συναξάριο τῆς ἡμέρας, ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ἑορτάζει τὴν «ἀναστήλωσιν τῶν ἁγίων καὶ σεπτῶν εἰκόνων, γενομένην παρὰ τῶν ἀειμνήστων Αὐτοκρατόρων Κωνσταντινουπόλεως, Μιχαὴλ καὶ τῆς μητρὸς αὐτοῦ Θεοδώρας, ἐπὶ πατριαρχείας τοῦ ἁγίου καὶ ὁμολογητοῦ Μεθοδίου». Γενικότερα ὅμως ὡς ἡμέρα ἀφιερωμένη στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας, ἑορτάζομε τὴν νίκη καὶ τὸν θρίαμβό της ἀπέναντι σὲ κάθε αἵρεση διὰ μέσου τῶν αἰώνων, ὅπως αὐτὴ κατὰ τρόπο θριαμβευτικὸ καὶ πανηγυρικὸ καταγράφεται στὸ Συνοδικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας: «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφρόνηκεν, ἡ Χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρρύσωμεν...». Γι’ αὐτὸ καὶ οἱ περισσότεροι ὕμνοι στὴν ἀσματικὴ ἀκολουθία τοῦ Τριωδίου τῆς Κυριακῆς αὐτῆς, ἂν προσέξουμε, ἔχουν πανηγυρικὸ καὶ πασχάλιο χαρακτῆρα:... «Οὐκέτι τῶν ἀσεβῶν αἱρετικῶν ἡ ὀφρὺς αἴρεται, ἡ γὰρ Θεοῦ δύναμις τὴν Ὀρθοδοξίαν ἐκράτυνεν». Ἀλλὰ καὶ ἡ λιτάνευση τῶν ἁγίων εἰκόνων, ποὺ γίνεται τὴν ἡμέρα αὐτὴ γύρω ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς ναοὺς καὶ τὰ μοναστήρια, ὅπως ἐπίσης καὶ τὰ ἀναθέματα, τὰ ὁποῖα ἀναγινώσκονται, ὄχι μόνον ἐναντίον τῶν εἰκονομάχων αἱρετικῶν, ἀλλὰ καὶ κάθε αἱρετικοῦ, αἰσθητοποιεῖ ἀκριβῶς ἀκόμη περισσότερο αὐτὴ τὴν νίκη τῆς Ὀρθοδοξίας.Δὲν εἶναι τυχαῖο τὸ γεγονός, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἐτοποθέτησε τὴν ἑορτὴ αὐτὴ μέσα στὴ νηστεία τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς καὶ μάλιστα στὴν πρώτη Κυριακὴ αὐτῆς. Τὸ ἔκαμε αὐτὸ γιὰ νὰ μᾶς διδάξη, ὅτι σὲ τίποτε δὲν ὠφελεῖ τὸν Χριστιανὸ ὁ ἀγῶνας τὸν ὁποῖο διεξάγει, γιὰ νὰ νεκρώσει τὰ πάθη καὶ νὰ κάμει κτῆμα του τὶς ἀρετές, ἂν δὲν πιστεύει ὀρθά, ἂν δὲν ἀνήκει δηλαδὴ στὴν Ὀρθοδόξη Ἐκκλησία. Ἔξω τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει σωτηρία, ἔστω καὶ ἂν ὁ ἄνθρωπος κατωρθώσει μὲ νηστεῖες καὶ ἀσκητικοὺς ἀγῶνες ὅλες τὶς ἀρετές. Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος λέγει σ’ ἕνα λόγο του: «Μένε εἰς τὴν Ἐκκλησίαν καὶ οὗ προδίδοσαι ἀπὸ τῆς Ἐκκλησίας.
Ἡ ὀντολογικὴ Ὀρθοδοξία
Ἡ ὀντολογικὴ ὈρθοδοξίαἈρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν, Δρος ΘεολογίαςἩ Ὀρθοδοξία δὲν εἶναι μία λογικοκρατικὴ θεωρία οὔτε μία φιλοσοφικὴ ἢ θρησκευτικὴ ἢ ἔστω φιλοσοφικο-θρησκευτικὴ ἔννοια. Δὲν εἶναι, ἐπίσης, οὔτε μία θρησκευτικὴ φαρισαϊκὴ κατάσταση ἢ μία ἁπλῶς ὀρθὴ ἠθικὴ ζωή. Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι Αὐτὸς ὁ Ἴδιος ὁ Σαρκωθεὶς Λόγος τοῦ Θεοῦ Πατρὸς καὶ αὐτὴ ἡ Ἁγία Του Ἐκκλησία.Εἶναι αὐτονόητο ὅτι, γιὰ νὰ εἶναι κανεὶς Ὀρθόδοξος, πρέπει –ὅπως τὸ δηλώνει καὶ ὁ ἴδιος ὁ ὅρος «ὀρθοδοξία = ὀρθὴ δόξα, ὀρθὴ γνώμη»– νὰ ἔχῃ τὴν ὀρθὴ γνώση καὶ κατ᾽ ἐπέκταση τὴν ὀρθὴ πίστη στὸν μόνον Ἀγαθὸ καὶ Ἀληθινὸ Θεό, τὸν Τριαδικὸ Θεό, ὅπως Αὐτὸς φανερώθηκε, μέσῳ τοῦ Ἐνανθρωπήσαντος Λόγου, στὴν Ἀποκαλυφθεῖσα Ἀλήθεια. Αὐτή ἐμπεριέχεται στὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ στὴν Ἱερὰ Παράδοση, ἡ ὁποία συνίσταται ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων, τῶν αὐθεντικῶν ἑρμηνευτῶν τῆς Ἁγίας Γραφῆς.Πῶς ἠμπορεῖ ὅμως νὰ συμβῇ αὐτό; Ἠμπορεῖ ὁ ἄνθρωπος μὲ τὸν ὀρθὸ λόγο και τὴν πεπερασμένη λογική του νὰ γνωρίσῃ καὶ νὰ ἀποδεχθῇ τὸν Ἄπειρο Τριαδικὸ Θεό; Δὲν νομίζουμε ὅτι τὸ ἄπειρο εἶναι δυνατὸν νὰ κατανοηθῇ ἀπὸ τὸ πεπερασμένο.Ἄρα ἡ μόνη ὁδός, γιὰ νὰ γνωρίσῃ ὁ ἄνθρωπος τὸν Τριαδικὸ Θεό, εἶναι ἡ εἴσοδός του στὸ Μυστικὸ Σῶμα τοῦ Ἐνανθρωπήσαντος Λόγου τοῦ Θεοῦ Πατρός, στὴν Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία.
Ἡ Παναγία ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ.Η Εἰκόνα ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ Θεοδώρασ Αὐτοκράτειρας τοῦ Βυζαντίου
Στην Ι.Μ. Αγίου Παύλου Αγίου Όρους φυλάσσεται μία από τις παλιότερες και πιο σπάνιες εικόνες της Παναγίας που βρίσκονται στο Αγιώνυμον Όρος, είναι αυτή η λεγομένη Παναγία του Καθρέφτη.Το μέγεθος της δεν είναι πολύ μεγάλο και η εικόνα φυλάσσεται στο ιερό του καθολικού και την βγάζουν συνήθως για προσκύνηση κατά την διάρκεια του αποδείπνου μαζί με τα τίμια δώρα και διάφορα λείψανα που βρίσκονται στην Μονή.Η ιστορία της ξεκινά πολύ παλιά και είναι συνδεδεμένη με την Αγία Θεοδώρα την επονομαζόμενη Αυγούστα η οποία ήταν αυτοκράτειρα του Βυζαντίου κατά την περίοδο της εικονομαχίας.Η αυτοκράτειρα Θεοδώρα είχε νυμφευτεί με τον πιο σκληρό διώκτη των εικόνων και των ιερών λειψάνων, τον αυτοκράτορα Θεόφιλο (829-842).Η Αγία, υπερασπίστρια των εικόνων, σύμφωνα με την παράδοση κρατούσε μια εικόνα στο δωμάτιό της για να προσεύχεται και για να μην την αντιληφθεί ο σύζυγος της (φοβερός εικονομάχος) την έκρυβε πίσω από τον καθρέπτη του δωματίου της και καθημερινά την προσκυνούσε.
12 Μαρτίου. Τετάρτη. Θεοφάνους τοῦ ὁμολογητοῦ (†818). Γρηγορίου Ῥώμης τοῦ Διαλόγου (†604), Φινεὲς τοῦ δικαίου (1430 π.Χ.), Συμεὼν τοῦ νέου Θεολόγου (†1022). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Ε΄ 16-25).
Ησ. 5,16 καὶ ὑψωθήσεται Κύριος σαβαὼθ ἐν κρίματι, καὶ ὁ Θεὸς ὁ ἅγιος δοξασθήσεται ἐν δικαιοσύνῃ.
Ησ. 5,16 Θα υψωθή όμως και θα δοξασθή ο Κυριος των δυνάμεων με την δικαίαν αυτήν κρίσιν και τιμωρίαν· και ο Θεός ο άγιος θα υψωθή εν τη δικαιοσύνη αυτού.
Ησ. 5,17 καὶ βοσκηθήσονται οἱ διηρπασμένοι ὡς ταῦροι, καὶ τὰς ἐρήμους τῶν ἀπειλημμένων ἄρνες φάγονται.
Ησ. 5,17 Και οι αιχμάλωτοι Ιουδαίοι θα βόσκουν στον τόπον της εξοριας των, όπως τα ζώα, όπως οι ταύροι· εις δε τας ερήμους περιοχάς της πατρίδος των θα βόσκουν αρνιά.
Ὅσιος Γεώργιος Δράμας-Τὸ παιδάκι δὲν ἔφευγε ἀπὸ τὸν τάφο του, φιλοῦσε τὴν φωτογραφία καὶ φώναζε συνέχεια "παππούλη"!
Ένας κύριος από τη Θεσσαλονίκη είχε ένα μικρό παιδί, τον Θεόδωρο, που όταν γεννήθηκε είχε ένα σοβαρό πρόβλημα με τα μάτια του. Τσίμπλιαζαν, τον πονούσαν, δεν μπορούσε καθόλου να τ’ ανοίξει κι έτσι δεν έβλεπε.Οι ιατροί είχαν αποφασίσει να το εγχειρήσουν.Διαβάζοντας τον βίο του οσίου Γεωργίου, τον επικαλέσθηκαν θερμά.Ο μικρός Θεόδωρος ήταν στο κρεβάτι του, άρχισε να κλαίει δυνατά και να τρίβει τα μάτια του.
Ὁ μακαριστὸς γέροντας Κοσμᾶς πεζοπορῶντας πρὸς τὴν Ἱερὰ Μονὴ Στομίου Κονίτσης
ΠΗΓΗΟ μακαριστός γέροντας Κοσμάς (+23 Φεβρουαρίου 2025 ) πεζοπορώντας προς την Ιερά Μονή Στομίου Κονίτσης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .