Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025

Ὁμιλία π. Σεραφείμ Ζήση μέ θέμα: «Ἡ Μασονία ἀπό αὐθεντικές πηγές (παρουσίαση νέου βιβλίου)»

Παρουσίαση τοῦ ἐξαιρετικοῦ, νέου (2024), βιβλίου περί Μασονίας τοῦ «Μοναχοῦ Ἀβερκίου» μέ τίτλο «Ἡ Μασονία ἀπό αὐθεντικές πηγές· παγκόσμια κυβέρνηση· παγκσόμια θρησκεία», τῶν ἐκδόσεων «Τό Παλίμψηστον»

Τήν Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025, στήν αἴθουσα τῆς Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν (Σούτσου 3) ὁ ὁσιολ. Μοναχός π. Σεραφείμ Ζήσης, στό καθιερωμένο κυριακάτικο μάθημα (ὧρες 11:30 – 13:00) παρουσίασε ἕνα νέο (τοῦ ἔτους 2024) βιβλίο περί Μασονίας τοῦ Μοναχοῦ Ἀβερκίου, μέ τίτλο » Ἡ Μασονία ἀπό αὐθεντικές πηγές» καί ὑπότιτλο: «Παγκόσμια κυβέρνηση· παγκόσμια θρησκεία».

Στήν ἐκτενῆ βιβλιοπαρουσίαση ὁ π. Σεραφείμ ἐν πρώτοις ἐπεσήμανε γιά πολλοστή φορά τήν μέγιστη ἐπικινδυνότητα τῆς Μασονίας γιά τήν Ἐκκλησία, ὅπως τήν διατύπωσαν προειδοποιητικά τόσο ὁ Ἅγιος Νικόλαος Ἀχρίδος (Βελιμίροβιτς) τό 1930, ὅσο καί ὁ μακαριστός Μητροπολίτης Φλωρίνης κυρός Αὐγουστῖνος (Καντιώτης) τό 1956. Ἡ Μασονία κατά τίς προσυνοδικές ἀποφάσεις τοῦ 1930 ἔπρεπε νά περιληφθεῖ πρός καταδίκην στά θέματα τῆς λεγομένης «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου» (2016), ἀλλά ἔπειτα ἀπό τόν Β΄ Π.Π. ὁ (Μασόνος) Οἰκουμενικός Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἐξάλειψε τήν σχετική ἀναφορά ἀπό τήν θεματολογία τῶν Προσυνοδικῶν Διασκέψεων.

Ποιά ἡ εὐθύνη τῶν ἀλλοθρήσκων ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ; Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ παρουσία χριστιανῶν σέ ὀργανισμούς πού λειτουργοῦν ἀντιχριστιανικά, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ποιοί κρύβονται πίσω ἀπό τούς Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ; Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ πνευματικὴ θύελλα τῆς Πανθρησκείας. Φαινόμενο των εσχάτων και σημείο αποστασίας.

Δὲν ὑπάρχει καλλίτερο παράδειγμα γιὰ νὰ ἀποδώσει τὴν πνευματικὴ κατάσταση τοῦ σημερινοῦ κόσμου ἀπὸ τὴν παραβολὴ τοῦ Ἀσώτου. Ὁ κόσμος ἔφυγε ἀπὸ τὸ πατρικό του σπίτι, ποὺ εἶναι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, καὶ ζεῖ ἁμαρτωλὰ καὶ πλανεμένα μὲ θεὸ τὴ σάρκα καὶ τὸ χρῆμα. Ἐνάρετοι ἄνθρωποι χαρακτηρίζουν τὶς ἡμέρες ὡς "ἡμέρες Νῶε", διότι τότε, ὅπως καὶ σήμερα, σκεφτόντουσαν οἱ ἄνθρωποι μόνο τὰ γήινα καὶ τὰ σαρκικά.
Σήμερα ὁ κατακλυσμὸς τῆς ἁμαρτίας παρασέρνει πολὺ κόσμο. Ἡ ἁμαρτία, ἡ πλάνη καὶ ἡ κοσμικότητα πλημμυρίζουν τὰ πάντα: δουλειά, σπίτι, σχολεῖο, στρατό, ψυχαγωγία, ἐνημέρωση. Τρία εἶναι τὰ μεγάλα παράθυρα, ἀπὸ τὰ ὁποία εἰσέρχεται τὸ σκοτάδι, ὁ βοῦρκος καὶ ἡ ἁμαρτία: ἡ Τηλεόραση, τὸ Διαδίκτυο καὶ τὸ φορητὸ τηλέφωνο. Ἂς μὴ κοροϊδευόμαστε, παρὰ τὴν χρησιμότητά τους, ἡ πνευματικὴ ζημιὰ ποὺ κάνουν εἶναι ἀσύγκριτα μεγαλύτερη.

Ὅσο πᾶμε, τὰ πράγματα γίνονται καὶ πιὸ ἐπικίνδυνα. Οἱ μορφὲς τοῦ κακοῦ πληθαίνουν καὶ γίνονται πολλὲς φορὲς δυσδιάκριτες, διαφορετικὲς κάθε φορά. Ἄλλες εἶναι φανερές, ἄλλες πονηρὰ συγκαλυμμένες καὶ παραπλανητικές. Οἱ τελευταῖες εἶναι καὶ οἱ πιὸ ἐπικίνδυνες, διότι κάνουν τὸ μαῦρο ἄσπρο, τὸ ψέμα ἀλήθεια καὶ τὸ κακὸ καλό. Ὁ Χριστὸς μᾶς προειδοποίησε: «βλέπετε μὴ τὶς ὑμᾶς πλανήση».

Πλανεμένος ὤν, πλανᾶ ἄλλους.


Γράφει ο Μέτοικος

Πλανεμένος ων, πλανά άλλους. Ο λόγος για τον π. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη που Κύριος είδε για ποια κρίματά μας ανέβηκε στον Οικουμενικό θρόνο της Βασιλεύουσας Πόλης.

Η πατριαρχεία του δεν παρήγαγε απλώς σκάνδαλα, υπάρχει ως Μέγα σκάνδαλο στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Αρχομανής και δεσποτικός, για την εφήμερη δόξα έγινε παίγνιο των ισχυρών.
Σμίκρυνε την Εκκλησία στην «γήινη όψη της» και την ενέπλεξε στις «ανθρώπινες περιπλοκές» αποξενώνοντας την από τα χριστιανικά δόγματα.
Ο Άγιος Γρηγόριος μας δίδαξε ότι «χριστιανισμός εστι της Θείας φύσεως μίμησις». Ο «χριστιανισμός» του π.Βαρθολομαίου είναι προς την κατεύθυνση αυτή με τις πολυτελείς οικολογικές κρουαζιέρες, τις δωρεές του Κορανίου αντί της Άγιας Γραφής και τη βράβευση των Ουνιτών για το δόλιο έργο τους;
Που η ενότητα της Εκκλησίας επί των ημερών Βαρθολομαίου Αρχοντώνη, που η Συνοδική Διοίκηση κατά τα οριζόμενα στον 34 Αποστολικό Κανόνα;
Ποιο έργο του έως τώρα υπηρέτησε την ένωση μετά του Θεού;
Λύκου αντί ποιμένος η καθοδήγησή του.
«Αρχή πλάνης, νου κενοδοξία». Επιζητώντας διακαώς και συνεχώς να δικαιώσει τον εαυτό του, κατέληξε σε ατομικό αποκλεισμό. Τον φοβούνται δεν τον σέβονται, τον λυπούνται δεν τον αγαπούν.

Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία

Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία

Γράφει ὁ Δρ Ἰωάννης Κ. Ἀγγελόπουλος, Θεολόγος – Καθηγητὴς

1. Εἰσαγωγὴ

1. Ἕνα ζήτημα ποὺ ἀπασχολεῖ τοὺς συνειδητοὺς καὶ ἐν ἐγρηγόρσει χριστιανοὺς τῶν ἡμερῶν μας εἶναι τὸ ζήτημα τῆς ἀπομακρύνσεως τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπὸ τὸ ἱερὸ Βῆμα τῶν ναῶν ἀρχικῶς μίας Μητροπόλεως καὶ ἐν συνεχείᾳ καὶ ἄλλων ἀρκετῶν Μητροπόλεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἂς δοῦμε δι’ ὀλίγων πῶς ἐξελίχθησαν τὰ γεγονότα καὶ πῶς ἀπὸ χωροταξικὴ μεταρρύθμισι ἀποβαίνει σταδιακῶς σὲ θεολογικὴ κακοδοξία. Ἐκ προοιμίου σημειώνομε ὅτι καὶ ἄλλοι πολλοὶ ἠσχολήθησαν καὶ ἔγραψαν περισσότερα καὶ καλύτερα τοῦ παρόντος κείμενα, ὡρισμένα ἐκ τῶν ὁποίων παραθέτομε στὸ τέλος τοῦ ἄρθρου ὡς βιβλιογραφία.

1.2. Τὸ ἱστορικὸν

1.α. Ἀπὸ τὸν κεκοιμημένο προκάτοχο τοῦ σημερινοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου ἔγινε μικρὰ μετακίνησις τοῦ Ἐσταυρωμένου, σὲ κάποιους ναούς, στὴν κόγχη τοῦ ἱεροῦ Βήματος γιὰ νὰ τοποθετηθῆ ἕνας ὑπερυψωμένος θρόνος ἔμπροσθεν αὐτοῦ γιὰ νὰ κάθεται ὁ Ἐπίσκοπος, συμφώνως μὲ τὴν παλαιοχριστιανικὴ διάταξι τοῦ συνθρόνου μέσα στὸ ἱερὸ Βῆμα [1].

1.β. Ὁ σημερινὸς Μητροπολίτης μὲ ἐγκύκλιο καὶ κατόπιν συνέδριο κληρικῶν καὶ λαϊκῶν ἀνέλαβε νὰ ἐπαναφέρη τὴν Τοπικὴ Ἐκκλησία στὴν ἀρχαία λειτουργικὴ τάξι, ἐξοβελίζοντας τὸν Ἐσταυρωμένο ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης ἐντὸς τοῦ Ἱεροῦ Βήματος μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι ἡ συνήθεια αὐτὴ εἶναι νεωτέρα, δὲν προέρχεται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία ἀλλὰ ἀπὸ Ρωμαιοκαθολικὲς καὶ Προτεσταντικὲς ἐπιδράσεις καὶ δὲν συνάδει μὲ τὸν θεολογικὸ χαρακτῆρα τοῦ Ἱεροῦ Βήματος, κατὰ τὸν ὁποῖο προηγεῖται ἡ Σταύρωσις (μὲ τὸν Ἐσταυρωμένο στὴν κορυφὴ τοῦ τέμπλου) καὶ ἕπεται ἡ Ταφὴ καὶ ἡ Ἀνάστασις (μὲ τὴν Ἁγία Τράπεζα ποὺ τὶς συμβολίζουν). Κατὰ συνέπεια θεωρεῖ ἀνακολουθία τὴν τοποθέτησι ἑνὸς δευτέρου Ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης.

Γιατί ὑπάρχει τόσος πόνος; Οἱ Χριστιανοὶ ἀπέναντι στὶς συμφορές

Γιατί υπάρχει τόσος πόνος;

Οι Χριστιανοί απέναντι στις συμφορές

Γέρων Κλεόπας Ιλιέ

Πνευματικός Διάλογος με τον Ρουμάνο Γέροντα Κλεόπα Ηλιέ

139. Γιατί υπάρχει τόσος πόνος στον κόσμο;



Λέγει ο δίκαιος Ιώβ: "Αλλά άνθρωπος γεννάται κόπω" (Ιώβ 5,7).

Ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι όλα τα έργα γίνονται με κόπο και πόνο (Ρωμ.8,21).

Ο πόνος στον κόσμο είναι καρπός της πτώσεως του ανθρώπου από τον παράδεισο (Πράξ. 3,16). Είναι καρπός της αμαρτίας (Ψαλμ.7,14-16). Αλλ' όμως, εάν δεχόμεθα κάθε πόνο με υπομονή και ευχαρίστηση, λαμβάνουμε μεγάλη πνευματική ωφέλεια πολύτιμη για την σωτηρία της ψυχής μας.

Γενικά βλέπουμε ότι, όσο πολλαπλασιάζεται η αμαρτία και η πλάνη στον κόσμο, τόσο αυξάνεται και ο πόνος, δηλαδή η πείνα, η σύγχυση, οι πόλεμοι, οι παντός είδους ασθένειες και ο θάνατος.

Η φροντίδα ημών των χριστιανών είναι να εγκαταλείψουμε την αμαρτία, να συμφιλιωθούμε με τον Θεό, να αποκτήσουμε τον φόβο του Θεού, την ταπείνωση, την υπομονή και τότε όλα τα βάσανά μας θα λιγοστέψουν και θα έλθει μεγάλη ωφέλεια στις ψυχές μας.

140. Ο πόνος είναι αρραβώνας των αιωνίων βασάνων ή το αντίλυτρο των αμαρτιών μας; Ποιος είναι ο σκοπός της υπάρξεως του πόνου;

Ο σκοπός του πόνου για τους χριστιανούς είναι ένας και μοναδικός:

Η συγχώρησης των αμαρτιών εδώ στην γη με κάθε είδους ασθένειες, στενοχώριες και θλίψεις, επίσης ο εξαγνισμός και η σωτηρία της ψυχής μας.

Γι` αυτούς που δεν θέλουν να διορθωθούν και να μετανοήσουν, ο πόνος είναι ο αρραβώνας των αιωνίων βασάνων. Ενώ αυτοί πού δέχονται τον πόνο με υπομονή και με ευχαριστία στον Θεό και ζουν με μετάνοια, τότε είναι γι' αυτούς ο καλλίτερος δρόμος για την διόρθωση και συγχώρηση των αμαρτιών των, διότι λυτρώνονται από τις αιώνιες θλίψεις της κολάσεως.

6 Μαρτίου. † Καθαρὰ Πέμπτη. Τῶν ἐν Ἀμορίῳ 42 μαρτύρων (†845). Μνήμη τῆς εὑρέσεως τοῦ τ. σταυροῦ ὑπὸ τῆς ἁγίας Ἑλένης (326). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Β´ 11-21).

Ησ. 2,11            οἱ γὰρ ὀφθαλμοὶ Κυρίου ὑψηλοί, ὁ δὲ ἄνθρωπος ταπεινός· καὶ ταπεινωθήσεται τὸ ὕψος τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὑψωθήσεται Κύριος μόνος ἐν τῇ ἡμέρα ἐκείνῃ.

Ησ. 2,11                     Διότι οι οφθαλμοί του Κυρίου είναι υψιλοί και βλέπουν από υψηλά τα πάντα. Ο δε άνθρωπος είναι μηδαμινός· και θα ταπεινωθή η αλαζονεία και η έπαρσις των ανθρώπων. Θα υψωθή δε μόνος ο Κυριος κατά την ημέραν εκείνην της δικαίας κρίσεώς του.

Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται ἡ ἑωσφορικὴ ἀτζέντα καὶ τὰ παπαγαλάκια της στὴν Ἑλλάδα


Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και δεν προβλέπεται να κλείσει - Πολλοί είναι εκείνοι στην Ελλάδα που έχουν χάσει τον ύπνο τους

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Κανένας πολίτης που εξετάζει με κοινό νου τα ίχνη του συστήματος, δεν έπεσε από τα σύννεφα με τις αποκαλύψεις που συνοδεύουν το σκάνδαλο του προγράμματος USAID. Πρόκειται για πράγματα που οι πραγματικοί «αψέκαστοι» καταγγέλλουν, συζητούν και γράφουν εδώ και πολλά χρόνια.
Μόνο κάποιοι ανόητοι και κάποιοι στρατευμένοι θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι το Solidarity Now του Σόρος, το Ίδρυμα Ωνάση, το ΕΛΙΑΜΕΠ, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Φόρουμ των Δελφών, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και όλοι οι υπόλοιποι φορείς που αναφέρει η αμερικανική έκθεση, δεν βρίσκονταν σε απευθείας σύνδεση με τη Ουάσιγκτον των Δημοκρατικών και το νεοταξικό Νταβός.

Περί «Δοῦλος Χριστοῦ»

❈ - Μέ ποιά ἔννοια γίνεσαι δοῦλος Χριστοῦ;

- Μέ τήν ἔννοια ὅτι ἐσύ πλέον δέν ἔχεις θέλημα. Αὐτό δέ σημαίνει ὅτι τό νεκρώνεις, ὅτι κάνεις μιά λοβοτομή στήν ψυχή σου καί εἶσαι ἀνάπηρος. Σημαίνει, ὅτι τό θέλημά σου, τό δίνεις ἑκούσια στό θέλημα τοῦ Χριστοῦ. Ἀκολουθεῖς τόν Χριστό, πού εἶπε στή Γεθσημανή «οὐχ ὡς ἐγώ θέλω ἀλλ' ὡς σύ» (Ματθ. 26,39). Αὐτό δέν σοῦ στερεῖ τίποτα.

Περί Βλασφημίας

❈ Βλασφημοῦμε τό Ἅγιο Πνεῦμα σημαίνει νά μήν πᾶμε νά ζητήσουμε συγγνώμη, καί νά ποῦμε «Θέε μου ἀμάρτησα, συγχώρησέ με». Αὐτό εἶναι ἡ βλασφημία, εἶναι ἡ ἀμετανοησία. Κατάλαβες; Τότε φυσικά δέν σέ συγχωρεῖ ὁ Θεός, ἀφοῦ δέν τό ζητᾶς. Ἀλλά, ὅποιος τό ζητάει, παίρνει συγχώρηση. Ὅλοι παίρνουν συγχώρηση. Ὅλοι, ὅλοι…

Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 10 – 9 – 2017)

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible