ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025
Τά αἴτια τῆς κατάκρισης καί ἡ ἀντιμετώπισή της-Ἡ ὑπόληψις τοῦ ἑαυτοῦ μας καί ἡ παρακίνησις τοῦ διαβόλου μᾶς κάνουν νά κρίνουμε μέ αὐθάδεια τόν πλησίον. Πώς πρέπει νά ἀντιστεκώμαστε σέ αὐτά, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄ μέρος, Κεφ. Μδ΄, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
. Ἡ ἀκτημοσύνη Γ΄- Πῶς κατορθώνεται. Ὅτι ὁ Μοναχός ἔχει ὑποσχεθῇ τήν ἀκτημοσύνην. Ποῖον εἶναι τό γνώρισμα τοῦ μή θέλοντος νά ἔχη ὑλικά ἀγαθά, καί πώς κατώρθωσαν τήν ἀκτημοσύνην οἱ Πατέρες. Περί πλούτου καί χρημάτων Γ΄, Εὐεργετινός Τόμ. Δ΄, Ὑποθ. Α΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἀποταγή τοῦ κόσμου καί τοῦ φόβου-Ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος_Β΄ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἀκτημοσύνη Β΄- Πῶς κατορθώνεται. Ὅτι ὁ Μοναχὸς ἔχει ὑποσχεθῇ τὴν ἀκτημοσύνην. Ποῖον εἶναι τὸ γνώρισμα τοῦ μὴ θέλοντος νὰ ἔχη ὑλικὰ ἀγαθά, καὶ πὼς κατώρθωσαν τὴν ἀκτημοσύνην οἱ Πατέρες. Περὶ πλούτου καὶ χρημάτων Β΄, Εὐεργετινὸς Τόμ. Δ΄, Ὑποθ. Α΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁμιλία σέ λιτανεία κατά ἀσυνήθους πληγῆς τοῦ θανάτου, Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή πού εἶναι γιά ὅλους καί οἱ σύγχρονες βλασφημίες (Πινακοθήκη, Θέατρο κλπ), Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
«Ἡ γλῶσσα μας νὰ εἶναι σὰν πηγὴ καθαροῦ νεροῦ»
ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ«Ἡ γλῶσσα μας νὰ εἶναι σὰν πηγὴ καθαροῦ νεροῦ»«ἀλλὰ λαλοῦµεν σοφίαν Θεοῦ ἐν µυστηρίῳ, τὴν ἀποκεκρυµµένην, ἣν προώρισεν ὁ Θεὸς πρὸ τῶν αἰώνων εἰς δόξαν ἡµῶν». (Δηλ.: Ἀλλὰ διδάσκοµεν καὶ ἀναπτύσσοµεν σοφίαν, τῆς ὁποίας χορηγὸς εἶναι ὁ Θεός· σοφίαν µυστηριώδη ποὺ δὲν ἠµπορεῖ πεπερασµένος νοῦς µόνος του νὰ τὴν ἀνακαλύψῃ· σοφίαν, ἡ ὁποία καὶ τώρα ἀκόµη, ποὺ ἀπεκαλύφθη ἀπὸ τὸν Θεόν, µένει κρυµµένη εἰς τοὺς ἀφωτίστους καὶ ξένους πρὸς τὸν Χριστόν· σοφίαν τὴν ὁποίαν προτοῦ ἀκόµη δηµιουργηθοῦν τὰ ἐν χρόνῳ γενόµενα κτίσµατα, προαπεφάσισε καὶ προκαθώρισεν ὁ Θεὸς νὰ µᾶς τὴν ἀποκαλύψῃ πρὸς τὸν σκοπὸν τοῦ νὰ µᾶς δοξάσῃ δι’ αὐτῆς) (Α΄ Κορ. β΄ 7).Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος παρατηρεῖ:«Ἄν ἀσκηθῆς νὰ μὴ λέγης τίποτε τὸ περιττό, ἀλλὰ πάντοτε νὰ περιφρουρῆς τὴ διάνοιά σου καὶ τὸ στόμα σου μὲ τοὺς λόγους τῶν Θείων Γραφῶν, ἡ φρουρὰ θὰ γίνη ἀσφαλέστερη κι ἀπὸ διαμάντι. Καθ’ ὅσον ὑπάρχουν πολλοὶ δρόμοι ἀπώλειας μέσῳ τοῦ στόματος, ὅπως ὅταν λέγη κάποιος αἰσχρολογίες, ὅταν λέγη χυδαῖα λόγια, ὅταν ματαιοδοξῆ, ὅταν καυχιέται ὅπως ὁ Φαρισαῖος, ὁ ὁποῖος, ἐπειδὴ δὲν ἔβαλε θύρα στὸ στόμα του, ὅλα, ὅσα εἶχε μέσα του, ξεχύθηκαν μὲ λίγα λόγια. Γι’ αὐτό, ἐπειδὴ σὰν οἰκία χωρὶς θύρα δὲν μπόρεσε νὰ συγκρατήση τὸ θησαυρὸ ποὺ ὑπῆρχε, μέσα σὲ μιὰ στιγμὴ ἔγινε πτωχός».Συμβουλὲς ἀπὸ τὴν Καθολικὴ Ἐπιστολὴ τοῦ Ἁγ. Ἰακώβου γιὰ τὴν ἐγκράτεια στὴν γλώσσα:
Ἦταν «ἀκραῖος» καί «φανατικός» ὁ Ἅγιος Μάρτυς Αἰμιλιανός;
Ἀρχιμανδρίτου Παύλου ΝτανᾶἹεροκήρυκος15/3/2025Κατά τούς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορα Ἰουλιανοῦ τοῦ Παραβάτη (361-363) στή Θρακική πόλη Δορύστολον τῆς Μοισίας, ζοῦσε ἕνας νέος ἄνδρας ὀνόματι Αἰμιλιανός, ὑπηρέτης τοῦ τοπικοῦ ἐπάρχου. Ὅταν ὁ ἀποστάτης Ἰουλιανός ἐπεχείρησε νά ἀφανίσει τό Χριστιανισμό σέ ὅλη τή Ρωμαϊκή Αὐτοκρατορία διά πυρός καί μαχαίρας, ὁ ἀπεσταλμένος του τοποτηρητής Βικάριος, ἔφτασε στό Δορύστολον γιά νά φονεύσει τούς χριστιανούς, ἀλλά δέν βρῆκε οὔτε ἕναν. Περιχαρής γιά τό γεγονός, διοργάνωσε ἕνα μεγάλο συμπόσιο γιά τούς κατοίκους τοῦ Δορυστόλου, δίνοντας μάλιστα ἐντολή νά προσφερθεῖ θυσία στά εἴδωλα. Ἡ παγανιστική ἑορτή συνεχιζόταν νυχθημερόν σέ ὅλη τήν πόλη.Ἐκείνη τή νύχτα ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανός περιφερόταν στούς ναούς τῶν εἰδώλων, στήν ἀγορά καί στούς δρόμους τῆς πόλης συντρίβοντας μέ ἕνα σφυρί ὅλα τά εἴδωλα.Τήν ἑπομένη μέρα ἡ πόλη συνείχετο ἀπό μεγάλο φόβο. Ὅλοι ἀναζητοῦσαν τόν καταστροφέα τῶν «θεῶν» τους, συνέλαβαν μάλιστα ἕναν χωρικό, ὁ ὁποῖος ἔτυχε νά περάσει ἐκεῖνο τό πρωί ἀπό τό βωμό τῶν εἰδώλων.
Διαστροφικὰ ἔργα «τέχνης»
ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΕΡΓΑ «ΤΕΧΝΗΣ»Αρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ιεροκήρυκος Ι. Μ. Πατρών - Δρος ΘεολογίαςΜε την έναρξη του ιερού Τριωδίου και της αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, κατά την οποία ο άνθρωπος καλείται να ενδοσκοπίση τα βάθη του «είναι» του και να πλησιάση περισσότερο τον Δημιουργό του Θεό, στην Εθνική Πινακοθήκη των Αθηνών φιλοξενείται έκθεση με τον τίτλο «η σαγήνη του αλλόκοτου». Σ᾽ αυτή την Έκθεση περιλαμβάνονται «έργα τέχνης» διαστροφικά και βλάσφημα για το Πρόσωπο του Θεανθρώπου Κυρίου, της Υπεραγίας Θεοτόκου και των Αγίων.Εξ αφορμής αυτού του θλιβερού γεγονότος θα ήθελα να παραθέσω κάποιες σκέψεις μου:Ο άνθρωπος, εξ αρχής της πολιτισμικής του Ιστορίας, αναζητεί την απολεσθείσα ενότητα με τον Δημιουργό του Θεό. Έτσι προσπαθεί μέσα από την θρησκειολογία και την τέχνη, να εύρη την οδό προς το «αμήχανον κάλλος», τον «εν Τριάδι Θεόν».Ειδικότερα στην Βυζαντινή ζωγραφική ο Ορθόδοξος Αγιογράφος αποτυπώνει τον προσωπικό τρόπο υπάρξεως του εικονιζομένου προσώπου, χωρίς να αλλοιώνη την αλήθεια για το πρόσωπο αυτό. Με αυτόν τον τρόπο υποτάσσεται η ατομική αυθαιρεσία του Αγιογράφου στην δεδομένη Εκκλησιαστική και Ιστορική αλήθεια, καθώς και στον δεδομένο εικονογραφικό τύπο, ο οποίος προέρχεται από την ασκητική πείρα των προγενεστέρων διδασκάλων και παραμένει ως καθολική εμπειρία της Εκκλησίας, η οποία γίνεται οδός προς την επανεύρεση του Δημιουργού του Θεού.Τα εκτιθέμενα έργα στην Εθνική Πινακοθήκη με την προσωνυμία «αγιογραφία 1», «αγιογραφία 2», και άλλες βάσει των ανωτέρω, εκπληρούν τον σκοπό τους; Έχουν τις προϋποθέσεις, για να τιτλοφορούνται ως «αγιογραφία»;Κατηγορηματικά απαντούμε: Όχι!
Εὐχή Ἁγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου, π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥΑπομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίουμε θέμα: «ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ»[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 25-3-1983]Τώρα την Μεγάλη Τεσσαρακοστή, αγαπητοί μου, πολύ συχνά ακούεται η μικρά, εκείνη, κατανυκτική προσευχή του αγίου Εφραίμ, η οποία συνοδεύεται και με γονυκλισία: «Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργίας, φιλαρχίας καί ἀργολογίας, μή μοι δῷς. Πνεῦμα δέ σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, ὑπομονῆς καί ἀγάπης, χάρισαί μοι τῷ σῷ δούλῳ. Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τά ἐμά πταίσματα καί μή κατακρίνειν τόν ἀδελφόν μου».Ο όσιος πατήρ αισθάνεται ότι όταν αυτές οι πρώτες τέσσερις κακίες, που είναι το πνεύμα της αργίας, της περιεργείας, της φιλαρχίας και της αργολογίας και εν συνεχεία η επίτευξις των άλλων τεσσάρων αρετών, όπως είναι η σωφροσύνη, η ταπεινοφροσύνη, η υπομονή και η αγάπη, τότε θα επιτύχει κανείς ικανοποιητικά πνευματικά επίπεδα. Σαν κλειδί, όμως, αυτών των τεσσάρων αρετών προς επιτυχίαν και των τεσσάρων κακιών προς αποφυγήν των, προς περικοπήν των, θέτει την αυτογνωσία. Γι'αυτό λέγει: «Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τά ἐμά πταίσματα». «Βοήθησέ με, χάρισέ μου το να μπορώ να ιδώ τα δικά μου τα πταίσματα, και έτσι, με τον τρόπον αυτόν, να αποφύγω και την κατάκριση των άλλων και την δική μου προκοπή».Η όλη προσευχή, όπως αντιληφθήκατε, αρχίζει με μίαν επίκλησιν προς τον Κύριον της ζωής: «Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου». Πραγματικά έχει πάρα πολλή σημασία αυτό, διότι μόνον ο Κύριος της ζωής είναι ο γνώστης της ανθρωπίνης κατασκευής. Κανείς δεν γνωρίζει, ούτε ο ιατρός, ούτε ο φιλόσοφος, ούτε ο κοινωνιολόγος, ούτε εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου. Κανείς δεν γνωρίζει τόσο, όσο γνωρίζει ο κατασκευαστής μου. Και ο κατασκευαστής μου είναι ο Κύριος της ζωής μου. Είναι Αυτός ο Οποίος με δημιούργησε. Γι΄αυτό αγαπητοί μου, πολλές φορές, όταν αναρωτιόμαστε τι ωφελεί τον άνθρωπο ή τι είναι ικανό να τον κάνει να αρρωστήσει, βεβαίως δεν θέλω να πω ότι θα απορρίψομε την γνώμη μιας πείρας που έχουν οι άνθρωποι, αλλά εφόσον όμως αυτή η πείρα που έχουν οι άνθρωποι, όπως η ιατρική πείρα, η κοινωνική πείρα κ.ο.κ. εφόσον αυτή η πείρα θα έρχεται, θα απορρέει από αυτό το οποίον λέγει και εντέλλεται ο Θεός δημιουργός μου.Ένα μικρό παράδειγμα. «Πρέπει ή δεν πρέπει -συνηθισμένο ερώτημα για έναν νέον άνθρωπο, κυρίως για τον έφηβο- να μείνω εν παρθενία στα νεανικά μου χρόνια;». Η απάντησις: Ο κόσμος λέγει «Όχι». Πάρα πολλοί ιατροί, όχι όλοι -δόξα τω Θεώ- λέγουν «Όχι». Πολλοί κοινωνιολόγοι και εκπαιδευτικοί και ψυχολόγοι, όχι όλοι ευτυχώς, λέγουν «Όχι». Τι λέγει ο Χριστός; Ο κατασκευαστής μου; Ο κατασκευαστής μου, ο Οποίος γνωρίζει την μάρκα μου και τη δομή μου και την λειτουργία μου όσο κανένας άλλος, μου λέγει: «Θα μείνεις εν παρθενία μέχρι τον γάμο σου». Ποιον θα ακούσω; Προφανώς τον Κύριο της ζωής μου. Συνεπώς αποτείνομαι προς τον Κύριο της ζωής μου. «Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου…». Διότι εσύ μου έδωσες σήμερα την φυσικήν ζωήν, σε Σένα ελπίζω ότι θα μου δώσεις και την πνευματικήν ζωήν, και την αιωνίαν ζωήν. Διότι ποια η αξία το να επιτύχω την φυσικήν ζωήν, την βιολογικήν ζωήν, με τα εντάλματα των ανθρώπων, και χάσω την αιωνίαν ζωήν, που σε Σένα υπάρχει;
Κυριακὴ Β’ Νηστειῶν – Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς
(Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, ὁμότιμος καθηγητής Πατρολογίας τοῦ Α.Π.Θ.)Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς εἶναι μία γιγάντια, μία μεγίστη μορφή τῆς ἐκκλησίας μας. Συγκορυφαῖος καί ἰσάξιος τῶν μεγάλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Μπορεῖ κανείς νά πεῖ ὅτι ὁ Ἄγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς εἶναι ἡ μεγαλύτερη μορφή ἁγίου καί πατρός κατά τήν δεύτερη χιλιετία.Γεννήθηκε στήν Κωνσταντινούπολη τό 1296 ἀπό γονεῖς καταγόμενους ἀπό τήν Τραπεζοῦντα, καί ἐκοιμήθη στή Θεσαλονίκη ὡς ἀρχιεπίσκοπός της τό 1359, σέ ἡλικία 63 ἐτῶν.Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς δέν ἀποδείχθηκε μόνο ὁ μεγάλος Θεολόγος, ὁ μεγάλος μαχητής καί ὁ μεγάλος ἀγωνιστής τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά κυρίως ἀναδείχθηκε ὁ μεγάλος ἀσκητής, ὁ μεγάλος ἡσυχαστής, ὁ ἄνθρωπος τῆς προσευχῆς, ὁ ἄνθρωπος τῆς νηστείας.Στήν Θεσσαλονίκη βρέθηκε τό 1337, μετά ἀπό πρόσκληση τῶν μοναχῶν τῆς πόλεως, γιά νά ἀτιμετωπίσει τόν προκλητικό παπικό μοναχό Βαρλαάμ τόν Καλαβρό.
17 Μαρτίου. Δευτέρα. Ἀλεξίου ὁσ. τοῦ ἀνθρώπου τοῦ Θεοῦ (†411). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Η΄ 13-22, Θ΄ 1-7).
Ησ. 8,13 Κύριον αὐτὸν ἁγιάσατε, καὶ αὐτὸς ἔσται σου φόβος.
Ησ. 8,13 Σεβασθήτε και υπακούσατε στον άγιον Κυριον, τιμήσατε αύτον· και μόνον ο φόβος, που εμπνέεται από αυτόν, ας είναι ο φόβος σας.
Ησ. 8,14 καὶ ἐὰν ἐπ᾿ αὐτῷ πεποιθὼς ἦς, ἔσται σοι εἰς ἁγίασμα καὶ οὐχ ὡς λίθου προσκόμματι συναντήσεσθε αὐτῷ, οὐδὲ ὡς πέτρας πτώματι· οἱ δὲ οἶκοι Ἰακὼβ ἐν παγίδι, καὶ ἐν κοιλάσματι ἐγκαθήμενοι ἐν Ἱερουσαλήμ.
Ησ. 8,14 Και εάν έχης στηριγμένην την πεποίθησίν σου εις αυτόν, θα είσαι ωσάν αφιερωμένος εις αυτόν, ασφαλής από κάθε κίνδυνον, και δεν θα συναντήσετε στον δρόμον της ζωής σας τον θεόν σαν λίθον προσκόμματος, σαν πέτραν επί της οποίας θα προσκρούσετε και θα πέσετε. Αι φυλαί του Ιακώβ, το ιουδαϊκόν και ισραηλιτικόν βασίλειον, θα συλληφθούν εις παγίδα, οι δε κάτοικοι της Ιερουσαλήμ, οι άπιστοι και ασεβείς, θα πέσουν εις λάκκους ολέθρου, από τους οποίους δεν θα ημπορέσουν να εξέλθουν.
ΝΕΑ ΈΚΔΟΣΗ!!
📖 Μόλις κυκλοφόρησε το έργο «Τα Ευρεθέντα Ασκητικά του Οσίου Ισαάκ του Σύρου», σε νεοελληνική απόδοση από τον αγιορείτη μοναχό π. Δαμασκηνό.
🔹 Ένα ανεκτίμητο πνευματικό έργο, καρπός σχεδόν 20 ετών αφοσιωμένης εργασίας.
🔹 Η μετάφραση συνοδεύεται από ερμηνεία και αναδιάταξη των κειμένων, διαμορφωμένων ως πνευματική σκάλα για τον αναγνώστη – μοναχό ή λαϊκό.
Περί Οἰκουμενισμοῦ
❈ Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι Παναίρεση. Ἔχει ὅλες τίς αἱρέσεις μέσα, γιατί διδάσκει ὅτι ὑπάρχει σωτηρία σ’ ὅλες τίς Ἐκκλησίες καί στούς Παπικούς καί στούς Προτεστάντες. Αὐτό εἶναι ψέμα καί ἔλλειψη ἀγάπης, γιατί δέν σώζονται ἐκεῖ πού εἶναι. Σωτηρία εἶναι ἡ θεραπεία, εἶναι νά ἔρθει τό φῶς τοῦ Θεοῦ. Ἅμα δέν ἔρθει τό φῶς τοῦ Θεοῦ, πῶς θά σωθεῖς;
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .